אוהלים להשכרה

אוהלים להשכרה לאירועים זוכים להערצה רבה בקרב מארגני אירועים בשל העמידות, הפונקציונליות והייחודיות שלהם. הם יכולים להציע שפע של אפשרויות עיצוב מיוחדות לכל סוג של אירוע – חתונות, ימי הולדת, בר/בת מצווה, מסיבות אירוסין, אירועים עסקיים ועוד. בין אלה אוהלים לבנים, שקופים, קטנים או גדולים – המבנים הגמישים הללו מהווים תוספת מרהיבה לטקס החופה בחוץ או לקבלת פנים באוויר הפתוח.

אז בעידנ’ס תוכלו מגוון ענק ותוכלו להשכיר אוהלים בקלות – דרך האתר. מסתבכים? צריכים עזרה עם משהו?  אל דאגה – אנחנו זמינים בשבילכם תמיד ותוכלו להתקשר אלינו, אנחנו נדאג להתאים עבורכם את האוהל בהתאם לצרכים שלכם.

בחרו אוהלים להשכרה

קטגוריות מוצרים
השכרת ציוד לאירועים טיפים

אוהלים להשכרה -לאיסוף עצמי

כשאתם מגיעים במטרה להשכיר אוהל, מה אתם מקבלים מאיתנו:
אוהל חזק שמותאם להרכבה עצמית, יריעות PVC, מוטות אלומניום, אטום מפני גשם וכל מזג האויר.

ניתן להשכיר על בסיס יומי בשיטת איסוף עצמי ויש אפשרות להיעזר בשרותי ההובלה שלנו.

אוהלים להשכרה כולל הובלה והקמה

כשאתם משכירים אוהל, אתם מקבלים מאיתנו:
האוהלים שלנו הם אוהלים חדישים בצבע לבן, ומאד מרשימים שמתאימים לכל מטרה וכל אירוע, הצוות של עידנ’ס יגיע אליכם בשעה שנקבע וימקם את האוהל במיקום שבחרתם

ההובלה תתבצע ע”י הצוות של עידנ’ס לכל מיקום באזור המרכז והשרון.

הצוות של עידנ’ס ירכיב את האוהל ימקם ויקבע אותו ובסיום יגיע לפרק אותו

פתרונות הצללה

פתרונות הצללה
בדי הצללה חזקים ומותאמים להרכבה עצמית.

ניתן להשכיר על בסיס יומי בשיטת איסוף עצמי ויש אפשרות להיעזר בשרותי ההובלה שלנו.

חבילות אוהל סוכת אבלים להשכרה וציוד נלווה כולל הובלה והקמה

אנו זמינים עבור אבלים ברב שעות היום ועד חצות

החבילות בנויות להובלה עבור אזור המרכז והשרון – יש באפשרותנו להגיע לכל חלקי הארץ בתוספת תשלום.

צרו קשר למספר – 052-5602602

כשאתם משכירים אוהלים אצלנו חשוב שתדעו

השכרת אוהל לאירוע שלכם – היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שאתם יכולים לקבל כשאתם מתכננים חגיגה גדולה בחוץ. כמובן שאת ההקמה, ברוב המקרים החברה ממנה אתם משכירים תבצע, אבל עדיין יש המון דברים שאתם, מארגני האירוע חייבים לקחת בחשבון. להשכיר אוהל זה אולי נשמע דבר פשוט, אבל אתם ממש לא רוצים להגיע לאירוע ולגלות שהשכרתם אוהל שלא מתאים בכלל לצרכים שלכם. אנו בעידנ’ס – ריכנזו לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור את האוהל המושלם לאירוע שלכם:

איזה גודל אוהל אתם צריכים?

השכרת אוהל בגודל הנכון יכול להיות אחד ההיבטים היותר מאתגרים בסיפור. באתרים בחו”ל, תוכלו לחפש באנגלית מחשבון אוהל (כן, יש דבר כזה!) אומנם מדובר בכלי מצוין אבל הוא לא תמיד מדויק, אז אם אתם רוצים ללכת על בטוח אנחנו מזמינים אותכם ליצור איתנו קשר ואנחנו נעזור לכם להתאים את סוג האוהל לאירוע. אנחנו נבדוק איתכם כמה אנשים ישתתתפו באירוע, היכן אתם מתכננים לערוך את האירוע, האם קבלת הפנים תהיה בחוץ או בתוך האוהל? אם מדובר בחתונה, אז איפה תהיה החופה? באיזה שעה ביום האירוע ייערך? היכן יהיה הקייטרינג? באיזה עונה אתם תעשו את האירוע? כל אלה שאלות שיעזרו לנו להבין איזה אוהל עליכם להשכיר.

טיפים נוספים שיעזרו לכם לבחור אוהל נכון 

#1 מיזוג אוויר 

אם אתם הולכים לערוך את האירוע בעונה הקרה – אנחנו ממליצים בנוסף לאוהל להשכיר גם פטריות לימום שיעזרו לכם לשמור על נוחות וחמימות של כל האורחים. דבר אחד שחשוב לקחת בחשבון כמכניסים מחממים לאוהלים זה האם הם פועלים על פרופאן או חשמל. הקפידו לבדוק מול חברת ההשכרה והמקום מה מותר ואילו אביזרי חשמל יהיו זמינים לשימושכים. בקצה הנגדי של הספקטרום – בקיץ הלוהט בישראל, חשוב לצנן את האורחים,  שחלילה לא ירגישו שהם בתוך סאונה. לצורך כך תוכלו להצטייד גם במזגנים ומצננים לאירועים.

#2 תקנות המקום 

בין אם אתם מתכוונים לערוך את האירוע במקום מסודר, או שאתם עורכים את האירוע בפארק או בשמורת טבע ציבורית – עליכם לקרוא היטב את התקנות של המועצה האזורית כדי לוודא אם אתם צריכים איזה שהם אישורים להקמת האוהלים. לא בכל מקום יתנו לכם להקים אוהל ענק, ואנחנו ממליצים לכל הלקוחות שלנו לוודא פרטים אלה מספיק זמן לפני האירוע.

אם נותנים לכם אישורים – תוכלו להשכיר אוהלים ללא בעיה. אם הם לא מאשרים, חפשו אחר מקום אחר שכן יאשר לכם. אם לא רוצים לסיים את הסידורים וההזמנה ואז לגלות שאסור להכניס אוהלים למתחם. אז אל תגררו לבעיות עם הרשויות – בדקו מולם מה אתם צריכים כדי להקים מאהל.

#3 סוג האוהל 

כאשר עובדים עם חברת השכרת ציוד לאירועים, אתם צריכים שיהיה לכם מושג איזה סוג אוהל אתם רוצים. הסוגים העיקריים כוללים אוהלי מסגרת אלומיניום, מאהלים גדולים, ואוהלי מרקיזה יתדות ומוטות. כל האוהלים האלה יכולים לעבוד עבור כל אירוע, אבל יש להם מפרט שונה.

חברה להשכרת אוהלים לאירועים תציג לכם את כל סוגי האוהלים שיש להם. בחרו אחד שמתאים למקום האירוע. התקציב שלכם גם יקבע  איזה אוהל תבחרו מכיוון שכל סוג – בעל מחיר שונה.

 

#3 מספר אורחים

דבר נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני השכרת אוהל הוא מספר האורחים. כמותהאורחים תקבע גפ את סידור הכיסאות והשולחנות בתוך האוהל וכמובן – את הגודל שאתם צריכים. אם אתם עורכים אירוע מאוד גדול, ייתכן שאף תצטרכו להשכיר 2 אוהלים. אנו בעידנ’ס – נבדוק איתכם את כמות האורחים, אילו רהיטים אתם צריכים להכניס וכמה שולחנות וכיסאות יהיו במקום, כך נוכל להתאים עבורםכ את האוהל המושלם – מבלי שהאורחים ירגישו צפופים.

 

#4 ריצוף באוהל 

ריצוף אינו משפיע על בחירת האוהל, אבל זה כן משהו שאתם צריכים לשאול את עצממכם אם אתם רוצים. הרבה אנשים בוחרים לקשט את הרצפה עם המון מחצלות ושטיחים, בעוד שבאירועים יותר רשמיים – כמו חתונה, לעיתים משקיעים בריצוף יוקרתי שמשתלב עם עיצוב הפנים. כמובן, שריצוף האוהל שלכם יהיה תלוי גם בסוג המשטח עליו האוהל יהיה – האם זה דשא? חוף? חצץ? בטון? כל אחד מהם יקבע איזה פתרון כדאי לכם לחפש.

#5 אטרקציות שדורשות אוהל 

האם אתם מביאים תקליטן? הופעה? או שאולי אתם דאגתם כבר להזמין אטרקציות מדליקות אחרות לאירוע שלכם? יש לוודא מול הספקים אם הם צריכים להיות באזור סגור או פתוח – שכן, אם האטרקציה צריכה להיות במקום סגור, אז זה משהו שעשוי להשפיע על בחירת האוהל, במיוחד אם מדובר בכמה אטרקציות שונות.

 

#6 מיקום

למרות שזה רק מספר 6 ברשימה – למעשה מדובר באחד הסעיפים החשובים ביותר! מיקום. המיקום חשוב מסיבות רבות, וזה עשוי להשפיע רבות על סוג וגודל האוהל שלכם. עם המיקום יכולים להגיע אתגרים שרק אוהלים מסוימים יכולים לעמוד מולם, כמו משטח, מזג אוויר ותנאי שטח.

לכן גם אם אתם בטוחים שאתם יודעים איזה אוהל עליכם לבחור לאירוע שלכם – אנחנו ממליצים לכם תמיד לוודא זאת עם המומחים של עידנ’ס. לא כל האוהלים בנויים לעמוד על חול בחוף כמו שחלק לא בנויים להיות על חצץ. כמו כן, צריך לקחת בחשבון נתונים כמו האם מדובר בשטח מיושר?

#7 מזג אוויר

אין יותר רומנטי מלערוך אירוע בחוץ – אין ספק בכלל…ויש משהו מיוחד באירועים שנערכים באוהלים. עם זאת, החוויה הנפלאה הזו מהר מאוד יכולה להפוך להיות אירוע לא נעים בכלל, והטריגר הוא בדרך כלל מזג אוויר גרוע. אם אתם עורכים את האירוע בחורף – ייתכן שתצטרכו להשכיר אוהלים מסוג מסוים, שמעידים יותר ברוחות ובפני גשם חזק. לעומת זאת, אם אתם עורכים את האירוע שלכם בקיץ, אז יכול להיות שנמליץ לכם לקחת אוהלים קלילים יותר שיאפשרו לאורחים ליהנות מאוויר צח ולא מתחושת “סאונה”

כשבוחרים אוהלים להשכרה נכון – הם יוכלו להגן על האורחים שלכם מפני שמש קופחת ולהגן על ראשם מפני גשם. רוב האנשים בישראל עורכים את האירועים בעונה החמה, וכמו שאתם יודעים, מזג האוויר כאן יכול להיות חם למדי. אבל עם עידנ’ס תוכלו לקרר אותם יחסית בקלות עם מוצרים משלימים כמו מצננים להשכרה או מזגנים ניידים.

 

#8 הושבת האורחים 

לאחר שתדעו כמה אורחים צפויים להגיע לאירוע שלכם, היכן תערכו אתה אירוע שלכם ואת התנאים של המועצה המקומית – תוכלו להתקדם לשלב הבא וזה תוכנית ההושבה בתוך האוהלים. ברוב המקרים, האוהלים מיועדים להיות אזור “האולם”, כלומר – היכן שיש רחבת ריקודים, הקייטרינג וכל השולחנות והכיסאות. לאחר שתדעו את כמות האורחים, תוכלו לחשב בקלות כמה שולחנות וכיסאות אתם צריכים, וכך גם לבחור אוהלים שיהיו בגודל המתאים.

#9 פריטים אחרים להשכרה

ייתכן ואתם תרצו להשכיר פריטים אחרים לאירוע שלכם – כמו עמדות צילום, תאורה, כלים, פינות ישיבה ועוד פריטים שיהיו בתוך האוהל שלכם. אז הטיפ הכי משמעותי: קודם ערכו רשימה של הציוד שמתוכנן להיות בתוך האוהל, ורק לאחר מכן בחרו את סוג האוהל, ולא להפך.

אם יש לכם רהיטים או אבזירים יחסית גבוהים – יש לוודא שהם לא יפגעו בחלק העליון של האוהל. לא בטוחים איזה ציוד נוסף אתם תזדקקו במהלך האירוע? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, לחצו על כפתור הווטסאפ ותעברו לשיחת ייעוץ עם נציג מטעמנו.

 

#10 סגנון עיצוב 

אז נכון, השכרת אוהל לאירוע שלכם כרוכה בהמון לוגסטיקה וסידורים, עם זאת…חשוב לקחת בחשבון גם את הסגנון העיצוב שלכם. תכנון אירוע יכול לקחת המון זמן כדי ליצור מסיבה מוצלחת. אם יש לכם בראש סגנון מסוים שאתם רוצים – שתפו את המידע הזה עם חברת ההשכרה שלכם, הם יוכלו לעזור לכם להתאים פריטים מסוימים תוך התחשבות בהיבטים הלוגיסטיים.

 

#11 גישה לספקי שירותים

אם אתם כוללים ספקים כמו תקליטנים, חברת קייטרינג, צלמים ונותני שירות אחרים – בדקו אם יש גישה קלה עבורם כדי לגשת לאוהל שלכם. אם תבחרו מיקום מרוחק מהחניון או מהכביש – הם יצטרכו לסחוב את כל הציוד שלהם למרחקים. כמו כן, אף אורח לא רוצה למצוא את עצמו צועד בטבע עם נעליים יפות עד שיגיע לאזור של קבלת הפנים במאהל, לכן אנו ממליצים למקם את האוהל שלכם לא רחוק מחניון.

 

מחפשים אוהלים להשכרה? צרו קשר עוד היום עם המומחים של עידנ’ס! 

בין אם אתם מחפשים אוהלים להשכרה לחתונה שלכם, יום הולדת בטבע, אירוע עסקי, או ברית/ה – באתר של עידנ’ס תוכלו למצוא מבחר ענק של אוהלים במחירים משתלמים במיוחד! אנו מעניקים לכל לקוחותינו שירות מקצועי, אישי ואדיב לאורך כל הדרך!

אנו מזמינים אותכם ליצור קשר עם המומחים של עידנ’ס – ואנו נעזור לכם בבחירת האוהל המתאים ביותר לחגיגה שלכם, לצד ציוד משלים שישדרג את החוויה באירוע שלכם. יש לכם עוד שאלות? מוזמנים להתקשר אלינו: 09-3762209

 

 

תו תקן
הפעלה
הובלה
יש לכם שאלות?
פנו אלינו וקבלו ייעוץ והכוונה בחינם

מידע שימושי ומאמרים

כאשר אתם בוחרים חברה העוסקת בהשכרת פינות ישיבה/ זולות לאירועים חשוב מאוד לבחור בחברה איכותית עם ניסיון בתחום, שלא מתפשרת על איכות ושירות. במאמרים אלו תדעו את כל המידע הנחוץ על פינות ישיבה/ זולות לאירועים .

לשירותכם תמיד! 🌟 צוות עידנ’ס.
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור