ציוד הגברה להשכרה

לא משנה איזה סוג אירוע אתם עורכים – קטן או גדול, חתונה חלומית, או אירוע בת מצווה צנוע, ככל הנראה שאתם תצטרכו להצטייד בציוד הגברה והקרנה לאירועים. רוב החוגגים, רוצים להציג במהלך האירוע צילומים של כלת וחתן השמחה וסרטונים מרגשים. בנוסף לאירועים פרטיים, גם אירועים עסקיים דורשים פעמים רבות ציוד זה וכאן בדיוק אנחנו, עידנ’ס נכנסים לתמונה!

אצלנו תוכלו להשכיר בקלות ציוד הגברה והקרנה לאירועים, החל מבידוריות קריוקי, מערכות הגברה, מקרנים ומסכים ועוד. כל הציוד שלנו עובר בדיקות שגרתיות ומטופל על ידי אנשי מקצוע מוסמכים. בנוסף, אנחנו דואגים להעניק ללקוחותינו הדרכה מפורטת על ההפעלה ושמירת הציוד.

 

איך אנחנו יכולים לעזור לך?

המטרה שלנו היא לעזור לכם להרים לאורחים שלכם כך שהם שלא ירצו להפסיק לרקוד! כל מה שאתם צריכים כדי להפיק אירוע מוזיקי מושלם נמצא ממש כאן, במרחק של כמה קליקים . אנחנו מספקים פתרונות סאונד לאירועים כבר למעלה מ-15 שנה עם ציוד חדשני, כך שתוכלו להיות בטוחים שהאירוע שלכם יהיה חגיגה עם סאונד איכותי! לא יודעים איזה ציוד לבחור? אנחנו זמינים עבורכם תמיד גם בטלפון: 09-3762209

עורכים אירוע אבל אין לכם מושג איזה מערכת סאונד להשכרה אתם צריכים? זה לגמרי סיפור מורכב, ויש לעשות זאת בזהירות ובחוכמה כמה שניתן. ברוב המקרים, במיוחד באירועים גדולים – אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו להתייעץ עם הספקים שקשורים למוזיקה באירוע שלכם.

בכל מקרה, אם אתם צריכים את מערכת הסאונד לצורך אירוע יחסית קטן, אז אנחנו יודעים: מה זה אירוע בלי סאונד טוב? בדיוק בשביל זה הצוות של עידנ’ס הכין לכם מדריך שיעזור לכם לבחור את המערכת הנכונה בשבילכם. וכמובן – אם אתם צריכים עזרה, אז אנחנו זמינים עבורכם תמיד!

מה מערכת הגברה תכלול?

ציוד הגברה – זה לא רק רמקולים, זה מכלול שלם של אביזרים שבלעדיהם הסאונד באירוע שלכם לא יישמע באופן איכותי, דבר שבסופו של דבר יפגע בחוויה של האורחים שלכם. זה יכול להיות מיקסרים, סטנדטים מיוחדים, מיקרופונים, כבלים חשובים ועוד מגוון פריטים שישלימו לכם את הציוד

זה יכול להיות החל ממיקסרים ומיקרופונים ועד לסטנדים DI לזמרים ועוד שלל פריטים שעוזרת לנו להשלים את התמונה הכוללת לציוד הגברה.

 

מיקסר

כמעט כל מערכת הגברה תגיע עם מיקסר. הרבה לקוחות שלנו שואלים מדוע בכלל צריך את המיקסר – כי לפעמים זה נראה “כבד” ומיותר במבט ראשוני, אבל בפועל מדובר באביזר קריטי שבלעדיו לא תוכלו ליהנות מסאונד איכותי באירוע שלכם.

תפקידו העיקרי של המיקסר הוא להיות מקור שליטה וחיבור למערכת ההגברה. לשם אנחנו מחברים את המיקסר, הרמקולים, המיקרופונים, חיבורי מדיה שונים ועוד.

תפקיד נוסף שיש למיקסר זה לשלוט על כל ערוץ מדיה בנפרד – גם מבחינת הווליום וגם ברמת האפקטים.

 

מיקרופונים

מיקרופונים זו גם תורה שלמה ולא נוכל לפרט על כולה כאן – אבל באופן כללי זה פריט חשוב בכל אירוע, ולכל מיקרופון שנרצה לחבר למערכת ההגברה נצטרך שיהיה לו ערוץ נפרד כדי לשלוט עליו בצורה טובה יותר.

 

מוניטורים

מוניטור, זו למעשה מערכת סאונד מקצועית שיש לה כמה תפקידים: שיפור איכות הסאונד באירוע שלכם, לדייק את הצלילים, שיפור עוצמת הסאונד ועוד. ברוב המקרים, אם אתם מתכננים שתהיה לכם הופעה חיה באירוע, אז תתבקשו לוודא שיהיה מוניטור באירוע, אולם במקרים מסוימים זו תהיה האחריות של הנגנים להביא איתם.

מגברים

למגבר יש תפקיד עיקרי אחד – להגביר את האות החשמלי שנכנס אך מבלי לפגוע באיכות של השמע. מגברים מסוימים מגיעים מובנים ברמקולים, במקרים אחרים – מגבר יהיה ציוד נפרד, בהתאם לסוג האירוע ולצרכים שלו, תוכלו לדעת אם אתם צריכים מגבר או לא, ממליצים בחום להתייעץ איתנו מראש.

 

אז איך אדע איזה ציוד הגברה להשכרה עלי לבחור?

מה אופי האירוע שלכם?

השאלה הראשונה שעליכם לבדוק לפני שאתם ממהרים לסגור מערכת הגברה להשכרה זה מה אופי האירוע שלכם? מה תפקיד מערכת ההגברה באירוע שלכם?

לדוגמה, אם האירוע שלכם הולך לכלול ערב קריוקי – אז בוודאי שתצטרכו לבחור במערכת הגברה איכותית, שתהיה מחוברת למערכת בידורית ואולי גם מקרן.

לעומת זאת, אם אתם מתכננים לערוך אירוע עם הרצאה, אז במצב כזה אנו נמליץ לכם לבחור במערכת הגברה שמגיע עם מיקרופון איכותי ורמקולים עם סאונד איכותי, כך שגם אחרון היושבים במקום יוכל לשמוע כל מילה.

מה גודל האירוע?

אם מדובר באירוע מצומצם ויחסי קטן – בו תרצו רק לתת תמיכה לווליום ולהשמיע מוזיקה עם סאונד איכותי ממה שאנחנו רגילים, אז תוכלו לבחור בחבילת הגברה יחסית בסיסית שמגיעה עם רמקול, מיקרופון ומיקסר. תוכלו לחבר בקלות את הטלפון שלכם או את המחשב שלכם למיקסר ולהשמיע מוזיקה.

אם מדובר באירועים גדולים, כמו חתונה, מסיבה שנערכת בטבע או כל אירוע אחר שחשוב לכם שיהיה סאונד חזק שיישמע לטווח גדול, אז במצב זה אנו ממליצים לכם להתייעץ איתנו במצב זה כדי להבין בדיוק את צרכי האירוע ולוודא שאתם בוחרים נכון. ככל שהאירוע יהיה גדול יותר, כך מערכת הסאונד תהיה מורכבת יותר.

בחירת מערכת הגברה להשכרה לפי סוג האירוע 

לא כל מערכת הגברה מתאימה לכל סוג אירוע. זה משהו שאנחנו גם בודקים איתכם בשיחה, אבל כאן אנחנו נתן לכם כמה דוגמאות שימחישו לכם את השוני בין המערכות השונות:

#1 השכרת ציוד הגברה למסיבת ריקודים (כמו, חתונות, מסיבת רווקות/רווקים) 

אם אתם מארגנים אירוע (לא משנה מה גודלו) שהולך לכלול ריקודים, אז דעו שאין מקום להתפשרויות, עליכם להשכיר מערכת הגברה איכותית שלא תפגע בסאונד. לרוב זה יכלול לםחות 2 רמקולים (זה עשוי להשתנות בהתאם לסוג האירוע).

#2 השכרת ציוד הגברה לכנס או הרצאה

ברוב הכנסים וההרצאות, תצטרכו גם להשכיר יוד הגברה שיוכל לשמש בעיקר לדיבור.במילים אחרות, לצד הרמקול, המיקסר ושאר ציוד ההגברה תצטרכו לוודא שיש לכם גם מיקרופון (בעדיפות למיקרופון אלחוטי שיאפשר למי שמרצה להסתובב חופשי). עוד כמה דברים שנוטים להישכח אבל כדאי לקחת בחשבון: סטנד למיקרופון, וגם ציוד להקרנה להשכרה (כמו מסך).  מבחינת רמקולים- אלא אם מדובר בכנס או הרצאה מאוד גדולה, לרוב מספיק רמקול אחד (עד 100 איש).

#3 השכרת ציוד הגברה למוזיקת רקע

אם המטרה העיקרית שלכם בהשכרת ציוד הגברה היא כדי לשים מוזיקת רקע באירוע, אז גם כאן אנחנו ממליצים כמו במוזיקת ריקודים לקחת יותר רמקולים. אם האירוע הולך ליהערך בטבע – אז כדאי לקחת משהו כמו 3 או 4 רמקולים (שוב, גם כאן זה תלוי בגודל האירוע ובכמות האורחים שיגיעו) ולפזר את הרמקולים בפריסה מדויקת ברחבי השטח. אם האירוע שלכם הולך להיות בגינה ואתם רוצים שתהיה מוזיקה שתלווה את האירוע, אז יספיקו לכם 2 רמקולים.

 

 איפה אתם הולכים לערוך את האירוע שלכם?

אירוע שנערכים בפנים – הכוונה לאירועים כמו כנסים, תערוכות, חתונות ומסיבות, בכל אלה משתמשים ברוב המקרים במערכות סאונד יחסית פשוטות וברמקולים קטנים עד בינוניים. רמקולים אלו יספקו צלילים למרחקים קצרים ותוכלו לנייד אותם בקלות.

 אירועים בחוץ/בטבע – אם אתם מחפשים מערכת הגברה להשכרה לאירועים שנערכים בטבע, אז במצב כזה תצטרכו מערכת הגברה יותר רצינית עם רמקולים שיוכלו לספק סאונד למרחקים ארוכים יותר ולהתמודד עם קהל גדול יותר.

מועדונים וברים – למועדוני לילה וברים, לרוב נעשה שימוש במערכת הגברה עוצמתית עם סאב-וופרים ואפקטי תאורה מיוחדים.

אוקיי, ומה לגבי בידורית/קריוקי להשכרה?

אם אתם מתכננים להשכיר קריוקי או השכרת בידורית – אז גם כאן חשוב להיות מודעים לעולם שלם של סוגי סאונדים, אפקטים ופונקציות שונות שיוכלו להשפיע רבות על הסאונד באירוע שלכם.

הקריוקי, או בשמה השני הבידורית, היא סוג של מערכת הגברה שאהובה במיוחד על הקהל הישראלי ואפשר למצוא אותה באירועים קטנים ופרטיים כמו ימי הולדת וגם באירועים גדולים כמו בחתונות, מפגשים עם החבר’ה, בהרצאות, סיורים, כנסים עם הפעלות ועוד.

כיום יש מגוון ענק של מערכות קריוקי שיוכל לשמש אותכם בדרכים שונות: החל משימוש אישי ועד למערכות קריוקי מתקדמות ואיכותיות שיוכלו לעזור לכם ליצור אירוע מהנה עם חווית סאונד מושלמת.

 

אז איזה בידורית כדאי לי להשכיר?

מה הצורך שלכם? כדי להבין איזה סוג של מערכת קריוקי עליכם לבחור, חשוב שתבינו קודם מה הצרכים האישיים שלכם. לדוגמה, האם אתם מחפשים בידורית להשכרה לשימוש אישי? לאירוע קטן? במצב כזה, כמו שאמרנו קודם, אתם לא צריכים להשכיר בידורית יקרה מדי. מצד שני, אם אתם מחשיבים את עצמכם כחובבי מוזיקה וקריוקי ובא לכם להתפנק עם סאונד משובח כ- אז בידורית מקצועית שמגיעה עם כל מיני פונקציות מתקדמות תתאים לכם יותר.

 

חיבורים – בידורית להשכרה מומלצת היא לרוב תהיה כזו שכוללת מגוון חיבורים שיוכלו לסייע להפוך את חווית השימוש שלה לפשוטה יותר. בידורית איכותית תגיע לרוב עם חיבור של – שקע USB לחיבור טלפון, חריץ מיוחד לכרטיסי זיכרון,  כניסת AUX המאפשרת חיבור של מכשירים חיצוניים, יציאות לחיבור של מיקרופונים (כדאי לבחור באלה שמגיעות עם 2), יציאות לחיבור רמקולים וכן אופציה לחיבור מסכים חיצוניים.

איכות שמע – האיכות של הסאונד בבידורית להשכרה תהיה מושפעת רבות מהרמקול, אשר ממנו בוקעים הצלילים לפי הספק ה – RMS של הרמקול. חשוב להתאים את ההספק לצורך – אם מערכת הקריוקי היא לשימוש אישי, אז אנחנו ממליצים להשכיר בידורית עם הספק קצר, סביבות ה 20-30 ואט; אם הבידורית היא לאירוע גדול יותר, אז אנחנו ממליצים להשכיר בידורית עם הספק של 30 ואט ומעלה. אם אתם צריכים להשכיר קריוקי לטבע/שטחים פתוחים או לאולמות אירועים וחללים גדולים, אנחנו ממליצים לבחור בבידורית עם הספק של 60 ואט ומעלה.

מיקרופון – איכות הבידורית שאתם הולכים לבחור תשפיע גם על הצליל שהמיקרופון שלכם יפיק. יש מיקרופונים זולים ופשוטים יחסית, שיעשו את העבודה, אבל אם אתם מחפשים משהו רציני: אז בחרו במיקרופונים היותר מקצועיים. אגב, יש מיקרופונים בתדר VHF –  אלה מאפשרים שימוש בקרבת הבידורית ויש גם מיקרופונים בתדר UHF שאפשר לעשות בהם שימוש מרחוק וזה מתאים מאוד לחללים פתוחים וגדולים.

פאנל לשליטה נוחה– כלל אצבע הוא ככל שהפאנל יהיה עמוס ביותר כפתורי שליטה, כך השימוש בו יהיה הרבה יותר פשוט בשבילכם. זה כולל כפתורים בסיסיים שיאפשרו לכם לעצור או לזפזפ בין הקבצים השונים, כפתורי אפקטים, כפתורים שמשנים גוון קול ועוד.

מסך גדול – כאם אתם מחפשים אחר בידורית מומלצת להשכרה, אנחנו תמיד ממליצים לבחור בכאלה שמגיעות כבר עם מסך תצוגה ומקרן כ כך יהיה לכם אפשרות לחבר את הבידורית למסך וליהנות מחוויה כיפית ומקצועית יותר!

 

שאלות שכדאי לכם לבדוק לפני שאתם משכירים ציוד הגברה

האם יש לכם חשמל במקום או שאתם צריכים לארגן גם גנרטור?

פעמים רבות, יוצא לנו להיתקל במקרים בהם הלקוחות קודם משכירים ציוד- ורק אז שואלים שאלות. אז כדי למנוע מכם טעויות שחלקן יהיו יקרות או שפשוט יבזבזו לכם המון זמן – אחד הדברים הכי בסיסיים וחשובים שיש לעשות הוא לבדוק היכן יש נקודות חשמל וכמה אתם צריכים כדי להפעיל את מערכת ההגברה. כמובן, שיש להתחשב בסוג הציוד שאתם צריכים בהתאם לצרכי האירוע שלכם. אם אתם עורכים את האירוע שלכם בטבע או במקום מרוחק מחשמל, אז יש לוודא שיש לכם כבלים מאריכים וכמו כן, אנחנו תמיד ממליצים לגבות את האירוע עם גנרטור חירום להשכרה, מניסיון שלנו, זה יספק לכם המון שקט נפשי.

איפה יעברו הכבלים?

למרבה הצער, הטכנולוגיה עדיין לא הביאה אותנו לנקודה בה הכול אלחוטי (אבל אנחנו מחזיקים אצבעות) ומצד שני, אתם בטח יודעים שכבלים וחוטי חשמל זו סכנת נפשות באירועים, במיוחד אם יש קהל מבוגרים וילדים קטנים. לכן, אחת השאלות שעליכם לבדוק לפני שאתם משכירים ציוד להגברה זה איפה ואיך הכבלים של מערכת הגברה עברו? ואלה הדברים שאתם צריכים לקחת בחשבון: בטיחות, אסתטיקה והעדפה אישית שלכם ושל הספקים שלכם. ועכשיו בואו נפרט על כל אחד מהם.

בטיחות – כמו שכתבנו, כבלים זו יכולה להיות סכנת נפשות. כדי להימנע מסכנת התחשמלות או מעידה – חשוב מאוד שתדאגו להצניע אותם ולוודא שהם לא יפריעו לאף אחד. אם אתם עורכים את האירוע שלכם באולם מסודר, אז יהיה לכם פשוט יותר לבצע את המשימה. אם אתם עורכים את האירוע בטבע, אז יכול להיות שתתקלו במעט אתגרים, אבל אתם מוזמנים להתייעץ תמיד עם המומחים של עידנ’ס – נשמח לעזור לכם בכל שאלה.

אסתטיקה – מעבר לבטיחות, יש גם את הנושא של האסתטיקה. אף אחד לא רוצה לגלות בצילומים של האירוע הפרטי או העסקי שלו סבך מכוער של כבלים וחוטי חשמל, זה פשוט לא נראה טוב. גם כאן, כדאי לראות אם יש לכם דרך להצניע את הכבלים או לפחות להסתיר אותם בפינה מרוחקת.

מי הולך לחבר לכם את מערכת ההגברה?

שאלה לא פחות חשובה – האם אתם יודעים לחבר מערכת הגברה? בעוד שיש מערכות הגברה פשוטות כמו קריוקי שלא דורשות יותר מדי ידע (או שתוכלו להסתפק בסרטון הדרכה), מערכות הגברה מורכבות יותר, ידרשו מכם ידע קצת יותר מקצועי. במצב כזה, אנחנו ממליצים לכם לא לנסות את זה לבד כי זה עשוי להוביל לפגיעה בציוד. במקום זאת, התייעצו עם בעל מקצוע – איתנו, או עם הספק שישתמש בפועל במערכת ההגברה (לדוגמה, התקליטן שלכם).

טיפים אחרונים להשכרת ציוד הגברה לאירועים

#1 תמיד שתהיה לכם תוכנית גיבוי

הקדימו תרופה למכה, או במילים אחרות – תכננו תוכנית גיבוי למקרה שיהיו לכם בעיות טכניות במהלך האירוע. ממליצים להחזיק בקרבת גנרטור במקרה של הפסקות חשמל כך שתוכלו להבטיח שהאירוע שלכם יוכל להימשך.

#2 בדקו שציוד הגיבוי שלכם עובד

חשוב לוודא שציוד הגיבוי שלכם תקין ועובד כמו שצריך.

#3 תשקלו לשכור טכנאי

אם אין לכם תקליטן, אז ממליצים לוודא שיהיה איש מקצוע או טכנאי במהלך האירוע שיוכל לפתוח בעיות טכניות שעלולות להתעורר. הוא לא חייב להיות פיזית שם, מספיק שיהיה זמין עבורכם בשעות האירוע כדי להדריך אותכם.

יש לכם שאלות?
פנו אלינו וקבלו ייעוץ והכוונה בחינם

fdf

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור