הפקת יום כיף לעובדים

יום כיף בעבודה זה חלק חשוב ובלתי נפרד מכל חברה וארגון. זו דרך מצוינת ליצור קשר עם העובדים שלכם, להעמיק את הקשרים בניהם וגם להבין את  תכונות האופי של העובדים שלכם בהקשר להתאמתם לחברה שלכם. בכל מקרה – אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין איך להפיק יום כיף בקלות – עם כמה רעיונות טיפים חשובים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון ולמנוע המון כאבי ראש. אז קדימה, בואו נתחיל. 

 

מאז מגיפת הקורונה, עובדים רבים החליטו לחפש סביבת עבודה יותר מהנה (הם מעדיפים זאת על פני משכורות גבוהות) עם עבודה שמאפשרת להם איזון בין עבודה לחיים האישיים. ולכן, זה אינטרס שלכם כמעסיקים – להראות שאכפת לכם מהעובדים ומהמשפחות שלהם – ושאתם רוצים שהם ירגישו טוב בעבודה. 

אז בין אם אתם מחפשים דרך לגבש את הצוות שלכם, לחגוג הישג גדול – יש המון מה לקחת בחשבון כדי להבטיח שיום כיף לעובדים יצא לפועל בצורה הטובה ביותר. 

 כאן אנו צוללים לכמה מהדברים החשובים שאתם צריכים לשחוב כשאתם מתכננים יום כיף לעובדים עם כמה טיפים לאיך להתחיל.

וכמובן שנקדים ונאמר – אנחנו כאן בשבילכם! מוזמנים לעיין באתר שלנו כדי למצוא מגוון רחב של ציוד ואטרקציות ליום כיף לעובדים. 

יום כיף בעבודה

מה המטרה של הפקת יום כיף לעובדים?

היתרונות להרחיק את העובדים שלכם ליום אחד מהמשרד הם ברורים – אבל כשאתם מתכננים יום כיף לעובדים – כדאי לדעת מה המטרה הסופית שלכם? האם זה לפיתוח? לתגמול? זה יכול להיות גם וגם. 

תראו לצוות שאתם מעריכים ומזהים את העבודה הקשה שהם עושים ותחגגו יחד איתם. זה פנטסטי למורל גבוה ולמרות שהעובדים שלכם יהנו לעשות שטויות ולהשתחרר קצת ביום כיף – הם גם יבנו מערכות יחסים ויתערבבו עם מחלקות אחרות – משהו שמאוד בריא לחברה שלכם. 

זו גם הזדמנות מצוינת לחזק מסרי החברה, ערכים ותרבות – והיום כיף הזה עשוי לסייע לכם בגדילת הארגון וגם להגיד תודה לעובדים שלכם על זמנים מאתגרים. 

עם זאת – חשוב לזכור שהסיבה הכי חשובה לערוך אירוע כזה היא בשביל בעיקר ליהנות ולספק לעובדים שלכם סביבה לא רשמית ונעימה להירגע בה.

יתרונות של יום כיף לעבודים

שיפור מערכות יחסים בעבודה

יום כיף כרוך תמיד בהרבה הומור והנאה – זה יוכל לעזור לעובדים שלכם להתחבר וליצור קשרים לטווח הארוך גם בשגרה, ל ומי יודע? אולי אפילו להפוך לחברים וחברות מחוץ לעבודה – דבר שיוכל להשפיע רבות על האווירה במשרד. בסופו של דבר, כמעסיקים (או מנהלי כוח אדם) האינטרס שלכם לדאוג שכל עובד מרגיש טוב.

מעודד יצירתיות

כאשר עובדים יוצאים מחוץ לשגרת העבודה שלהם, זו הזדמנות להראות חשיבה מחוץ לקופסא, להקשיב לרעיונות חדשים ולצאת מאזור הנוחות. האווירה הבלתי פורמלית של אירוע חברתי שכזה בעבודה – יוכל לעודד אווירה חופשית עם שיחות הרבה יותר זורמות שמייצרות חדשנות בין אם ברמה החברתית ובסופו של דבר עם השפעה ישירה גם כשכולם יחזרו לשגרה.

משפר עבודת צוות בין המחלקות והעובדים

העובדים שלכם תמיד מנסים לתת את המקסימום כדי לבצע את המשימות שיש להם בעבודה – והם יעשו כמיטב יכולתם כדי לספק תוצאות באיכות גבוהה. כשאתם מוציאים את העובדים שלכם ליום כיף ומעשירים את היום בפעילויות מגבשות שעובדות בעיקר על שיתוף פעולה – זה ישפיע רבות גם על השגרה במשרד. מחקרים הראו כיצד משחקים שכוללים דינמיקה קבוצתית  משנים את פני הארגון ומוסיפים אווירה קלילה אך פרודוקטיבית יותר למשרד. אז אם אתם רוצים לעודד את העובדים שלכם לשתף פעולה ולעבוד כיחידה אחת – זה הזמן להוציא אותם ליום כיף!

 

ממזער תחרותיות, אי הסכמה ובעיות בין עובדים

כמעט בכל מקום עבודה אפשר למצוא לא מעט יריבות סמויה, תחרותיות וכמובן – אי הסכמות ועוינות. זה טבעי, זה אנושי – אבל לכם כמעסיקים יש המון השפעה על התדירות של התופעות הללו. ברגע שאתם משלבים ימי כיף בשגרה של העבודה – המחלוקות בין העובדים שלכם יפחתו – וגם כשיהיו כאלה, הם ידעו להתמודד טוב יותר. תחשבו על זה: הרבה יותר קל לפתור מחלוקות מול אנשים שאנחנו מרגישים קרבה אליהם, מאשר כאלה שלא. ובגלל שיום כיף מקרב בין העובדים שלכם – זה יאפשר להם לפרגן אחד לשנייה ולעבוד באווירה בריאה יותר, נטולת תחרות.

 

מורל גבוה – פחות עובדים נעדרים

אחת הבעיות שהרבה מעסיקים מתמודדים איתם זה היעדרות של עובדים. מי מהמעסיקים לא מכיר את ההודעות או הטלפונים – אחת חולה, השני תקוע בפקק…זה ללא ספק יכול לעצבן כל מעסיק, ומצד שני ברגע שתבינו מה המקור – יהיה לכם הרבה יותר קל להתמודד עם זה. ואנחנו נעשה לכם את זה פשוט: שחיקה. שחיקה היא הסיבה הכי נפוצה לכך שעובדים נעדרים מהעבודה. וגם בגלל סביבת עבודה מלחיצה, עוינת – כך התפוקה יורדת, והעובדים מאבדים את המורל וכתוצאה מכך לא מגיעים לעבודה. ימי כיף מאפשרים להתרענן, להתחדש באנרגיות והכי חשוב? להכיר ולהיקשר אחד לשני. ברגע שלעובדים שלכם יהיה כיף – הם ירצו להגיע כל בוקר לעבודה.

 

מקדם סביבת עבודה בריאה ומפרגנת יותר

לחץ קיים כמעט בכל עבודה. לקוחות תובעניים, דד ליינים ופרויקטים מורכבים יכולים לגבות מחיר מהעובדים שלכם. אירועי חברה כגון ימי כיף מספקים לעובדים שלכם הפסקה מהלחץ – עם תחושת הירגעות והטענת מצברים. 

יום כיף בעבודה

עכשיו שהחלטתם מה אתם רוצים להשיג מהיום, תצטרכו לחשוב על ספקים שיכולים לגרום לכל זה לקרות. ולפני שאתם נסחפים ליותר מדי רעיונות אקסטרים ומסלולי מכשולים עם תחרויות ענק – חשוב שלא תשכחו לקחת בחשבון את השיקולים הבאים: 

גישה למקום – האם אתם עורכים את יום הכיף בחוץ בטבע? או במקום שאתם סוגרים ליום? האם לספקים שלכם תהיה גישה מתאימה? 

אוכל ושתייה – יום כיף של פעילויות גוזל הרבה אנרגיה, ולכן אוכל ושתייה זה חובה!

גישה לחשמל ומים – רבות מהאטרקציות שתרצו לבצע ידרשו חשמל ומים. כמה קל לגשת במקום בו תערכו את יום הכיף לעובדים?

כיף ומשחקים

אז החלטתם על מקום בו כולם יתרכזו – אבל מה אתם רוצים לעשות ביום כיף לעובדים? אילו תכנים ופעילויות הייתם רוצים להעשיר אותם באותו יום מיוחד? הבאנו לכם כמה רעיונות. 

מתנפחים 

אם אתם עורכים יום כיף לעובדים שכולל את המשפחות – אתם חייבים לכלול מתנפחים שיהיה לילדים איפה לפרוק אנרגיה. אתם יכולים להביא גם מתנפחים להשכרה למבוגרים – כמו מתנפחי אקסטרים. 

שולחנות משחק 

משחקים מגניבים שיחזירו את כולם להיות ילדים כמו שולחנות משחק להשכרה יאפשרו לכל העובדים להשתחרר ולשחק יחד שעות ארוכות. 

סדנאות יצירה
יש משהו שכולם אוהבים – סדנאות יצירה. לכן, למי שפחות אוהב (או רוצה!) לצלול למשחקים הספורטיביים, הציעו אפשרות יצירתית יותר, כמו ציור על כוסות קרמיקה, או סדנאות בישול.

יום כיף בעבודה

בידור ואטרקציות 

סטדנאפסיטים, מופעים ומעבירי סדנאות שונים יוכלו לעזור לכם להרים יום כיף משגע ולהצחיק את העובדים אם היום כיף מתוכנן להימשך עד הערב – תוכלו גם לארגן איזה מופע או להקה. כמובן שימו לב שאתם מתאימים את התוכן של היום כיף ואת סוג האטרקציות למשתתפים, לתחומי עניין, אופי וגילאים. 

אוכל שתייה

אוקיי, אז דאגתם להביא המון כיף ואטרקציות לאירוע שישיארו את כולם ערניים – אבל מה לגבי אוכל? שתייה? אתם תצטרכו לדאוג שגם זה חוויה! הנה כמה אפשרויות: 

שף פרטי
אם אתם עסק קטן יותר, אולי תרצו לפנק את העובדים שלכם בארוחה אצל שף פרטי. אפשר גם לשלב את זה עם סדנאות בישול. 

קייטרינג/בופה 
אם אתם עורכים אירוע קצת יותר גדול ומזמינים גם ילדים ומשפחות של העובדים, קייטרינג  עשוי להיות אופציה טובה יותר. אתם יכולים לשלב כל מיני סוגים מאכלים וללכת על האפשרויות הפופולריות כמו אוכל אמריקאי (המבוגר + צ'יפס), שווארמה (תוכלו פשוט להתארגן מראש על מכונת שווארמה להשכרה), אוכל מקסיקני או הודי ועוד.

דוכני אוכל

אתם יכולים להקים כמה דוכני אוכל או לסגור משאיות מזון שיספקו לכם אוכל רחוב משובח – החל מפלאפל, נקנקניות חמות, צ'יפס, צ'ורוס ואפילו סושי. ככל שהארגון שלכם גדול יותר – כך כדאי לספק מבחר גדול של סוגי מזון. אם אתם רוצים להוזיל עלויות, מומלץ להשכיר מכונות מזון עם מפעילים שידאגו לתפעל אותן לאורך האירוע. 

פינוקים מתוקים
אחרי הארוחה העיקרית, כולם רוצים משהו מתוק. אתם יכולים לדאוג שיהיה במקום מכונת קרפים, וופל בלגי, גלידות, מפל שוקולד או אם אתם רוצים אפשרויות יותר בריאות לכו על מגשי פירות. 

משקאות

אל תשכחו שהעובדים שלכם יהיו צמאים. מעבר לתחנת התרעננות שתכלול מים עם מיצים או שייקים – אתם יכולים גם לשקול להצטייד באלכוהול (כמובן תלוי במטרות שלכם). אם אתם רוצים שיהיו גם משקאות אלכוהוליים – תפנקו את העובדים עם בר קוקטיילים מדליק. וכמובן לא לשכוח – עמדות שתיה חמה לקפה ולתה. 

שימו לב:

דרישות תזונתיות – חשוב להיות על כל נושא המגבלות תזונה. בדקו לפני יום הכיף לעובדים אם יש אצלכם טבעונים, צמחונים, אנשים שאוכלים ללא גלוטן או אנשים שאלרגיים למרכיבים מסוימים – במידה ויש, עליכם יהיה להתארגן בצורה שונה  ולספק חלופות לכולם. 

ציוד משלים 

אם אתם עורכים אירועים בטבע – אל תשכחו להתארגן על אוהלים להשכרה כדי לדאוג להצללה וכמובן מיזוג אוויר כמו מצננים ניידים או מזגנים ניידים. זה חשוב מאוד להצלחת יום כיף – אף אחד לא ייהנה אם יהיה חם/חנוק/לח מדי. אם אתם עורכים את האירוע בחורף או בעונת מעבר, אז תתארגנו גם על פטריות חימום, 

טיפים נוספים להפקת יום כיף לעובדים

סגרתם את האטרקציות ליום כיף, אתם יודעים כבר מה הולכים לאכול ואיפה זה נערך. עכשיו בואו נדבר על כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את היום כיף לבלתי נשכח. 

 

עודדו השתתפות
אתם לא רוצים שיום הכיף שלכם יהיה כמו עוד ישיבת עדכונים משעממת, אז הניחו לכל הנאומים והימנעו מאג'נדות והוראות חופרות מדי. באופן טבעי, רוב המשחקים יגרמו לאנשים להיות מעורבים ואולי גם מעט תחרותיים.  ודא שאתם כוללים משחקי דינמיקה קבוצתית. 

תעוררו ציפייה

זה הכל על הוספת אטרקציה או פעילות מרגשת במיוחד ליום כיף שלכם. בין אם זה הזמנת להקה או סטנדפיסט שיקרע מצחוק את העובדים שלכם – המטרה היא ליצור באזז סביב היום כיף שלכם. 

דעו ליהנות גם מאווירה רגועה
במיוחד אם היום כיף הוא צ'ופר לעובדים שלכם – וודאו שלכולם תהיה סיבה להיות רגועים. אם לדוגמה היום כיף כולל את כל המשפחות – וודאו שיהיה איך להעסיק את הילדים. התארגנו על מספיק אוכל ושתיה, צרו אזורים למנוחה עם פופים להשכרה וזולות מפנקות שיאפשרו לאלה שעייפים לתפוס תנומה. 

 

כמה דברים אחרונים 

זה מובן שכדי להפיק יום כיף מוצלח הכול נמצא בפרטים הקטנים. אבל כדי לווודא שאתם לא מפספסים כלום – הכנו לכם רשימה קצרה עם דברים מאוד חשובים שאנחנו ממליצים לכם לבדוק.

במקום שתערכו את האירוע– תבדקו האם יש לכם מספיק מקום, האם יש חיבור למים? חשמל? האם יש חניה? האם יש שירותים במקום? 

 

ביטוח ובירוקרטיות – יש לבדוק בהתאם לגודל האירוע ולמיקום האם אתם צריכים אישור של משטרה/מכבי אש/מועצה אזורית. בנוסף, חשוב לוודא שהמקום יהיה מבוטח. 


בדקו את התחזית – במיוחד אם אתם עורכים את האירוע שלכם בקיץ – אתם לא רוצים ליפול על שרב, ואם כן: לפחות תתארגנו על מספיק מזגנים ניידים. ובעונות מעבר – לפעמים בשעות הערב עדיין קריר, אז אולי תצטרכו לוודא שיש פתרונות חימום. 

ציוד משלים –  אל תשכחו את ציוד התאורה והסאונד וכן את כל המסכים להקרנה של מצגות/סרטים וכו'. 

 

כמה מילים אחרונות,

יום כיף זו הזדמנות אדירה לחברה או ארגון שלכם לגדול ולהתחזק. זה לא צריך להיות עוד יום שגרתי – יש לכם המון אפשרויות להוציא מהשגרה וליצור יום בלתי נשכח! התחילו לתכנן מוקדם והיום גיבוש יהיה הצלחה. 

ואם אתם לא יודעים איזה ציוד אתם צריכים, או שאתם מחפשים רעיונות לאטרקציות מעניינות כמו ערב קזינו במסגרת יום כיף לעובדים – מוזמנים ליצור קשר עם חברת עידנ'ס. 

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור