המדריך המלא להפקת חתונה בים

אין ספק שחתונת חוף נשמע כמו משהו אקזוטי והרבה יותר מושך מחתונה רגילה ויש לכך סיבה עיקרית: החוויה. תחשבו על זה, האווירה הרומנטית על שפת הים, בזמן שהרוח והגלים ברקע מספקים לכם תפאורה עוצרת נשימה על רקע השקיעה.

זה רחוק שנות אור מהחתונות הרגילות והמשעממות באולמות אירועים והרבה אנשים (ולקוחות שלנו) מתפתים לערוך חתונה כזו בים.

אתם צודקים, יש אבל. הפקת חתונה בים היא לא פשוטה, בעיקר ברמה הלוגיסטית (ולפעמים גם ברמה הבירוקרטית).

מעבר לעיצוב רומנטי, בחירות לבוש ואווירה – יש לכם כמה דברים קריטיים לקחת בחשבון, בלעדיהם, החתונה שלכם בים לא תהיה מוצלחת.

אנחנו החבר'ה של עידנ'ס מכירים את תחום הפקות האירועים בטבע מרוב, למעלה מ15 שנה, ואחרי אינספור שאלות שאנחנו מקבלים החלטנו להכין מדריך מפורט עם כל מה שתצטרכו לדעת על הפקת חתונה בים, ואם עדיין תישארו עם שאלות – אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמעות כפתור הווטאסאפ או בטלפון.

אז קדימה, בואו נבדוק מה הפקת חתונה בים מצריכה.

תוכן עניינים

חתונה בים

התקציב זה אחד הדברים שגורמים לאנשים לרדת מחתונת חוף

אנחנו הולכים להתחיל קצת קשה, ואולי לבאס חלק מהזוגות שמגיעים לכאן עם פנטזיה מושלמת על חתונת חוף. אלא אם אתם מתכננים אירוע מאוד קטן – חתונות חוף היא מעל 150 מוזמנים זה עסק יקר. למה? כי בניגוד לאולם אירועים, כאן אתם צריכים לדאוג לכל הציוד, וספקים שונים כמו קייטרינג, תקליטינים ואפילו מפעילי אטרקציות, עשויים לגבות מכם יותר כסף רק בגלל שאתם עורכים את החתונה שלכם בים.

בנוסף, אם אתם מתכננים לערוך חתונה גדולה בים – אז תצטרכו גם לבדוק מול הרשויות אם זה בכלל אפשרי. ואם זה אפשרי – האם אתם צריכים לשלם עבור משהו?

כמובן, שתוכלו לחסוך המון כסף בהפקת חתונה בים (ואנחנו נתן לכם כמה טיפים),  אבל בכל זאת אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו להגיע קודם כל עם תקציב שאתם סגורים עליו ורק אחר כך להתחיל לתכנן. כי כשמדובר בהפקת חתונות בטבע, מהניסיון שלנו מאוד קל להתפזר.

תכנון חתונה בים בהצלחה – כל הנקודות הכי חשובות שכדאי לשמור

ציוד לחתונה בים

#1 מזג אוויר

בין אם אתם מתכוונים לערוך את החתונה בים בקיץ, באביב או בסתיו – אתם בטח חושבים שרוב הזמן בארץ מזג האוויר הוא מושלם לחתונת שקיעה בחוץ. אז הרשו לנו להאיר את עינכם: אם אתם רוצים להפיק חתונה בים, מזג האוויר הוא פקטור מאוד קריטי בכל עונה ועליכם להיערך בהתאם.

למה?

כי הים יכול להיות סוער, גלי עם המון רוחות – גם בעונה החמה. רוחות חזקות עלולות לפגוע בהנאה שלכם ושל האורחים (תארו לעצמכם מה זה לאכול מנה עם חול בפנים), לגרום לנזקים ועוד.

לכן, לא משנה מתי אתם מתכננים לערוך את האירוע, תעקבו היטב אחר מזג האוויר – ושקלו להקדים את החתונה לשעות הצהריים.

אבל אל דאגה, גם עם רוחות חזקות תוכלו להתמודד – פשוט תוכלו להשכיר אוהלים לאירועים ולספק מחסה לאורחים שיעדיפו להיות בפנים.

עוד טיפ קטן מאיתנו: אם אתם עורכים את החתונה שלכם בקיץ, ממליצים לכם לקחת כמה מצננים להשכרה, זה יוכל לעזור לקרר את האוויר החם והאורחים שלכם יודו לכם.  

#2 ציוד חשוב שעליכם להשכיר

אז כמו שבטח כבר הבנתם, הפקה ותכנון חתונה בים זה קצת יותר מבחירת פלטת צבעים רומנטית וסידורי פרחים. בהנחה שאתם הולכים לערוך את החופה בחוף ציבורי שכולל שירותים ואולי אפילו תאורה – יש עדיין כמה דברים שתצטרכו להתארגן עליהם מראש. באירועים שנערכים בחוץ עליכם להתייחס לשטח כמו קנבס ריק ולהבין מה עליכם להביא. לצורך העניין, גנרטורים הם חובה כשזה מגיע לחתונה בחוף הים. ככה שאם פתאום מסיבה מסוימת החשמל נופל – תמיד יש לכם גיבוי וכמובן מענה לכל הצרכים של הספקים שלכם – הקייטרינג ותחום הבידור.

דברים נוספים שעליכם להביא לאירוע שלכם – שולחנות וכיסאות (תוכלו למצוא את זה כאן), פינות ישיבה (הכי זורם זולות ופוטונים לחוף!), מחצלות, הצללה לאירועים (אם אתם עורכים את האירוע בשמש) ועוד. כמובן שהכמות של הציוד תהיה תלויה בכמות האורחים שלכם.  אגב, אם אתם מתכננים לערוך את החתונה שלכם בים ואתם לא יודעים מה וכמה ציוד אתם צריכים – אנחנו בעידנ'ס נותנים ייעוץ מותאם אישית, כל מה שצריך זה להתקשר אלינו, נשמח לעזור לכם 😊

לאחר שתסיימו עם הצד הלוגיסטי – תוכלו להתחיל ליהנות מכל הנושא הוויזואלי של חתונה בים. אתם יכולים כמובן להשכיר קישוטים ודקורציה, ואם אתם רוצים לחסוך כסף (וגם ליהנות) תוכלו להכין את הקישוטים בעצמכם. איך? בכל הנוגע לקונספט של חוף זה די פשוט, כל מה שצריך לעשות זה לחפש אחר צדפים ולשחק עם גוונים לבנים, כחולים וירוקים כדי להתחבר לאווירה.

טיפ: שימו לב שאתם מביאים כלים יחסית כבדים כדי שהם לא יעופו בקלות ברוח – הרוח זה האויב הכי גדול של חתונת חוף.

בנוסף, בחתונות חוף אנחנו ממליצים ללקוחות שלנו להימנע מקישוטים כמו בלונים או קונפטי – שכן הם מזהמים את הסביבה ומתפזרים מהר ברוח, בניגוד לאולם אירועים שניתן לאסוף אותם בסוף.

 

רוצים לקבל את הצ'ק הליסט המלא לציוד לאירועים בטבע? לחצו כאן.

זולות להשכרה

#3 תחשבו על האורחים שלכם

נשמע כמו משהו מובן מאליו לעשות, אבל בחתונות חוף זה עוד יותר חשוב.

החל מקבלת הפנים – ועד למתנות קטנות, לאורך כל החתונה כדאי לכם לחשוב כמה שיותר על האורחים שלכם, אחרי הכול – אתם הולכים לבקש מהם להגיע לחתונה שאולי תיערך בשמש, או במקרה הטוב פשוט בחול (ולא כולם חובבי חול), אז פשוט תחשבו על איך אתם יכולים להפוך את החוויה שלהם לכמה שיותר מהנה ומיוחדת.

לדוגמה, תוכלו בקבלת פנים להציע קרם הגנה, מגבות יוקרתיות או מחצלת לכל אורח.

זו מחווה מאוד חמודה שתרכך כל אורח – גם את אלה שהכי לא אוהבים לשבת בחוף.

אופציה נוספת היא להציע שמשיות אישיות, מניפות ממותגות, כובעים, משקפי שמש, כפכפים וכו' כדי להפוך את היום הזה לעוד יותר שמח (וחכם בשמש).

 

#4 תדאגו למערכת הגברה טובה

רעש הגלים המתנפצים על החוף עלול לפגוע משמעותית במוזיקה שלכם – אז וודאו שאתם משכירים מערכת סאונד איכותית. כמובן שאין שום דבר רע בצליל הגלים ברקע, זה גם חלק מהעניין, אבל חשוב שזה יהיה בגבול הטעם, ושהאורחים יוכלו לשמוע את הטקס. אתם יכולים להשכיר מאיתנו ציוד הגברה איכותי או לדבר עם התקליטן שלכם ולבדוק איזה פתרונות הוא יכול להציע לסאונד במהלך האירוע שלכם.

 

#5 רוח ובטיחות

נחזור על זה שוב – רוח היא האויב הכי גדול של האירוע שלכם בחוף. זה יכול לגרום לנזקים קלים ולפעמים כבדים. לכן אתם חייבים לבדוק שהכול מותקן בצורה מאובטחת, בין אם זה אוהל, הצללה או החופה עצמה – אתם לא רוצים שיווצר מצב שמשהו נופל ונהרס ובמקרה הפחות טוב שמישהו חלילה ייפצע. לכן דאגו לאבטח את כל הציוד במקום.

כמו כן – אם אתם מתכננים להביא אטרקציות מסוימות או להשכיר מתנפחים לאירוע שלכם – שימו לב שגם כאן אתם קושרים אותו היטב.

 

דקורציה לחתונה בים

כמה זה יעלה לנו?

לשאול כמה עולה הפקת חתונה בים זה קצת כמו לשאול כמה עולה רכב או בית.

כמה אורחים יגיעו? איזה סוג קייטרינג אתם מביאים?

האם יהיה לכם מנהל אירוע?

האם אתם לוקחים תקליטן או להקה חיה?

האם אתם צריכים צלם?

כמה אטרקציות יהיו בחתונה שלכם?

איזה ציוד לאירועים אתם צריכים להשכיר וכמה?

זה המעט שאלות, שתוכלו להתחיל לענות להם וכך תדעו לבצע הערכה כמה חתונה בחוף הים תעלה לכם.

 

כמה מילים אחרונות,

הפקת חתונה בים זה בסופו של דבר משתלם – כי התוצאה שתקבלו זו חוויה בלתי נשכחת וחלומית, גם לכם וגם בשביל המשפחה האורחים. אז נכון, יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון, וצריך להיערך היטב ברמה הלוגיסטית, אבל זה בהחלט משהו אפשרי ואם תעשו את זה עם עידנ'ס אתם תוכלו להיות בטוחים שברמת הציוד אתם מכוסים 100% (מוזמנים ליצור איתנו קשר). אם אתם רוצים לקרוא עוד על הפקת חתונות בטבע מוזמנים לקרוא גם את המדריך הזה.  

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור