הפקת מסיבת רווקות – בקלות! כל השלבים מאלף עד תף

תכנון מסיבת רווקות יכול לפעמים להרגיש כמו עבודה במשרה מלאה (מי שיצא לה כבר לעשות את זה לחברות יודעת במה זה כרוך ועל מה אנחנו מדברים) אבל כשאת רואה איך כל החבורה שלך נהנות לחגוג עם הכלה לעתיד, זה בסופו של דבר שווה את זה. מטרת מסיבת הרווקות היא לאסוף את החברות הקרובים  של הכלה ולהנציח את ימי הרווקות האחרונים בחגיגות עם המון כיף. 

אם זו הפעם הראשונה שאת עורכת מסיבת רווקות – אנחנו כאן בשביל ללוות אותך צעד אחד צעד בכל מה שאת צריכה כדי להפיק מסיבת רווקות בטבע שלא תישכח – ההחל מהכנת רשימת האורחים, בחירת הקונספט ועד לפאן הלוגיסטי בסיפור. בנוסף, אחנו דאגנו לענות על כמה מהשאלות הכי נפוצות בכל הנוגע להפקת מסיבת רווקות בטבע. אז בואו נתחיל! 

תוכן עניינים

מסיבת רווקות

מתי להתחיל לתכנן מסיבת רווקות

בגדול בארץ זה פחות מסודר בהשוואה למסיבות רווקות בחו"ל, אבל השאיפה היא זה שאת והחברות שמארגנות תדעו כמה שיותר מוקדם מה תאריך החתונה. יש זוגות שמתארסים ומודיעים ישר על התאריך ויש כאלה שלוקחים את הזמן. אז מן הסתם מהרגע שהזוג מודיע על תאריך, זה הזמן להתחיל לתכנן את האירוע. 

פרט נוסף שישיפיע על כמה זה מראש עליכן לתכנן את האירוע – זה איפה זה ייערך? האם אתם מתכננות לחגוג בארץ? אם כן, יש פחות לחץ בנושא. אם אתן מתכננות לחגוג בחו"ל זה כבר נושא אחר, ותצטרכי לדאוג לכל נושא הכרטיסים והסידורים הרבה זמן לפני. 

ככל שתקדימי את התכנון – כך תוכלי להגיע בקלות לתאריך שנוח לכולן. בנוסף, כשאת ממתחילה לתכנן ולדאוג לדברים מספיק זמן מראש, תוכלי להגיע לעסקאות משתלמות ביותר מול הספקים השונים, אז זה עוד פרט שכדאי לך לקחת בחשבון. 

כמה זמן נמשכת מסיבת רווקות? 

בממוצע, מסיבת רווקות נעה בין יום לשלושה ימים. מסיבת רווקות בטבע יכולות לנוע יותר זמן בממוצע לאלה שלא, אבל לרוב מדובר ב-3 ימים – שכולן נפגשות ביום חמישי וחוגגות יחד עד מוצ"ש. 

כאשר את מחליטה כמה זמן תימשך מסיבת הרווקות, התייעצי עם הכלה ועם האורחות האחרות לפני שתקבעי את התוכניות למסיבה. חשוב לזכור שייתכן שחלק מהחברות לא יוכלו להצטרף לאירוע ארוך מדי כי יש להן כבר תוכניות או לחילופין יש להן פשוט התחייבויות אחרות. 

שולחן במסיבת רווקות

אז איך מארגנים מסיבת רווקות?

תעשי צילום מסך – כי אנחנו הולכים ללוות אותך בכל הנוגע להפקת מסיבת רווקות מהסרטים! פשוט עקבי אחר השלבים הבאים ואם את לא בטוחה מתי ובאיזה שלב עליך להשכיר אטרקציות או ציוד למסיבת רווקות – מוזמנת לדבר איתנו תמיד! אנחנו חברה להשכרת ציוד לאירועים כבר למעלה מ-15 שנה.  נשמח לעזור לך עם זה. 

#1 ערכו שיחת סיעור מוחות

לפני שאתן צוללות למלאכת התכנון, דברו עם הכלה על סוג המסיבה שהיא רוצה. הקשיבו לרעיונות שלה לגבי קונספטים ומקומות אפשריים, ותדברו גם באופן כללי על המוזמנות, גודל האירוע וכמה זמן בא לה שהחגיגה תהיה. כדאי גם לדבר על כל דבר שלא עומד על השולחן – למשל, אולי היא תרצה לדלג על הלילה הפרוע של מסיבות לטובת סוף שבוע רגוע במקום. אתן יכולות להתחיל את השיחה זמן קצר לאחר שהזוג יקבע את תאריך החתונה. 

 

#2 ערכו את רשימת האורוחות 

בדרך כלל, החברות הטובות הן שמוזמנות למסיבת הרווקות, אך ייתכן שהכלה תרצה להרחיב את רשימת האורחים בחברה אחת או שתיים נוספות. יש כלות שבוחרות להזמין את אמא או חמות. והכי חשוב, זכרו שאם הן לא מוזמנות לחתונה, אסור להזמין אותןלמסיבת הרווקות (או כל אירוע אחר לפני החתונה). קבלו את חותמת האישור הסופית של הכלה ברשימת האורחות לפני שתתקדמו עם יתר תכנון המסיבה.

#3 תגדירו תקציב

לאחר שתקבלו את רשימת המוזמנות, תוכלו להתחיל לסגור את כל נושא התקציב יחד עם כולן ולהבין מה המוכנות של כל אחת לעזור. אנחנו ממליצים לשלוח סקר של גוגל (או סקר אחר) כדי לאסוף את המחשבות של כולם במקום אחד. שאלו שאלות כמו, 'האם היית מוכנה להוציא כסף על נסיעות ולינה למסיבה?' או 'מה התקציב האישי המקסימלי שלכן למסיבה?'. זכרו שתקציב ריאלי יהיה שונה עבור כולם – ואל תשכחו שהן כנראה מתקצבות גם עלויות אחרות לפני החתונה, כמו לבוש, טיפולי יופי ומתנת חתונה. זה אולי לא ריאלי עבור חלק מהאנשים בחבורה שלך להוציא מאות (או אלפי) שקלים כדי להשתתף במסיבת הרווקות, אז נסו למצוא פשרה שמרגישה נוחה לכולן. 

מסיבת רווקות בלונים בבריכה

#4 בחרו תאריך ומיקום

את יכולה לשאול את הבנות בקבוצת ווטסאפ באיזה תאריכים הכי מסתדר להן או להגיע כבר עם רשימה של תאריכים פוטנציאלים.  כל שתקדימו לעשות זאת, כך יהיה יותר סביר שתמצאו זמן שמתאים לכולן לפני שהיומנים יתמלאו.

מבחינת המיקום – אם אתן הולכות לערוך את החגיגה בטבע אז עליכן להקדים כמה שיותר את מציאת הלוקיישן כדי לקבל אישורים במידת הצורך. 

 

#5בחרו קונספט

אולי כבר יש לכן קונספט בראש, במיוחד אם לכלה יש בקשה ספציפית, אבל הכי חשוב לדבר עם הכלה ולאשר את זה מולה כדי לוודא שבאמת מדובר בקונספט שתואם להעדפות האישיות שלה. אם היא אוהבת את כל הדברים המנצנצים, רוזגולד וריקודים, קונספט מסיבת רווקות דיסקו מתאים באופן מושלם. האם היא מעריצת טיילור ספוויט כל חייה?  תכננו מסיבת רווקות של טיילור סוויפט בהשראת כל תקופה. הקונספט גם נותן לשאר המוזמנות מושג למה לצפות מהמסיבה – מסיבת רווקות בנושא ספא מרמזת על אווירה רגועה, בעוד שמסיבת רווקות בנושא פלמינגו במיאמי סביר שתהיה יותר תוססת.

#6 שלחו הזמנות 

גם אם כבר דיברת עם רוב האורחות, חשוב לשלוח הזמנות רשמיות למסיבת רווקות (דיגיטלית או מודפסת) ולאשר מי מגיע. 

#7 סגרו את כל הסוגיות הלוגיסטיות והאטרקציות 

לאחר שאישרת את כל המוזמנות הגיע הזמן לסגור את הפרטים העיקריים כמו נסיעות, מלונות ואטרקציות למסיבת רווקות. גם אם אתה נשאר , אנו ממליצים להסיר את הנושא הלוגיסטי מהראש. הרבה מסיבות רווקות נערכות בטבע  ולאחרונה יש טרנד להפיק אירועים בחוף, אז אם זה גם המקרה שלכן, תוודאו שאתן לא צריכות ציוד כמו גנרטור להשכרה, אוהלי הצללה, זולות מפנקות לישיבה וכל מה שיכול להפוך את המסיבה שלכן למוצלחת ונוחה יותר. 

נשים במסיבת רווקות

#8 קישוטים ומיתוג המסיבה 

כאשר הפרטים העיקריים מטופלים, אתן יכולות להפנות את תשומת הלב שלכן לחלק הכיפי, או במילים אחרות  תפאורה, ציוד ממותג, משחקים ואירועי חברה. חולצות רווקות תואמות, תיקים  מדליקים או כובעים ממותגים, כוסות שתייה מותאמות אישית, אביזרי צילום וערכות התאוששות מהנגאובר הם רק כמה רעיונות פופולריים. ולמרות שאולי לא ייהיה לכן זמן – אנחנו ממליצים לכין משחק אחד או שניים שמטרתם לשבור את הקרח.

 

#9 תזכורת לכל המוזמנות 

כמה ימים לפני המסיבה, וודאו שכולן נמצאות על אותו עמוד ומודעות לאן ומתי להגיע. שלחי מסלול עם מידע חשוב נוסף, כגון כתובת בית המלון/הוילה השכרה, פרטי תחבורה (אולי יהיו כאלה שייסעו ביחד?) ואם יש משהו ספציפי שהאורחות צריכות לארוז. אם עדיין לא פתחתן קבוצת ווטסאפ – זה הזמן.

#10 תארזו מזוודה 

זה די מובן מאליו – המסיבה מתקרבת, אז זה הזמן לארוז את המזוודה! (או אם אתן נשארות קרוב, ארגנו את כל מה שצריך לים החגיגה). אם יש לכן הרבה תפאורה ופריטים הקשורים למסיבה להעביר, שקול לבקש מחברה אלץ אן שניים שיעזרו לכן להביא את הדברים ברכב.

מרימות לחיים מסיבת רווקות

#11 ארגונים אחרונים וחגיגות 

בתור אלה שארגנו את החגיגה, יהיה עליכן להגיע כמה שעות לפני הכלה ושאר האורחות. זה ייתן לכן זמן לבדוק את המקום בו תיערך המסיבה ולוודא שאין הפתעות של הרגע האחרון. 

#12 אל תשכחו לתת מתנה לאורחות

עברתן את את החגיגה – כל הכבודף מגיע לכן וטפיחה על השכם. הקדישו רגע להודות לכל מי שעזרה לכן לתכנן את המסיבה (פתק בכתב יד או שובר מתנה למסעדה הם מחווה מתוקה)  ולאחר מכן שלחו תודה כללית לשאר חברות הקבוצה על הגעה. זה גם הזמן לעקוב אחר כל ההוצאות והתשלומים שאתן ממתינות הם. לבסוף, התמקדו במנוחה – עוד מעט תצטרכו להתכונן לחתונה! 

טיפים אחרונים להפקת מסיבת הרוקות שלכן

תתארגנו על חטיפים וכיבוד פשוט 

אם אתן מתעסקות בכל נושא התקציב זה יחסוך לכן מלא כסף במהלך החגיגות! שימי כמה חטיפים שיהיה לכן מה לנשנש בין הארוחות וכמה מאנצ'ים מוכנים בהישג יד, זה יחסוך לכם הרבה כסף והתעסקות ב"מה בא לי לאכול". 

אל תשכחו ליצור כמה פלייליסטים לכל MOOD

אנחנו יודעים שאתן הולכות להכן פלייליסט, אבל אנחנו מציעים להכין כמה. כשיש לכן כמה אפשרויות, תוכלי לראות מה מצב הרוח בחדר ובהתאם לשים פלייליסט שמתאים יותר למצבה של הכלה. ממליצים ליצור פלייליסטים גם לנסיעה ולשלוח לכל הבנות. הכינו גם פלייליסט לקישוטים, למשחקים, לארוחות או סתם לבטן גב. זה ידאג להכניס את כולן לאווירה וגם יחסוך לכן ריבים על איזה שיר שמים עכשיו. 

תתארגנו על רמקול או מערכת הגברה טובה 

אין משהו יותר מעצבן מלשכוח להביא רמקול, או, אפילו גרוע מכך, להביא רמקול אבל לא מטען. אם את רוצה להימנע מפאדיחות כאלה – שימי לעצמך תזכורת לארוז רמקול ומטען יום לפניה אירוע. אנחנו ממליצים גם להשכיר בידורית או מערכת הגברה שתוכל לספק לכן חווית השמעה מהנה ואיכותית יותר, תוכלי לקרוא על זה יותר לעומק כאן. 

תכינו מראש רשימה של המסעדות והברים הכי טובים באזור 

הדבר הגרוע ביותר שניתן לומר במסיבת רווקות הוא "מה עושים עכשיו?" אל תחכו לרגע האחרון כדי למצוא את המסעדות והברים הטובים ביותר באזור. לפעמים, התוכניות לא מסתדרות ואתם תרצו לסגור את הערב במסעדה או בבר אבל מהר מאוד תגלו שהמסעדות הטובות תפוסות או שאין מקום להמון בנות, או שיש שם אירוע פרטי – בקיצור, הבנת את הרעיון.  ערכו מחקר קטן לפני והכינו רשימה של מקומות בהם תוכלו לאכול ולשתות בנוסף למקומות שכבר הזמנתם. הקפידו לציין מתי הם נפתחים ונסגרים ואם ומתי יש להם מבצעים! 

תהיו מוכנות עם משחקים מגניבים

לא משנה כמה טוב אתן מתכננות מסיבת רווקות – תמיד יש זמנים מתים או שתיקות מביכות, בעיקר בהתחלה. כדי להימנע מזה, הכינו כמה משחקים מראש שיאפשרו לכן לשבור את הקרח ולספק זמני הנאה ברגעים שהאנרגיה קצת דעכת. 

שלחו תזכורות לכולם 48 שעות לפני האירוע

חשוב מאוד! אל תשכחו לשלוח לכל האורחים את הפרטים של האירוע 48 שעות לפני! דברים שכדאי לכלול בהודעה: 

  • כתובת המקום
  • תאירך ושעות הגעה 
  • מידע על חניה 

 

אל תפוצצו את הלוז יותר מדי

למרות שלפעמים זה מרגיש שצריך לדאוג שכל הלוז יהיה מפוצץ ומפורט – אל. תשאירו קצת זמן לספונטניות, להימכות, לשיחות נפש עם החברות – זכרו שבסופו של דבר אתן לא מארגנות קייטנה אלא מסיבה לחברות וכלה כמובן. זכרי גם שתמיד יש בלתמים – שלא כל הספקים מגיעים בזמן, או אפילו אורחות שיארחו, שיש מצב שתצטרכו לקפוץ לסופר להביא משהו ששחכתן ועוד – פשוט נסו כמה שיותר לזרום ולהשאיר קצת חלונות ריקים שיאפשרו לכן לאלתר (או לנוח). 

 

שתמיד תהיה לכן תוכנית ב

בהמשך לסעיף הקודם – צריך להבין שלא תמיד התוכניות הולכות לפי איך שאנחנו רוצים. לכן, חשוב לתת כמה אפשרויות גיבוי למקרה שפתאום הנסיעה מתעכבת, מישהי לא מגיעה, או שהכלבה מחליטה שלא מתחשק לה לעשות איזה שהיא פעילות למרות שהחלטתן עליה מראש, או שאולי פתאום התחיל לרדת גשם – הבנתן את הראש. פשוט תדאגו שתהיה לכם תוכנית גיבוי למקרה שדברים לא הולכים כמו שרציתן. 

דעו לבקש עזרה 

ברגע שיש לכם כבר תוכניצף רשימת אורחים ותקציב – אין שום סיבה שלא תבקשו עזרה. הפקת מסיבת רווקות מצריכה המון זמן, אנרגיות – במיוחד בשביל מישהי שאתן אוהבות. אנחנו ממליצים לאחד כוחות ולחלק את התפקידים בין כולן, נהלו את המסיבה עם משימות מסודרות כדי להוציא הפקה בלתי נשכחת! אם משהי טובה בהכנת עוגות – בקשו ממנה להכין כמה דברים למסיבה, אם יש לכן חברה יצירתית אז בקשו ממנה רעיונות לקישוטים DIY או למשחקים. אל תשאירו את כל המטלות לעצמכן, נסו להקל עליכן, זה יאפשר לכן להפיק חגיגה הרבה יותר כיפית. 

 

כמה מילים אחרונות

נכון, הפקת מסיבת רווקות זו לא משימה פשוטה – עם זאת הכי מהנה שיש! אנחנו מקווים שהמדריך הזה יעזור לכן להפיק מסיבת רווקות מהסרטים! אם יש לכן שאלות או טיפ להפקה מוצלחת מוזמנות להשאיר לנו תגובה! 

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור