איך להפיק חתונה במדבר מהסרטים? מדריך עם טיפים

מחתונות חוף ועד לחגיגות באולמות אירועים, מסעדות, חופי ים – יש הרבה אפשרויות כשמחפשים לוקיישן מנצח לחתונה שלכם.  אם אתם מדמיינים אווירה של חופשה מלאה בצילומי נוף ואווירת בוהו, חתונה במדבר עשויה להיות הפתרון האידאלי עבורכם! 

תוכן עניינים

כעת, כפי שאולי ניחשתם, חתונות במדבר מתקיימות בארץ באזור הדרום והבקעה, שידועים בגוונים חומים מרהיבים, דיונות חוליות ונף של הרים עוצרי נשימה. עם נופים פנורמיים מדהימים של הרים ועצי דקל – קשה לא ללכת לאיבוד בכל מה שיש למדבר הייחודי שלנו להציע. אם אתם שוקלים לערוך חגיגה שמלאה באווירת קיץ ייחודית, הגעתם למקום הנכון. המשיכו לקרוא כדי לדעת כל מה שצריך על חתונות מדבר – כמה זה עולה, במה זה כרוך וטיפים שיעזרו לכם להפיק אירוע מושלם. בואו תחיל.

חתונה במדבר

מה כדאי לקחת בחשבון שחושבים על הפקת חתונה במדבר?

אחד השיקולים המשמעותיים ביותר בכל הנוגע לחתונה במדבר הוא העובדה שהם, ובכן, מתקיימים במדבר. במהלך החודשים אוקטובר עד אפריל האקלים המדברי כמעט מושלם. הימים חמים, הלילות קרירים יותר, כוכבים בהירים והרבה שמש. למרבה הצער, אם אתם חושבים  אירוע קיץ או סוף אביב, ייתכן שהמדבר פחות יתאים הטמפרטורות יכולות להגיע ליותר מ-40 מעלות, כך שאם אתם מתכננים חתונה במדבר- או אירוע שכולל בילוי זמן כלשהו בחוץ – האקלים עלול להיות קיצוני מדי עבורכם ועבור חלק מהאורחים שלכם, ובמצב כזה תצטרכו להצטייד בהרבה מזגנים ניידים או מצננים להשכרה.

מלבד האקלים יש קחת בחשבון את נושא הנוף. הסביבה המלאה בטבע כנראה תשחק תפקיד גדול באירוע – מהצבעים ועד לתפאורה שתבחרו – כך שאם לא אתם לא עפים על  מה שיש לטבע מסביב להציע, חתונה במדבר אולי לא מתאימה לכם.

איפה לערוך את החתונה במדבר?

כשאתם מתחילים בחיפוש אחר מקום החתונה במדבר, יש לא מעט דברים שצריך לזכור. ראשית, תרצו לבחור מקום שיש בו שפע של אפשרויות תפאורה מדהימות והזדמנויות צילום.

שיקול נוסף הוא מיקום ושירותים. לעתים קרובות מקומות לאירועים במדבר לא מאורגנים בכל הדברים ואתם תצטרכו לדאוג לציוד להשכרה לאירועים. 

כשאתם מטיילים במקומות ומנהלים משא ומתן על חוזים, דאגו לקבל הבנה ברורה של מה כלול – האם מגיע ציוד כלשהוא לאירוע? כמה שעות אתם מקבלים במקום לחגיגה? האם תפאורה/עיצוב האירוע נכללים?  בדקו היטב את נושא הציוד אירוע – ומה שאינו כלול עליכם לדאוג להשכיר מראש. 

חתונה במדבר

כמה עולה חתונה במדבר?

עלות ממוצעת של חתונה במדבר
לא משנה היכן תבחרו לחגוג את החתונה שלכם, עלות המקום שלכם היא אחד החלקים הגדולים בתקציב שלכם. זו הסיבה שחשוב להבין מה בדיוק כלול בדמי המקום שלך, לנהל משא ומתן בכל תנאי שאתה לא אוהב (כגון ארוחת ערב בציפוי או שימוש בספק מועדף), וחשבון על עמלות נוספות הם הכרחיים. באשר לעלות הממוצעת של מקום חתונה במדבר, היא באמת תסתכם במיקום, בעונה ובפופולריות.

מכיוון שאוקטובר עד אפריל הם הזמן הנחשק ביותר לארח חגיגה מדברית, זה הזמן שבו העלויות יהיו הגבוהות ביותר. ואם אתה שם עין על מקום פופולרי כמו פאלם ספרינגס או סדונה, אתה יכול לצפות לשלם יותר מאשר אם אתה מארח את החתונה שלך במקום פחות מוכר כמו לובוק, טקסס או בנד, אורגון.

לבסוף, למקומות מדבריים טיפוסיים רבים יש אפשרויות הכל כלול שיכולות למלא תפקיד גדול במחיר הסופי, אבל אם זה לא הסגנון שלך, תמיד תוכל לשכור Airbnb או לארח את האירוע שלך מחוץ לפארק לאומי. מכיוון שחתונות במדבר הופכות יותר ויותר פופולריות, יש סיכוי טוב שתצליחו למצוא משהו במסגרת התקציב שלכם.

יתרונות וחסרונות של חתונה במדבר

כמו בכל מקום, תמיד יהיו יתרונות וחסרונות לתכנון חתונה בכל סוג של לוקיישן. 

יתרונות
  • תפאורה עוצרת נשימה –  המדבר מספק תפאורה עוצרת נשימה שלא תמצאו בשום מקום אחר. בין ההרים המרהיבים, עצי הדקל המתנודדים והדיונות הקסומות, נוף מדברי הוא ללא ספק בין המעניינים והמדהימים שיש.
  • אין סיכוי שגשם יהרוס לכם את החגיגה – זה מדבר מסיבה כלשהי! עם פחות גשמים ומזג אוויר מושלם בסוף הסתיו, החורף ותחילת האביב, זה הופך את זה ליעד מושלם עבור חתונה בטבע. 

 

חסרונות

 

  • החום- כשאנחנו אומרים שחם בקיץ, אנחנו מתכוונים שזה ממש חם ואנחנו לא צריכים לספר לכם על זה. עם טמפרטורות של 40 מעלות ממאי עד ספטמבר, יש כמה חודשים שימנעו מכם לערוך אירוע מוצלח, אלא אם תחליטו לעשות אותו בערב (אבל אז האורחים יפספסו את התפאורה) 
  • נסיעות ארוכות –   המדבר מרוחק מאוד ממרכז הארץ ובטח שמהצפון. משמעות הדבר היא שזה עשוי להקשות עבור אורחים רבים להגיע, וייתכן והם אף יצטרך ללון איפה שהוא באזור.
  • הפקה מורכבת ברמה הלוגיסטית –  בגלל שמדובר עדיין בדרום הארץ ובמדבר, יהיה לכם קשה למצוא לצורך העניין אולם אירועים מסודר עם כל הדברים שאתם צריכים בלב מדבר. אז כמו שאמרנו, במקרה כזה תצטרכו להיעזר בחברה להשכרת ציוד לאירועים כך שתוכלו לוודא שהחתונה שלכם מגיעה עם כל מה שצריך (נעבור על רשימת הציוד הנדרשת בהמשך). 

 

כלה במסיבת רווקות

איך כדאי לעצב חתונה במדבר?

איך תעצבו ותקשט את היום הגדול שלכם מאוד תלוי בחזון שלכם. אבל העיצוב שהכי מתאים לאווירה המדברית זה עיצוב הבוהו, שתוכלו לשאוב ממנו השראה רבה.. אפשרות נוספת היא חתונה בסגנון כפרי. הסוד הוא לנצל את הנוף המדברי כמה שיותר, לשחק עם גוונים טבעיים, תליית מקרמה ועוד. 

הכי חשוב, שעליכם לזכור שלא משנה איך תבחרו לקשט את החתונה שלכם, עליכם להיות מוכנים להגן על האורחים שלכם מפני חרקים, יתושים ומפני השמש. שימו לב שיש לכם אוהלים לחתונה במקום וכן תחנות התרעננות. 

 

מהי התקופה הכי טובה בשנה לערוך חתונה במדבר?

עד עכשיו זה כנראה ברור: הקיץ הוא כנראה לא הזמן לערוך חתונה מדברית בחוץ. רוב האנשים בארץ לא אוהבים לחגוג שום דבר בחום, אז במקומכם להתרחק כמה שיותר מהחודשים החמים. כמו שכבר אמרנו, החודשים הטובים ביותר לחתונה מדבר הם בין אפריל לאוקטובר. בחודשיים הללו תוכלו לצפות למזג אוויר מושלם, עם מזג אוויר מושלם, עם לילות בלתי נשכחים מתחת לשמי מדבר מרהיבים. 

הפקת חתונה במדבר

מתי הכי כדאי לעשות חופה במדבר? שעה אחת לפני שקיעה

עונת החתונות באריזונה היא באביב ובסתיו, מה שאומר שני דברים. ראשית, השמש שוקעת די מוקדם, מה שאומר שאתה צריך לתכנן מספיק אור שמש לתמונות! שנית, השמש יכולה ליצור אור וצללים קשים למדי באמצע היום. צלם מיומן יכול לעבוד עם השמש ברוב התמונות שלכם, אבל אין לנו שליטה על איך השמש יורדת במהלך הטקס.

הפתרון? הטקס שלך מתחיל כשעה לפני השקיעה. זה מספק את התאורה הטובה והאחידה ביותר עבור הטקס וכמה תמונות שקיעה חלומיות איתך ועם הבוז שלך לפני קבלת הפנים. אם תבחר לא לעשות מבט ראשון, אז תרצה לתזמן את הטקס שלך כשעה וחצי. זה ישאיר קצת יותר זמן לפורטרטים, תמונות מסיבת חתונה ותמונות משפחתיות.

תדאגו להצללה

כפי שאולי ציינו פעם או פעמיים, השמש יכולה להיות אכזרית לא משנה באיזו שעה או יום. זה בא יותר לידי ביטוי עם האורחים שלך. ראינו חתונות במדבר בפברואר שבהן חצי ממושבי הטקס ריקים כי הם בשמש. לכן, כשאתם מחפשים מקומות לחתונה – היינו בודקים את כל נושא ההצללה, ואם אין כזו – מתארגנים על זה מבעוד מועד באמצעות אוהלים להשכרה.

אם אתם יכולים, תסתובבו במקום באותה תקופה בשנה שבה תרצו להתחתן. (השמש נמצאת במקומות שונים בשמים, ויוצרת צללים שונים, במהלך עונות השנה.) לאחר מכן, בדוק את מצב הצל בשעות החופה. 

שתמיד תהיה לכם תוכנית ב'

ואנחנו מדברים מכמה בחינות. ראשית חתונה במדבר תדרוש מכם ככל הראה גנרטור, אבל זה לא מספיק. תמיד תדאגו שיהיה גנרטור נוסף לגיבוי למקרה שאחד יפסיק לעבוד. 

בנוסף, חשוב לוודא ברמת המיזוג אוויר: לפעמים מזג האוויר במדבר יכול להיות מבלבל. מצד אחד במהלך היום יכול להיות חם ותצטרכו לדאוג למיזוג אוויר כמו מזגנים ניידים או מצננים להשכרה. מצד שני, בשעות הערב ובעונות מסוימות, תצטרכו להתארגן על פטריות חימום להשכרה, שכן במדבר עשוי להיות קריר מאוד בשעות הערב. 

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור