מכונות מזון להשכרה

לשדרג את האירוע בקלות עם מכונות מזון של עידנ'ס!

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים להכניס לאירועים שלהם דוכנים ומכונות מזון שמאפשרות להגיש אוכל ושתיה מפנקת שכולם אוהבים – באופן המהיר ביותר. מהיום תוכלו לשדרג את החגיגה שלכם בקלות עם מכונת פופקורן, שיערות סבתא, מכונת נקניקיות, שווארמה, סחלב, מפלי שוקולד ועוד! מכונות המזון נחשבות לאטרקציה לכל דבר ואנחנו יכולים להבטיח לכם שכל האורחים – מבוגרים וילדים יתלהבו.

מכונות המזון של עידנ’ס מספקים מענה מושלם לאירועים פרטיים ועסקיים. אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שאנחנו שמים דגש על ניקיון המכונות, איכות ללא פשרות והכול מגיע עם הוראות הפעלה מפורטות. לחצו על תמונת המוצר שאתם מעוניינים בו לקבלת פרטים נוספים עליו.

בחרו מכונות מזון להשכרה

מכונות מזון להשכרה I השכרת מכונות מזון

תוספת מושלמת לכל אירוע

המחירים הכי משתלמים בהתחייבות !

אנחנו פה בשבילכם !

כשאתם משכירים מכונות מזון אצלנו חשוב שתדעו

בין אם זו חתונה, יום הולדת, בריתה או בר/בת מצווה – בשנים האחרונות האירועים הופכים ליותר ויותר מתמקדים בחווית הלקוח, ואין דרך מושלמת יותר להבטיח אירוע בלתי נשכח דרך אוכל ושתייה טובה. בין אם זה אומר הגשת מתאבנים בקבלת פנים, שולחן עם שתייה חמה וכיבוד, או מכונות עם אוכל רחוב משובח – יש המן דרכים מופלאות להגיע ללב של הלקוחות שלכם, וזה ללא ספק באמצעות מכונות מזון להשכרה.

קייטרינג ואוכל בכללי זה חלק כל כך עצום ביום האירוע. כשהאוכל גרוע ומשעמם – זה באמת מה שיזכרו המאירוע שלכם, לא משנה כמה השקעתם באלמנטים אחרים כמו עיצוב ובאטרקציות. אז אם אתם רוצים להעניק לעצמכם ולאורחים שלכם חוויה ייחודית שהם לא ישכחו כל כך מהר – תשקלו להצטייד במכונות מזון. תחשבו על זה רגע: הילדים שמתרוצצים בין האטרקציות והמתקנים השונים, בסוף, אחרי אינסוף מתנפחים ופעילויות פורקות אנרגיה, הם ירצו התרענן עם איזה ברד צונן ופופוקרן מלוח וטעים. כך למעשה, מכונות מזון ושתיה סוגרות פינה רצינית באירוע, אתם לא צריכים להכין שולחנות עמוסים בכיבוד, אלא לחסוך המון זמן וכסף בארגון לוגיסטי ופשוט ליהנות מאוכל טעים שכולם אוהבים.

 

לאיזה סוגי אירועים כדאי להשכיר מכונות מזון? 

מכונות מזון מתאימות בסך הכול לכל סוגי האירועים – אבל במיוחד לאלה שרוצים לחסוך כסף על כיבוד או קייטירנג. מהניסיון שלנו, בהרבה אירועים קטנים כמו ימי הולדת, אירועים עסקיים וכו’ – נהוג לקחת מכונות מזון כמו מכונת להכנת שווארמה, נקנקניות, פופוקרן ושתיה חמה. עם זאת, כמו שאמרנו זה יכול להתאים גם לאירועים גדולים כאוכל ושתיה להגשה בקבלת פנים.

זו אופציה מצוינת למי שאין לו מקום למטבח או להתעסקות עם אוכל – בין אם אתם עורכים אירוע בשטח,  בבית, בחלל  פתוח, זה פשוט פתרון קל וחסכוני מאשר להכין הכול מאפס.

האם אני צריך אישורים מיוחדים כדי להפעיל מכונות מזון? 

כל עוד אתם משכירים את מכונות המזון מאיתנו ולצורך אירוע פרטי – אתם לא תצטרכו אישורים מיוחדים כדי להפעיל את מכונות המזון. עם זאת, אם אתם מתכננים למכור את המזון והשתיה במקומות מסוימים – צרו איתנו קשר כדי לוודא שאינכם זקוקים להיתרים מיוחדים.

 

לכמה אורחים מכונות מזון מתאימות?

כמו שאמרנו, מכונות מזון מתאימות לאירועים קטנים וגדולים, בהתאם לכמות האורחים שצפויים להגיע, אולי תצטרכו להזמין כמה מכונות מאותו סוג. אם אתם לא בטוחים כמה מכונות מזון עליכם לקחת – מוזמנים לקבל ייעץ בחינם וללא התחייבות מאיתנו.

 

איך אני אדע להפעיל את מכונות המזון שאני משכיר?

אנחנו נדאג להדריך אותכם שלב אחר שלב ולהסביר כל מה שאתם צריכים לדעת על הפעלת מכונת המזון. יש לכם את האפשרות גם להשכיר מישהו שיפעיל את המכונה, אך אם מדובר באירוע קטן ואתם רוצים לחסוך כסף – זה ממש לא מורכב להפעיל אותן לבד.

בנוסף, מכונות המזון נכנסות בכל רכב – וכל מה שתצטרכו לעשות זה לחבר את הציוד לשקע, להוסיף את חומרי הגלם ופשוט ללחוץ על כפתור ההפעלה!

 

איזה מכונות מזון מומלצות לאירועים? 

יש כל מיני מכונות מזון ודוכני אוכל שתמצאו כמעט בכל אירוע – חלק מתאימים למבוגרים, חלק מתאימים יותר לילדים וחלק יכולים לסגור פינה כארוחה של ממש. הנה כמה דוגמאות לנשנושים שכולם אוהבים: מכונות צמר גפן מתוק, מכונות פופקורן, מכונות ברד או מפל שוקולד ועוד. באתר של עידנ’ס תוכלו למצוא מבחר רחב, להשכיר ולהפעיל באופן עצמאי ללא בעיה!

הנה כמה ממכונות המזון שאנחנו ממליצים לשלב בכל אירוע:

 

השכרת מכונת שיערות סבתא 

מכונת צמר גפן מתוק להשכרה היא בין דוכני המזון שתוכלו למצוא בכל אירוע משמח – בין אם זה חגים, ימי הולדת, פסטבילים או כל אירוע בו מעורבים ילדים (ובנינו גם מבוגרים). מכונות אלו ליוו את כולנו כשהיינו ילדים, כולנו אוהבים מתוק ואין יותר משמח ומתוק יותר משערות סבתא צבעוניות על מקל שמגיעות במגוון צבעים (פשוט מוסיפים צמר גפן מתוק) והטעם הקמלי הנפלא.

מכונות סוכר אלה מורכבות ממנוע מרכזי שנמצא בריזת מתכת, על גבי משטח מכונת הסוכר יש כוס בה שמים את הסוכר, המיכל המרכזי ששם המכונה מייצרת את שיערות הסבתא. לאחר הדלקת המכונה – המנוע מתחיל להסתובב במהירות גבוהה, הסוכר שנמצא בתוך הכוס מתחיל להחמם ומתפזר במיכל, וכל מה שנותר לעשות הוא לסובב את המקל בתוך המיכל ולחכות שהסוכר החם יתקשה סביב המקל.

 

השכרת מכונת פופקורן 

מי לא אוהב פופוקרן? חטיף שכולנו אוהבים לקנות בבתי קולנוע, אך למעשה אפשר למצוא אותו גם בירידים, פסטבילים ומסיבות גדולות. מכונות פופוקן לאירועים יכולים לספק לאורחים של נשנוש נפלא עם הדרינק ובעלויות יחסית נמוכות. ההפעלה מאוד פשוטה, מהרגע שאתם מחברים לחשמל ולוחצים על כפתור ההפתעלה – אתם מוסיפים שמן, גרעיני פופוקורן, מלח וחמאה והמכונה כבר תדאג לעשות את השאר. לכם יישאר רק לדאוג לכוסות פופוקרן שוות ולהגיש לאורחים.

 

השכרת מכונת נקניקיות 

מכונת נקניקיות זה פתרון מושלם למי שרוצה לספק לאורחים שלו ארוחה מושחתת, קלאסית ומשביעה לכל סוגי האירוע! יכול להיות מצוין בקבלת פנים לאירועים גדולים, כנשנוש ביניים – מי לא אוהב נקנקיה בלחמניה עם קצת ירקות קטשופ וחרדל?  מניסיון שלנו: גם ילדים וגם מבוגרים עפים על הדוכנים הללו וזוללים אותם בלי סוף!

קחו בחשבון שזה לא מתאים לפעוטות מתחיל לגיל 4 – אבל בהחלט יכול לספק מענה לילדים גדולים יותר ומבוגרים.

 

כמה מילים אחרונות 

מכונות מזון להשכרה יוכלו לעזור לכם לשדרג את האירוע שלכם פלאים, וכל זה במחירים מאוד משתלמים. אם אתם מחפשים פתרון נוח, משביע וזול – מוזמנים ליצור איתנו קשר.

ניתן לשכור את מכונות המזון לתפעול עצמי נוח ופשוט
ניתן לשכור את מכונות המזון ואנו נגיע אליכם ונתפעל אותן
דוכני מזון להשכרה שלנו יכולים לעמוד בעומס רב! ניתן לשכור את מכונות המזון לתפעול עצמי נוח ופשוט
יש לכם שאלות?
פנו אלינו וקבלו ייעוץ והכוונה בחינם

כשאתם מחפשים חברה להשכרת ציוד לאירועים, מומלץ לבדוק ולהגיע לבעלי ניסיון בתחום עם רמת שירות מוכחת שלא יקרה מצב שביום האירוע רק תחכו ותחכו והמוצרים לא יגיעו, התקשרו עכשיו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור