פטריות חימום להשכרה

 מתכננים לערוך את האירוע שלכם בחורף או באביב המוקדם? אז כדאי שתיערכו בהקדם ותדאגו שלאורחים שלכם יהיה חמים ונעים בעזרת פטריות חימום להשכרה. באתר של עידנ’ס, תוכלו למצוא מגוון של פטריות חימום ואם זקוקים לכמה – אז דאגנו להכין לכם כמה חבילות משתלמות במיוחד! רוצים לדעת גם מה ההבדל בין פטריות גז לחשמל? מה המחירים? איך מפעילים אותן? בהמשך העמוד תוכלו לקרוא את המדריך המלא על השכרת פטריות חימום. 

יש לכם עוד שאלות על המוצר?? לא יודעים כמה פטריות חימום אתם צריכים לאירוע שלכם? אל דאגה, אנחנו זמינים בשבילכם תמיד! לחצו על כפתור הווטסאפ ותעברו ישירות לנציג שירות של עידנ’ס! 

 

בחרו פטריות חימום להשכרה

אמינות בשירות

פטריות חימום האם זה בטוח לשימוש ?

פטריות חימום חשמליות ופטריות חימום גז, עוברים בדיקת תקינות של מכון התקנים ע”י היבואנים,
בדיקת תקינות טרום יבוא למוצרים אלו חשובה בהחלט לשקט והביטחון שלנו, אלו מוצרים שעוברים בדיקות תקן קפדניות, אבל עדיין גם באחריותנו לנהוג באחריות ולהשתמש על פי הנחיות היבואן, לכל מוצר כזה יש תנאים והגבלות לשימוש, וחובה להשתמש ולהתייחס להוראות התפעול, לכל דגם ולכל סוג הוראות תפעול שונים, וכל דגם מתאים לפעילות ותנאים מסוימים.
חברת עידנ’ס משכירה פטריות חימום במגוון סוגים מהספקים והיבואנים המובילים בתחום שעברו תקינה מסודרת ע”י מכון התקנים

מתאים לכל אירוע

אז לאיזה אירועים כדאי להשכיר פטריות חימום ?

יש 2 סוגים של פטריות חימום

פטריות חימום גז:
פטריות חימום להשכרה שעובדות על גז אלו פטריות חימום שעובדות ומתאימות בעיקר לעבודה וחימום במקומות חיצוניים, חימום פטריית גז הוא חימום אפקטיבי וחזק, בדרך כלל יש גם ווסת עוצמה להורדה והעלאת עוצמת החום.

פטריית חימום חשמלית:
יש מגוון צורות וסוגים של פטריות חימום חשמל במגוון עוצמות, פטריות חימום חשמליות מתאימות לעבודה בעיקר במקומות סגורים ואפשרי גם במקומות גם לעבודה במקומות ושטחים פתוחים, הם דורשים קירבה למקור חשמל ובדכ צריכת החשמל היא בין 1500-3000W

המחירים הטובים ביותר

איזה סוגים יש ?

בעידנ’ס מגוון של פתרונות חימום להשכרה,
פטריות חימום חשמליות, פטריות חימום גז, מזגנים ניידים, יצרנו עבורכם מגוון חבילות לאירועים במחירים הוגנים, בנוסף אצלנו על כל יום נוסף של השכרה מקבלים 50% הנחה, כך שהחיסכון הוא משמעותי,
צרו קשר ונתאים עבורכם את החבילה המושלמת.

שירות לקוחות

אנחנו תמיד זמינים עבורכם ע”י שירות הלקוחות שלנו, ובעיקר בעיקר חשוב לנו היחס האישי, יש לנו צוות נהדר של אנשי מכירות שימחו לעזור לכם בכל שאלה.

כל מה שרציתם לדעת על השכרת פטריות חימום

אחד מאמצעי החימום הכי פופולריים באירועים זה פטריות חימום. פטריית חימום מתבססת על חשמל או גז (נבין בהמשך את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם). וניתן להשתמש בה בכל מקום – כשכמובן ההעדפה היא שתהיה בחוץ.

השכרת פטריות חימום לאירוע הקרוב שלכם תוכל לסגור פינה עבורכם ועבור האורחים שלכם. גם אם אתם עורכים את האירוע שלכם באולם ממוזג, ברוב המקרים האורחים באיזה שהוא שלב ירצו לצאת החוצה להתאוורר, לדבר עם החבר’ה או פשוט לעשן. אם לא תדאגו לחימום המתחם החיצוני, לאורחים שלכם לא יהיה נעים והם יהיו בלחץ לחזור הבייתה. אז אם אתם עורכים את האירוע כשמזג האוויר עוד קריר בערבים – ממליצים לכם לא לוותר על זה ולהצטייד בכמה פטריות חימום.

 

מה עדיף לשכור – פטריות חימום על גז או על חשמל? 

אז בלי יותר מדי חפירות, ברשותכם אנחנו הולכים לגשת ישר ולעניין! הרבה לקוחות שלנו מתבלבלים בין פטריות חימום גז לבין חשמל, ושואולים אותנו גם מה עדיף?

אז ההבדל העיקרי הוא כמובן מקור החימום, גז וחשמל. פטריות חימום על גז, מתאימות יותר מקומות פתוחים או חצי פתוחים, ופטריות חימום חשמל יתאימו בעיקר לאזורים סגורים.

מבחינת עוצמה – פטריות חימום נחשבות לחזקות יותר עם טווח חימום רחב יותר מפטריות חימום על חשמל.

מבחינת מחירים – פטריות חימום על חשמל נחשבות לזולות יותר בהשוואה לפטריות חימום על גז, אבל קחו בחשבון שזה בגלל התפוקה: כאמור, פטריות חשמל על גז יתנו יותר תפוקה וזו הסיבה שהן יקרות יותר.

הבדל אחרון הוא נושא הבטיחות – פטריות גז נחשבות לבטוחות יותר, ניתן לנייד אותן בקלות. לעומת זאת פטריות חימום על חשמל עשויות להיות מסוכנות יותר, בעיקר כשאורחים עוברים ליד ועשויים למעוד על הכבלים והן גם מוגבלות יותר מבחינת איפה שתוכלו למקם אותם באולם (תצטרכו תמיד שתהיה גישה לחשמל).

מה זה בדיוק פטריית חימום על גז?

פטריות חימום להשכרה הן למעשה תנור גז, שפשוט מגיע בצורת פטריה. בלון הגז ממוקם בתחתית, והוא סגור באמצעות מכסה בטיחות. הגז מוזרם מבלון הגז אל גוף החימום דרך הצינור המרכזי. מצית להבה דולקת בדיוק כמו הכיריים בבית.

הלהבה מכוסה ברשת מתכת עמידה – כך למעשה היא מתחממת ומפיצה חום בצורה מאוזנת לכל הכיוונים ומונעת מהאש להיות גלויה.

הערה חשובה: כשאתם משכירים פטריות חימום מחברת ציוד לאירועים, תוודאו שאתם מקבלים בלון גז תקין שנבדק על ידי החברה וטכנאי מוסמך. כמו כן, בדקו שיש עליו מדבקה עם תאריך בדיקה אחרון ויש לוודא שברז הגז תקין וניתן לסגור את בלון הגז בקלות.

באירועים גדולים מאוד בהם יש צורך בכמות גדולה של פטריות חימום, יש לוודא שיש לכם אישור של מהנדס בטיחות לפני שמשכירים פטריות חימום.

 

מהו טווח החימום לפטריות חימום להשכרה?

כאשר פטריית החימום דולקת היא מפיצה חום בסביבה שבה היא נמצאת, חלק מהפטריות מפיצות חום ברדיוס של כמה מטרים ולכל הכיוונים. לפטריות החימום יש לא מעט יתרונות אשר הפכו אותן להיות אחד מאמצעי החימום המבוקשים והשכיחים ביותר בישראל ובעולם.

 

ראשית מדובר באמצעי חימום אשר יכול לשרת אתכם בחלל החיצוני, בשונה מאמצעי חימום אחרים שאינם יכולים להיות מוצבים בחוץ בגלל תנאי מזג האוויר. בנוסף תוכלו לנייד את פטרית חימום ממקום למקום בקלות, כך תוכלו להציב אותה בהתאם הצורך בכל מקום שבו אתם חפצים. עוד יתרון בולט הוא שאותן פטריות חימום מעוצבות ברמה גבוהה כך שהן לא רק מספקות את החום הנדרש לאורחים שלכם אלא מוסיפות אלמנט עיצובי בחלל שבו הן מוצבות.

 

מה עדיף להשכיר – פטריות חימום בעוצמה גבוהה יותר או פשוט לקחת כמות גדולה יותר של פטריות חימום?

רוב פטריות החימום מפיקות את אותה עוצמה פחות או יותר, לכן ההמלצה שלנו היא ככל שהשטח יותר גדול – השכירו יותר פטריות חימום. פקטור נוסף שעליכם לקחת בחשבון זה כמות האנשים שיהיו באירוע. ככל שיש יותר – אז כדאי לקחת פטריות חימום לא בעוצמה מקסימלית, ופשוט לפזר אותן יותר ברחבה, ככה שמי שיישב או יעמוד ליד הפטריה, לא ירגיש שחם לו מדי.

לסיכום: כלל אצבע הוא לקחת יותר פטריות חימום ככל ששטח וכמות האנשים גדולה יותר, זו הסיבה שגם יצרנו עבורכם חבילות של פטריות חימום במחירים נוחים.

 

לכמה זמן מספיקה פטריית חימום? 

לפטריות חימום יש מקום למיכל גז של 12 ק”ג. ברוב המקרים, זה אמור להספיק לכם לפחות ל10 שעות בממוצע. אם אתם עורכים אירוע שהולך להיות מספר ימים, או לחילופין – האירוע שלכם פשוט מתארך, תוכלו להשכיר עוד בלון גז, כך שברגע שהוא ייגמר תוכלו להחליף את המיכל בקלות ובמהירות וליהנות מעוד שעות של חימום.

איך מדליקים פטריית חימום?

הדלקת פטריית חימום זה לא מדע טילים – זה די פשוט אבל כן כדאי לקחת בחשבון שהתהלי קצת יותר ארוך מהדלקת גז בבית, מהסיבה הפשוטה שזה צריך להיות על פי התקן.

אז איך מדליקים פטריית חימום? הנה כל השלבים: 

  1.  בשלב הראשון יש להרים את ה מכסה התחתון שמכסה את בלון הגז.
  2. לאחר מכן, הכניסו את הבלון גז לכלוב, ואז צריך להבריג את הצינור שיורד מהעמוד לברז הגז. שימו לב: ההברגה בפטריית חימום הפוכה ולמעשה נגד כיוון השעון כשסוגרים.
  3. לאחר שתסיימו לחבר את הצינור לבלון גז – תפתחו את הברז שלה בלון עד הסוף, ואז סגרו את המכסה של הכלוב.
  4. המתינו לפחות 20 דקות על מנת שהגז יוכל לעלות כלפי מעלה לפני שמדליקים אותו בפעם הראשונה. שלב זה הוא המלצה ולא חובה.
  5. בחלון העליון של פטריית החימום, תשימו לב שיש ווסט. לחצו את הווסט פנימה וסבבו אותו לכיוון הרישום. החיזקו את הווסת פנימה למשך דקה.
  6. בשלב הבא, אם תסתכלו יש מתחת לווסת כפתור אדום, זה למעשה כפתור ההצתה. יש ללחוץ עליו מספר פעמים, עד שבאיזה שהוא שלב תראו את הלהבה מעל הווסת וליד המבערים. שימו לב שאת כל זה אתם צריכים לעשות בזמן שאתם מחזיקים את הווסת על מצב PAILOT.
  7. לאחר כשלהבת העזר נדלקת – המשיכו להחזיק את הווסת על PAILOT לעוד כ-10 שניות.
  8. בשלב הבא, הפסיקו ללחוץ על הווסת. סובבו אותו לעוצמת הלהבות שאתם רוצים.

איך נכבה את פטריית החימום בסוף השימוש?

בסיום האירוע והשימוש בפטריות חימום, יש לסובב את הווסת למצב כיבוי, או OFF. סגרו הטב את בלון הגז. יש להדגיש כי גם במקרים בהם פטריית החימום נכבתה לבד, יש לסגור את ברז הגז של הבלון. אין להשאיר אותו פתוח.

שומרים על בטיחות בהשכרת פטריות חימום

אז כאן ראוי לציין כי פטריות חימום הן מוצר ביטחותי מאוד, ואצלנו בעידנ’ס הן כולן עומדות בתווי התקן הנדרשים. עם זאת, כמו כל דבר שמערב גז ואש, חשוב לשמור על כמה הוראות בטיחות.

  1. כשאתם ממקמים את פטריות החימום במתחם, וודאו שאתם עושים זאת במפלס ישר.
  2. אם פטריות החימום אינן בשימוש, יש לסגור את הברז של הבלון גז.
  3. אין למקם את פטריות החימום להשכרה קרוב מדי למקורות דליקים, כמו עצים, גגות. המרחק צריך להיות לפחות מטר אחד, ורצוי לשאוף תמיד ליותר.
  4.  שימו לב שאתם דואגים להרחיק חומרים דליקים מפטריות החימום.
  5. מריחים ריח חריף של גז? סגרו את הברז הראשי של הבלון, גם אם אתם בשטח פתוח.
  6. אם פטריית החימום קיבלה מכה או נפלה – עדיף תמיד לקרוא לטכנאי שיבדוק אותה ולא לנסות להדליק אותה לבד.
  7.  קחו בחשבון שגובה פטריות חימום הוא סביב ה2 מטר ומעלה, לכן אם אתם עורכים את האירוע שלכם בחוץ ויש אוהלים, הצללות, פרוגולות וכו’ – וודאו שיש מספיק מרחק ביטחון.

 

כמה עולה להשכיר פטריות חימום לאירוע? 

אתם בטח יכולים כבר לנחש את התשובה שלנו: זה תלוי. נכון, אבל אנחנו לא נבלבל לכם את השכל, המחיר לפטריית חימום מתחיל ב200 ש”ח ליחידה אחת, אבל אם אתם זקוקים לכמה – אז הכנו לכם כמה חבילות משתלמות במיוחד שכוללות כמות של פטריות חימום.

המחיר להשכרה הוא יומי, ואם זקוקים הלשכיר למשך זמן ארוך יותר מוזמנים ליצור איתנו קשר.

 

כמה פטריות חימום להשכרה אני צריך לאירוע? 

כמות הפטריות החימום שתצטרכו להשכיר תלויה בכל מיני גורמים. בניהם: מה גודל השטח שעליכם לחמם? מיקום האירוע? כמות האורחים? ואיזה אזורים אתם רוצים לחמם?

כשאתם משכירים פטריות חימום מעידנ’ס, אתם תוכלו להיות רגועים כי אנחנו נדאג להתאים לכם את כמות הפטריות החימום שאתם זקוקים וגם את הסוג. כמו שאמרנו יש לנו גם חבילות פטריות חימום להשכרה.

אחרי שתחליטו להשכיר את פטריות הגז – חשוב לבדוק מול המפעיל שבלוני הגז מגיעים מלאים, כך שזה יספיק לכם לכל האירוע.

כמו כן, חשוב לבדוק מול חברת ההשכרה שמחירים כוללים את בלון הגז – או שאולי זה כרוך בתוספת תשלום.

 

 

 

תו תקן
הפעלה
הובלה
יש לכם שאלות?
פנו אלינו וקבלו ייעוץ והכוונה בחינם
לשירותכם תמיד! 🌟 צוות עידנ’ס.
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור