מה מיוחד כל כך בסימולטור נהיגה

מארגנים אירוע לילדים ורוצים לשדרג את החוויה הכוללת שלהם מהאירוע? יש לנו פיתרון מצוין בשבילכם! סימולטור נהיגה הוא אטרקציה מגניבה ומיוחדת שתוכל לסייע לילדים להנות מהאירוע ולהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת.

למה כדאי להביא לאירוע סימולטור נהיגה?

בתור ילדים הדבר שהכי רצינו בעולם היה לנהוג כמו ההורים. היו לנו צעצועים קטנים כמו בימבה שיכלו לסייע לנו להרגיש קצת כמו נהגים קטנים אבל היום אנו יכולים לתת לילדינו לרגיש כמו נהגים אמיתיים באמצעות סימולטור נהיגה שמדמה מכונית וכביש אמיתיים. 

סימולטור נהיגה מתאים למגוון רחב של גילאים ונותן חוויה כוללת ושונה מהאטרקציות הרגילו שיש לילדים היום בשוק. הסימולטור ממש מדמה נהיגה אמיתית אבל הוא יכול גם לדמות נהיגה מהירה ועוצמתית יותר. זה הופך את הסימולטור לאטרקטיבי לא רק עבור הילדים אלא גם עבור המבוגרים עצמם. אמנם מבוגרים יודעים לנהוג בעצמם אך סימלטור נהיגה כולל בתוכו הדמיות של מירוץ מכוניות אמיתי המגיע למהירויות האסורות בכביש הרגיל. לכן, סימולטור נהיגה עשוי להיות אטרקציה נהדרת גם עבור מבוגרים חובבי מכוניות מירוץ שתמיד חלמו לעשות זאת בעצמם.

ממה מורכב סימולטור נהיגה?

סימולטור נהיגה מורכב בין היתר מעמדה שמורכבת ממושב מירוצים מקצועי שמותאם לכל גיל וניתן גם להתאמה במקום. כמו כן הסימולטור כולל גם הגה מירוצים ודוושות מקצועיות של גז וברקס שנועדו ממש לדמות את הדבר האמיתי. דבר הכרחי ונוסף עבור סימולטור הנהיגה הוא קונסולת המשחק עצמה – זה למעשה התוכנה שבה נוכל לראות את הכביש, הדרך ושאר המכוניות שמולן אנו נוסעים בסימולטור. בנוסף החבילה של סימולטור הנהיגה מגיעה גם עם מסך טלוויזיה שבו יוצג המשחק. 

איך אוכל להשיג סימולטור עבור האירוע שלי?

עידנ'ס תוכל סייע לכם לשדרג את האירוע ולהפוך אותו למושלם באמצעות מגוון אטרקציות לאירועים

בעזרת סימולטורים תוכלו להנות משדרוג מצוין לאירוע שלכם ולהבטיח שכל הילדים והמבוגרים באירוע יוכלו להנות. עידנ'ס תדאג לצייד אתכם בכל הציוד הדרוש כדי להתקין את הסימולטור ולתפעל אותו כך שלא תצטרכו לדאוג מעניינים טכניים ותפעול. כל הציוד הינו בהשכרה וזול משמעותית מרכישה של כל הסימולטור בעצמכם. לכן יש באפשרותכם אפשרות להשכיר את הציוד ליום או יומיים במחיר שפוי והוגן ששווה את ההשקעה עבור האירוע. 

 

כמה מילים אחרונות,

אם אתם מתכננים אירוע בלתי נשכח הילדים או אירוע מכל סוג שהוא ומעוניינים לשלב בתוכו אלמנטים שיתאימו לכל טווחה הגילאים, אנו ממליצים לכם בחום להתקין סימולטור נהיגה מיוחד לאירועים. באופן זה תוכלו להעלות את רמת ההנאה של האורחים באירוע, לגבש את המשתתפים ולדאוג לתעסוקה מלאה של הילדים בזמן שהמבוגרים יכולים להנות ולשוחח. ההתקנה גם מומלצת עבור אירועים לילדים כמו בר מצוות משום שהיא תוכל להוסיף להנאתם של הילדים ולשמש כאטרקציה שתשדרג את האירוע שלהם. 

מצרף לכם גם קישור לסירטון שלנו עם סימולטור מרוץ מכוניות : לחצו כאן לסירטון

צריכים עוד אטרקציות לאירוע שלכם? מחפשים ציוד להשכרה לאירועים? אתם במקום הנכון! חברת עידנ'ס מספקת ציוד ואטרקציות לאירועים כבר 15 שנה, אז לא משנה איזו לאיזה סוג חגיגה אתם נערכים, נשמח לעזור לכם! לא יודעים מאיפה להתחיל? נשמח לתת לכם ייעוץ ללא עלות או התחייבות – צרו איתנו קשר:  09-3762209

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור