דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים להשכרה ביהוד

מחפשים להשכיר מתנפחים לאירוע שלכם שאתם חוגגים ביהוד, רגע לפני שאתן קופצים על החברה הראשונה להשכרת מתנפחים, יש כמה דברים חשובים מאוד שאתם חייבים לקחת בחשבון ולדעת על מתנפחים להשכרה ביהוד.

מתנפחים להשכרה ביהוד – למה זה מתאים

אם אתם תושבי יהוד מונסון והסביבה, אתם לבטח יודעים כי באזורים אלו קיימים מתחמי מדשאות גדולים במיוחד, המקומות האלו מושכים אליהם הרבה מאוד אנשים שרוצים לחגוג אירוע קיץ במקום פתוח, ושמדובר על אירוע במקום פתוח, האפשרויות להפעיל את האורחים שלכם (במיוחד אם מדובר על ילדים) הן גדולות מאוד, זה יכול להיות החל ממשחקי כדור בשטח הפתוח, ועד למשחקים שמאפשרים אפילו שימוש במים וכמובן הוספת מתקנים מתנפחים.

אבל לפני שאתם משכירים מתנפחים לאירועים, חשוב מאוד לדעת כמה דברים חשובים על מתנפחים להשכרה.

דברים שחשוב לדעת על מתנפחים להשכרה ביהוד

חובה מפעיל צמוד

שאתם בוחרים שירות של השכרת מתנפחים, מומלץ מאוד לבחור בחברה שמספקת לכם מפעיל צמוד, אמנם מדובר במתקנים בעלי תקנים מחמירים במיוחד, אבל גם במתקנים כאלו הבטיחות צריכה להישמר, מפעיל צמוד שמגיע לאירוע חייב להיות בוגר של קורס עזרה ראשונה, רק חברה שמספקת לכם מפעיל צמוד שהוא בוגר קורס של הגשת עזרה ראשונה יכולה לספק לכם שירות איכותי ומקצועי, שירות מקצועי כולל בתוכו אנשי מקצוע מקצועיים ולא רק כאלו שיחברו את המתקן למשאבה ולחשמל.

ביטוח צד ג'

נכון, אין חוק שמחייב ביטוח כמו בעולם הרכבים, אבל שמדובר על מתקנים שביניהם ניתן למצוא גם מתנפחים שהם יותר בסגנון אקסטרים, חשוב מאוד לוודא שיש לחברה המפעילה ביטוח צד ג'.

חברה מקצועית לא תהסס לרגע להעביר לכם את הרישיון, לעומת חברה חובבנית שלא מחזיקה בסוג של רישיון וביטוח צד ג'.

ימי השכרה

לכל חברה יש נוהל שונה בקשר לימי ההשכרה, רבים חושבים כי ההשכרה נעשית ליום אחד, כלומר יש לקחת ולהחזיר את המתנפח כבר באותו היום, או ביום למחרת, אבל חברות מקצועיות המחזיקות מלאי גדול של מתנפחים, יכולות להרשות לעצמן לתת לכם את המתנפח לארבעה עד חמישה ימים.

לכן, אם אתם חוגגים אירוע הפנינג שנמשך כמה ימים, אתם צריכים לוודא שהחברה יכולה לתת לכם את המתקן המתנפח בהתאם למספר הימים להם את מתכננים את ההפנינג.

מקומות בהם חוגגים אירוע ביהוד ואפשר להוסיף מתנפחים

בריכת ניו ליג – גני יהוד

אין תושב יהוד שלא מכיר את בריכת ניו ליג (גלי יהוד) , שניתן לחגוג בה המון אירועים בעיקר בימי הקיץ הבריכה הופכת להיות מלאה ושוקקת חיים, כל סוג של אירוע שאתם חוגגים בבריכת גלי יהוד, אפשר להוסיף מגוון רחב של מתנפחים, החל ממתנפחים שיכולים להתאים להצבה בשטח המדשאות הרחב של הבריכה ועד למתנפחים מיוחדים שמתאימים גם להצבה על המים של הבריכה.

מתחם המדשאות של קריית הסביונים

קריית הסביונים היא אחת השכונות המיוחדות ביותר בעיר יהוד, והיא כוללת בתוכה מתחם מדשאות רחב ומספר מגרשי ספורט, מגרשי טניס, כדורסל וכדורגל.

בתוך שטח מתחם המדשאות ניתן לא מעט כאלו שבוחרים לחגוג שם ימי הולדת ואירועים, הוספת מתנפחים לאירוע כזה יכולה להפוך אותו לחגיגה ענקית.

אצלנו בעידנס ניתן לאסוף ציוד להשכרה במחסן הראשי בכפר סבא

אפשרות לשרותי הובלה לכל חלקי הארץ בתוספת תשלום

מושב נווה ימין הדקל 35
מחסן מרכזי - אזור השרון

ישובים קרובים : ראש העין, אלפי מנשה, אורנית, הוד השרון, הרצליה, נתניה, כפר שמריהו, פתח תקווה, רמת השרון, רעננה, תל מונד, קדימה צורן

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור