הצ'ק ליסט המושלם להשכרת ציוד לאירועים

בין אם מדובר בחתונה בחוץ, אירוע חברה או אפילו מפגש חברתי – אירועי חוץ הם דרך מצוינת לנצל את הטבע והמזג האוויר הנפלא לעשות משהו קצת שונה. למרות שהם נוטים להיות הרבה יותר קלילים מבחינת האווירה, בכל הנוגע לתכנון אירוע חוץ זה רחוק מכך. כדי להפיק אירוע מוצלח בחוץ – אתם תצטרכו להבין מה הצרכים של האירוע, מה האילוצים בשטח ולהשכיר ציוד לאירועים. בדיוק בשביל זה, אנו בעידנ'ס, הכנו לכם צ'ק ליסט עם הרשימה של כל מה שתצטרכו כדי להפיק אירוע מוצלח.

אם אתם רוצים לדעת כמה יחידות עליכם להשכיר, או לוודא שלא יחסר לכם כלום, מוזמנים ליצור איתנו קשר 😊

 

למה חשוב לעבוד עם צ'ק ליסט?

כמו שאתם כבר בטח יודעים – הפקת אירוע זה לא דבר של מה בכך, וכשמדברים על הפקת אירועי חוץ – אז אנחנו בכלל מדברים כאן על מורכבות שונה לחלוטין. זה דורש המון תכנון לוגיסטי – וכאן אם אתם חלילה תשכחו או תפספסו משהו, זה יהיה מאוד מורגש ואף עשוי לפגוע בחוויה של האורחים שלכם. לכן, כדי שתוכלו להימנע ממצב כזה, חשוב להיות כמה שיותר מאורגנים ולעבוד עם צ'ק ליסט מסודר. 

רשימת ציוד להשכרה לאירועים שהוא בגדר חובה:

✅ מיזוג אוויר

בימי הקיץ החמים של ישראל – לשמור על מיזוג אוויר נעים צריך להיות בראש סדר העדיפיות ולכן שמנו את זה בראש הרשימה. אם האירוע שלכם בחורף, בסתיו או באביב המוקדם – אז רצוי להצטייד בפטריות חימום. אבל כשמדובר בעונה החמה – הלחות והשרבים הרבים שפוקדים את הארץ יכולים בקלות להרוס אירוע קיצי מוצלח. אף אחד לא רוצה להזיע בבגדי האירוע ולהרגיש סחוט – זה פשוט לא נוח ולא נעים. למרבה המזל, יש כמה פתרונות מיזוג אוויר שתוכלו להצטייד בהם לאירוע שלכם:

אילו פתרונות יש? 

מזגנים ניידים אלה יחידות קירור עצמאיות שיאפשור לכם ליהנות ממיזוג אוויר נפלא בימים הלוהטים. באותו אופן שמזגן נייח עובד — המערכת של מזגן נייד מרכזת את האוויר ודוחסת אותו במיכל המבודד תרמית, ולאחר מכן מקררת אותו ופולטת אותו החוצה. מזגן נייד מתאים לחללים סגורים כגון אוהל אירועים, אך אפשר גם להציב אותו בשטח פתוח.

 

מצננים להשכרה הם חובה לאירועי חוץ! זו אחת הדרכים הטובות להגן על האורחים שלכם מפני חום. מצננים מקררים את האוויר ומורידים את הטמפרטורה ליושבים בסביבתו בכמה מעלות. המצנן פועל על ידי מאוורר גדול שמקרר את הטמפרטורה בעזרת מים.! כבונוס, מצננים אלה שקטים וכמעט אינם משמיעים רעש חזק בעת שימוש. אז, לא תצטרכו לדאוג שהאירוע המהנה שלכם מופרע על ידי רעשי מנוע צורמים. בנוסף, גם אם אתם עורכים אירוע גדול, מדובר במוצרים חסכוניים שיכולים להשפיע למרחקים יפים.

✅ שולחנות וכיסאות

בניגוד לאולמות אירועים – כשעורכים אירוע בחוץ ברוב המקרים אתם תצטרכו להצטייד בעצמכם בשולחנות וכיסאות לאורחים. באתר של עידנ'ס תוכלו להשכיר שולחנות וכסאות בהתאם לכמות האורחים. 

כלים וסכו"ם

אם חברת הקייטרינג שלכם אינה מספקת כלים וסכו"ם לאירועים, במקרה כזה יהיה עליכם להצטייד בזה בעצמכם. שימו לב שאתם מזמינים כמה אקסטרות מעל כמות האורחים. בנוסף, אנחנו ממליצים לבדוק מול חברת הקייטרינג שבחרתם אם הם צריכים ציוד נוסף למטבח או אם זה כלול בשירות שלהם. אגב, זה לא חייב להיות רק כלים, אלא גם בקשה לתאורה, גנרטור וכו'.

אוהלים לאירועים

אוהלים להשכרה טובים מכמה בחינות: ראשית, ברמת המזג אוויר אוהלים יוכלו להגן על האורחים שלכם מפני השמש הקופחת, גשם, רוחות ועוד. זה אידאלי בשביל אזור הקייטרינג, השולחנות ומכונות המזון. הם מגיעים במגוון גדלים ויכולים להכיל כמויות גדולות של אורחים. שימו לב שחשוב לבדוק מולנו על איזה משטח אתם צריכים להקים את האוהל על מנת שנתאים עבורכם את הפתרון הטוב ביותר. הנה כמה דוגמאות לאוהלים שלנו:

משאיות אוכל ומכונות מזון

משאיות מזון (לרוב אלה משאיות ששמים בקבלת פנים) ומכונות שתייה כמו שוקולטה לשתייה, סחלב, מפלי שוקולד ועוד.

קייטרינג

שכירת חברת קייטרינג מאפשרת לך להשאיר את שירות האוכל למקצוענים. קיום קייטרינג גם יעניק לאירוע שלכם תחושה של מקצועיות שכן הם גורמים לעניינים להתנהל בצורה חלקה, בלי תקלות ובלי דאגות לכל נושא המזון. טיפ מאיתנו: בעונות המעבר שמרו את הקייטרינג שלכם באזור האוהלים למקרה שמזג אוויר יקבל תפנית בלתי צפויה.

 שירותים ניידים

אחד הדברים היותר חשובים בצ'ק ליסט – שירותים! אם אין מקום מסודר באזור: אז תצטרכו להצטייד בשירותים ניידים. אל דאגה, השירותים הכימים של היום זה לא מה שהיה פעם. תוכלו למצוא שירותים נקיים, אסתטיים שמגיעים עם סבונים, מפיצי ריח לנוחות של האורחים שלכם.

מערכת הגברה

אין אירוע – בלי מוזיקה וריקודים, אחרי הכול: מוזיקה קובעת את האווירה של האירוע, מעניקה קצב והכי חשוב? מרימת מצב רוח ומחברת בין אנשים. לכן, כדי להבטיח שאתם והאורחים שלכם יוכלו ליהנות, חשוב להצטייד במערכת הגברה איכותית. אתם יכולים להתייעץ איתנו על סוג המערכת הגברה שאתם צריכים, או אם יש לכם תקליטן לאירוע – גם הוא יוכל לתת לכם המלצות מדויקות.

מערכת הקרנה

מתכננים להקרין מצגת? סרטון מרגש? תמונות שירוצו ברקע לאורך כל האירוע? אל תשכחו להשכיר מערכת הקרנה.

גנרטור

בכל אירוע שנערך בחוץ – בין אם קיימות במקום נקודות חשמל או שאתם צריכים "להמציא" חשמל מאפס, חשוב שיהיה תמיד גנרטורים לגיבוי. באירועי חוץ בלת"מים נוטים לקרות יותר, והדבר האחרון שאתם רוצים זה לחגוג את האירוע שלכם בחושך ובלי אפשרות להכין אוכל.

פינות ישיבה

אירועי חוץ מאפשרים להיות גמישים עם פינות ישיבה ולהעניק לחלל בחוץ אווירה קסומה ונינוחה. אנחנו ממליצים לשלב פינות ישיבה אלטרנטיביות כמו זולות, פוטונים ופופים מפנקים. תוכלו לפזר גם מחצלות, מזרנים לילדים והמון כריות גדולות – האורחים תמיד עפים על זה!

✅ במה לריקודים

זה לא חובה, אבל מומלץ לחלק גדול מהאירועים – כמו בת מצווה, בר מצווה, חתונות, כנסים, אירועי חברה ועוד. השכרת במה מיועדת בעיקר בשביל הופעות (אם אתם רוצים להזמין להדקה שתנגן באירוע שלכם) למופעי סטנדאפ, או אם מדובר באירוע עסקים וכנסים בהם יש צורך בבמות.

✅ תאורה

תאורה לאירועי חוץ היא בין הדברים החשובים ביותר שעליכם לדאוג להם ויש לה כוח אדיר להשפיע על האורחים שלכם, על מידת הרעב ואף על מצב הרוח שלהם. תאורה לאירועים מתחלקת ל2 סוגים: תאורה פרקטית. זוהי תאורה בעלת חשיבות רבה – גם לאנשי מקצוע שיהיו במקום (לדוגמה מפעילי אטרקציות, קייטירנג) וגם עבור האורחים שלכם (לאפשר להם לראות לאן הם הולכים). זה כמובן תלוי בתקציב שלכם אבל תוכלו להשקיע בתאורה פרקטית יוקרתית שמעניקה מראה אלגנטי, או ללכת על משהו פשוט יותר, כמו פרוג'קטרים. הסוג השני זה תאורת אווירה: כמו גירלנדות, עששיות, נרות חשמליים. רצוי להתייעץ עם חברה להשכרת ציוד לאירועים שתוכל לתת לכם הערכה מדויקת לכמה תאורה אתם זקוקים בהתאם לסוג וגודל האירוע שלכם.

✅ מוצרים משלימים

מוצרים משלימים חשובים שלא כדאי לוותר עליהם כמו כספת להשכרה, מקררים, דוכני הגשה, בר אלכוהול וכו'. שימו לב לבצע התאמות בהתאם לסוג האירוע שלכם (לדוגמה, אם אתם עורכים חתונה, אל תשכחו להצטייד מראש בחופה).

למה כדאי לכם להשכיר ציוד לאירועים מחברה אחת?

יותר זמן לתכנן את המסיבה שלכם

ניהול זמן הוא מרכיב מרכזי בתכנון והפקת אירועים מכיוון שלעתים קרובות יש הרבה מה לעשות וזמן מוגבל לעשות זאת. הבחירה לשכור במקום לקנות ציוד לאירוע שלכם בעיקר תחסוך לכם המון זמן. אתם לא צריכים להתרוצץ מחנות לחנות כדי לחפש שולחנות וכיסאות הנכונים ביותר. יש לכם את כל הזמן שבעולם לקחת כדי להחליט איזה עיצוב, להתרכז באורחים ובעצמכם. כשחברה אחת מספקת לכם את הציוד הנדרש – מספיק שיחה אחת כדי לסגור את כל הפרטים הלוגיסטיים וכל השאר זה יהיה עליהם. הרבה אנשים מנסים להזמין ציוד מכמה חברות כדי להוזיל עלויות, אך למעשה זה מייקר את העלויות וגם מפעיל לחץ וסטרס רב בגלל חוסר סנכרון בין הספקים. אם אתם רוצים לחסוך זמן, כאבי ראש ועם כמה שפחות לחץ – פנו לחברה להשכרת ציוד אחת שתדאג לכם לכל. 

המלאי נשלט

עם חברה להשכרת ציוד לאירועים אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים ומתי. החברה תדע בדיוק את סוג הציוד הקיים ואת הכמות בכל יום נתון. יש להם את הכול מסודר, מה שמבטיח שהם יבדקו את המלאי לעיתים קרובות ולפני שהם יספקו לכם את הסחורה. בנוסף, אם יש לכם בעיה במהלך האירוע עם אחד הדברים שהשכרתם – תהיה לכם תמיד כתובת לפנות אליה, כך שתוכלו להיות רגועים לאורך כל האירוע שלכם 😊

 

כמה מילים אחרונות,

עם הצ'ק ליסט לאירועים הזה – אתם יכולים להיות בטוחים שיהיה לכם אירוע מושלם! לא משנה איזה אירוע אתם מציינים: חתונה, יום הולדת, בריתה או אירוע עסקי – אם אתם זקוקים לציוד לאירועים אנחנו מזמינים אותכם ליצור איתנו קשר עוד היום! בעידנ'ס תוכלו ליהנות מכל הציוד שצריך להפקת אירוע חוץ מוצלח ובמחירים משתלמים במיוחד. לכל שאלה אנו זמינים:  09-3762209

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור