רעיונות ליום הולדת 40

 גיל 40 זו  אבן דרך חשובה, ואיזו דרך טובה יותר לחגוג מאשר עם הפקת יום הולדת בלתי נשכחכת? במדריך זה, אנחנו הולכים לסקור עשרה רעיונות מרגשים ומצחיקים שיעזרו לכם לתכנן את מסיבת יום ההולדת ה-40 המושלמת. החל מקונספטים ועד להתרפתקאות – כיסינו אותכם. וכדי להפוך את ארגון האירוע שלכם לרגוע כמה שיותר, אנו ממליצים ממכם להשכיר ציוד מחברת IDANS, החברה המובילה בארץ. אז קדימה, בואו לצלול פנימה ונהפוך את יום ההולדת ה-40 שלכם לאגדי!  

רעיונות ליום הולדת גיל 40

יום הולדת חזרה בעתיד 

היכנסו למכונת זמן ושגרו את האורחים שלך בחזרה לשנות ה-80! עודדו אותם להתלבש בהאייקונים האהובים עליהם משנות ה-80 וליצור אווירת רטרו עם נורות ניאון, משחקי וינטג' ופלייליסט קטלני משנות ה-80. אל תשכחו להביא עמדת צילום לאירועים כדי ללכוד את הזיכרונות בסגנון אמיתי של שנות ה-80.

ארגנו במקום תחפשות לדמויות האהובות מהסרטים של התקופה. משילוב של אפוד אדום וז'קט ג'ינס של מרטי מקפליי ועד לשיער הלבן הפרוע ומעיל המעבדה של דוק בראון, האפשרויות הן אינסופיות. תחרות תחפושות יכולה להיות תוספת מהנה, עם פרסים עבור התלבושות הטובות ביותר בהשראת שנות ה-80.

כשהמסיבה נכנסת להילוך גבוה, פלייליסט של להיטי שנות ה-80 אמור לגרום לכולם לרקוד ולשיר יחד. מ"Beat It" של מייקל ג'קסון ועד היואי לואיס ו"The Power of Love" –  המוזיקה תעורר תחושת נוסטלגיה ותמריץ את הקהל. 

לכיבוד, צור בר מדליק שבו האורחים יכולים להתפנק עם קוקטיילים ומשקאות טעימים בהשראת שנות ה-80. הגישו משקאות איקוניים כמו "Flux Capacitor Fizz" או "Time Warp Martini" בכלי זכוכית בצבע ניאון. אל תשכח להציע אפשרויות ללא אלכוהול כמו פונץ'. 

כדי להוסיף פלפל לאירוע – ארגנו תחרות ריקודים סוערת. האורחים יכולים להשוויץ בתנועות הריקוד הטובות ביותר של שנות ה-80 בזמן שהם מתחרים על התואר הנוסע בזמן האולטימטיבי. העניקו לזוכים פרסים מהנים, כמו פוסטרים של סרטי וינטג' משנות ה-80. 

אישה מחזיקה בלונים ליום הולדת גיל 40

יום הולדת גיל 40 בטבע 

ברחו מההמולה של חיי היום יום והרשו לעצמכם לברוח אל יופיו של הטבע עם חגיגות גיל 40 מיוחדות. בשלב הראשון, מצאו לעצמכם את המיקום המושלם בחוץ! זה יכול להיות פארק ציורי, בכנרת, בחוף או בכל מקום אחר שאתם אוהבים. כעת עליכם יהיה לשחק עם התפאורה של הטבע. השתמשו בארגזי עץ, סלסלות קש ובפרחים כדי ליצור אווירה קסומה. אל תשכחו להצטייד בכלים ידידותיים לסביבה כדי לא לפגוע בסביבה!

הזמינו אורחים ואל תשכחו ליידע אותם להתלבש בנוחות. שקלו למתג את החגיגה באמצעות ציוד וגימיקים שיוכלו גם להיות תוספת שימושית כמו: כובעים עם תאריך היום הולדת, בקבוקי מים רב פעמיים, וכל מה שיכול לשדרג את האווירה בחגיגה בטבע.

צרו פינת ישיבה עם מחצלות בה האורחים יוכלו להירגע ואל תשכחו להצטייד בכריות, פוטונים, ערסלים וכל מה שיכול ליצור אווירה נעימה ומזמינה. ארגנו טיול מודרך בסביבה כך שכולכם תוכלו לספוג יחד את המראות היפים בחוץ. מבחינת תפריט – אתם יכולים לארגן מנגל על האש, או לבשל בפויקה. הגישו גם סלטים, מגשי פירות צבעוניים וכמובן לא לשכוח קינוחים טעימים. הצטיידו בבקבוקי מים, בירות ושתיה קלה (מה שניתן הקפיאו כדי שיישאר קר לאורך זמן).

כדי לשפר את האווירה – אל תשכחו להשכיר מערכת הגברה כדי לשים מוזיקה רקע עדינה ונעימה. שקלו לשלב מנגינות אקוסטיות ואפשרו לקולות של הטבע ליצור אווירה ייחודית בה האורחים יוכלו לשוחח ולחגוג עם אווירה מיוחדת (ואנחנו ממליצים לבקש להצטייד בכלי נגינה!)

אתם יכולים לשלב במקום מתחם ליוגה או מדיטציה בה האורחים יוכלו להשתתף בסדנה מודרכת. אל תשכחו לפרוש מחצלות או שמיכות נוחות וצרו אווירה ייחודית עם עששיות, קטורת וכל מה שיוכל להעניק אווירה שלווה. לאחר שהשמש תשקע, תוסיפו טאץ' קסום עם תאורה רכה וחמימה כמו פנסים, נרות חשמליים או גירלנדה. שקלו מדורה שהאורחים יוכלו להתאסף סביבה, לצלות משמלו ותפוחי אדמה.

טיפ: אם אתם עורכים את האירוע בטבע – אל תשכחו לקחת גנרטור להשכרה ובמידת הצורך גם פטריות חימום. 

 

מדורה ביום הולדת גיל 40

יום הולדת טרופי

קחו את עצמכם  לגן עדן טרופי מבלי להחתים דרכונים.  מסיבת יום הולדת 40 בקונספט טרופי היא הדרך המושלמת לברוח מהמציאות ולאמץ את האווירה התוססת והנינוחה של תאילנד. קשטו את המקום בו תערכו את היום הולדת בדקלים, פרחים צבעונים ולפידי טיקי כדי ליצור אווירה שמשדרת רוגע ושמחה.

כשהאורחים מגיעים, קבלו אותם בברכה בשרשרת פרחים, והכניסו אותם מיד לאווירה משגעת של הוואי. עודדו את המשתתפים להתלבש בלבוש החוף האהוב עליהם, עם חולצות הוואי, שמלות קיץ וכפכפים. 

צרו תפריט משקאות ייחודי הכולל משקאות טרופיים מרעננים וקוקטיילים. הגישו תבשילים צבעוניים כמו פיניה קולדה, מאי טאי ומרגריטה בכוסות קוקוס או בספלי טיקי מדליקים שאפשר להזמין מראש. כמובן לא לשכוח לקשט את המשקאות בשיפודי פירות טריים ומטריות זעירות כדי להוסיף טאץ' מדליק.

כדי לרומם עוד יותר את החוויה הטרופית, שקול לשכור להקת תופים או תקליטן רגאיי כדי לתת את הטון עם מקצבי טרופי. המנגינות המלודיות יעבירו את האורחים שלכם לגן עדן על חוף הים, ויעודדו אותם לרקוד ולהשתחרר.

הגדירו משחקים ואטרצקיות לאירועים בנושא חוף כדי לבדר את האורחים שלך. ארגנו תחרות לימבו, כדורעף, או אפילו תחרות בניית ארמון חול. 

צור אזור מנוחה ייעודי שבו האורחים יכולים להירגע וליהנות מגן העדן הטרופי שיצרתם – ואל תשכחו להתארגן על מזגנים ניידים לאירוע שלכם.  הגדירו אזור מנוחה עם פופים וכריות לאירועים וספקו הצללה לאירוע שלכם כדי שלאורחים שלכם לא יהיה חם מדי.

 

עוגה טרופית ליום הולדת גיל 40

יום הולדת 40 הקרנת סרט בחוץ 

הפכו  את החצר האחורית שלכם לקולנוע שובה לב כשאתם יוצא למסע קולנועי כדי לחגוג את יום הולדתכם  ה-40. ארגנו פינות ישיבה מפנקות כגון פופים, שמיכות, מחצלות וכריות גדולות על הדשא. אל תשכחו לספק לאורחים שלכם שמיכות וגם פטריות חימום כדי שיהיה להם ערב חמים גם בשעות המאוחרות. 

בחרו בסרטים קלאסיים או הציגו את הסרטים האהובים עליכם מארבעת העשורים האחרונים. על תשכחו להתארגן על ציוד הקרנה להשכרה ולהשתמש במערכות סאונד איכותיות כדי לקבל חווית צפיה מושלמת.

הקימו דוכן בו האורחים יוכלו להתארגן על חטיפים לצפייה – כמו פופוקורן, ממתקים, צ'יפס, שתיה מוגזת לצד אלכוהול. 

שדאגו את האווירה עם תאורת לדים ומחרוזת מנורות מסביב לאזור הצפייה. להוספת אווירה קסומה אפשר להוסיף עששיות ברחבי הגינה. 

כדי לשפר את החוויה הקולנועית שלכם – השכירו מכונת פופוקורן כדי להוסיף נופך נוסף של נוסטלגיה ופינוקים. הנשנושים הטעימים האלה ישמרו על האורחים רעננים ומרוצים לאורך מרתון הסרטים.

ערב קולנוע כקונספט ליום הולדת גיל 40

יום הולדת 40 קרנבל/קרקס 

ברוכים הבאים לקרנבל המפואר ביותר בעיר! הפכואת המקום שלכם לארץ קרנבל תוססת עם עיטורים צבעוניים וכרזות מושכות את העין. תתארגנו על דוכני קרנבל מסורתיים ומשחקי שולחן להשכרה כדי ליצור אווירה אותנטית ותוססת שתחזיר את האורחים שלך לזיכרונות ילדותם.

כשהאורחים מגיעים, קבלו אותם בקבלת פנים חמה על ידי אביזרים וגימיקים בהשראת קרנבל כמו כובעים בצבעים עזים, אפים של ליצנים וכו'.  עודדו את המשתתפים להתלבש בלבוש האהוב עליהם בקונספט הקרקס, בין אם זה כמנהל דוכן השחלת טבעות, מגדת עתידות או ליצן מלהטט. כמה שיותר מצחיק, יותר טוב!

צרו אזור לדוכני אוכל חגיגיים עם מגוון פינוקים מעוררי תיאבון. תתארגנו על מכונות מזון להשכרה כמו פופקורן, צמר גפן מתוק, שווארמה ועוד.  הקדישו אזור ייעודי לציורי פנים וקעקועים זמניים, ואל תשכחו לשלב תאי צילום עם אבזירים באווירת קרקס כמו  משקפי שמש גדולים מדי, כובעים מצחיקים וכו' 

כדי להוסיף מגע של קסם, שכור קוסם או מנטליסט שיבצע טריקים ואשליות מעוררי כבוד. ההופעות הכובשות שלהם ישאירו את האורחים שלכם נדהמים ומשעשעים, ויוסיפו שכבה נוספת של קסם לחגיגה.

אל תשכחו להשכיר מתנפחים לאירועים כדי לספק לילדים באירוע אווירת חג אמיתית! 

 

יום הולדת 40 בקונספט גיקי

תתכוננו ולחגוג את יום ההולדת ה-40 שלכם בסגנון של גיקים אמיתיים!

מסיבת יום הולדת בקונספט גיקי זו הדרך המושלמת להיסחף לנוסטלגיה וליהנות עם החברים החנונים שלכם 😊 זו ההזדמנות שלכם להפוך את המקום שלכם למקושט בהשראת הספרים, הסרטים, משחקי הוידאו והקומיקס האהובים עליכם! בקשו מהאורחים שלכם לבוא לבושים כמו הדמויות האהובות עליהם מכל סרט גיקי, בין אם זה גיבורי על, קוסמים, מטיילים בזמן.

צרו אזור משחקים שמתאים למגוון רחב של נישות. תדאגו להתארגן על משקפי VR  להשכרה, עמדות מולטימדיה לאירועים עם משחקי מחשב פופולריים! ארגנו טורנירים לקלאסיקות הגדולות, משחקי מבוכים ודרקונים, שולחנות משחק וכל מה שיכול להכניס את האורחים שלכם לאווירה חגיגית!

עצב תפריט שעושה כבוד לדמויות שאתם אוהבים – הגישו משקאות וקוקטיילים בהשראת יקומים בדיוניים מפורסמים, כמו בירת בירצפת מהארי פוטר או אייל רומולן ממסע בין כוכבים. הציעו מגוון חטיפים בקונספט, כמו מקלות בייגלה בצורת חרבות אור, קאפקייקס בנושא גיבורי על או הבתים של הארי פוטר וכו'.

עשו אתגר טריוויה לחנונים – כדי לבחון את הידע של האורחים שלכם ולהוציא את החנונים הפנימיים שלהם. הכינו שאלות על סדרות ספרים/סרטים/קומיקסים, שאלו על דמויות, ציטוטים, פרקים. חלקו את האורחים שלכם לקבוצות והעניקו נקודות לכל קבוצה שוענה נכון. בסוף הערב תוכלו להכריז ולהכתיר את אלוף הגיקים האולטימטיבי.

אל תשכחו לארגן עמדת צילום לתחפושות השוות שהאורחים שלכם יגיעו איתם! תוכלו להוסיף לעמדה אביזרי צילום מצחיקים בהשראת הסרטים והספרים שאתם הכי אוהבים וכדי ליצור תמונות בלתי נשכחות.  תוכלו להשכיר עמדת צילום בעצמכם ורק לדאוג לתפאורה בקונספט שאתם רוצים.

אחרי ערב סוער עם ריקודים ומוזיקה (כמובן שאתם חייבים לדאוג לרשימת השמעה משובחת עם הלהיטים הכי גדולים של סרטי הגיקים כדי להכניס את כולם לאווירה), הגיע הזמן לדאוג להקרנה חגיגית של סרט גיקי אהוב או מרתון עם כמה פרקים של משחקי הכס. צרו אזור נעים עם מקומות ישיבה נוחים (תוכלו לעשות זאת באמצעות פופים להשכרה) וכמובן הרבה חטיפים. הפכו את הצפייה לחוויה אינטראקטיבית ועודדו את האורחים למחוא כפיים בקטעים הטובים, לדון בדמויות האהובות ולחגוג את היום הולדת שלכם כמו גיקים לתפארת!

עוגת יום הולדת עם נרות

יום הולדת 40 מנגל

היכונו להדליק את הגריל, הכינו את הפחמים, השמן ואת הבשרים – כי את יום הולדת גיל 40 אתם הולכים לחגוג עם חגיגת על האש בלתי נשכחת על כל החברים והמשפחה באווירה רגועה וטעימה במיוחד! 😊 

ראשית, הפכו את החלל החיצוני שלכם לתפאורה תוססת שמזמינה ומשדרת אווירה נינוחה (אתם יכולים לעשות את זה בקונספט מסוים או פשוט לקשט את המקום בבלונים עם קישוטים בצבעים שאתם אוהבים). הגדירו היכן תהיה פינת ישיבה- בין אם זה באמצעות כיסאות, זולות לאירועים, שמיכות ומחצלות וכו'. כך תוכלו להבטיח שכולם יהיו באווירה רגועה ונעימה. אם אתם עורכים את האירוע שלכם בקיץ – ממליצים מאוד להצטייד במצננים להשכרה ואם המסיבה צפויה להימשך עד שעות הערב, אז תתארגנו על מרחיקי יתושים כדי שהאורחים שלכם לא ימצאו את עצמם מתגרדים.

התחילו את המסיבה שלכם בהדלקת הגריל! הציגו את הציוד ואת הבשרים (מה רע? קצת להשוויץ) ותתחילו להכין את הבשרים! מבחינת נתחים, השמים הם הגבול, זה יכול להיות: קבב, המבורגרים, פרגית, כנפיים, צלעות עסיסיות,  סטייקים שאתם אוהבים ועוד. שלבו את זה עם סלטים שונים, ירקות בגריל, תפוחי אדמה, צ'יפס וכל תוספת שאתם אוהבים! כדי להוסיף נופח אישי לתפריט, תעצבו "תחנות" בה כל אורח יוכל להכין לעצמו ארוחה כמו שהוא אוהב, לדוגמה: תחנת המבורגר, תחנת נקנקניות ועוד. אל תשכחו לשדרג את החוויה עם מגוון ענק של רטבים: מרטבים מתוקים ועד לחריפים אש! (לא לשכוח חומוס והמון טחינה).

שדרגו את האווירה עם עם קישוטים, תאורה מדליקה (בסגנון של גירלנדה) כדי ליצור אווירה מיוחדת לאחר שהשמש שוקעת.

מה מבחינת פעילויות? השמים הם גבול והכול שאלה של מה אתם אוהבים. לדוגמה: תוכלו להצטייד בבידורית קריוקי ולשיר יחד את השירים שאתם הכי אוהבים עם כולם. אפשרות נוספת, זה להפוך את הגינה למגרש כדור עף, או להביא כמה משחקי שולחן שכולם אוהבים – בזמן שברקע תתנגן מוזיקה קצבית שתכניס את כולם לאווירה.

כדי להרוות את את הצמא של האורחים, הציעו קוקטיילים טעימים, לימונדה קרה, בירות צוננות שיתאימו לבשרים שאתם מגישים.

אף מסיבת על האש לא תהיה מושלמת ללא קינוחים מדהימים: עוגה חגיגית, עוגיות, טריות, מגשי פירות ועוד! אם אתם רוצים ממש להתפנק: הצטיידו במפל שוקולד להשכרה.

לבסוף, בשעות הקטנות של הלילה הדליקו מדורה כדי ליצור אווירה חמימה ומזמימה. אפשרות נוספת היא לתארגן על פטריות חימום להשכרה. 

כמה מילים אחרונות

מקווים שהמדריך הזה יעזור לכם להפיק יום הולדת 40 מהסרטים!

לא משנה באיזה קונספט תבחרו לחגיגה שלכם, תדאגו לעשות אווירה משגעת במקום עם קישוטים, מוסיקה טובה ואטרקציות מהנות כדי להפוך את המסיבה שלכם לבלתי נשכחת! 

אם אתם צריכים ציוד להשכרה – מוזמנים להסתכל באתר שלנו וליהנות ממבחר ענק של ציוד ואטרקציות לאירועים! לא יודעים מה אתם צריכים? מתלבטים לגבי הציוד? אנחנו כאן בשבילכם! השאירו פרטים ונציגנו ידאגו לחזור אליכם או התקשרו אלינו 09-3762209  

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור