דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים להשכרה בפתח תקווה

מתנפחים להשכרה בפתח תקוה אם אתם מחפשים  אז הגעתם למקום הנכון, זה אומר שאתם ממש קרובים אלינו!

רוצים לקיים אירוע מושלם לילדים? כמובן שכדאי לשאול אותם מה הם רוצים שיהיה ביום ההולדת, אך יש כמה דברים שבכל מקרה יקפיצו להם את השמחה! מתנפחים להשכרה בפתח תקווה עבור האירועים המושלמים, ולא רק לילדים!

גם בני נוער ומבוגרים יכולים ליהנות ממתקנים מתנפחים. ישנם מתנפחים כה גדולים ומרשימים, עד שאתם לא תוכלו להתאפק ותרצו לקפוץ פנימה יחד עם ילדיכם. באירועים רבי משתתפים למשל, אפשר להציב מגלשות מים ענקיות, או אפילו מגלשות קצף באורך 8 מטרים. יש לשים לב כי כל נושא התחזוקה של המתקנים הללו הוא חשוב מאין-ערך. במידה ויש תקר (פנצ'ר) באחד מהמתקנים המתנפחים, אתם מסתכנים בחבטה ברצפה – חלילה. חברת עידנ'ס – מתנפחים להשכרה בפתח תקווה והמרכז, היא חברת השכרת ציוד לאירועים הפועלת כבר שנים רבות. לאחר שנות ניסיון וותק, חברת עידנ'ס צברה לקוחות מרוצים וקבועים אשר שמחים להעיד על טיב השירות שקיבלו. לפני ששוכרים את חברת ציוד האירועים שלכם, בקשו להתרשם מרשימת הלקוחות הממליצים של החברה.

 

השכרת מתנפחים בפתח תקווה

תוכלו לבחור בין סוגי מתנפחים רבים, כמו למשל טירות ענקיות. השכרת טירות מתנפחות בפ"ת מומלצת ביותר עבור אירועי ילדים, ושימו לב גם שהטירות הללו בד"כ מגיעות עם בריכות כדורים גדולות. ניתן גם לשכור טירות מתנפחות ללא בריכות כדורים, מתנפחים בצורת חלליות, שור זועם מתנפח ועוד.

השור הזועם הוא מומלץ ביותר. נראה מי הילד שיצליח לאחוז הכי הרבה זמן בשור המתנפח שמסתובב על ציר! מסביב לשור הפרוע כמובן שיש גם מזרונים מתנפחים, כך שכשאחיזתו של הילד מתנתקת מהשור השובב, הילד מוטל על המזרן. מומלץ מאוד! חוץ מהשור הזועם, אפשר גם לשכור ג'ימבורי כולל הובלה. הג'ימבורי יכלול מתקנים רבים ומגוונים.

 

פתח תקווה עיר האורות והמתנפחים

בפתח תקווה נמצא משפחות צעירות רבות, וגם משפחות עם ילדים בגילאים יותר מבוגרים. כשרוצים לחגוג בפ"ת כמו שצריך, שוכרים ציוד לאירועים איכותי ביותר. מעבר למתקנים מתנפחים, תוכלו לגרום לאירוע שלכם להיות בלתי נשכח באמצעות אוהלים, פינות זולה וישיבה ועוד. אוהלים להשכרה בפתח תקווה הם אלגנטיים מאוד, והם מאפשרים לכם לקיים אירועים בלתי נשכחים. בתוך האוהל המושכר? ציוד מפואר, סכו"ם מושכר וכל מה שתצטרכו. אגב, מומלץ גם לברר לגבי סכו"ם אקולוגי (ידידותי לסביבה) להשכרה.

ניתן לשכור ציוד לאירועים מסוגים שונים, כולל אפילו ג'ימבורי שלם להשכרה. השכרת ג'ימבורי היא אופציה מעולה עבור אירועים רבי משתתפים, ומובטח שכל הילדים ייהנו בטירוף! השכרת ג'ימבורי בפתח תקווה כוללת מעברים רבים ומכשולים בתוך הג'ימבורי, בריכות כדורים וים של הנאה! ישנן חבילות ג'ימבורי להשכרה בחלקים, ג'ימבורי שלם כולל הובלה ועוד. בכל מקרה, אתם מוזמנים תמיד להביט בתמונות של המתקנים המתנפחים, ולהחליט בדיוק מה אתם מזמינים!

אצלנו בעידנס תמצאו מגוון רחב של מתנפחים להשכרה , ג'ימבורי להשכרה, דוכני מזון להשכרה מזגנים ניידים להשכרה , פתרונות ישיבה והצללה ולכל סוגי האירועים… באזור המרכז צרו איתנו קשר כבר היום….

מחסן מרכזי בנווה ימין ליד כפר סבא – לחצו ובחרו ממגוון מתנפחים להשכרה אצלנו באתר !

 

 

אצלנו בעידנס ניתן לאסוף ציוד להשכרה במחסן הראשי בכפר סבא

אפשרות לשרותי הובלה לכל חלקי הארץ בתוספת תשלום

מושב נווה ימין הדקל 35
מחסן מרכזי - אזור השרון

ישובים קרובים : ראש העין, אלפי מנשה, אורנית, הוד השרון, הרצליה, נתניה, כפר שמריהו, פתח תקווה, רמת השרון, רעננה, תל מונד, קדימה צורן

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור