דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים למכירה באבן יהודה

השכרת מתנפחים זמינה בימינו לכל דורש וכך גם מתנפחים למכירה באבן יהודה. אם פעם לילדים הייתה גישה לסוג הבילוי האהוב הזה רק במקומות ציבוריים, אירועי הפנינג עירוני, קניונים מסחריים ועוד, הרי שהיום אפשר להשכיר מתנפחים באופן חד פעמי אפילו ליום הולדת עם מספר משתתפים קטן – בחצר הבית.  הוספת של מתנפחים לפעילות בימי הולדת, מוסיפה לאירוע אלמנט משמעותי של הנאה לילדים, מאפשרת להם לפרוק אנרגיה, להשתולל ולחזק את הקשר החברי ביניהם, אבל כל היתרונות הנפלאים שיש למתנפחים המיועדים להשכרה קצרת טווח, קיימים כיום גם במתנפחים המותאמים במיוחד לרכישה ולשימוש באופן פרטי.

 

באילו מקרים כדאי להזמין מתנפחים למכירה באבן יהודה ולא להשכיר אותם?

בעלי קייטנות, צהרונים, משפחתונים, מתנסים, מרכזי קניות ואפילו רשויות מקומיות – כולם כבר הבינו, שמשתלם יותר לקנות מתנפחים מאשר להשכיר אותם.

רכישה של מתנפחים למכירה באבן יהודה מאפשרת שימוש ללא הגבלה של זמן ותדירות וההשקעה לטווח הארוך משתלמת מאוד.

 

גם הורים רבים למשפחות עם ילדים בגילאים המתאימים, מתחילות להבין שאפשר להוסיף אלמנט קבוע לחצר הבית,  כזה שיעסיק את הילדים למשך שעות ארוכות, יגרום להם ליהנות מפעילות ספורטיבית אינטנסיבית ולארח חברים בבית עם בילוי שאין לו תחרות.

בייחוד באבן יהודה, ששליש מהאוכלוסייה בה מורכב מילדים ובני נוער, הצבת מתנפחים קבועים כאלה מספקת תחליף מצוין לישיבה הארוכה מול המסכים, המתחלפת ביציאה לאוויר הפתוח והנאה גדולה עם, או בלי חברים, שיכולה להימשך שעות ארוכות.

המרחבים הירוקים בישוב, יחד עם גינות ציבוריות ופרטיות, הופכים אותו לסביבה אידיאלית עבור הורים, שמעוניינים להשקיע קצת יותר בילדים ולספק להם אפשרות נוספת ואיכותית לבילוי בשעות הפנאי, בקרבת הבית.

מתנפחים למכירה באבן יהודה

יתרונות לשימוש קבוע במתנפחים בחצר הבית – מתנפחים למכירה באבן יהודה

שימוש במתנפחים משלב בתוכו את כל היתרונות של משחקי דמיון – בזכות הצבעוניות והגיוון שיש בסוגי המתנפחים השונים, כמו למשל מתנפחים בצורת טירה, עם, או בלי חיבור למים, מתנפחים בצורת בעלי חיים, או עם תוספת מגלשה, מתנפחים בעיצוב ג’ונגל, או בצורת בניין מלגו ועוד.

יחד עם משחקי הדמיון בא היטב לידי ביטוי השימוש בפעילות גופנית כדרך למשחק, שמחזק יכולות מוטוריות וגופניות.

נוסף על שני יתרונות אלה, גם היתרון החברתי – ילדים שיש להם מתנפחים בחצר הבית הופכים באופן מידי לאטרקציה מדוברת בקרב החברים ונהנים גם מהגדלה של המעגל החברתי שלהם.

המתנפחים מגיעים בגדלים שונים ואפשר להתאים אותם לגודל החצר ולגיל הילדים ולבחור עיצוב שמדבר לעולמם הפנימי.

מתוך מגוון המתנפחים תוכלו לבחור מתנפחים עם חלקים דמויי צינור מאורך, או קיר טיפוס, המעודדים את הילדים לפתח כישורים גופניים ומוטוריים חשובים ולהיות פעילים בפעילות גופנית בריאה ומהנה.

בדקו שהספק שבחרתם מספק גם תו תקן למתנפחים, תעודת אחריות וביטוח. ודאו שהמקום בחצר מספיק גדול עבור המתקן ושיש רצפה מתאימה להצבת המתקן – ממרצפות ישרות, או דשא סינטטי, שיאפשרו לכם להינות מהתוספת החדשה לזמן רב.

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור