פתרונות הצללה לאירועים

בשנים האחרונות יותר ויותר מפיקי אירועים ממליצים ללקוחות להתחיל להפיק את האירועים שלהם בחוץ – ולא פלא; אירועי חוץ מספקים לאורחים חוויה ייחודית, עם תפאורה מושקעת ושוברים שגרה בשלל האירועים שנערכים תמיד באולמות אירועים, שנראים זהים זה לזה. אבל כדי להפיק אירוע חוץ מוצלח, חשוב לוודא שאתם דואגים להעניק לאורחים שלכם את המקסימום נוחות, במיוחד בהיבט המזג אוויר. בדיוק בשביל זה, נועדו פתרונות הצללה שלנו – הם יוכלו לספק הגנה יעילה מפני השמש הקופחת ואף מפני טפטופים בימי האביב. באתר של עידנ’ס תוכלו להשכיר את כל ציוד הצללה שלנו בקלות- ובמחירים משתלמים במיוחד!

מה אנחנו עושים בעידנ’ס? 

המטרה שלנו היא לספק לכם את כל מה שצריך כדי להפיק אירוע מושלם! אנחנו נוכל לעזור לכם להגן על האורחים שלכם מפני שמש, גשם, רוח וכל מה שעשוי להפריע למהלך החגיגה. אנו בעידנ’ס מספקים פתרונות הצללה לאירועים והכול תוך מקסימום אסתטיות, בטיחות ומקצועיות. כבר למעלה מ-15 שנה שאנחנו עובדים מול מפיקי אירועים, ספקים, לקוחות עסקיים ופרטיים ועוד…חשוב לנו להעניק ללקוחות שלנו את הטוב ביותר עם דגש על ניקיון, סדר ודיוק בזמנים – כך שתוכלו ליהנות מאוהל הצללה מתוח, מאובטח ושנראה טוב.

 

הפקת אירוע שכוללת איזה שהיא רחבה בחוץ, וזה לא משנה אם אנחנו מדברים על עונת הקיץ, האביב או אפילו החורף – חייבת לכלול איזה פתרונות הצללה לאירועים. בסופו של דבר, אתם רוצים שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות ולחגוג איתכם את השמחה, אז מניסיון אנחנו ממליצים: אל תזניחו את הנושא של הצללה, אל תגידו יהיה בסדר, לא יהיה חם או כל מיני משפטים שיצא לנו לשמוע.

הבחירה להשכיר הצללה לאירועים תאפשר לכם ולאורחים שלכם ליהנות מיתרונות רבים, ואנחנו בעידנ’ס דאגנו להביא לכם מבחר רחב של הצללות לאירועים. אבל איך תדעו איזה מהם מתאים לכם? אז כאן, יש לכם 2 אפשרויות. אתם יכולים ליצור איתנו קשר בטלפון, ואנחנו נשאל אותכם שאלות כדי להבין את צרכי האירוע שלכם, ואחר כך נתאים לכם את ההצללה הטובה ביותר. אפשרות שנייה – היא להמשיך לקרוא את המאמר הזה, בו אנחנו מסבירים את כל מה שאתם צריכים לקחת בחשבון, ואז רק יישאר לכם להזמין!

איזה סוגי הצללות לאירועים יש? 

אוהלי הצללה הם מבנים חזקים ומיועדים לספק צל והקלה בימים החמים. בנוסף, הם יכולים להחזיק לא מעט ציוד משלים נוסף, כמו לדוגמה מערכות הגברה, מצננים, מאווררים ועוד. יש כמה פתרונות הצללה שיכולים להתאים לאירוע שלכם – אנחנו מיד נפרט איזה, ועל איך לבחור – תוכלו לקרוא ממש בהמשך.

גזיבו לאירועים 

גזיבו לאירועים זה פתרון הצללה שנראה טוב ברמה האסתטית, ובו זמנית מספק הצללה נקודתית למשל לפינות ישיבה, לחופה, טקס בר מצווה, הופעה קטנה, לעמדות ירידים, לפיקניקים, ליום הולדת בגינה ועוד. היתרון של הגזיבו זה שהוא קל יחסית, אפשר להקים ולפרק אותו בקלות, והבד ממנו הגזיבו עשוי הוא קליל ונושם, זה לא יוצר תחושת “סאונה” ויכול לשמש כהקלה לחום וכפתרון הצללה נוח. החיסרון – זה שעבור אירועים גדולים וכשצריך לספק צל לאזורים גדולים אז גזיבו לא פרקטי.

אוהלי הצללה “שאנטי” 

זה לא באמת השם הרשמי, אבל זה אוהלי הצללה הקלאסיים שכמעט תמיד רואים באירועים, והרבה פעמים לקוחות שלא מכירים שואלים אז הם אומרים “אוהל שאנטי”, משם הביטוי! אוהלי הצללה יכולים לספק צל מלא או חלקי, הם גמישים, נוחים ויכולים לכסות אזורים גדולים. בסיסי המוטות שלהם גבוהים, ועליהם מותחים יריעת בד PVC. היתרונות הנוספים של אוהלים אלה שניתן למקם אותם בכל מקום, על כל תוואי שטח ובכל דרך שתרצו.

בנוסף, הם נראים טוב ויכולים לשדרג אירועי חוץ. אוהלי הצללה אלה מתאימים במיוחד לעונה החמה ויכולים לשמש לחתונות, כנסים, הופעות, מסיבות יום הולדת, אירועי חברה ועוד.

 

 

גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הצללה לאירוע 

להלן כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון כאשר אתם שוכרים הצללה לאירועים.

 

#1 סוג המשטח

לפני שאתם בוחרים את הצללה, עליכם לבדוק היטב את המשטח עליו האוהל מתוכנן להיות מוקם. אם זה על דשא, בטון או אדמה – כל אחד עשוי להשפיע אחרת על ההקמה.

#2 מספר האורחים 

כמה אורחים הולכים להגיע לאירוע? מספר האורחים המתוכנן בחגיגה שלכם יקבע את גודל אוהל הצללה שלכם. אז אם יש לכם כבר את רשימת המוזמנים, מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו כבר נדאג להגיד לכם מה סוג ההצללה הטובה ביותר עבור כמות האנשים שאתם מצפים שיגיעו.

#3 האם אתם הולכים שם ריהוט? 

אז בדקתם שכל האורחים נכנסים, מה לגבי הריהוט? לדוגמה, אם אתם מתכננים שיהיו פינות ישיבה בכל הצללה, אז במצב כזה – חשוב לקבוע את מספר הכיסאות והשולחנות שיהיו מתחת לכל אוהל הצללה. אם האירוע שלכם דורש מספר גבוה של שולחנות, אז יכול להיות שזה ישפיע על גודל הצללה שתאם בוחרים. סידורי הישבה לאורחים יקבעו גם את גודל ומספר אוהלי הצללה שתצטרכו להשכיר.

#4 התקציב שלכם 

חשוב לקחת בחשבון את נושא התקציב. הצללות רציניות שמספקות באמת הגנה מהחום בקיץ הלוהט יכול להיות ב 1600 ש”ח. שמשיות ואוהלי גזיבו הם זולים יותר בהשוואה לאוהלי לייקרה שנחשבים לגדולים יותר ומספקים צל משמעותי יותר, אבל אלה גם דורשים יותר מקום.

#5 בטיחות 

בחרו בפתרונות הצללה ביטחותיים שיספקו לאורחים שלכם מקסימום נוחות. אם אתם לא יודעים כיצד להקים את האוהל – דברו עם החברה שאתם משכירים ממנה כדי להימנע מתקלות במהלך האירוע שלכם.

#6 רוח 

אחד הדברים שחשוב לבדוק זה נושא מזג האוויר, בדגש על מצב הרוח. רוחות חזקות ואוהלים באופן כללי זה לא עובד טוב ביחד, במיוחד כשאנחנו מדברים על תהליך ההקמה שעשוי להיות מאתגר יותר.

 

אז איך מזמינים מאיתנו הצללה לאירועים? 

מצאתם הצללה שנראה שמתאימה לכם? מצוין! אתם יכולים ליצור איתנו קשר בטלפון (יש כפתור למעלה). אם לא – אל תדאגו! אתם לא צריכים לדעת איך למדוד שטחים, ואתם לא צריכים לדעת שום דבר ברמה המקצועית – אנחנו כבר נדאג לשאול אותכם את השאלות הנכונות כדי לקבל את התמונה המלאה.

במהלך השיחה  אנחנו נבין בדיוק מה הצורך שלכם – בעיקר מבחינת גודל, תנאי שטח, כיווני אוויר ותכנון נכון – הכול כדי שתוכלו לקיים את האירוע בצורה מושלמת כפי שתכננתם. אנו נוודא שאתם שוכרים אוהל הצללה שתואם את החזון הויזואלי שלכם וגם שיתאים בדיוק לצרכים של האירוע שלכם – כל זאת במסגרת התקציב שלכם.

 

מה קורה ביום ההקמה? 

מזל טוב!!! מצאתם את הפתרון ההצללה המושלם

בתיאום מראש אנחנו נקבע מתי אנחנו נגיע לקים ולהרכיב את ההצללה. כמובן שהכול יהיה גם תלוי בצרכים שלכם, באירועים גדולים אנחנו תמיד משתדלים לבצע את ההקמה לפחות יום אחד לפני האירוע, וזאת כדי לא להפריע לשאר הספקים לעבוד ולסדר את הכול. מבחינת פירוק – אנחנו נגיע לקפל רק לאחר שכל השטח יהיה נקי מכל ריהוט, הגבררה, קייטרינג וכו’ – ואנחנו נדאג להחזיר את השטח למצבו הקודם.

חשוב לנו שתדעו שהצוותים של עידנ’ס הם מקצועיים, אמינים וידאגו להקים את ההצללה על הצד הטוב ביותר, תוך התחשבות בתנאי השטח וכמובן בצרכים שלכם. אנו עומדים בזמנים ובכל תנאי הבטיחות כדי להעניק ללקוחות שלנו שקט נפשי. יש לנו ניסיון רב בהתאמת פתרונות הצללה והצוות שלנו יכול להתמודד עם מגוון תנאי שטח.

יש לכם שאלות?
פנו אלינו וקבלו ייעוץ והכוונה בחינם
לשירותכם תמיד! 🌟 צוות עידנ’ס.
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור