השכרת ציוד לבר מצווה – מה צריך לקחת בחשבון?

הילד \ ילדה מגיעים לגיל המצווה שלהם וזה הזמן לחגוג את האירוע,

יש מגוון אפשרויות לחגוג וכל משפחה הכיוון והיכולות שלה,

במאמר זה נתייחס לכאלו שרוצים לחגוג בר מצווה \ בת מצווה למשפחה הקרובה וחברים הקרובים

בדכ מדובר באירוע מצומצם של גג 80 איש יכול להיות גם הרבה פחות

מה שבטוח שבאירועים אינטימיים אלו אתם זוכים לעשות את האירוע אם האנשים שבאמת קרובים אליכם ואוהבים אתכם

בלי הסחות דעת אלא אתם נטו מול הקרובים שלכם,

ככה שבמידה ויש לכם בית עם גינה זה מושלם וגם אם לא ניתן להשכיר בתים פרטיים או מקומות שמותאמים לאירועים קטנים,

אחרי שאנחנו יודעים איפה אנחנו הולכים לחגוג את האירוע ויש לנו מיקום, מאד חשוב הכיוון של האוכל, כל משפחה יודעת לכוון לסגנון המאכלים שהיו רוצים שיהיו באירוע וגם כאן יש לא מעט חברות כמו קיטרינג דוכני מזון או פוד טראק שיכולים לפנק אתכם במגוון מאכלים, מה שכן מומלץ לפני, לקבל המלצות ואפילו להגיע לאירוע טעימות שלא תופתעו ביום האירוע מהאיכות.

לאחר שעברנו את השלבים האלו כעת צריך לדאוג לפינות ישיבה לכולם ובנוסף לדאוג לחברי הכיתה והמשפחה לשלל אטרקציות לבר מצווה או אטרקציות לבת מצווה.

כשמגיעים לעניין מקומות ישיבה, יש מגוון אופציות של פינות ישיבה, יש ישיבה רישמית כסאות שולחנות וסכו”ם, ניתן למצוא באתר שלנו חבילות מלאות לפי מספר אנשים, יש גם כסאות ושולחנות בר, שמתאים יותר לשלב אותם ולהוסיף לצעירים או למינגלינג, ויש גם פינות ישיבה נמוכות שהופך את האירוע ליותר קליל ופחות רישמי, כמובן שניתן לראות באתר ונוכל גם להמליץ לכם.

לאחר שדאגנו שלכולם יהיה מקום נעבור ונדאג שלכל החברים יהיה משעשע, לצורך העניין יש מגוון של אטרקציות לבת מצווה ומגוון אטרקציות לבר מצווה, הם דיי דומים ומתאימים לשני המינים, הרי כשמגיעים לאירוע כזה מגיעים חברים ומשפחה ויש לא מעט ילדים שבאו לחגוג את היום המשמח הזה, גם כאן ניתן להתרשם ממגוון האטרקציות שיש לעידנ’ס להציע.

חשוב לזכור שזהו אירוע של פעם החיים כדאי לתת דגשים לעבור על כל הדברים ולבנות לוז עם כל הספקים שמגיעים, לקחת טווחי ביטחון של זמנים, ולתת לאדם אחד לנהל ולהיות בקשר עם כולם.

מניסיון שלנו האירועים הקטנים והאינטימיים ביותר, שתוכננו בצורה יפה ללא הגזמה ואפילו דיי צנועה בטעם טוב, הייתי אומר , הם האירועים שהכי נהנו בהם כולם, זכו לפגוש ולהנות מהאירוע עצמו, להכיל ולהתרגש מהאירוע וגם כלת המצווה וחתן המצווה זכו להיות מוקפים באנשים שהם מכירים באופן אישי ואוהבים.

שיהיה המון מזל טוב ושנזכה לראותכם רק בשמחות מאיתנו צוות עידנ’ס

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור