איך להפיק חתונה מוצלחת בטבע?

האמת שאנחנו לא יכולים לחשוב על משהו יותר מפואר, מרשים ומעורר השראה מאשר חתונה בטבע. בין אם דמיינתם את עצמכם עורכים חתונה בטבע מאז שאתם זוכרים את עצמכם, או שהתלהבתם מזוג חברים שעשו את זה – תצטרכו לזכור שארגון אירוע בטבע, במיוחד אם מדובר באירוע חגיגי וגדול כמו חתונה, ידרוש מכם תכנון קפדני כדי ליצור אווירה מושלמת בלי שום תקלות. עם זאת, חתונה בטבע מאפשרת לכם ליהנות מאינספור הזדמנויות עיצוב מרהיבות…אז אם אתם מוכנים להתחיל תכנן את החתונה שלכם, אנחנו בעידנ'ס הולכים לתת לכם את הדגשים והטיפים החשובים ביותר למשימה הזו. בואו נתחיל! 😊

תוכן עניינים

כיצד לחפש ספקים לחתונה בטבע?

לרוב מציאת ספקים להפקת חתונה בטבע – תהיה זהה במידה רבה למציאת ספקים באולם אירועים. עם זאת, יש כמה דברים שכן יהיו שונים…לצורך העניין, סביר להניח שאתם תרצו לוודא מול להקות, תקליטנים, צלמים, חברות קייטרינג אם יש להם ניסיון עם אירועים בטבע. חשוב שתהיו בהבנה מלאה מה כל אחד מהספקים שלכם יזדקק לו – האם הם דורשים גנרטור לדוגמה? האם הם זקוקים לחיבור למים במקום? עליכם לשאול אותם כמה שיותר שאלות כדי שלא תופתעו לרעה במהלך האירוע.

בנוסף, בניגוד לחתונות שנערכות באולם אירועים שמרוהט לחלוטין – כשאנחנו מדברים על חתונה בטבע, אתם תצטרכו לדאוג לכל הריהוט והציוד הנדרש כדי לקיים אירוע מוצלח. כאן, חברת השכרה אמינה תוכל לעזור לכם ואפילו לתת לכם כמה המלצות למה שאתם צריכים, בהתאם לגודל החתונה שלכם. אנחנו ממליצים תמיד לפנות לחברות השכרה שיוכלו לספק לכם את הכול תחת קורת גג אחת: אוהלים, שולחנות, כיסאות, תאורה, ברים, גנרטורים, פתרונות מיזוג אוויר ועוד…הידיעה שכל הלוגיסטיקה הזו תהיה מטופלת על ידי אנשי מקצוע תוכל להקל עליכם ולחסוך המון דאגות ולחץ לפני היום הגדול שלכם. 

הפקת חתונה בטבע

איך למצוא קייטרינג לחתונה בטבע?

חתונה בטבע, זה לא "פיקניק" 😊 לכן, מציאת צוות קייטרינג שמכיר מקרוב אירועים בחוץ – היא משימה חשובה ביותר. כדאי לשאול שאלות כמו "כמה חתונות ערכתם בחוץ"?, "האם נוח לכם לעבוד באוהל קייטרינג", "האם אתם מביאים את כל הציוד הנדרש או שאנחנו צריכים גם לספק לכן משהו? כמו ציוד מטבח, צלחות, כלי זכוכית, סכו"ם או שזה משהו שכלול בשירות שלכם? וכו'.

איזה אוכל כדאי להגיש בחתונה בטבע?

החלק הטוב ביותר בהפקת אירועים בטבע זה שאתם יכולים להיות סופר יצירתיים עם האוכל שלכם. רוצים פיצות בטאבון? לכו על זה! רוצים בשר על האש בסגנון מעט טרופי? רעיון מצוין! יש כל כך אפשרויות קולינריות מהנות שאתם יכולים ללכת עליהן.

איך כדאי לעצב חתונה בטבע?

לכל תפאורה חיצונית – בין אם זו חצר אחורית, חוף הים, שמורת טבע או שדה מלא פרחים – יש יופי ואסתטיקה טבעיים משלה, כך שלחתונה בטבע יש כבר יתרון טבעי! עיצוב חתונות זה עולם במלואו. האם אתם רוצים להיות חתונה יותר פורמלית ורשמית? אז במקרה כזה, כדאי לצייד את החלל באוהלים להשכרה. אנחנו אוהבים אוהלים גדולים שמוסיפים אווירה אלגנטית. תוכלו להתקין נברשות יוקרתיות כדי לספק מראה אקסקלוסיבי. אופציה נוספת לאירועים באווירה פורמלית, היא להתקין ריצוף עץ באוהלים ולהזמין כיסאות מעץ יוקרתי. את השולחנות, "הלבישו" במפות אלגנטיות.

אם אתם יותר בקטע של חתונה לא רשמית – אז כאן יש לכם יותר אפשרויות להתפרע. תוכלו להביא זולות ופינות ישיבה מדליקות כמו פופים ופוטנים עם שולחנות נמוכים שיעניקו אווירת בוהו ייחודית. תוכלו לקשט את כל אזור קבלת הפנים בעששיות רומנטיות, ולקשט את העצים מסביב במנורות גירלנדה.

פרחים מיובשים וחפצים טבעיים כמו צדפים/אלמוגים יוכלו להעניק גם טאץ' ייחודי לחתונה בטבע. הם קלילים, ולא מעמיסים. 

הפקת חתונה בטבע - צ'ק ליסט חובה

הא, לחגוג את החתונה שלכם בחוץ! השמים כחולים, העיצוב הטבעי, האווירה הרומנטית באוויר, כך לפחות אתם עשויים לדמיין את טקס החופה וקבלת הפנים שלכם. המציאות? הרבה דברים יכולים לקרות והרבה דברים עלולים להשתבש בלי תכנון נכון. לכן, כשמארגנים חתונה צריך לחשוב על כל תרחיש, גם כאלה שאינם צפויים כביכול.

#1 תחשבו על מיקום טוב

כדי לתכנן חתונה בטבע, עליכם להתחיל עם מציאת המקום המושלם. המקום שתבחרו להתחתן בו עשוי להיות יקב שאתם אוהבים, חוף הים, פארק עירוני או אולי אפילו החצר האחורית שלכם. בכל מקרה, הלוקיישן ישחק תפקיד חשוב ואפילו עיקרי. הנוף שלו הופך להיות לעיצוב המובנה של החלל. יש המון דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון בבחירת מיקום: האם יש אפשרות לחיבור לחשמל בסביבה? האם יש שם צל? האם יש שירותים בסביבה או שאתם תצטרכו לדאוג גם לזה?

בין אם אתם עורכים חתונה גדולה או אינטימית – תרצו להבטיח שיהיה לכם ולאהובים שלכם נוח כדי לחגוג איתכם את האירוע בוץ.

#2 תדאגו להשכיר אוהל/אוהלים לאירועים

כשזה מגיע להפקת חתונה בטבע או בחוץ – רוב הסיכויים שתרצו לדאוג שיהיה מקום מקורה כלשהוא, לצורך כל – אפשר להצטייד באוהלים לאירועים. היתרון שלהם זה שניתן להקים אותם כמעט בכל מקום, בין אם זה בפארק, בגינה האחורית, בחוף הים או בשמורת הטבע האהובה עליכם. אוהלים לאירועים מגיעים בכל הצורות הגדלים וחומרי הגלם. עבדו עם חברת השכרת ציוד לאירועים כדי להבין מהם איזה סגנון יתאים לאירוע שלכם וכן בהתאם לאילוצים של המקום. חשוב לוודא שתאם בוחרים אוהל שמתאים למשטח שלכם – מדרכה, דשא, חול וכו'.

#3 לא לשכוח מיזוג אוויר

בין אם אתם מתכננים לקיים את החתונה שלכם בקיץ או בחורף – חשוב להצטייד בפתרונות מיזוג אוויר מתאימים. לצורך העניין, בקיץ, אתם לא יכולים להסתמך רק על הבריזה של הים, כדאי להשכיר מזגנים ניידים או/וגם מצננים. אם אתם עורכים את האירוע שלכם בשטח פתוח בימי הקיץ הלוהטים, דאגו שיהיה אזורים עם הצללות וציידו את האורחים שלכם עם מניפות, כובעי קש ושמשיות ענק בחוץ. טיפ נוסף: דוכני שתייה לקירור כמו לימונדה, תה קר, מים בטעמים ועוד.

לעומת זאת בחורף או בסתיו, כדאי להביא כמה פטריות חימום שיסייעו לכם לחמם את האורחים. בעונות ואזורים מסוימים בארץ, לפעמים מומלץ גם להוסיף לוחות קיר מיוחדים שמיועדים להגן מפני רוחות חזקות וגשם. 

#4 היבט המוזיקה/DJ

בין אם אתם מזמינים זמרים להופעה או דיג'יי, כשאתם עורכים חתונה בטבע שוב לוודא מה הם צריכים מבחינת תנאי שטח – בקרת טמפרטורה, צל מתאים וגישה לחשמל. כדאי להכיר גם את החוקים של המועצה המקומית בכל הנוגע להגבלות עוצמת הווליום ועד איזה שעות. הדבר האחרון שאתם רוצים זה שהמשטרה תופיע ותסגור את החתונה שלכם בגלל תלונות רעש. כמו כן, כדאי לבדוק אם באותו יום מתוכננים עוד אירועים בסביבה כדי שלא תפריעו אחד לשני.

#5 תאורה וחשמל

בין אם זה תאורה, מערכת סאונד, הכנת אוכל – אתם הולכים להשתמש בהרבה יותר חשמל ממה שרוב הבתים יכולים להתמודד. כדי להבטיח שלא יקרוס לכם החשמל או שתעמידו את כל השכונה בהפסקת חשמל, חשוב להשכיר גנרטור כדי להכיל את הכוח הנוסף שאתם צריכים. לפני שאתם ממהרים להשכיר את הגנרטור הראשון שאתם רואים, יש לוודא מול חברת הקייטרינג והתקליטן באיזה ציוד הם הולכים להשתמש. בקשו מחברת הציוד להשכרה לאירועים שיתאימו לכם גנרטור בהתאם לצרכים שלכם.

#6 שירותים

אם רשימת האורחים שלכם גדולה יותר מ20 איש, אז תצטרכו לספק מתקני שירותים נוספים, מלבד אלה שקיימים במקום. כיום יש המון אופציות עבור שירותים ניידים יוקרתיים שמספקים חוויה נוחה, כולל תאורה, מראות כיורים וגם גישה לנכים. אתם יכולים להוסיף גם טאץ' אישי על ידי הוספה של פריטים כמו נרות, חיטוי ידיים, סבונים ועוד.

#7 אישורים

לפני שאתם מתחילים להזמין ספקים, ציוד ואטרקציות לאירועים – עליכם לבדוק עם המועצה המקומית שאתם באמת יכולים לערוך אירוע גדול במקום שאתם מעוניינים. סביר להניח שאתם תגלו שיש תקנות רעש, תקנות כיבוי אש, משרד הבריאות ועוד מגבלות שאתם ממש לא רוצים להפר. במקרים מסוימים תצטרכו להגיש בקשות ולהתעסק עם ניירת ובירוקרטיה כמה חודשים טובים לפני האירוע, לכן כדאי לבצע את השלב הזה כמה שיותר מוקדם.

#8 חניה

כאשר אתם בודקים את כל נושא האישורים, אנחנו ממליצים לבדוק גם את החוקים של החניה ברחוב בו אתם הולכים לערוך את האירוע. בחלק מהמקומות יש זמנים בהם אסורה חניה ברחוב, לפעמים במהלך היום ולפעמים אף בלילה.

#10 ריהוט

בהתאם לאיפה שתבחרו לערוך את האירוע, חשוב לוודא שיש לכם את כל הריהוט שאתם זקוקים לו כדי להפיק את האירוע המושלם בחוץ! ריהוט משלים יכול להיות: שולחנות וכיסאות להשכרה, פינות ישיבה וזולות שיהיו באווירת האירוע, שולחנות בר, מזנונים, דוכני אוכל, דוכני ירידים ועוד.

#11 תפריט וקייטרינג

חתונה בחוץ תאפשר לכם להיות יצירתיים יותר עם התפריט שלכם, דבר שלא תמיד מתאפשר באולם אירועים. הקיירטינג שלכם יכול להיות על האש טעים לצד לימונה או תה קר, הכול בהתאם למזג האוויר.

#12 תוספות מיוחדות

תוספות מיוחדות שיעניקו לחתונה שלכם את הטאץ' שייחד אותה – זה יכול להיות ווילונות מיחדים לאוהלים, כריות, נברשות, פמוטים ונרות, עששיות, תאורת גירלנדות, כדים וסידורי פרחים מיוחדים ועוד. 

טיפים אחרונים להפקת חתונה בטבע

כיצד להגן על האורחים שלכם מפני חרקים?

במקרים מסוימים – במיוחד אם אתם מקיימים את האירוע שלכם בשטח פרטי שלכם, תוכלו לדאוג להדברה כשבוע לפני האירוע. אבל  בכל מקרה – גם הצבת נרות ציטרונלה מסביב לשביל או ליד הכניסה לאוהל יוכלו להרתיע חרקים. בנוסף, תוכלו לשים סביב השולחנות פרחים שיתושים לא אוהבים – כמו לבנדר, רוזמרין, ציפורני חתול ונענע. ככה אתם גם מספקים טאץ' עיצובי טבעי ומרהיב וגם מרחיקים חרקים מציקים! כמובן שכדאי להצטייד גם בקטלנים – אלה הוכחו עד כה כהכי יעילים. 

אל תשכחו את האורחים שלכם

אין ספק שחתונה – עוסקת בסופו של דבר בזוג המאושר. עם זאת, חשוב לזכור שגם האורחים חשובים. לפעמים זוגות רבים נסחיפ ושוכחים כמה דברים חשובים שבלעדיהם האורחים עשויים לא להרגיש בנוח בחתונה שלכם, במיוחד אם היא נערכת בטבע. הנה כמה דברים שחשוב שתספקו לאורחים:

  • בימים חמים ספקו להם שמשיות אישיות לחום
  • הודיעו להם מראש לנעול נעליים מתאימות, בהתאם למיקום
  • אם אתם עורכים את האירוע ביום, ספקו להם קרם הגנה
  • תדאגו לצמצם כמה שיותר חרקים כמו יתושים, זבובים וג'וקים באמצעות מתקנים ייעודיים.
  • אם יהיה קריר בערב, ספקו לכם שמיכות וכירבוליות אישיות.

כמה מילים אחרונות

הפקת חתונה בטבע יכולה להיות חוויה מדהימה אך ללא ספק מאתגרת. יש המון פרמטרים שעליכם לקחת בחשבון ולוודא שיש לכם את הציוד הנדרש כדי לערוך את האירוע המושלם. אנו בעידנ'ס מספקים ציוד לאירועים להשכרה, נשמח לעזור לכם ולהתאים עבורכם חבילות ציוד בהתאמה אישית! למידע נוסף התקשרו אלינו – 09-3762209 

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור