דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים להשכרה בגבעתיים

אם אתם מעוניינים להרים אירוע מכל סוג שהוא- יום הולדת, מסיבת סיום או כל מסיבה כזאת או אחרת, יש לנו את הפתרון האידיאלי עבורכם ועבור הילדים שלכם! מתנפחים להשכרה בגבעתיים או בכל מקום אחר ברחבי הארץ, יהפכו את האירוע שלכם לאירוע בוטיק בעיני הילדים. בעמוד הקרוב נציג בפניכם אתה היתרונות השונים והרבים שיש להקמת אירוע בשילוב מתנפחים להשכרה, כמו גם המגוון הרחב של האפשרויות שעומד בפניכם. תיהנו!

מתנפחים להשכרה בגבעתיים – עולם המתנפחים

מתנפחים כשמם כן הם, הינם מתנפחים עשויי גומי שממלאים אותם באוויר ברוב המקרים (ישנם מתנפחים שמיועדים גם למילוי של מים). מתנפחים ידועים בתור אטרקציית בוטיק בעיני ילדים, ולכן אנו ממליצים לכם לבחור במתנפחים להשכרה בגבעתיים לאירוע שלכם. אם אתם בדרככם לחגוג אירוע כלשהו – בין אם מדובר ביום הולדת לילד שלכם, בין אם אתם מארגנים מסיבת סיום לילדים בגן או בבית הספר או אם מדובר בכל אירוע אחר- מתנפחים להשכרה משלימים וסוגרים את ה”פינה” והופכים את האירוע למושלם בעיניי הילדים. חשבו על זה – מגרש או אולם שלם במתקנים שונים ומגוונים לילדים, מה שנתפס בעיניהם כגן עדן. מעבר לכך, לשימוש במתנפחים יש מספר יתרונות חשובים:

ראשית ואולי חשוב מכל, המטרה שלכם היא להפוך את האירוע למושלם עבור חתן או חתני השמחה. במקרה שלנו, מדובר בילדים מקהל הגילאים החל משנתיים ועד עשר, ולכן אנו צריכים למצוא את המוצר המושלם שיעשה עבורם ועבור המוזמנים האחרים באירוע את הערב בצורה הטובה ביותר. מתנפחים הם מקור שמחה וכיף עבור כל ילד, הרי ילדים רק מחכים לרגע שיוכלו לפרוק אנרגיות ובצורה כיפית. מתנפחים להשכרה עונים בדיוק על ההגדרה הזו, ולכן ללא ספק אם תבחרו במתנפחים לאירוע שלכם- תרצו את חתן השמחה ואת המוזמנים.

שנית וחשוב לא פחות, מדובר באטרקציה שהיא זולה משמעותית מהאלטרנטיבות הקיימות כיום בשוק. כולנו מכירים ויודעים, שילדים דורשים לא מעט במיוחד בימי הולדת. אטרקציות שונות כמו סדנאות, אולם אירועים או דיג’י ואמן חושים, עשויים לעלות לא מעט כסף להורים המארגנים. לעומת זאת, שילוב של מתנפחים באירוע שלכם, יסדר לכם את הפינה הכלכלית. מדובר בסדר גודל של כמה מאות שקלים (כמובן שזה תלוי בסוג האירוע ועל כך נרחיב בהמשך) לעומת אירועים שעשויים להגיע לאלפי שקלים. היופי במקרה של המתנפחים להשכרה בגבעתיים, שלא מדובר בהתפשרות עבור הילדים שלכם, אלא באטרקציה שבהרבה מאוד מהמקרים עולה על אטרקציות אחרות שיש בשוק.

שלישית, המבחר הוא עצום. למה הכוונה? אצלנו בעידנס, תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנפחים להשכרה בכל הסוגים ולכל הגילאים: מתנפחים לגילאים 0-4 (מתנפח מסיבה, מתנפח ליצן, מתנפח נסיכות, מתנפח כוכבים, מתנפח בריכת כדורים, מתנפח ספארי ועוד), מתנפחים לגילאים 3-8 (מתנפח מגלשות, מתנפח טירות גדולות, מתנפח מסלול מכשולים ועוד), מתנפחים גדולים להשכרה (מתנפח טירות, מתנפח במות קפיצה, מתנפח קיר טיפוס ועוד) וכמובן מתנפחים על בסיס מים (בריכת מים ענקית, מגלשות מים בגבהים ואורכים שונים ועוד). המגוון הרחב שיש באפשרותכם לבחור הוא עצום, וכך תוכלו לבחור בדיוק את האטרקציות המתאימות לסוג האירוע שלכם.

רביעית, אתם יכולים לבחור כמה האטרקציה תעלה לכם. כפי שציינו קודם לכן, המגוון העצום של המתנפחים מאפשר לכם לבחור ולהרכיב את סוגי האטרקציות ביום הולדת שלכם- הן בהיבט הפיזי של המוצר והן ברמת המחיר שלו. כך לדוגמא, זוג הורים שמעוניינים להרים מסיבת יום הולדת לבנם הפעוט במסגרת תקציב של 1000 שקלים למתנפחים, הם יוכלו לבחור בעצמם את סוג המתנפחים המתאימים ביותר עבורם ולהרכיב לעצמם את הנוסחה המושלמת לדעתם לסכום שהם הקציבו עבורם. תוכלו להיעזר במחירון המפורט שנמצא באתר הבית שלנו- מתחת לכל סוג מתנפח מפורט המחיר המדויק שבאמצעותו תוכלו לבחור את סוגי המתנפחים המתאימים ביותר לאירוע שלכם.

 

מדוע אנו ממליצים לבחור במתנפחים להשכרה בגבעתיים?

כפי שציינו קודם לכן, למתנפחים להשכרה יש מגוון יתרונות רבים שמביאים להעדפתם על פני אטרקציות אחרות ביום ההולדת של הילד שלכם או במסיבת הסיום שאתם מארגנים (החל מהדינמיות במחיר, המחיר הלא גבוה, שמחת הילדים וכמובן המגוון הרחב שיש להציע). כעת, נתמקד בהיבטים נוספים שמסייעים להוכיח את הטענה שמתנפחים להשכרה הינם אטרקציה מעולה ומומלצת לכל סוג אירוע שהוא.

יתרון חשוב מאוד שיש למתנפחים הם הערך המוסף שלהם. מעבר להנאה הגדולה והרבה של הילדים ושל כל המוזמנים לאירוע, מדובר באטרקציה שעובדת על המוטוריקה של הילדים ומאתגרת אותם ברמה הפיזית. בעולם הטכנולוגי שאנו חיים כיום, שבו כל ילד מבזבז למעלה מכמה שעות בכל יום על המכשירים הסלולאריים או על קונסולות המשחק השונות, הכנסת מתקנים כאלה שמצריכים מן הילד להפעיל את הגוף בצורה פיזית ומאתגרת- מהווים יתרון משמעותי. היופי בשימוש במתקנים במקרה הזה, הוא שהוא לא מצריך מהילד לעשות פעילות פיזית שעשויה להיתפס כשמעממת עבורו- כמו שחייה, ריצה או משחק בכדור.

מתנפחים להשכרה בגבעתיים

כאשר אנו מדברים על עולם המתנפחים, מדובר באטרקציה לכל דבר שהילד רוצה וחפץ להשתתף בה. הרי מי מאיתנו בתור ילד לא אהב לקפוץ לבריכת הכדורים ולנסות לצאת במהירות על אף הקושי והצפיפות של הכדורים? כמו גם קפיצה ממושכת על מתקנים שונים שמפעילה ומאמצת את שרירי הרגליים של הילד? מדובר באפשרות מעולה עבורכם, לשלב ולהרוויח שני ציפורים במכה- ראשית, מדובר באטרקציה שהילד והמוזמנים לאירוע יאהבו ולא יורידו את החיוך בעקבותיה, וכמו כן ציינו את האפקטיביות והיעילות שיש לשימוש במתקנים כאלה על ההיבט הפיזי והמוטורי של הילד.

כאשר אנו מדברים על עולם הפעוטות, ילדים עד גיל 3 לכל המאוחר, ההיבט הזה בא לידי ביטוי בחשיבות רבה יותר: ילדים בגיל הזה לומדים להפעיל את הגוף בצורה הכי בסיסית ביותר, מכיוון שרוב הדברים שהם נחשפים אליהם- הם נחשפים בפעם הראשונה בחייהם. התעסקות במתנפחים שונים שמאתגרים את הפעוטות ומביאים אותם לזחילה ממשוכת, הליכה, זריקה ועוד (כל זה כמובן במעטפת בטיחותית שעליה נרחיב בהמשך)- משפרת ומעלה את הביטחון של הפעוט.

חשוב לציין שכלל המתנפחים שאנו משכירים בחברת עידנס, הינם מתנפחים שמאושרים ברמת הבטיחותית ומחזיקים בכל התקנים הדרושים להפעלת מתנפחים שכאלה. לכן, בהיבט הבטיחותי של המוצר אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שמדובר במתנפחים מאושרים על פי חוק. כמו כן, אצלנו בחברת עידנס אנו מתעסקים בעסק הקמת והפקת האירועים באופן כללי ובפרט בתחום המתנפחים כבר שנים רבות, ואתם יכולים להיות רגועים. עם ניסיון של שנים בתחום ולאחר עשרות אירועים בכל הרמות והגדלים השונים- אנו יכולים להגיד בוודאות שאתם יכולים להיות רגועים.

אם אתם מעוניינים בהקמת אירוע שיכלול מתנפחים להשכרה בגבעתיים בפרט או בכל מקום אחר ברחבי הארץ- פנו עוד היום אלינו דרך אתר האינטרנט שלנו או דרך הטלפון במספר 052-5602602 ואנו נענה בהקדם! כמו כן, תוכלו להיכנס לאתר ולעיין במגוון דוגמאות של אירועים שביצענו בתקופה האחרונה, כמו גם תמונות של כלל סוגי המתנפחים שאתם יכולים להביא לאירוע שלכם. אל תתמהמהו, צרו קשר בהקדם ותנו לנו להרים לכם את האירוע כמה רמות למעלה! באחריות!

אצלנו בעידנס ניתן לאסוף ציוד להשכרה במחסן הראשי בכפר סבא

אפשרות לשרותי הובלה לכל חלקי הארץ בתוספת תשלום

מושב נווה ימין הדקל 35
מחסן מרכזי - אזור השרון

ישובים קרובים : ראש העין, אלפי מנשה, אורנית, הוד השרון, הרצליה, נתניה, כפר שמריהו, פתח תקווה, רמת השרון, רעננה, תל מונד, קדימה צורן

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור