דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים להשכרה בכפר סבא

מתנפחים להשכרה בכפר סבא אם אתם מחפשים  אז הגעתם למקום הנכון, זה אומר שאתם ממש קרובים אלינו!

אפילו אם אתם לא חוגגים אירוע מיוחד בקרוב, כדאי לברר לגבי מתנפחים להשכרה בכפר סבא. השכרת מתקנים מתנפחים מתאימה גם עבור חצרות, אך גם עבור בריכות. בעלויות אטרקטיביות ביותר, תוכלו להפוך את החצר או הבריכה שלכם למתקן שכולו כיף אחד שלם.

השכרת מתנפחים מתאימה במיוחד עבור ימי הולדת, אך לא רק. אם למשל אתם מתכננים אירוע משפחתי גדול ובמקרה גם יש לכם בריכה פרטית בחצר, יש לנו אחלה הצעה בשבילכם. ניתן להשכיר מתנפחים בגדלים שונים. אם כשמישהו אומר לכם את צמד המילים "מתקנים מתנפחים" אתם אוטומטית חושבים על בילוי עבור ילדים קטנים, אנחנו רוצים לחדש לכם. חברת עידנ'ס משכירה מתקנים מתנפחים בכפר סבא עבור אירועים מסוגים שונים, כולל אירועים למבוגרים.

 

מתנפחים להשכרה במרכז

החל מ-600 ₪, ניתן להתקין מגלשות ענק בבריכה שלכם ולספק לאורחים שלכם את הכיף הכי גדול שהם בכלל לא ציפו לו. מגלשות המים הענקיות הן מתנפחות, מה שמסייע על הובלתן אליכם הביתה. במידה ואתם מעוניינים להוביל מגלשות מתנפחות אלו בעצמכם, יש לקחת בחשבון שהן לא נכנסות לכל סוג של רכב פרטי.

ישנם כל מיני סוגים של מתנפחים להשכרה בכפר סבא והמרכז, בין אם אתם מקיימים אירועים למבוגרים או לילדים. אם אתם עורכים יומולדת לילד, כדאי לבדוק למשל לגבי השכרת השור הזועם! מדובר באותו שור זועם שאנחנו זוכרים מהסרטים, בו מנסים להיאחז בזמן שהוא מסתובב. עכשיו, קחו את השור הזועם הזה ושימו אותו על מזרונים מתנפחים ענקיים. כיף ענק! נראה מי יחזיק מעמד הכי הרבה זמן! שעשוע שמומלץ לגילאים שונים.

 

השכרת מתקנים מתנפחים בכ"ס

ניתן לשכור מתנפחים בגדלים מאוד מגוונים, וגם ניתן לשכור אפילו טירות ענקיות הכוללות בתוכן בריכות כדורים, מעברים, מכשולים ועוד. אין ספק, מתקנים מתנפחים זו אחת האטרקציות המומלצות ביותר עבור אירועי ילדים, אך לא רק עבור ילדים.

תוכלו גם לשכור מתנפחים עם מים, מתקנים מתנפחים המגיעים עם "צמיגים" ענקיים שהילדים נכנסים לתוכם. הצמיגים צפים כמובן על המים, והילדים מאושרים וקופצים בתוכם. ישנם גם מתנפחים להשכרה בכפר סבא המגיעים בצורה של חלליות, מתנפחים שהם גשר צף על המים, מגלשת מים יחיד לבריכה ועוד.

 

מגלשות קצף בכ"ס להשכרה

מגלשת קצף מתנפחת מומלצת ביותר גם היא, ומגלשה זו מגיעה באורכים משמעותיים של 8 מטר גם. מעוניינים לשכור מתנפח מיקי מאוד או דוגמאות לבביות אחרות? תוכלו לבחור בין סוגי מתנפחים להשכרה המגיעים גם בדמויות קומיקס, סרטי דיסני ועוד.

בכל מקרה, אם החלטתם לצרף לאירוע הקרוב מתנפחים להשכרה, קודם כל תוודאו את כל נושא התחזוקה של המתקנים. חבל למצוא את עצמכם בסיטואציה בה לילד נגרמת עוגמת נפש בעקבות מתקן עם פנצ'ר.

אצלנו בעידנס תמצאו מגוון רחב של מתנפחים להשכרה , ג'ימבורי להשכרה, דוכני מזון להשכרה מזגנים ניידים להשכרה , פתרונות ישיבה והצללה ולכל סוגי האירועים… באזור המרכז צרו איתנו קשר כבר היום….

מחסן מרכזי בנווה ימין ליד כפר סבא – לחצו ובחרו ממגוון מתנפחים להשכרה אצלנו באתר !

 

אצלנו בעידנס ניתן לאסוף ציוד להשכרה במחסן הראשי בכפר סבא

אפשרות לשרותי הובלה לכל חלקי הארץ בתוספת תשלום

מושב נווה ימין הדקל 35
מחסן מרכזי - אזור השרון

ישובים קרובים : ראש העין, אלפי מנשה, אורנית, הוד השרון, הרצליה, נתניה, כפר שמריהו, פתח תקווה, רמת השרון, רעננה, תל מונד, קדימה צורן

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור