יותר מ-12 שנה בתחום ואלפי לקוחות מרוצים עושים את ההבדל!

לעידנ'ס מיגוון רחב של דוכני מזון שמתאים למגוון רחב של אירועים וצרכים מתובל כמובן בשירות מקצועי והמון אהבה

בחרו את דוכני המזון לאירוע שלכם

ניתן לשלב את דוכני המזון בכל  אירוע מקבלים הרבה ערך מוסף עבור האורחים. דוכני המזון המומלצים מתאימים מאוד לקהל הישראלי , בחברת עידנ׳ס קיים מגוון  של עמדות מזון לאירועים, החל מעמדות אוכל, קינוחים, שתיה וכו'

מבחר עגלות אוכל לכל אירוע

דוכני מזון לאירועים יכולים להתאים לאירועים שונים. לאירועים עסקיים, לאירועים משפחתיים ימי הולדת לילדים ומבוגרים
אנו מספקם ומתאימים לכל קהל את סוגי הדוכנים אשר יכולים להתאים עבורו בהתאם לצורך שלכם.
אנו מציעים מבחר של דוכני מזון לאירועים מסוגים שונים:  דוכן פלאפל, דוכן פיצות בטאבון, דוכן שווארמה, דוכן המבורגר, דוכן צ׳יפס, דוכן נקניקיות, דוכן ג׳חנון, דוכן שקשוקה, דוכן קבב, תירס ואפילו פסטה.
תבחרו ממגוון הדוכנים שיכולים להתאים לאופי האירוע והקהל.

מה שמומלץ לאירועים קטנים זה דוכן אחד או שני דוכנים עד 100-200, יכול להיות פתרון מצוין דוכן מזון אחד ועוד דוכן של קינוח
לאירועים גדולים כבר אפשר לשלב כמה דוכני מזון שיהיה מבחר ושפע לאורחים ניתן לשלב מספר אופציות ולהתאים את מספר המנות ביחס לקהל
בדרך כלל בכל אירוע יש התנפלות ראשונית ואז לאחר מכן יש רגיעה

אנו בעידנ'ס מקיימים אירועים שונים כמו:
ימי הולדת, חתונות, ימי כיף לעובדים, מסיבות, ימי גיבוש, אירועי עסקיים, כנסים, אירועים פוליטיים ולמעשה כל מקום שבו רוצים לארח כמות גדולה של אנשים.

דוכני מזון מומלצים

אוכל זהו מרכיב מרכזי באירוע ויש בהחלט ישנם אירועים בהם כדאי להשתמש בדוכני המזון בשלבי קבלת הפנים ובנוסף להגשת אוכל לשולחות. קיים מבחר הרב של דוכני מזון לאירועים בהחלט מספיק לרוב האירועים. אנו מגיעים עם צוות תפעולי שמרכיב את הדוכן ומתפעל אותו לכל אורך האירוע. האורחים שלכם מקבלים שירות נהדר עם אוכל טעים, וטרי, ללא שום קניות והתעסקות מיותרת אתם יכולים להיות בטוחים שכל האורחים שלכם יצאו שבעים ומרוצים.

מארגנים אירוע, גדול או קטן, ורוצים להעניק לאורחים אוכל טעים והגשה חווייתית? רוצים דוכני מזון ליום הולדת? התקשרו אלינו ונשמח להתאים עבורכם דוכני מזון המתאימים לכל תקציב ולכל אירוע.

כשאתם משכירים דוכני מזון לאירועים אצלנו חשוב שתדעו

חומרי גלם

משתמשים בחומרי גלם הכי איכותיים לא משתמשים במוצרים מוכנים לחימום או טיגון בשום מצב

ניקיון וניסיון

דואגים לניקיון והגיינה לצד אנשי צוות מקצועיים ומנוסים שיעשו לכם את האירוע מושלם ויקפידו על כל פרט קטן

הגשה

דואגים להגשה ונראות מרשימה כי אחרי הכל זה לא פחות חשוב ואוכל שנראה טוב עושה תאבון

מפוח חזק

זהו היום שלכם והאירוע לא יחזור לכן אנו תמיד עושים את המקסימום ונותנים את התמורה המלאה לכספיכם.

יש לכם שאלות?

פנו אלינו וקבלו ייעוץ והכוונה בחינם

יש לכם שאלות ?
אנחנו כאן בשבילכם

בעת איסוף המתנפחים תקבלו הדרכה מלאה וכוללת בנקודת שממנה תאספו את המתנפחים שהשכרתם

בר בריאות לאירועים

האירוע שלנו יכול להיות אירוע בריא ומהנה. כן בריאות ואירועים הולכים ביחד במיוחד באמצעות בר בריאות לאירועים שכולל שלל מנות בריאות שונות. בבר ניתן לכלול מגוון מנות בריאות כמו מיצים טבעיים, פירות טריים, סלטים רעננים ומנות ללא גולטן. ניתן להתאים באופן אישי את מנות הבריאות שיוגשו באירוע שלנו לסגנון האירוע ולאווירה שלו. בר בריאות יכול להתאים לכל אירוע מאירוע השקה ועד חתונה יוקרתית

דוכני מזון

אין אירוע בלי אוכל טוב! האוכל שנגיש באירוע שלנו יקבע את סגנון האירוע ואת האווירה שתהיה בו. דוכני מזון לאירועים יכולים להיות דוכנים מגוונים מאוד כמו דוכנים של אוכל מתוק, דוכני שתייה, דוכני סלטים, דוכני בשרים, דוכנים חלביים וגם דוכנים של דגים או של מאפים ייחודיים. אין גבול לסוג של דוכני האוכל שאנחנו יכולים לבחור שיהיו באירוע שלנו בהתאמה אישית לטעם ולאופי האירוע שלנו.

בר מתוקים וקינוחים

בר מתוקים לאירועים יכול לשדרג בקלות כל אירוע מבת מצווה ועד ברית או חתונה. המנות שניתן להגיש בבר כוללות קינוחים מתוקים כולל קינוחי פרווה וקינוחים חלביים. שלל מנות מתוקות יהפכו את האירוע שלכם למהנה וייחודי יותר. ניתן לבחור מנות כמו וופל בלגי, פנקייקים, גלידות, עוגות, מאפים ושאר פינוקים. אם אנחנו אוהבים מתוק ורוצים שהאירוע שלנו יהיה באווירה מתוקה במיוחד אז הבחירה בבר מתוקים לאירוע שלנו היא הבחירה הנכונה ביותר.

דוכני שתיה לאירועים

שתייה טובה יכולה להביא לרוויה ולאווירה מעולה באירוע שלנו. דוכני שתייה לאירועים יכולים להיות דוכנים של שתייה קלה, דוכנים של משקאות אלכוהוליים, דוכנים של מיץ טבעי וגם דוכנים של גזוז טבעי. אם אנחנו רוצים שהאירוע שלנו יהיה איכותי ויוקרתי אנחנו צריכים לדאוג שתהיה בו מגוון שתייה גדול ועשיר לרוויית ושמחת האורחים שלנו בהתאם לגיל שלהם ולטעם האישי שלהם.

מידע שימושי ומאמרים

כאשר אתם בוחרים חברה העוסקת בהשכרת דוכני מזון לאירועים חשוב מאוד לבחור בחברה איכותית עם ניסיון בתחום, שלא מתפשרת על חומרי גלם וניקיון. במאמרים אלו תדעו את כל המידע הנחוץ על השכרת
דוכני מזון / מכונות מזון לאירועים.

רוצים שיחזרו אליכם? צרו עמנו קשר

וקבלו הצעה אטרקטיבית

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור