דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים להשכרה בצור יצחק

חוגגים בקרוב אירוע לילדים בצור יצחק, רוצים להפוך את האירוע לחגיגה אמיתית עבור הילדים, לכן אתם חייבים לשכור כמה מתנפחים ולהציב אותם בכדי לתת לילדים את ההרגשה הטובה ביותר. אבל רגע לפני שאתם רצים להזמין מתנפחים להשכרה בצור יצחק, יש כמה דברים שכדאי מאוד לקחת בחשבון ולהבין את המשמעות של השכרת מתנפחים.

השכרת מתנפחים בצור יצחק – זה לא משחק ילדים

צור יצחק הוא יישוב שצמוד לכוכב יאיר, ומהצד השני הוא צמוד לשמורת הטבע של נחל אלכסנדר, מה שגורם להרבה מאוד הורים ואנשים לחגוג אירועים באזור שמורת הטבע, בנוסף הקרה לכביש 6 הפכה את צור יצחק להיות אחד מהישובים בעלי נהירה מאוד גדולה של זוגות צעירים, כאלו שרוצים לרכוש דירה במחיר משתלם (ויחסית שפוי ביחס להרבה מאוד אזורים אחרים בארץ).

אבל מעבר לייחודיות של צור יצחק בתור יישוב מוביל שחוגגים בו הרבה מאוד אירועים, חשוב להכיר את הדגשים החשובים לפני השכרת מתנפחים.

מתנפחים להשכרה בצור יצחק

הדברים שחובה לבדוק לפני השכרת מתנפחים – מתנפחים להשכרה בצור יצחק

תו תקן

היום קיימות לא מעט חברות שמספקות שירות של השכרת מתנפחים, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לוודא שאתם משכירים מתנפחים בעלי תו תקן בטיחות של מכון התקנים.

בטיחות

היום חשוב מאוד לבדוק מעבר לתו תקן, הוא שאתם מזמינים מתנפחים להשכרה בצור יצחק זה לקבל גם מזרונים שאותם יש לפרוש מתחת למתקן.

פרשית מזרונים מתחת למתקן המתנפח היא חובה, זה ברור וידוע שהמתנפח בולם כל נפילה ברכות מבלי לפגוע במי שקופץ עליו, אבל ישנם מקרים חריגים בהם יכולים לצאת מהמתקן במהירות, או ריצה אל תוך המתקן ועלולים להחליק וליפול, לכן אין מנוס מפרשית מזרונים, גם מתחת למתקן וגם מסביב לו.

חיבור לחשמל

גם אם חשבתם שהמתקן מתנפח פעם אחת ונסגר ואז אפשר להשתמש בו כמה שרוצים, אתם צריכים לדעת שהמתקן מתנפח באופן קבוע, ולכן חשוב מאוד לוודא שיש לכם כבל חשמל מאריך ובטיחותי, ללא חלקים חשופים של הכבל.

מחיר

בבחירת חברה להשכרת מתנפחים, מומלץ מאוד לבדוק את המחיר של השכרת המתקן, נסו לעשות השוואת מחירים, למרות שהמחיר של השכרת מתנפחים נקבע לפי מספר גורמים, ביניהם גם גודל המתנפח והעיצוב שלו.

לכן, חשוב מאוד לעשות השוואת מחירים נכונה לפני שאת משכירים מתנפח, וגם להבין שאי אפשר לעשות השוואת מחירים אם בכל פעם מדובר על סוג אחר של מתקן מתנפח.

הובלה

אם אתם חוגגים ממש הפקה גדולה, וזקוקים להזמנת מתנפחים להשכרה בצור יצחק (גם לאחד ממש גדול) חשוב מאוד לבדוק מי אחראי להובלת המתנפחים למקום וגם להחזרתם, כמובן גם לתפעול של המתקן.

ההמלצה הטובה ביותר היא לבחור בחברה שמספקת לכם את השירות המלא, בלי שתצטרכו להגיע לאסוף את המתקן וגם לקפל אותו ולהחזיר אותו ביום שלמחרת. דברים כאלו יכולים לגזול לכם זמן וטרחה רבים שאפשר בקלות להימנע מהם על ידי בחירת החברה הנכונה.

אצלנו בעידנס ניתן לאסוף ציוד להשכרה במחסן הראשי בכפר סבא

אפשרות לשרותי הובלה לכל חלקי הארץ בתוספת תשלום

מושב נווה ימין הדקל 35
מחסן מרכזי - אזור השרון

ישובים קרובים : ראש העין, אלפי מנשה, אורנית, הוד השרון, הרצליה, נתניה, כפר שמריהו, פתח תקווה, רמת השרון, רעננה, תל מונד, קדימה צורן

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור