יום גיבוש לעובדים רעיונות

מנהלים עסק/חברה או ארגון ומחפשים רעיונות לימי גיבוש לעובדים? דאגנו לכם! 

ימי גיבוש הם חשובים במיוחד – הם בונים צוות, מעמיקים את היחסים עם עמיתים בעבודה ומטפחים שיתופי פעולה בין חברי הצוות. יש אינסוף רעיונות לימי גיבוש לעובדים – וזה הכול תלוי בגודל הצוות שלכם, הצרכים והתקציב שלכם. בסופו של דבר המטרה צריכה להיות שהעובדים שלכם יהנו, שהמורל יעלה ושהם לא ישכחו את היום הזה כל כך מהר! 

בדיוק בשביל זה – המומחים של עידנ'ס הכינו לכם רשימה מפורטת עם רעיונות לימי גיבוש לעובדים. 

רשימה זו כוללת:

  • ימי גיבוש לארוגנים 
  • ימי גיבוש בטבע
  • ימי גימוש בפנים 
  • ימי גיבוש לקבוצות גדולות של עובדים
  • ימי גיבוש לקבוצות קטנות של עובדים 

אז קדימה, בואו נתחיל! 

מה זה בדיוק יום גיבוש לעובדים? 

ימי גיבוש לעובדים הם מפגשים שבהם העובדים משתתפים בפעילות שאינה קשורה לעבודה וליום יום – כדי לחזק מערכות יחסים ואת הדינמיקה הקבוצתית. יש לכך חשיבות רבה לארגון – בעיקר כדי למנוע שחיקה, קצרי תקשורת ולשפר את המורל בעבודה, את התפקוד והפרודקטיביות בטווח הארוך. 

 

איך לארגן יום גיבוש לעובדים? 

הצעד הראשון לארגון יום גיבוש טוב זה קביעת תקציב. אחר כך, תצטרכו לבחור אפשרויות שמתאימות למסגרת התקציב הזו. לאחר שיהיו לכם כמה רעיונות מתאימים – תוכלו לערוך סקר לצוות שלכם ולאפשר להם להצביע. לאחר מכן, בחרו יום ושעה ליציאה וצאו לדרך. 

חשוב לבקש אישורי הגעה מכל העובדים כדי לדעת כמה אנשים מתכננים ואיך להיערך במיוחד ברמה הלוגיסטית. הקפידו לבצע את כל ההזמנות כמה שיותר זמן מראש – אם לדוגמה אתם צריכים ציוד הגברה להשכרה, הסעות, אוכל ומשקאות ועוד. 

עוד משהו שכדאי לקחת בחשבון – לא משנה מה אתם מתכננים ליום הגיבוש, מומלץ להגיע עם כמה משחקי שוברי קרח (במיוחד אם יש עובדים חדשים) ותוכלו להעביר אותם במהלך הנסיעה, כך שתגיעו כולם כבר יהיו מחויכים ומוכנים לשיתופי פעולה בלי תחושת מבוכה באוויר. 

רעיונות לימי גיבוש לעובדים

#1 חדרי בריחה

חדרי בריחה הם אחד אפשרויות יום גיבוש הפופולריים ביותר – בעיקר עבור קבוצות קטנות. בימי גיבוש מהסוג הזה, המשתתפים בדרך כלל נכנסים לחדר נעול בקונספט מסוים (לדוגמה, חדר בריחה הארי פוטר) ויש להם זמן מוגבל למצוא רמזים ולפתור תעלומה כדי לברוח ולנצח במשחק. אתגרים אלו דורשים מחברי הצוות לשתף פעולה, לתקשר אחד עם השני, להפעיל חשיבה ביקורתית ולעבוד במהירות תחת לחץ. חדרי בריחה יש בכל רחבי הארץ. 

תקציב מוגבל? 

אתם יכולים לנסות לעשות חדר בריחה בעצמכם, יש המון מדריכים ברשת – רק קחו בחשבון שזה לוקח זמן והשקעה, אז שאלו את עצמכם אם זה שווה את הטרחה. 

#2 מסיבת חוף 

לא סתם אומרים שים זה המקום המושלם. מסיבות חוף הן פעילות קיץ מעולה לימי גיבוש לעובדים. אירועים אלו מאפשרים לעובדים לצאת מהמשרד וליהנות מאוויר צח ושמש. אתם יכולים לקחת את הצוות שלכם לאחד החופים ולארגן אוהלים להשכרה לצד פינות ישיבה וזולות לאירועים. תנו להם לשחק כדור עף, וחלקו להם שמש ממותגים. הקימו בר טיקי מדליק עם קוקטיילים או שייקים בריאים, ואולי אפילו העבירו סדנת גלישה לכולם. 

#3 יום גיבוש אקסטרים 

בא לכם להרגיש קצת אנדרנלין? אם כן, יום גיבוש אנדרנלין הוא הפתרון האידאלי עבורכם. 

יום גיבוש אקסטרים מתחלק להמון סוגים של אטרקציות – אז אתם רק צריכים לבחור בניהם. זה יכול להיות ספורט ימי, טיול טרקטרונים, טיולי אופניים, קירות טיפוס ועוד! 

פעילות אקסטרים היא מעוררת, מהנה ובוודאות תגבש את צוות העובדים שלכם. מתאים לצוותים קטנים וגדולים.  

יום גיבוש לעובדים

#4 פיקניק לעובדים 

פיקניק כיום גיבוש לעובדים יכול להיות דבר נחמד – במיוחד אם אתם לא חברה גדולה שמחזיקה בהמון עובדים. כל שעליכם לעשות הוא למצוא פארק או מקום בטבע, לפנות לחברה להשכרת ציוד לאירועים שתספק לכם מחצלות, כריות, פופים, מזגנים ניידים והצללה – וכמובן, להמזין אוכל משובח לצד שתיה מרעננת ולתת כל הקסם לקרות. אפשרות נוספת היא לבקש מכל עובד להביא אוכל מהבית כדי לחלוק עם כולם – זה יכולה להיות הזדמנות להכיר את התרבות ממנה כל אחד מגיע.יש אינסוף אפשרויות כשזה מגיע לפיקניק לעובדים ואפשר לעצב את זה כאירוע פשוט ונעים וגם כאירוע יוקרתי – הכול שאלה של תקציב. 

#5 ארוחה במסעדה 

אם אתם מחפשים כיוון קצת יותר סולידי אבל לא פחות מהנה – קחו את העובדים שלכם למסעדה. זה קל, פשוט ומאוד מתגמל וגם…מי לא אוהב אוכל? כמובן שאם אתם מחליטים לסגור מסעדה, מומלץ לאשר מראש שלאף אחד התנגדות לסוג המטבח הנבחר, שאין בעיות אלרגיה או רגישות (ואם כן אז שיהיו חלופות ). יום גיבוש במסעדה זה אידאלי לחגיגת יום הולדת לאחד העובדים, לחגיגת ניצחון או סתם כדי ליהנות יחד כצוות. 

#6 משחקי ערב 

מי אמר שימי גיבוש צריכים להיות שגרתיים? ומי אמר שימי גיבוש צריכים להיות במהלך היום? חשבו על זה: יום גיבוש בערב עם מלא משחקים מהנים. אחד הקונספטים שהולכים ותופסים תאוצה זה ערב קזינו לעובדים. אבל זה יכול להיות גם משחקי וידיאו, משחקי שולחן או סתם משחקים תחרותיים מהנים שיגבשו בין כל חברי הצוות. המשתתפים יכולים לשחק בצוותים או בנפרד, ותוכלו לערבב קבוצות ממשחק למשחק לאינטראקציה מקסימלית. כמובן לדאוג שיהיה מה לנשנש (פיצות!) ומשקאות. אפשר גם להשכיר מכונות מזון עם מפעילים וכך לוודא שיש אוכל חם, טעים לאורך כל הערב. 

#7 לייזר טאג 

התכוננו ליום גיבוש צוות מחשמל מאין כמוהו! אטרקציית הלייזר טאג היא ההרפתקה האולטימטיבית שתגרום לצוות שלכם לשקשק מהתרגשות. זה יותר מסתם משחק – זו חוויה מהנה שהכי מקרבת עמיתים לעבודה. כשאתם נכנסים לזירה הסוחפת, אתה תרגיש את גל הגיבוש והאחדות. תג לייזר דורש תיאום ותקשורת טובה, וזה יוצר זיכרונות בלתי נשכחים ובונה אמון בין חברי הצוות. האטרקציה מלאת האדרנלין מעבירה אתכם לעולם עתידני, שבו אתם מתכננים יחד אסטרטגיה, יורים ומתחמקים מהיריבים.  ההיררכיה נעלמת, התפקידים מתפוגגים, והמנכ"ל והמתמחה הופכים שווים, מאוחדים במטרה משותפת. לייזר תג מפרק מחסומים, מקדם שיתוף פעולה ומחזק מערכות יחסים. כשתחזרו למשרד, תוכלו לתקשר טוב יותר, לסמוך זה על היכולות של זה, ולשתף פעולה ללא מאמץ. לייזר תג זה מתכון מהיר לצוות מגובש יותר. התכוננו לשחרר את הרוח התחרותית שלכם, ליצור קשרים בלתי ניתנים לשבירה, וליצור זיכרונות שיישמרו לשנים הבאות. 

#8 פיינטבול 

דמיינו את זה: יום גיבוש לצוות מלא באדרנלין, תמרונים אסטרטגיים והתפרצויות צבע עזות שמותירות אתכם חסרי נשימה מהתרגשות. ברוכים הבאים לעולם המרתק של הפיינטבול, אטרקציה שבטוח תרגש את כולם ותגבש את הקשרים בין העובדים כמו שלא היה מעולם!. הבמה מיועדת לקרב שבו עמיתים הופכים לחברים והאסטרטגיה הופכת לנשק הסודי שלהם. כשזה מתחיל – כולם צוללים למשחק שובה לב, מנווטים בין מכשולים מורכבים, מתחמקים מירבים ומתאמים באופן טקטי את המהלכים שלהם. צחוק, קריאות עידוד ושאגת ניצחון מדי פעם ממלאים את האוויר ויוצרים אווירה טובה ובלתי נשכחת.  פיינטבול זו אטרקציה נהדרת ליום גבישו לעובדים ומספקת את ההזדמנות המושלמת לעובדים לשחרר את רוחם התחרותית, לבנות אמון ולפתח מיומנויות תקשורת טובות יותר.  זוהי חוויה שלא רק מייצרת זיכרונות בלתי נשכחים, אלא גם מחזקת את עבודת הצוות, ומבטיחה שההתלהבות, המורל ושיתוף הפעולה ימשיכו להדהד הרבה אחרי ניתזי הפיינטבול האחרונים. אז, התכוננו לצלול לתוך הרפתקה שתגרום לצוות שלכם לדבר ולהעלות זיכרונות במשך שנים רבות!

#9 טיול ביקב 

האם אתם מוכנים ליום גיבוש עובדים בלתי נשכח שישאיר אותכם שמחים, רגועים ואולי מעט שיכורים? קחו את העובדים שלכם לסיור יין או מבשלות בירה! ההרפתקה המרגשת הזו מבטיחה להיות השילוב המושלם של כיף, רוגע ובניית צוות, מה שהופך אותה לחוויה מדהימה. 

דמיינו את זה: הצוות שלכם נכנס לעולם של ענבים ארומטיים, מוקף בכרמים ציוריים או מיכלי בירה ענקיים. כשאתם יוצאים לסיור מודרך, מומחים ייקחו אתכם למסע בתהליך המורכב של ייצור יין או בישול בירה. מריסוק ענבים ועד תהליך התססה וביקבוק, תוכלו לראות ממקור ראשון את הקסם שמאחורי יצירת המשקאות שאנחנו כל כך אוהבים.

אבל זה לא נעצר שם! כשאתם מתענגים על המראות, הצלילים והריחות, תהיה לכם גם הזדמנות לטעום מגוון של יינות מעולים או בירות בעבודת יד. דמיינו את השמחה על פניהם של העובדים כשהם טועמים את הטעמים העשירים, דנים בטעמים ומגלים יחד את המשקאות האהובים עליהם.  חוויה זו מטפחת אחווה ומעודדת שיחה פתוחה, ומאפשרת לצוות שלך להתחבר ברמה עמוקה יותר. 

#10 מופע סטנדאפ 

תתכוננו לצחוק עד שהצד יכאב לכם! מופע של סטנדאפ של קומקיאי זו האטרקציה האולטימטיבית ליום גיבוש לעובדים, ותנו לנו לספר לכם למה זה בהחלט שווה. דמיינו את זה: העובדים שלכם מתאספים באולם, מחכים בתור ובקוצר רוח להופעה הכי מצחיקה שהולכת להיות. נכנסים לאולם, מפטםטים בהתרגשות כשהאורות מתעממים ואור הזרקורים מאיר על הבמה, הקסם מתחיל.

עם הומור קורע מצחוק, בדיחות ואלתורים-   הקומיקאי שובה את הקהל ללא מאמץ. צחוק ממלא את האוויר, יוצר אווירה מחשמלת שבה מתח וכל הדאגות נמסים. זוהי חוויה מיוחדת שתגבש את העובדים שלכם בדרך יצירתית. באותו רגע, תארים ותפקידים הופכים לחסרי משמעות, וכולם הופכים שווים, מאוחדים בצחוקם הצוהל.

מופע של קומיקאי אינו רק בידור; זהו כלי רב עוצמה לבניית צוות. הצחוק המדבק שובר מחסומים ומטפח תחושת אחווה בין העובדים. כשהם מחליפים חיוכים וצחקוקים, הם יוצרים קשרים מעבר לאינטראקציות הקשורות לעבודה שלהם. זה יוצר סביבה חיובית ושמחה שבה יצירתיות ושיתוף פעולה משגשגים.

מופע סטנדאפ משמש גם כתזכורת לכך שהצחוק הוא לא רק מקור שעשוע אלא גם זרז לפרודוקטיביות ולהצלחה. 

#11 התנדבות  

התנדבות כחלק מיום גיבוש היא חוויה שווה ומספקת להפליא שיכולה לקרב עובדים זה לזה בדרכים שתרגילי בניית צוות מסורתיים פשוט לא יכולים לעשות. הזדמנות ייחודית זו מאפשרת לעובדים לצאת מחוץ לגבולות שגרת העבודה היומיומית שלהם ולהתאחד למען מטרה משותפת.

כחלק מההרפתקה יוצאת הדופן הזו, הצוות מעורב במגוון פעילויות משמעותיות שעושות שינוי בחיים של אנשים. מלסיעי בבתי אבות, בתי מחסה, עזרה לחקלאים, או בטיפוח פארקים וגנים מסורתיים – יש שפע של הזדמנויות להושיט יד ולעזור לאכלוסיות שזקוקות לכף. בין אם זה צביעת קירות, שתילת עצים או הגשת ארוחות בבתי מחסה. הצוות שלכם יעבד זה לצד זה, והם יגלו כישרונות נסתרים, יפתחו מיומנויות חדשות ויוכלו ללמוד לתקשר ביעילות בדרך למטרה החשובה. באופן כללי, התנדבות משרה תחושה אמיתית של גאווה, הכרת תודה ואמפתיה בכל אחד מחברי הצוות. אז, קדימה – הפשילו שרוולים וצאו למסע ב תוכלו לשנות למישהו את החיים ועל הדרך גם לגבש את העובדים וליצור חוויה ערכית ובלתי נשכחת.

 

#12 יום גיבוש חוויתי עם רכיבה על סוסים 

אם אתם יותר בקטע של לצבור חוויות – אז יש לנו רעיון נהדר עבורכם: רכיבה על סוסים! בכל רחבי הארץ יש מגוון רחב של חוות סוסים שמאפשרות לארגן ימי כיף לעובדים, בין אם זה במסלולים יפיפיים כמו על רצועת החוף או בכנרת, לחלופין בתוך החווה. טיולי סוסים לעובדים מתבצעים תמיד עם מדריך רכיבה מקצועי – שבהתחלה מלמד את כולם בקבוצה איך לרכב נכון על הסוס ולאחר מכן יש כמה שעות שכולם רוכבים יחד. לאחר מכן, תוכלו לארגן ארוחה נחמדה בטבע, פיקניק או ללכת למסעדה ביחד – הכול שאלה של כמה לוגיסטיקה אתם מוכנים להשקיע ביום גיבוש שלכם.

אגב, אם תרצו – אפשר גם לארגן אופציית רכיבה מיוחדת כמו רכיבה על גמלים במדבר! רק חשוב מאוד לוודא לפני שמזג האוויר אכן מאפשר זאת שכן בדרום חם רוב השנה.

#13 יום גיבוש חוויתי עם קיר טיפוס

יש לכם צוות שחולה על אקסטרים? קחו אותם לקיר טיפוס! חרוש בעינכם? יש גם מסלולי נינג'ה שמתאימים במיוחד לאמיצים. בניגוד למה שחושבים – גם בימי גיבוש חווייתיים שכוללים אקסטרים, יש רמות קושי משתנות. תוכלו לבקש מהמדריכים לחלק את העובדים לקבוצות – מתחילים ומתקדמים. במילים אחרות – לא כולם חייבים לעשות את אותם פעלולים ותרגילים.

 

  #14 טיול ג'יפים חוויתי בטבע   

את הכי פופולרי שמרנו דווקא לסוף – טיול ג'יפים בטבע בשטח – מתאים מאוד לגיבוש עובדים! טיולי ג'יפים יכולים להיות בגליל, בבקעה, במדבר יהודה וכו'. כמובן חשוב לעשות זאת עם נהגים מקצועיים ולהצטייד בציוד הגנה כדי לערוך את היום באופן הבטוח ביותר. בסיום תוכלו לערוך ארוחה בשטח עם כל העובדים ולערוך עוד כמה פעילויות ומשחקי גיבוש.

כמה מילים אחרונות

ימי גיבוש יכולים לשנות את כל הדרך בה הארגון או החברה שלכם נראים. עם שפע של רעיונות ואטרקציות מעניינות – תוכלו לעודד את העובדים שלכם לתקשר זה עם זה, להכיר יותר טוב ולצבור חוויות מיוחדות ביחד. ימי גיבוש זה WIN WIN גם לעובדים שמרוויחים יום כיף והפסקה מהעבודה וגם לארגון שלכם- זה מספק יותר פרודקטיביות, חיזוק קשרים וזיהוי מנהיגים טבעיים. 

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור