השכרת ציוד לאירועים עסקיים – צ'ק ליסט וטיפים חשובים

תכנון אירוע עסקי הוא הרבה מעבר לשליחת הזמנות והזמנת מקום – לעיתים רחוקות תמצאו מקום שיש בו את כל מה שאתם צריכים ליום הגדול שלכם (או לערב הגדול) וכאן בדיוק נכנסים שירותי השכרת ציוד לאירועים עסקיים. חברת עידנ'ס מציעה מבחר רחב של ציוד שיהפוך את האירוע הקרוב שלכם להצלחה. יש לנו ניסיון עשיר של 15 שנה ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לנווט בתהליך. במדריך הבא אנו רכיזנו לכם רשימה של הציוד שיכול להועיל לאירוע שלכם ונספק גם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הציוד המתאים ולהפוך את חווית ההשכרה לפשוטה ונטולת מתחים. אז בואו נתחיל.

איזה ציוד צריך להשכיר לאירוע עסקי?

הציוד שתצטרכו לאירוע העסקי שלכם יכול להשנות מאוד בהתאם לסוג האירוע ולמטרה שלו. לדוגמה, אירועי השקה ידרשו בעיקר ציוד במה והגברה. לעומת  זאת, אירועי נטוורקינג עשויים לדרוש בעיקר ריהוט, ציוד הקרנה ועמדות צילום. עם זאת, יש כמה פריטים שנפוצים בכל האירועים העסקיים, ואם תצטרכו לבצע התאמות בהתאם לסוג האירוע ולכמות האורחים שלכם – תוכלו ליצור איתנו קשר ואנו נשמח לתת לכם ייעוץ שמותאם אישית לצרכים שלכם. 

✅ שולחנות

שולחנות להשכרה

שולחנות הם פריט חובה בכל אירוע עסקי – שימו לב שחשוב לקחת בחשבון את גודל המרחב שלכם ואת כמות האורחים שיהיו נוכחים באירוע, זה יעזור לכם להבין איזה גודל שולחן אתם צריכים וכמה שולחנות כאלה עליכם להשכיר. שימו לב ששולחנות להשכרה מגיעים בצורות שונות (עגולים, מלבנים) וחומרים (עץ, פלסטיק וכו') אז בחרו את האפשרות המתאימה ביותר לאסתטיקה של האירוע שלכם.

אתם יכולים לסדר שולחנות בסגנונות שונים – בין אם זה בסגנון שכל השולחנות פונים לחזית (עובד היטב עבור מצגות או הרצאות), שולחנות בר בסגנון "מסיבת קוקטייל" (מעולה לנטוורקינג או עמדות כיבוד).

אם אתם רוצים לעשות משהו באמת ייחודי – שקלו לשלב פינות ישיבה אלטרנטיביות בקבלת פנים – כך אתם למעשה תזמינו את האורחים שלכם להישען לאחור, להירגע וליהנות מהאירוע שלכם. 

✅ סידור שולחן (סכו"ם, מפות, מפיות)

השכרת ציוד לאירועים

יצא לנו להיתקל באנשים שמעדיפים לארגן ציוד חד"פ ומפות פשוטות – אבל מהניסיון שלנו, שימוש בכלים רב פעמיים יוכל להעניק לאירוע שלכם מראה אלגנטי ורשמי הרבה יותר. תוכלו להוסיף מפות שתואמות את צבעי המותג – זה ישדרג פלאים את האסתטיקה והעיצוב של האירוע וכמובן יתרום רבות למיתוג החברה שלכם. מפיות בד, במקום מפיות נייר זה גם טאץ' נפלא שיוכל להוסיף תחכום לארוחת ערב או לפינת המינגלינג. 

יש אולמות אירועים שמספקים כלים  מראש לאירוע, ויש מקרים בהם תצטרכו לדאוג לעצמכם. במקרה כזה, השכרת כלים לאירועים זה פתרון מעולה. 

✅ פתרונות ישיבה

כיסאות להשכרה

ללא קשר לסוג האירוע העסקי, האורחים שלכם יצטרכו מקום לשבת כאשר רגליהם יתעייפו. אז, חשוב לוודא שאתם מתארגנים על מספיק כסאות ו/או פינות ישיבה לאורחים היקרים. כשזה מגיע לבחירת כסאות להשכרה, קחו בחשבון גם את ההיבט הפונקציונלי וגם את האסתטי. האם הכסא שאתם בוחרים באמת נוח? האם ניתן לערום אותו בקלות בסיום האירוע? הם הוא קל להזזה? האם תואם לסגנון האירוע שלכם? 

אולי יעניין אותך לראות שולחנות להשכרה של עידנ'ס >> 

✅ תאורה

תאורה לאירוע עסקי

אחד הדברים שאנשים הכי מתעלמים ממנו אך מכריעים את עיצוב האירוע, זה תאורה. אם האורחים שלכם לא יוכלו לראות היטב – הם לא יוכלו ליהנות מהאירוע שלכם. יותר מזה, תאורה יכולה לקבוע את האווירה ואת מצב הרוח של האורחים שלכם. היא יכולה למקד את תשומת הלב לאזורים מסוימים (לדוגמה, לאזור הבמה), לגרום לאורחים להיות רעבים, נינוחים, חדים ועוד. בנוסף, תאורה גם צריכה להיות שיקול ביטחותי – לדוגמה, אם אתם עורכים את האירוע שלכם בחוץ בשעות הערב, אז יש לוודא ששבילים ואזורים עם מדרגות מוארים היטב כדי למנוע תאונות. 

✅ מערכת הגברה

בכל אירוע עסקי חייבים לדאוג שתהיה מערכת הגברה אמינה – זה חובה לאירוע עם מצגת, הרצאות או אפילו רק  מוזיקה רקע. סביר להניח שתצטרכו לדאוג גם למיקרופונים. תוכלו  לחפש באזורכם ציוד הגברה להשכרה ולחסוך המון כאב ראש מיותר. 

לגבי המוזיקה עצמה – תקליטן או להקה יצטרכו להביא את הציוד שלהם, לרוב זה כולל רמקולים, מוניטורים, מעמדי מיקרופון, אוזניות ושולחנות, עם זאת: חשוב לבדוק מול כל ספק עם איזה ציוד הוא מגיע.

⚠️ טיפ קטן מאיתנו: בדקו את ציוד הסאונד שלכם מספיק זמן לפני האירוע. אין משהו שיותר מפריע או הורס אירוע עסקי מאשר קשיים טכניים בסאונד. 

✅ ציוד הקרנה

אירועים עסקיים רבים כוללים פעמים רבות מצגת או סרטון שמתנגן ברקע. בעידנ'ס תוכלו להשכיר בקלות מקרנים ומסכים שיאפשרו לאורחים שלכם ליהנות מאיכות תמונה ברורה מכל זווית.

✅ חשמל וכבלים

גנרטור לאירועים עסקיים

רוב הציוד שמופיע כאן צריך חשמל, אז אם אתם עורכים את האירוע באולם, אל תשכחו להצטייד בכבלים מאריכים. שימו לב, אתם לא רוצים שהכבלים יכערו את האירוע או יצרו סכנת מעידה, אז וודאו שהם מודבקים ומורחקים מהאורחים. בנוסף אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו להיות מוכנים עם תוכנית B למקרה שתהיה הפסקת חשמל. זה תמיד רעיון טוב להחזיק גם בגנרטור להשכרה.

✅ אוהלים (לאירועי חוץ)

אוהלים להשכרה לאירועים

אם אתם מתכננים לערוך את האירוע העסקי שלכם בחוץ – אז כדאי להשכיר אוהלים שיוכלו לספק מחסה מפני מזג אוויר, בין אם זה בקיץ מפני החום, או בחורף מפני רוחות וגשם.

שימו לב כי גם אם אתם עורכים את האירוע שלכם בחלל סגור – אוהלים יוכלו לשמש כחלק נפרד למעשנים לדוגמה, או כחלל שקט.

לכל האוהלים להשכרה של עידנ'ס לחצו כאן

✅ פתרונות קירור או חימום

סעיף זה רלוונטי בעיקר למי שמתכנן לערוך את האירוע בחוץ. במקרה כזה ובהתאם לעונה ולכמות האורחים, כדאי להשכיר מצננים או מזגנים ניידים. בחורף, מומלץ להשכיר פטריות חימום.

✅ מכונות מזון ושתיה

מכונת שתייה לאירוע עסקי

גם אירוע עסקי יחסית קצר ומצומצם צריך לכלול תחנות כיבוד, תוכלו לעשות זאת בעזרת מכונות מזון להשכרה בקלות.. בין אם זה בר מלא או רק כמה מתקני משקאות שכוללים קפה, סחלב, תה או שוקולטה. בנוסף, צריך לבדוק אם אתם צריכים גם מקררים כדי לשמור על משקאות צוננים.

⚠️ טיפ: מתגו את כוסות השתייה בלוגו של החברה שלכם – זוהי דרך מצוינת לקדם את המותג שלכם ולהפוך את האירוע לבלתי נשכח עבור האורחים שלכם.

לא שוברים את הראש: משכירים ציוד לאירוע העסקי הקרוב עם עידנ'ס!

אם אתם עורכים אירוע עסקי ומחפשים אחר חברה להשכרת ציוד לאירועים – אתם במקום הנכון. אנו בעינד'ס עם ניסיון עשיר בתחום, סיפקנו ציוד לאינספור אירועי חברה, כנסים עסקיים, חתונות יוקרה ועוד אלפי אירועים. השכרת ציוד לאירועים עסקיים יכולה לחסוך לכם המון זמן וכסף – ושלא נדבר על סטרס והתעסקויות עם הובלה ואחסון. המחירים שלנו נוחים ותוכלו ליהנות באתר ממגוון ענק של אפשרויות לציוד, עם אופציה למשלוחים.

סמכו עלינו שנספק לכם ציוד מהשורה הראשונה 😊 הצוות שלנו יעזור לכם כבר מהשיחה הראשונה כדי לקבוע איזה ציוד וכמה ממנו אתם צריכים עבור האירוע שלכם. ברשותנו מבחר רחב של ריהוט לאירועים, אוהלים, פתרונות מיזוג אוויר, כלים, מכונות מזון, ציוד הגברה והקרנה ועוד…

אז למה אתם מחכים? התקשרו אלינו עוד היום כדי להתחיל לתכנן את האירוע העסקי המושלם שלכם – 09-3762209  

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור