השכרת מתנפחים לאירועים – מה אתם חייבים לבדוק לפני?

השכרת מתנפחים זו דרך מהנה ומשעשעת לילדים לבלות שעות ארוכות של הנאה במסיבה, אירוע או כל סוג של התכנסות. ולמרות כל הכיף – אם אתם מתכננים להשכיר מתנפחים, יש כמה דברים שמאוד חשוב שתקפידו עליהם. שלא תבינו לא נכון, מתנפחים אינם מסוכנים וזו אחת האפשרויות הבטוחות ביותר עבור פעוטות וילדים קטנים  – כל עוד משתמשים בהם בצורה נכונה. בדיוק בשביל זה, הכנו לכם מדריך עם כל חוקי הבטיחות שאתם חייבים להקפיד עליהם במהלך האירוע.

מתנפחים להשכרה  יכולים לקחת את מסיבת יום הולדת של ילדיכם או כל אירוע משפחתי אחר לרמה אחרת לחלוטין. בנוסף, הקמת מתקן מתנפח אינה קשה כפי שהייתה בעבר, יש כאלה שנעשים בלחיצת כפתור ולאחר מכן תוכלו לשבת, להירגע ולצפות בעיניים של ילדיכם נוצצות משמחה.

הפופולריות של מתנפחים במסיבות ילדים היא בעיקר הודות לעובדה שהם בטוחים ומהנים הרבה יותר מהאלטרנטיבה של טרמפולינות. אז מה עליכם לדעת לפני שאתם משכירים מתקן מתנפח לאירוע הקרוב? הנה הדברים החשובים:   

#1 מתנפחים תמיד צריכים להיות בהשגחה

הטיפ הראשון שאנחנו יכולים לתת לכם כדי לשמור על בטיחות ילדיכם בזמן שהם משחקים על מתנפחים זה – השגחה! חשוב שתמיד יהיה מפעיל או הורה אחד שמפקח על הילדים שמשתמשים במתנפח. באופן אידאלי, ההורה הזה צריך להיות ערני, לא מוסח ושיש לו זווית על מה שמתרחש בתוך המתנפח. זה יהיה גם עדיף אם לאותו הורה יש הכשרה בעזרה ראשונה כך שאם חלילה אחד הילדים יפצעו, יהיה מי שיוכל לתת סיוע ראשוני.

זה חשוב שבעתיים לילדים שמתחת לגיל 10 – לרוב אין להם מספיק מודעות כדי להבין שהם מבצעים פעלולים מסוכנים.

 

#2 וודאו שמתקינים אותו כראוי

כאשר שוכרים מאיתנו מתנפחים לאירועים, מפעיל מטעמנו יגיע ויטפל בהתקנה כדי לוודא שהמתנפח מותקן כהלכה, קשור, מנופח ובטוח לשימוש. כולנו שמענו סיפורי זוועה על משבי רוחות עזים שעשויים לפגוע במתנפחים ולהעמיד את הילדים בסיכון, אבל אנחנו יכולים להרגיע אותכם שאלה אירועים חריגים שקורים רק כאשר המתנפח אינו מותקן וקשור כראוי.

אם אתם שוכרים מתנפחים מחברה אחרת או רוכשים מתנפח לעצמכם, חשוב ללמוד כיצד להתקין אותו מאפס כדי לוודא שאתם ממזערים סיכונים. ההנחיות עשויות להשנות בהתאם לסוג המתנפח, אז דברו עם החברה ממנה אתם קונים או עם היצרן.

ילדים במתקן מתנפח מושכר

#3 איסור כניסה עם פריטים מסוימים

במהלך האירוע שלכם, חשוב לוודא ששום דבר שלא אמור להיות במתנפח לא ייכנס לשם. הנה כמה מהדברים החשובים:

  • כל דבר חד – פריטים חדים לא רק מסכנים את הילדים, אלא הם מהווים סיכון למתנפחים.
  • אוכל ושתייה – מזון עלול להוות סכנת חנק. כמו כן, אוכל ומשקאות שנשפכים עלולים להוות סכנתה חלקה במתנפח. זה גם דורש ניקוי ויכול לגרום לכם לבעיות מול חברת ההשכרה כשתחזירו את הציוד.
  • צעצועים קשים – בובות, פסלונים וכל צעצוע אחר – יש להשאיר מחוץ למתנפחים.
  • תכשיטים ומשקפיים- תכשיט יכול להוות סכנה אם הם נתפסים במשהו בתוך המתנפח. כמו כן, תכשיטים חדים כמו עגילים עשויים לפגוע במתנפח, שרשראות עלולות להוביל לחנק אם נתפסות במשהו ומשקפיים עשויים להישבר. אז וודאו ששום דבר מאלה לא נכנס למתנפח.

#4 יש להוריד נעליים

נעליים זה גם משהו שתרצו להשאיר מחוץ למתנפח. כפי שאתם בוודאי יודעים, ילדים אוהבים לעשות פעלולים, סלטות וקפיצות לגובה במתנפחים. כשיש נעליים בסיפור, הם עשויים לפגוע איתן בילדים אחרים וכן להזיק למתנפח. וודאו שכל הילדים חולצים נעליים לפני שהם נכנסים למתקן.

#5 מיקום נכון ובטוח למתנפח

לכל מתנפח יש דרישות שונות – מתנפחים גדולים דורשים לרוב שטחים פתוחים גדולים עם מרווחים. וודאו שבאזור שבחרתם אין עצים עם ענפים נמוכים, קווי חשמל או מפגעים אחרים שעלולים להפריע. עדיף שהקרקע תהיה מעט יותר רכה ממדרכה, כמו לדוגמה דשא רגיל או סינטטי. כמו כן, יש לוודא שיש מקום יציב שניתן לקשור את המתקן בקרבת מקום.

#6 בחרו במתקן בגדול הנכון

הגיל ומספר הילדים המשתתפים באירוע שלכם יקבעו את גודל המתקן שעליכם לשכור ו/או את הכמות שלהם. למתקנים קטנים, יש קיבולת קטנה יותר. בנוסף, חשוב לזכור שיש מתנפחים שמתאימים לילדים כמעט בכל הגילאים, ויש מתקנים שמותאמים יותר לפעוטות עם מתחם משחק קטן וידידותי ועד לאפשרויות מתקדמות: מתנפחים גדולים, מתנפחי טיפוס ואקסטרים שיתאימו יותר לילדים גדולים.

 

#7 הגבילו את מספר הילדים שנכנסים למתקן

לרוב המתקנים יש הגבלה עבור כמות הילדים שנמצאים שם במקביל. האידאל הוא ילד בודד בכל פעם, אבל אנחנו יודעים שבמציאות הילדים רוצים לשחק יחד. אז בהתאם לגודל המתקן, אנו ממליצים להגביל את המתנפח עד 5 ילדים בכל פעם. מתקנים מתנפחים גדולים יותר יכולים לאפשר יותר מזה. כמובן, שתמיד התייעצו עם החברה ממנה אתם משכירים את המתקן, או מול היצרן כדי לקבל מידע מקיף ואמין.

אם עומדים להיות באירוע שלכם גם ילדים גדולים שירצו להצטרף לחגיגה, תשקלו לשכור עבורם מתקנים שמתאימים לגודלם ולגילם – כמו מתקני אקסטרים, קירות טיפוס, מסלולי אתגרים ועוד.

#8 קחו בחשבון את מזג האוויר

הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק מזג אוויר לפני שאתם משכירים מתקן מתנפח. בימי הקיץ החמים, חשוב לוודא שהמתנפח יהיה במקום יחסית מוצל – שכן המשטחים החשופים לשמש עשויים להתחמם מאוד, וזה יכול להוות סיכון לכוויות אצל ילדים ופעוטות.

אם אתם עורכים את האירוע בחורף, יש לוודא שהמתנפח שלכם יכול להירטב ושהוא בטוח לשימוש כמתנפח מים. לא כל המתקנים המתנפחים בנויים להכיל מים, אז וודאו שאתם בודקים את הפרט הזה מול חברת ההשכרה. אם אתם מחפשים מתנפחי מים, אנחנו מזמינים אותכם לעיין בקטגוריה שלנו באתר, לחצו כאן.

מתקן טירה מתנפח להשכרה

חוקי בטיחות נוספים להשכרת מתנפחים

 וודאו שכל ילד שנכס למתקן מבין היטב את חוקי הבטיחות הבאים:

  • בלי דחיפות
  • בלי מכות
  • אין חפצים חדים בכיסים, כמו עטים
  • לא נכנסים עם נעליים
  • לא אוכלים או שותים בזמן משחק
  • בלי פעלולים מסוכנים

מה חשוב לבדוק לפני שאתם משכירים מתנפח מחברה? 

 אם אתם מתכננים להשכיר מתקנים מתנפחים לאירוע שלכם מחברה, יש לבדוק מולם אם יש להם גם ביטוח. הבינו מה הביטוח שלהם מכסה, וכן – אתם מבצעים את האירוע באולם/גן/בטבע יש לבדוק מול המקום אם עליכם להציג אישורים ואם יש גם להם ביטוח.

כמו כן, וודאו שאתם משכירים את המתקנים מחברה מקצועית, אמינה שיש לה מוניטין חיובי. בדקו ביקורות וחוות דעת, האם הם מציעים לכם מפעילים כחלק מההשכרה? האם המתקנים שלהם חדשים? אל תתפשרו על חברה להשכרת ציוד לאירועים, זכרו שמדובר כאן בבטיחות של ילדיכם.

 

כמה מילים אחרונות 

לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים – מתנפחים להשכרה זו אטרקציה נהדרת שלא נמאסת אף פעם! לא רק שמדובר במתקנים בטוחים, הם גם גורמים לילדים לזוז ולהשקיע את האנרגיה שלהם בצורה חיובית. עם זאת, כמו בכל אירוע בו יש ילדים, חשוב לוודא שיהיה במקום פיקוח מטעמכם כדי לשמור על רמת הבטיחות המקסימלית.

מקווים שהפוסט הזה עזר לכם ויוכל לשמש אותכם בהשכרה הבאה. אם אתם מחפשים מתנפחים לאירועים אנחנו, בעידנ'ס מספקים מגוון ענק של ציוד לאירועים להשכרה ולמכירה. למידע נוסף התקשרו אלינו:  09-3762209

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור