אטרקציות מומלצות לבר מצווה – המלצות לשנת 2023!

במהלך חיינו ביקרנו בלא מעט מסיבות בר מצווה. כל ההפקות היו מושקעות, אבל רק מסיבות בודדות נחקקו לנו בזיכרון. האירועים שהכי בלטו, היו אלה שהביאו משהו שונה וייחודי כמו, הפעלות שעדיין לא ראינו, הם לא היו עוד בר מצווה סטנדרטית.

למה אנחנו מספרים לכם את זה? אולי גם אתם עומדים רגע לפני חגיגות בר המצווה של הילד שלכם אבל עדיין לא יודעים איך להפוך אותו לאירוע מהנה ובלתי נשכח, הסיפור הזה נכתב בשבילכם.

אנחנו הבטחנו (לעצמינו לפני השינה) שכשהילד שלנו יהפוך לגבר, אירוע בר המצווה שלו יהיה משהו שאף אחד עדיין לא ראה. משהו מיוחד, מצחיק ומלא אנרגיה! כזה שהמבוגרים והילדים ידברו עליו הרבה זמן. 

איך מארגנים חגיגת בר מצווה כזאת? לאט לאט. התחלתנו בלקבוע פחות או יותר כמה אורחים יגיעו. אחר כך, החלטנו מה הולך להיות התקציב שנעבוד אתו. ואחרי שקבענו את שני הפרמטרים האלו, נשאר לנו לבחור אטרקציות מומלצות לבר המצווה של הקטן שלנו, שבקרוב יהיה כבר גדול.

אחרי שניסינו בעצמינו, אנחנו יכולים להמליץ על כמה אטרקציות סופר מגניבות! מה שאנחנו הכי אהבנו זה שחלק מהאטרקציות מוכרות לנו מהילדות (אבל כשאנחנו היינו ילדים הן לא היו ניידות!) וחלקן חדשניות וכולן ביחד זה וואו

מה הסוד לבר מצווה מוצלחת?

כולנו רוצים להרגיש מיוחדים, במיוחד כשמדובר באירוע בר מצווה, זה מעמד של פעם בחיים בו הילד הקטן שלנו הופך לגבר צעיר. ואין דרך טובה יותר לסמל את המעבר המרגש הזה מחגיגה מפוארת שהילד שלכם לא יישכח הרבה מאוד זמן.

כדי לארגן את האירוע המושלם, כדאי לשים לב לכמה פרמטרים עיקריים שייקבעו אם האירוע שלכם יהיה עוד אחד מאלף או כזה שלא נראה הרבה מאוד זמן.

הפרמטר העיקרי הוא עניין האטרקציות לבר מצווה, תחשבו על זה, אנחנו מדברים על בר מצווה – יש פה הרבה מאוד בנים שאנחנו רוצים להכניס לאווירה ובשונה מבנות, בנים צריכים אתגרים כדי להיכנס לקצב, משהו תחרותי שיאתגר אותם ויגרום להם לרצות להמשיך עוד.

דבר נוסף, וחשוב לא פחות – שימו את הזרקור על הילד שלכם, ביום המרגש הזה כל תשומת הלב הולכת אליו, והוא בתורו מעביר אותה לחברים שלו כשהוא מארח אותם בשלל הפעילויות שיהיו באירוע.

ההקדמה הזאת אולי נשמעת מבהילה, אבל אם תסתכלו על האותיות הקטנות אתם תגלו שפה טמון הסוד לאירוע מדהים ובלי שתתאמצו יותר מדי. פשוט תעסיקו אותם, זה עבד מעולה אצלינו. 

כדור דיסקו

בואו נפרק את הכול לצעדים קטנים

 

  • מחליטים מה יהיה תקציב האירוע

הצעד הראשון שכדאי לשים לב אליו ושכנראה יסנן לכם לא מעט מהאפשרויות, הוא תקציב האירוע. לפני שאתם מתחילים לדבר עם ספקים ולהזמין מתקנים מתנפחים – קודם תבררו מה התקציב שאתם רוצים להשקיע בחגיגת בר המצווה. הפעולה הראשונית הזאת יכולה למנוע ממכם הרבה חילוקי דעות ותסכולים מיותרים.

 

  • בוחרים מקום

אם אתם מחליטים שאתם רוצים להזמין לאירוע שלכם אטרקציות מומלצות לבר מצווה, כדאי שתבחרו מקום מתאים שיוכל להכיל את ההפעלות הללו, זה יכול להיות מועדון צעירים שכונתי, אולם אירועים, חצר הבית, באולם משחקים או בבריכת השחייה שליד הבית. קחו בחשבון שרוב האטרקציות מצריכות חיבור לחשמל והרבה מקום פנוי ובטוח לשימוש.

  • מארגנים קייטרינג

בחירת האוכל היא חלק חשוב בארגון בר המצווה. השאלה אם חגיגת בר המצווה הולכת להתקיים ביום או בערב, יש השפעה על סוג האוכל. לרוב, באירועים שנערכים בצהריים התפריט קליל יותר ולפעמים כולל רק בופה. באירועים שנערכים בערב, התפריט יהיה קצת יותר רציני ולפעמים יכלול גם בופה וגם מנות עיקריות.

  • מזמינים הפעלה ייחודית

החלק שכולם מחכים לו בחגיגות בר המצווה, הוא החלק האומנותי שכולל הפעלות ומשחקים ייחודיים. זה מאפשר לכל הילדים זמן איכות ביחד לפרוק את ההתרגשות ופשוט להנות. בשביל זה התכנסנו לא? איך בחורים את האטרקציה האולטימטיבית? אנחנו אוהבים לשלב את ילד בר המצווה בהחלטה (עד כמה שניתן כמובן) להציע לו כמה אפשרויות שמתוכן הוא יוכל להחליט.

  • אל תשכחו לצלם את האירוע!

אולם, אוכל ואטרקציות הם באמת חשובים מאוד, אבל לא פחות חשוב זה לבחור את הצלם שיצלם את האירוע. בסופו של דבר, התמונות יילוו את חתן המצווה לאורך כל החיים, לצד החוויות. אתם יכולים להזמין צלם שאחרי האירוע יספק לכם אלבום מוחשי, או דיגיטלי עם כל התמונות הטובות ביותר.

אם אתם רוצים שגם האורחים שלכם ייצאו עם תמונות שיהיו גם המזכרת מהאירוע, אולי תרצו להזמין צלם מגנטים, שיצלם את רגעי השיא המשמחים ביותר וידפיס אותם על גבי מגנטים.

שולחן יום הולדת

איך בוחרים את האטרקציה האולטימטיבית?

בחירת האטרקציה לבר המצווה יכולה להיות עניין די מאתגר, מה כדאי לעשות, מה יהיה הכי משמעותי? יש הרבה חישובים לעשות אז בואו ניקח נשימה עמוקה. קודם כל חשוב לזכור כי לצד זה שמדובר באירוע לכל דבר, מסמרי הערב של היום הזה הם עדיין ילדים צעירים וכדאי שהאטרקציות יתאימו להם ולמבני האישיות שלהם.

אתם ההורים שלהם, ואתם בטח יודעים מה הם הכי אוהבים לעשות בשעות הפנאי שלהם, מה התחביבים שלהם. לדוגמה, אם הילדים שלכם פעילים, אטרקציה שכוללת משחקי אקסטרים יכולה להיות ממש מגניבה. אם לילד שלכם יש חבורה שאיתם הוא משחק פלייסטיישן, אולי עמדות של משחקים יכולים לאגד את כל הילדים ביחד סביב משהו שהם מכירים ואוהבים. אם הילד שלכם אוהב תחרויות, אז תחנות שבהם הוא יוכל להתחרות בחברים שלו יכול להיות רעיון משגע.

את כל האטרקציות ניתן להשכיר מעידנס, חלקן כוללות שינוע הרכבה והפעלה, בעזרת צוות מקצועי ואת חלקן אוספים לבד, נהנים מהם ומחזירים בסוף האירוע.

קונפטי סגול

כדי לעשות לכם את החיים להרבה יותר קלים, ריכזנו פה כמה אטרקציות מומלצות לבר מצווה:

1# משקפי מציאות מדומה VR

עמדה מדליקה שתיקח את האורחים שלכם למסע דרך עולמות מקבילים אל עבר מציאות מדומה!

משקפי מציאות מדומה מאפשרת לנו להעביר את הילדים סימולציה (מציאותית במיוחד!) מטריפה המתארת מצב סביבתי מסוים – זה יכול להיות ג'ונגל פראי עם דינוזאורים, מציאות בדיונית עם יצורים מפחידים, פיות או עיר גדולה שצריך להציל – ומשודרת דרך כל מיני מכשירים.

2# מתקן מתנפח וויפאאוט לבריכה + חבילת 4 שולחנות משחק

אם אתם אוהבים אתגרים, המתקן הזה ייקח את בר המצווה שלכם לקצוות של משחקי האקסטרים!

מתקן מתנפח שכולל מסלול אתגרי ורטוב המורכב בתוך בריכת שחייה. משחק אתגרי שיהפוך את חגיגת בר המצווה שלכם להרפתקנית – זה אולי נראה קל אבל כדי לחצות את המתקן תצטרכו להתמודד עם כמה אתגרים בדרך.

אטרקציה מעולה שיכולה לשלב משחק תחרותי בין המבוגרים והילדים. בנוסף למתקן המתנפח, עומדים לרשותכם ארבעה שולחנות משחק לבחירתכם!

  • הוקי 5 פיט
  • סנוקר 5 פיט
  • כדורגל שולחן
  • מיני פינג פונג

החלטתם שמסיבת בר המצווה שלכם הולכת להיות חגיגת בריכה? מצאנו לכם את השילוב האולטימטיבי בין מתקן מתנפח למים שיקפיץ לכם את האווירה לבין משחקי שולחן שגם המבוגרים יתלהבו לשחק!

3# ביתני יריד לאירועים

רוצים להכניס קצת פלפל חריף לאווירת בר המצווה? משהו שילהיב את הילדים וגם את המבוגרים? ביתרי יריד הם זאת התשובה בשבילכם!

זוכרים את הביתנים שכל כך אהבנו בלונה פארק או בסופרלנד? עם עמדות של קליעת חיצים למטרה, הפלת פחיות ועוד כל מיני משחקים סופר שווים שאם מנצחים בהם אז מקבלים פרס שווה? אז כזה, אצלכם באירוע בר המצווה!

4# השור הזועם!

אטרקציית רודיאו זה אחת הפעילויות האקסטרימיות שהכי אהבנו בילדות! רוכבים על השור, ומנסים שלא ליפול. ואם זה נשמע לכם כמו משהו כזה קל, אז כדאי שתדעו שהשור הזועם מגיע בארבעה מצבי מהירויות שנועדו לגרום לכם לעוף מהגב של השור.

האטרקציה הזאת תמיד הטריפה אותנו ולא יכולנו להפסיק לנסות לרכב על השור (למרות שנפלנו די מהר, מודים!) השור הזה מככב בפסטיבלים בכל רחבי העולם, אנחנו אומרים לכם זאת תופעה ממכרת!

הרעיון מגיע מתרבות אמיתית של אימונים שבוקרים היו עושים עם שוורים אימתניים, כאשר הם היו יוצאים מהתא הקטן השור היה מסתובב במהירות ובזעם ומנסה להעיף את הבוקר מהגב, המטרה של הבוקר היא לנסות להישאר על הגב של השור לפחות 8 שניות. אז במקרה שלנו, השור יהיה מתקן שידמה את משחקי הרודיאו והילדים שלכם יהיו בוקרים לכמה רגעים.

הוא מגיע עם מפעיל מנוסה, ומתקן מתנפח שכאשר הילדים ייפלו זה יהיה על רצפה רכה ובטוחה, אז כל ההורים יוכלו לצפות בנחת מהצד. או אולי להשתתף ולהראות לילדים שהם לא המציאו את הגלגל.

5# סט שולחנות משחק מדליקים

שולחנות משחק מגניבים שאפשר פשוט לשלב בתפאורה הכללית של אירוע בר המצווה שלכם, ולאפשר לאורחים לשחק ולהנות לאורך כל האירוע.

הוקי אוויר שולחני, סנוקר, פינג פונג, כדורגל – זוכרים את המשחקים האלה שהכי כייף לאהוב? יש לזה סיבה טובה, כיף לשחק בהן ולהתחרות בחברים. זה מספק שעות של משחק והנאה צרופה. הפעלה מגניבה במיוחד ובמחיר שכל אחד יכול לעמוד בו.

6# עמודת משחקי מולטימדיה

PS4, XBOX, WII – כל המשחקים שהבנים שלכם הכי אוהבים! עמדות מולטימדיה מאובזרות בטלוויזיות גדולות, שלטים ומשחקים חדשים שיספקו לכם זמן איכות חווייתי.

אם אתם רוצים ליצור כמה מרחבי משחק שונים לאורך האירוע שלכם, השילוב המושלם בין שולחנות משחק נייחים ועמדות מולטימדיה, כל אחד יכול לבחור האם הוא רוצה לשחק לבד, להתחרות במשחק שולחן או פשוט להסתובב ברחבי האירוע.

הציוד כולל איש צוות שמגיע מקים את הציוד ומתפעל אותו לאורך האירוע, מסייע למי שצריך ובסוף מקפל את העמדות.

7# קיר דונאטס, חוויה מתוקה במיוחד!

קיר דונאטס– מושכר בלי הדונטס עצמו, אותו ניתן להזמין בנפרד – שיהפוך את האירוע שלכם לצבעוני ומתוק!

בזמן האירוע קיר הדונאטס יכול לשמש כאטרקציה מרהיבה, בזמן קבלת הפנים, בעיצומו של האירוע או כקינוח. כל ילד יכול להגיע ולבחור דונאטס מתוק מהקיר. זה אחד האלמנטים המשמחים באירוע הוא מספק שואו וגם טעים!

 

עוגת יום הולדת עם נרות

כמה מילים לסיכום

אחרי כל ההפקה הזאת, אנחנו יכולים להגיד שבנים הם קהל קל לפיצוח (תודה לאל), תנו להם כמה משחקים והם כבר יידעו להוציא מהם את הכייף הגדול! ועבור הורים לילד בר המצווה, אין עונג גדול יותר מלראות את הילד שלנו נהנה ושמח באירוע של פעם בחיים.

הילד שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וגם אתם רוצים לערוך לו אירוע שהוא לא יישכח הרבה זמן? באתר של עידנ'ס תמצאו את כל האטרקציות שיהפכו את האירוע שלכם לחגיגה של הנאה ומשחק!

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור