דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים ליום הולדת

אתם מוצאים את עצמכם חושבים כיצד תוכלו להפיק אירוע מיוחד לרגל יום ההולדת של הבן שלכם? חשוב לכם שזו תהיה חוויה מיוחדת שכל המוזמנים אליה לא ישכחו? אם כך, ברור מדוע גם אתם, כמו הורים אחרים, תוהים האם שילוב של אטרקציות שונות זו יכולה להיות בחירה טובה או לא. האמת היא, שחשוב לדעת, כאשר מדברים על אטרקציות שונות לימי הולדת, שהשמיים הם הגבול. לכן זה לא משנה אם מדובר על יום הולדת של בן, של בת או של תיאומים, כי מה שבטוח זה שצריך להחליט איזה אטרקציות כדאי לשלב. בשנים האחרונות אנחנו רואים שלא מעט הורים בוחרים באופציה הנהדרת של מתנפחים להשכרה, אז למה שלא תבדקו גם אתם את האפשרות הזאת? מתנפחים להשכרה יכולים להוות אטרקציה נהדרת לא רק לילדים עד גיל 4 אלא גם לילדים גדולים יותר, כך שאין ספק שגם ביום ההולדת של הילד שלכם כולם יתלהבו מהעניין הזה.

מתנפחים ליום הולדת

מתנפחים שאפשר להשתמש בהם בקלות

כיוון שבשנים האחרונות יש התעניינות מאוד גדולה בנושא של מתנפחים להשכרה, אנחנו יכולים לראות שיש גם לא מעט חברות שעוסקות בהשכרת הציוד לאירועים ובמיוחד מנפחים ליום הולדת. משמעות הדברים היא שיש גם סוגים שונים של מתנפחים להשכרה ולכן עולה השאלה – כיצד נוכל לדעת שאנחנו בוחרים מוצר טוב? הדבר הכי חשוב שצריך להתייחס אליו, עוד לפני שבודקים את צורת המתנפח או את גודלו, זו שאלת הבטיחות. זה לא משנה אם אתם רוצים לשכור מתנפחים שמתאימים לילדים עד גיל 4 או שמדובר על יום הולדת לילד בן 7, כי מה שבטוח זה שעל הבטיחות אי אפשר להתפשר. הילדים שלכם, וכל החברים שלהם, עתידים לקפוץ על המתנפחים האלה ולהשתמש בהם ללא הרף. לכן חשוב כל כך לשלב רק אביזרים שבטיחותיים שעומדים בכל התקנים ושמתחזקים אותם על הצד הטוב ביותר. רק כך תוכלו להיות רגועים ולדעת שלא יקרה שום דבר לא נעים ולא צפוי במהלך האירוע.

מקום שטוב לשכור ממנו מתנפחים

אם יש לכם דילמה לגבי החברה שממנה כדאי לכם לשכור מתנפחים לאירועים שונים, אנחנו בהחלט יכולים להבין אתכם. אומנם זה נפלא שבישראל יש היום לא מעט חברות שעוסקות בתחום הזה, אך מצד שני, לפעמים דווקא בגלל שיש כל כך הרבה אפשרויות בחירה ביניהן לא פשוטה. לכן חלק ממה שצריך לבדוק כאשר חושבים על השכרת מתנפחים ליום הולדת זו השאלה האם המתנפחים עצמם מגיעים נקיים או לא. זה עלול להיות מאוד לא נעים לשלב מתנפחים להשכרה ביום ההולדת הקרוב ולגלות שהם לא באמת נקיים, כי אין ספק שזה עלול לפגוע בהנאה של הילדים מהמוצר. לכן חשוב שתפנו רק אל חברה שבאמת מקפידה על כל הפרטים האלה, כי מה פתאום שתתפשרו על פחות מהכי טוב שקיים בתחום הזה?

מתנפחים שתוכלו לנייד בקלות

מה שהטריד אתכם עד כה בכל מה שנוגע לאופציה כמו מתנפחים להשכרה הייתה העובדה שאתם צריכים לנייד אותם ממקום למקום? חששתם שמדובר על מוצר מאוד גדול שלא באמת יכנס לרכב שלכם? או שאולי הייתה לכם דילמה לגבי השאלה איך בכלל אפשר לנפח את המתנפחים השונים? אם כך, כדאי שתדעו: היום זה הרבה יותר פשוט ממה שזה היה בעבר. כלומר, אם בעבר באמת היה צורך לשכור את המתנפחים כאשר הם כבר מנופחים, מה שכמובן הקשה על ההובלה שלהם ממקום למקום, הרי שהיום זה לא כך. היום מדובר על מוצרים שקל מאוד להכניס לכל רכב ולכן, אפילו אם יש לכם רכב קטן, זו לא צריכה להיות בעיה. המקסימום שתצטרכו לעשות זה לדאוג שיש לכם מקום בתא המטען, אז למה אתם מחכים?

כמה מתנפחים כדאי לשכור?

בשנים האחרונות אנחנו רואים לא מעט הורים שבוחרים לשכור מתנפחים שונים עבור ימי הולדת, והאמת היא, שחלק מגזימים. זה אומר שמרוב הרצון לשמח את הילדים ולהלהיב אותם, יש הורים ששוכרים יותר מידי אטרקציות ויותר מידי מתנפחים. זו הסיבה שבגללה אנחנו כן מציעים לכם לחשוב כמה מתנפחים באמת דרושים לכם, כי לא תמיד "כל המרבה הרי זה משובח". משמעות הדברים היא שאם תעצרו לרגע ותתחשבו, בין היתר, בשאלה איפה יתקיים האירוע – יהיה לכם קל יותר לבחור את מספר המתנפחים הנדרש. אומנם זה נכון שכדאי לשלב מספר מתנפחים כדי שכל הילדים יוכלו ליהנות מהם בו זמנית, אך מצד שני, אם יהיו יותר מידי מתנפחים במקום וזה יגרום לעומס, עלול להיות שזה לא יהיה לגמרי נוח.

שימו לב לצורות, לגדלים ולצבעים

בסופו של דבר, גם כאשר מדברים על יום הולדת שמיועד לילדים, אנחנו רואים שהעיצוב יכול להשפיע על הצלחת החגיגה. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, תרצו לעשות את האירוע הכי מיוחד שאפשר עבור הילדים. משמעות הדברים היא שכאשר אתם מנסים לבחור מתנפחים להשכרה, כדאי יהיה לבדוק באיזה צורות הם מגיעים, מה הגודל של כל אחד מהם ובאיזה צבעים הם. אין ספק שמומלץ ליצור עבור הילדים חוויה כמה שיותר צבוענית ומהנה, כי למה לא בעצם, אם זה אפשרי? מבחינת הגודל חשוב להחליט מראש כמה מתנפחים אתם רוצים כי זה בדיוק מה שיעזור לכם להבין מה דרוש לכם.

מדוע עדיף לשכור מתנפחים לאירוע?

אין ויכוח על כך שבימינו אתם יכולים לבחור גם באופציה של קניית מתנפחים ולא רק באפשרות של השכרתם. עם זאת, האם זה כדאי? כלל לא בטוח. מצד אחד, אם אתם מנהלים גן ילדים והילדים בגן עושים אירועים שונים, ימי הולדת ומסיבות – הרי שהמתנפחים יהיו כל הזמן בשימוש אינסופי. מצד שני, אם אתם אנשים פרטיים שבסך הכול רוצים לשמח את הילד ולעשות לו מסיבה מהנה, למה שלא תחשבו על מתנפחים להשכרה? ישנם לא מעט יתרונות לאפשרות של מתנפחים להשכרה, כמו לדוגמא:

·       העובדה שלא צריך לאחסן אותם

·       העובדה שלא צריך לתחזק אותם בשום דרך מיוחדת

·       העובדה שהעלות הסופית תהיה זולה יותר

אז למה לחשוב פעמיים? השכרה של מתנפחים זו בחירה נהדרת וההוכחה לכך היא מספר ההורים שבוחרים באופציה הזאת בשנה, כך שאין ספק שגם עבורכם זו יכולה להיות החלטה נכונה.

בחירת החברה האמינה ביותר שיש

בין אם אתם חושבים על מתנפחים להשכרה ובין אם אתם בכל זאת חושבים על האפשרות של מתנפחים למכירה, לנו יש את הפתרון עבורכם. אצלנו בחברה תוכלו ליהנות מאינספור אפשרויות, ממחירים טובים ומשירות מעל ומעבר. לכן, אם חשוב לכם ליהנות מתוצאה טובה ואם אתם רוצים גם להרגיש שעשיתם עסקה טובה – אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר. בואו והצטרפו גם אתם לחוג הלקוחות השמחים והמאושרים שלנו, כי בכל מה שקשור למתנפחים שמיועדים לימי הולדת, לנו יש את הטוב ביותר עבורכם. ספרו לנו על יום ההולדת שאתם מתכננים, על גיל הילדים ועל האירוע כולו – ובהתאם לכך נוכל לעזור לכם לבחור את המתנפחים הכי שווים שיש, כי מתנפחים לאירועים זו מומחיות וזה שירות שכדאי להזמין מהטובים ביותר.

מידע שימושי ומאמריםרוצים שיחזרו אליכם? צרו עמנו קשר

וקבלו הצעה אטרקטיבית

אצלנו בעידנס ניתן לאסוף ציוד להשכרה במחסן הראשי בכפר סבא

אפשרות לשרותי הובלה לכל חלקי הארץ בתוספת תשלום

מושב נווה ימין הדקל 35
מחסן מרכזי - אזור השרון

ישובים קרובים : ראש העין, אלפי מנשה, אורנית, הוד השרון, הרצליה, נתניה, כפר שמריהו, פתח תקווה, רמת השרון, רעננה, תל מונד, קדימה צורן

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור