פופים להשכרה

אתם בתהליכי בנייה ותכנון של האירוע הבא שלכם? אתם מתכננים לעשות יום כיף לעובדים שלכם ולא יודעים כיצד להתנהל מבחינה מנהלתית? או שבכלל אתם מעוניינים למצוא פתרון וסידור למזומנים הרבים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם! פופים להשכרה, פינות ישיבה או זולות שונות ומגוונת שיסייעו לכם ויהפכו את החיים שלכם להרבה יותר קלים!

בעמוד הקרוב נתמקד ביתרונות הרבות שיש להשכרת פופים, פינות ישיבה או זולות בנויות וכמובן נמליץ לכם כיצד להתארגן בצורה הטובה ביותר לסוג האירוע שלכם! הישענו לאחור ותיהנו!

בחרו פופים להשכרה

 

פופים להשכרה נותנים פיתרון מצוין למגוון אירועים

הם משתלבים מצוין בכל מקום בהתאם לאווירת האירוע

הגודל הסטנדרטי שלהם הוא 80X80

פופים הם פתרון ישיבה קל וגמיש אשר מתכוונן ומתאים את עצמו לצורת הגוף

כשאתם משכירים פופים אצלנו חשוב שתדעו

הובלה
כביסה
עיצוב
יש לכם שאלות?
פנו אלינו וקבלו ייעוץ והכוונה בחינם

אם אתם מחליטים להרים אירוע מכל סוג שהוא

יום הולדת, חתונה, בר מצווה או מסיבת סיום לכל צוות העובדים או אם בכלל אתם עושים יום כיף בים- צרו איתנו קשר בהקדם והביאו לאירוע פופים להשכרה, זולות או פינות ישיבה. מדובר בפתרון מעולה ובעל יתרונות רבים ושונים כפי שציינו לאורך המאמר.  

צרו איתנו קשר עוד היום דרך אתר הבית שלנו או בטלפון מספר 052-5602002 ואנו נעמוד לרשותכם בהקדם האפשרי! כמו כן, תוכלו להיכנס לאתר הבית שלנו ולהתרשם מתמונות של אירועים שביצענו בתקופה האחרונה, כמו גם לעיין בתמונות שונות של כלל המוצרים שאנו יכולים להביא עד לבית שלכם! למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר בהקדם האפשרי ואנו נהפוך את האירוע שלכם לאירוע בוטיק בכמה רמות! בהתחייבות!

 בשנים האחרונות בעלי אירועים מוסיפים פינות ישיבה בכדי ליצור ולהתאים פינות זולה כיפיות לאורחים, עם פינת פופים באירוע אתם תקבלו אווירה נוחה ודינאמית כאחד המתאימה לילדים לנוער ומבוגרים כאחד.

הפופים שלנו נראים כחדשים אבל הם לא, ובדר"כ עוברים כביסה לאחר כל שימוש.

עיקר הפופים שלנו הם בגודל של 90/90 +/-

אנחנו ממליצים על אדם אחד לפופ, משיקולי נוחות.

פופים הם כריות גדולות, פוטונים הם ספסלי עץ נמוכים.

לא ניתן להרטיב את הפופים, זוהי כרית בד לכל דבר.

מומלץ להיכנס לקטגורית השכרת ציוד לאירועים ולהתאים לסוג האירוע לפי הצורך.

המחירים באתר הינם לאיסוף עצמי, במידה הצורך ניתן להיעזר בשרותי ההובלה שלנו.

כיצד נדע לבחור את סוג הציוד לאירוע שלנו?

כפי שנגענו קודם לכן, לשימוש בפינות ישיבה או בזולות לכל אירוע שהוא בלי יוצא מן הכלל יש יתרונות רבים ומגוונים. השאלה הנשאלת כעת, היא כיצד נדע להיערך וכיצד נדע לתכנן בצורה הטובה ביותר את כמות הרכיבים שהאירוע שלנו דורש? לשם כך, הכנו רשימת פרמטרים שאתם יכולים להתבסס עליה, ולמעשה היא תסייע לכם להגיע לתשובה של השאלה שבה אנו מתלבטים.

מאפיין ראשון וחשוב מאוד הוא התקציב. כאשר אדם מגדיר תקציב מסוים לכל מוצר שהוא – החל מקניות בסופר, רכישת מחשב נייד חדש או תשלום עבור בעל מקצוע – כאשר הוא מגדיר מראש סכום שהוא מקציב לביצוע הפעולה יהיה לו הרבה יותר קל בתהליך החיפוש. גם כאן הנוסחה עובדת ומוכיחה את עצמה.

ראשית, הגדירו לעצמכם יעד הגיוני (על כך נרחיב בהמשך) לביצוע רכש של פינות ישיבה או זולות. לאחר שהגעתם להחלטה תקציבית ויש לכם מספר ממשי- תוכלו לבצע את תהליך הסינון בצורה מהירה ויעילה יותר, ולהישאר עם מכסת מוצרים קטנה יותר שבאמצעותה תוכלו לענות על פרמטר התקציב שלכם.

כיצד נדע לבחור את סוג הציוד לאירוע שלנו? וחשוב לא פחות הוא סוג האירוע. כשאנו אומרים סוג האירוע, אנו מתכוונים לאופי האירוע הן בהיבט של קהל היעד והן בהיבט של כמות האנשים- ונסביר. כאשר אתם מחליטים להביא מערכות ישיבה או זולות לאירוע של יום גיבוש בעבודה, תוכלו להשכיר כמה פופים, מערכות ישיבה נוחות לים ולהרים אחלה פינת ישיבה בים. לעומת זאת, אם אתם מעוניינים להשכיר מערכות ישיבה לחתונה שלכם- סביר להניח שהרבה פחות אנשים יחליטו להשכיר פופים לאירוע שכזה.

לכן, חשוב מאוד להתאים את סוג הציוד שאתם משכירים לסוג האירוע שלכם. באותה נשימה, עלינו להתייחס לכמות המוזמנים באירוע. במידה ובאירוע שלכם יש 100 מוזמנים ואתם מעוניינים להתבסס אך ורק על מערכות ישיבה ופופים- עליכם להביא יותר ציוד מאשר עבור אירוע של 50 מוזמנים.

לכן נסו להיסגר על מספר מוזמנים כמה שיותר מהר, ופרמטר זה יסייע לכם להגיע לכמות הנכונה והאידיאלית ביותר עבור סוג האירוע שלכם ועבור כמות המוזמנים שאתם מביאים.

עכשיו שלא תבינו לא נכון

אצלנו בעידנס אנו מחזיקים את הציוד האיכותי ביותר בכל רמות התשלום. כוונת המשורר הייתה, שאם אתם מעוניינים להשכיר מערכות ישיבה לאירוע החתונה שלכם- אתם תשתמשו במערכות ישיבה יותר יוקרתיות ואיכותיות מאשר מערכות ישיבה ופופים שמיועדים למסיבת צוות בים. אם כן, סוג האירוע משפיע גם על אופי המוצר שאתם משכירים במסגרת מערכות הישיבה

אתר עידנס עוסקת בתחום הפקת והקמת האירועים כבר שנים רבות. מעבר למערכות הישיבה והפופים שאנו מציעים להשכרה, תוכלו למצוא באתר שלנו מגוון שירותים אחרים, כמו מתנפחים להשכרה, השכרת מזגנים ניידים, השכרת אוהלים, שולחנות, גנראטורים, מכונות מזון שונות, דוכני מזון ומוצרים אחרים שונים.

לאור הניסיון הרב שיש לנו שבא לידי ביטוי בעשרות אירועים שביצענו בשנים האחרונות, אנו יכולים להגיד לכם בוודאות שפינות ישיבה, זולות או פופים להשכרה- הינם מרכיב מנצח כמעט בכל אירוע שהוא. החלטנו לרכז עבורכם את היתרונות הרבים שיש להשכרת מערכות ישיבה וזולות לאירוע שלכם, וכמו כן להסביר לכם את המשוואה שתאפשר לכם לבחור את המוצרים המושלמים ביותר לאירוע שלכם.

 

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור