דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים למכירה ברעננה

תושבי רעננה נהנים מאיכות חיים גבוהה כבר שנים לכן הזמנה של מתנפחים למכירה ברעננה תהווה שדרוג נוסף. העיר ידועה ברמה הגבוהה של שירותים לתושב ואפשרויות בילוי נפלאות למשפחות עם ילדים, יחד עם חינוך איכותי, שכונות מטופחות ואוכלוסייה טובה מסביב, נראה שרעננה היא מקום אידיאלי לחיות בו ולגדל בו משפחה. אך חיים במקום כזה מזמנים אתגרים מסוג אחר – הצורך במתן העשרה לילדים בשעות הפנאי, השאיפה למקובלות חברתית וליצירת כישורים חברתיים הולמים והצורך הקיים בכל רחבי הארץ – להרחיק את הילדים מהמסכים ולהציע להם אפשרות בילוי איכותית באוויר הפתוח. מתקנים מתנפחים למכירה ברעננה עשויים להיות המענה לכל הצרכים האלה.

מתנפחים למכירה ברעננה

מתנפחים למכירה ברעננה – למה לקנות אם אפשר להשכיר?

  1. המחיר – עלויות מתנפחים להשכרה בישראל הפכו נמוכות מאוד עם השנים, אך מחיר מתנפחים למכירה אינו גבוה בהרבה. ההפרש הקטן בין מחירי ההשכרה למחירי המכירה, הופך את הקנייה למשתלמת ביותר, מפני שההשקעה מחזירה את עצמה לאחר 2-3 שימושים, כך שגם אם תשתמשו במתנפח שרכשתם שלוש פעמים בלבד, מחיר הקניה יהיה נמוך ממחיר ההשכרה.
  2. פעילות גופנית – מתקן מתנפח הנמצא בחצר הבית מאפשר לילדים לצאת לשחק בקרבת ההורים והבית, בסביבה בטוחה וקרובה ולהיות פעילים בפעילות גופנית מהנה ומאמצת, שמבלי דעת תפעיל את הילדים באופן אינטנסיבי ותחזק את כושרם הגופני.
  3. להתפתח תוך כדי משחק – מגוון גדול של מתנפחים מציע בחירה מבין עיצובים שונים, המאפשרים משחקים לפיתוח הדמיון, כמו טירה, או ג’ונגל. יחד עם העיצובים האלה, אפשר לבחור גם תוספות למתקן המתנפח כמו מגלשה, צינורות לזחילה, או קיר טיפוס, שהשימוש הממושך בהם מפתח את היכולות המוטוריות של הילדים.
  4. ביטחון עצמי וכישורים חברתיים – חצר עם מתקן מתנפח היא אטרקציה לכל הדעות. יש להניח שילדי הגן והכיתה, שישמעו על התוספת החדשה לחצר שלכם ירצו להגיע לשחק יחד, מה שעשוי לחזק את בטחונו העצמי של הילד – שהופך למארח מבוקש וגם מתרגל אינטראקציה חברתית ורוכש חברים חדשים תוך כדי.
  5.  אחסון קל – את רוב המתנפחים אפשר לקפל בקלות ולהכניס לתיק נשיאה, מה שיאפשר לכם לקחת אתכם את המתנפח לבילוי בחוף הים, או בפארק ולהוסיף עוד אלמנט של הנאה ומשחק לילדים.

 

קניה בטוחה של מתנפחים

כדי לוודא שרכשתם מוצר איכותי ובטיחותי, בדקו שיש לו תו תקן. בדקו גם שהספק אמין ומוכר, עם המלצות של לקוחות מרוצים ושהוא מספק לכם ביטוח ואחריות יחד עם המוצר.

לאחר מכן בדקו שהמתקן שאתם רוצים לקנות מתאים לגיל הילדים שלכם ומשלב אלמנטים, המתאימים לילדים בכל הגילאים. אם אינכם מעוניינים לבלות שעות ארוכות בהשגחה צמודה על הילדים המשחקים – בחרו מתקן פשוט, שמתאים לקבוצת הגיל הרלוונטית.

בחרו מתקן שהעיצוב והגודל שלו מתאימים לחצר שלכם ושיש בחצר שלכם מקום מתאים להניח בו את המתקן – על רצפה ישרה, או דשא סינטטי.

ולבסוף – בחרו מתקן, שהעיצוב שלו מוצא חן בעיני הילדים שלכם וגם בעיניכם. ותהנו מכל רגע!

 

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור