מצננים להשכרה

עורכים את האירוע שלכם בחוץ ובקיץ? אל דאגה. לחום הישראלי יש פתרון והאורחים שלכם יוכלו ליהנות ממיזוג נעים לאורך כל החגיגה באמצעות מצננים להשכרה. אנו בעידנ’ס מספקים לכם מגוון רחב של מצננים בגדלים שונים עם חבילות משתלמות שיספקו לכם מענה מושלם לאירוע.

בחרו מצננים להשכרה

למעלה מ - 15 שנות נסיון

תמיד כדאי להתייעץ עם איש שירות מקצועי שלנו שיכול לתת לכם הכוונה והתאמה לצרכים, יש כמה גדלים וחבילות שונות שנוכל להתאים עבורכם

תוספת מושלמת לכל אירוע

אין ספק שכשחם בחוץ מצננים זה אחד הדברים שנותנים פתרון צינון מצוין, מצננים נותנים פתרון צינון בעיקר לחצר הבית לגני אירועים, הם מתאימים למקומות חיצוניים, חובה שיהיה צינור מים במקום בכדי למלא אותם, הם לא מתאימים לאירועי טבע בגלל שאין מקור מים למלא אותם, ופחות מתאים למקומות סגורים.

המחירים הכי משתלמים בהתחייבות !

אנחנו פה בשבילכם !

השכרת מצננים או מצננים להשכרה מה הצורך ?

מצננים, מה זה ?

מצננים זהו מתקן שמומלץ לאירועים חיצוניים כמו גני אירועים, גינה פרטית, וכו’. כאשר מדובר על השכרת ציוד לאירועים המצנן הוא אחד מהדברים החשובים שכדאי להביא לאירוע שלכם. הוא מתאים לעבודה חיצונית בלבד הוא מצנן את האוויר ומוריד את הטמפרטורה ליושבים בסביבתו בכמה מעלות, המצנן פועל על ידי מאוורר גדול שמקרר את הטמפרטורה בעזרת מים.

 ישנו מיכל מים גדול מובנה ומערכת פנימית להזרמת מים שמקררת את האוויר היוצא בעזרת המאוורר. המכשיר אינו מתיז מים, אלא עובד בצורה שונה, יש לו מערכת פנימית שמזרימה מים ומקררת את האוויר היוצא ממנו.

אז איך עובד מצנן ?

המבנה של מצנן הוא כמו תיבה גדולה עם מיכל מים גדול מאוורר גדול ופדים, מה שקורה בעצם זו סירקולציה פנימית של המים עם הפדים וזריקה של אוויר צונן קדימה, חשוב לציין שמצנן הוא לא מזגן והוא מוריד טמפרטורה בכמה מעלות ולמעשה האוויר יותר צונן מהחום הקיים.

לאיפה השכרת מצנן ממומלצת ?

מצנן מתאים למקומות חיצוניים בלבד זאת המלצתנו, למקומות סגורים תמיד אנו ממליצים להשכיר מזגן נייד  אבל כשמדובר במקומות פתוחים תמיד נמליץ על השכרת מצנן, בגלל שבמקום פתוח מצנן להשכרה הרבה יותר אפקטיבי, מה ששונה לגמרי במקומות סגורים ששם מזגן הוא הרבה יותר אפקטיבי.

איזה גודל של מצנן כדאי לי להשכיר ?

יש מגוון גדלים של מצננים ככל שהעוצמה גדולה יותר כך זה מתאים למקומות פתוחים יותר, המצננים בעידנ’ס מתחילים החל מ – 8000 מקש, שמתאים בעיקר לגינות פרטיות של בתים גם 10,000 ו – 12,000 מקש יכול להתאים מעבר לזה יכול להתאים רק עבור רחבות ריקודים או לשימוש שלא יפריע לסובבים אותו, הקטנים יותר מומלצים כמעט לכל דבר בגלל שלמרות שהם עוצמתיים הם נוחים לעבודה בסביבת אנשים ובתים פרטיים, רוצים להתייעץ לגבי מצננים לאירועים או השכרת מצנן אז נשמח שתהיו בקשר.

מה צריכת חשמל של מצנן ?

צריכת חשמל של מצנן מאד נמוכה מאד זה בעצם צריכה של מאוורר תעשייתי בעיקר, זה יכול לנוע בדרך כלל בין 270-900 W זה משתנה בהתאם לעוצמת המצנן, צריכת החשמל היא מאד נמוכה והמצנן יכול לעבוד שעות ממושכות, מה שכן חייבים למלא לו את מיכל המים כל כמה שעות.

מצנן הוא מצנן את האוויר ומתאים למקומות פתוחים ההיפך ממזגן, היכנסו לאתר להתרשמות

במידה והאירוע נערך בחוץ אז מצנן, ואם בתוך הבית אז מזגן, היכנסו והתרשמו

יש מגוון גדלים ועוצמות למצננים, היכנסו והתרשמו

כן בטח, יש לנו שירותי הובלה, וגם חבילות לאירועים, היכנסו והתרשמו

לא, ממלאים את המיכל לפני האירוע, וזה מספיק לכמה שעות

מצנן מומלץ מכיוון שהוא מצנן את הטמפרטורה וזורק אוויר צונן

כשאתם משכירים מצננים אצלנו חשוב שתדעו

תו תקן
הפעלה
הובלה
יש לכם שאלות?
פנו אלינו וקבלו ייעוץ והכוונה בחינם
לשירותכם תמיד! 🌟 צוות עידנ’ס.
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור