אטרקציות לבת מצווה

האטרקציה לאירוע שלכם

שחוגגים רק פעם בחיים, כל אחת הייתה רוצה שהיום הזה יהיה היום הכי מיוחד במינו ולהרגיש מיוחדת ושכל החברות והחברים לכיתה יבואו ייהנו וירקדו.

בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם חבילות מובנות של אטרקציות שניתנות לשדרוג ושינוי . האטרקציות לבת מצווה מתאימים לכל מיקום וכל מסיבה בבית, באולם, בטבע וכל מקום שאתם רק חושבים עליו הפעלות לבת מצווה ייצרו עניין עם כל החברים, לכם רק נשאר לבחור ולהתאים אטרקציות לפי אופי האירוע אז צרו איתנו קשר ותקבלו גם שירות טוב גם מחירים מעולים ובעיקר

חוויה שלא תשכחו לעולם !

בחרו חבילת אטרקציות לבת מצווה להשכרה

מגוון אטרקציות לאירועים

אצלנו בעידנס תוכלו להנות לא רק ממתנפחים להשכרה אלה גם מגוון אטרקציות לאירועים מקוריים ואיכותיים שישאירו מזכרת טובה באירוע שלכם. אטרקציות לאירועים שלנו הם במחירים מעולים ונוחים לכל כיס…אז צרו איתנו קשר בטלפון או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם !!

חבילות שולחנות משחק

אנו בעידנס’ מודעים לכך שלארגן אירוע לילדכם זה דבר לא פשוט. לכן חסכנו ממכם המון זמן כאב ראש וכסף ובנינו במיוחד בשבילכם חבילות ודילים מטורפים המשלבים בתוכם אטרקציות לאירועים – חבילות שטח אטרקציות להשכרה מתאימות בעיקר לימי הולדת, אירועי חברה, בר מצווה בת מצווה או סתם מפגש חברתי, גם אם לא מצאתם חבילה המתאימה לאירוע שלכם, טלפון אחד ונבנה לכם אותה במיוחד !

המחירים הכי משתלמים בהתחייבות !

אנחנו פה בשבילכם !

למה כדאי להביא אטרקציות לאירוע שלכם ?

מתאים למספר רב של משתתפים

אינטרקציה ותקשורת חברתית בין הילדים

פעילות אקטיבית ומוטורית

קל למקם אותם ולנייד אותם לכל מקום

מתאים למגוון רחב של אירועים

מתאים לכל הגילאים

כשאתם משכירים חבילת אטרקציות לבת מצווה אצלנו חשוב שתדעו

רקע והכוונה של אטרקציות מומלצות לבת מצווה

אחד האירועים המשמעותיים והמרגשים בחייה של כל נערה יהודייה הוא בת המצווה. זהו אירוע שמסמל התחלה של התבגרות, וכהורים אין דבר מרגש יותר מאשר לראות את הבת שלנו גדלה מול ענינו. עם זאת, התכנון של אירוע בת מצווה יכול להיות לא פשוט בכלל, והעובדה שמדובר באירוע שחלק גדול מהנוכחים בו הן ילדות בנות 12 לא מפשיטה על העניין. מה חשוב בתכנון אירוע בת מצווה ואיזו אטרקציות לבת מצווה יכולות לשדרג את האירוע?

קודם כל – איפה כדאי לערוך את האירוע?

הדבר הראשון שבוחרים בקיום אירוע בת מצווה הוא את מיקום האירוע עצמו. באופן כללי עומדות בפנינו מספר אפשרויות:

  • לקיים את האירוע באולם או גן אירועים: זוהי אחת האפשרויות הנפוצות – לקיים את האירוע באולם או גן אירועים. מה שחשוב לדעת באפשרות זו, היא שמדובר באפשרות יקרה יחסית ופעמים רבות מגבילה שכן לא תמיד תוכלו להביא כל אטרקציה שתרצו לאולם. 
  • לקיים את האירוע בחצר הפרטית שלכם: היום ניתן די בקלות לקיים אירוע בחצר הפרטית, בין אם אתם מעוניינים לשכור לשם כך אוהב אירועים או ממש לשבת בחוץ.

יתרונות של בת מצווה בגינה

יותר ויותר אנשים מבינים את היתרונות בקיום בת מצווה ואירועים באופן כללי בחצר הפרטית. אלו הם חלק מהיתרונות:

  • מחיר: כאשר מקיימים אירוע באולם או בגן אירועים, רק על המיקום עצמו צריך להוציא אלפי או עשרות אלפי שקלים. לעומת זאת הגינה שלנו זמינה עבורנו בחינם, ואת כל הכסף שאנחנו חוסכים כל המיקום אפשר להוציא במקום על אטרקציות שוות שיהפכו את האירוע לבלתי נשכח.
  • תחושה של בית: כאשר אנחנו עורכים אירוע בגינה הפרטית שלנו אנחנו נותנים לאירוע אווירה ביתית שפשוט לא ניתן לקבל באולם או גן אירועים. 
  • ניתן לקרר ולחמם בקלות: חוששים ממזג האוויר? היום כבר ממש אין סיבה לפחד לקיים אירוע בחוץ, בין אם אתם חוששים שיהיה חם מדי או קר מדי. ניתן לשכור מזגנים ניידים לקירור מצננים לאירועים או פטריות חימום, ואף לשכור אוהל אירועים שיקל את הקירור או החימום של האירוע.
  • מגוון אטרקציות: כשאנחנו עורכים אירוע בחצר שלנו אנחנו לא מוגבלים מבחינת אטרקציות, ויכולים לשכור איזו אטרקציות שנרצה בלי לקיים משא ומתן מול בעל האולם.

 

האטרקציות שישדרגו לכם את האירוע

תכנון בת מצווה בעידן של היום זה לא כמו פעם – היום צריך להעסיק את האורחים עם אטרקציות מעניינות. אם תהיתם כיצד לעשות זאת ואתם זקוקים לכמה רעיונות לבת מצווה, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן וריכזנו עבורכם מספר רעיונות נהדרים:

  1.  

    עמדת צילום

כולנו יודעים כמה ילדות אוהבות להתלבש לבת מצווה, ואם כבר מתלבשים יפה חשוב שיהיה תיעוד איכותי. עמדת צילום סלפי זו עמדה שכוללת מפעיל לתפעול מלא של העמדה, קיר ירוק, שטיח בד אדום, עמודי חבלול והדפסת תמונות מיידיות. בעמדת צילום ניתן להדפיס תמונות ללא הגבלה, ולייצר סרטון וידאו עם ברכות מכל החברות והחברים.

  • תותח קצף

אם אתם בעניין של מסיבת בריכה לבת מצווה, תותח קצף זו האטרקציה המושלמת והמתאימה לאירוע מסוג זה. ככה עושים מסיבת קצף עם ריקודים והמון המון כיף. זה כולל מכונת קצף מקצועית וחדישה שמופעלת על ידי מפעיל מקצועי לאורך כל האירוע ותכשירי הקצפה. כל שנדרש מהמקום עצמו זה שיהיה בו צינור מים.

  1. שולחנות משחק

אין יצירת עניין טובה כמו שולחנות משחק לשדרוג אירוע. תוכלו לשכור מספר שולחנות משחק כגון: שולחן הוקי אוויר, שולחן סנוקר, שולחן פינג פונג ושולחן כדורגל. 

  1. קיר דונאטס

אוכל מתוק זה דבר אהוב על ילדים ומבוגרים כאחד, ואין מתאים ממנו לבת מצווה ולכן קיר דונאטס יכול להיות האטרקציה המושלמת לכך. קיר דונאטס כולל קיר מעוצב, איש צוות מקצועי המגיש דונאטס לקהל. אנחנו מגישים דונאטס מחומרים איכותיים בלבד, וחבילת הבסיס כוללת 100 יחידות של מיני דונאטס וכמובן שתוכלו להתאים את הכמויות לפי מספר האורחים בתוספת תשלום. 

  1. מתנפח קיר טיפוס מקצועי

זהו מתקן שמשלב בין פעילות גופנית בריאה לבין כף טהור. זהו קיר טיפוס אתגרי וגבוה, וכמובן בטיחותי לשימוש. מצורף למתקן מפוח שעליו להיות מחובר לחשמל ולעבוד באופן קבוע לאורך האירוע. המתקן מתאים לילדים מגיל 5 ומעלה, ומבטיח לכם מקסימום כיף במינימום השקעה.

  • חבילת אטרקציות לבת / בר מצווה אורנוס

מתקן וויפאאוט אתגרי וארבע שולחנות משחק שניתן לבחור מתוך מגוון אפשרויות: הוקי 5 פיט, סנוקר 5 פיט, מיני פינג פונג וכדורגל שולחן. השילוב בין אטרקציות אלו יוצר חוויה בלתי נשכחת לילדים והילדות המשתתפים באירוע, ולמעשה מדובר באירוע שהוא לחלוטין עבור הילדים וכמובן – כלת בר המצווה. 

  • חבילת אטרקציות לבת מצווה מרס

חבילת אטרקציות הכוללת:

  • צלם מגנטים: מגנטים ללא הגבלה שכל אורח יכול לקחת כמזכרת מהאירוע
  • בחירה של 3 שולחנות משחק מבין האפשרויות: הוקי פיט 5, סנוקר פיט 5, כדורגל שולחן ופינג פונג.
  • 2 עמדות מולטימדיה לבחירה מתוך: WII, XBOX, PS4

 

תו תקן
הפעלה
הובלה
יש לכם שאלות?
פנו אלינו וקבלו ייעוץ והכוונה בחינם
לשירותכם תמיד! 🌟 צוות עידנ’ס.
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור