מזגנים ניידים להשכרה

עורכים את האירוע שלכם בחוץ בקיץ? בדיוק בשביל זה, כדאי להצטייד במזגנים ניידים להשכרה. מזגנים ניידים הם פתרון מושלם עבור אלה שמעוניינים לערוך את האירוע שלהם בחוץ בחודשי הקיץ החמים. אנחנו מספקים מגוון רחב של מזגנים ניידים להשכרה ותוכלו גם להשכיר חבילה של כמה מזגנים שידאגו לצנן את האירוע שלכם ולהעניק לאורחים שלכם חוויה נעימה. לא יודעים איזה מזגן יתאים לאירוע שלכם? או כמה מזגנים אתם צריכים? אנחנו תמיד זמינים עבורכם ונשמח לעזור לכם לבחור את הציוד המושלם בהתאם לצרכים שלכם.

בחרו מזגנים ניידים להשכרה

למעלה מ - 15 שנות נסיון

כשמדובר בשירות וראש שקט אז חשוב לדעת שלעידנ’ס שנים רבות של ניסיון בתחום, יש בעידנ’ס השכרת מזגנים ניידים ממגוון גדלים והספקים, טכנאי שנותנים מענה בזמן תקלה הרי אחרי הכל מזגן נייד הוא מוצר חשמלי לכל דבר וגם הוא מתקלקל לא מעט במיוחד בגלל שהוא לא ממוקם במקום אחד אלא נע בין לקוחות ומתנייד בעגלה על גבי נגרר, לכן זה לא הדבר הכי בריא אבל זו הדרך היחידה לתת מענה ללקוחות שמחפשים מזגן נייד לאירועים או מזגן נייד לסוכה או מזגן נייד לחדר שרתים.

תוספת מושלמת לכל אירוע

כשאתם במקום סגור או חדר אולם אז כשחם אז חם, והשכרת מזגן נייד יכולה לתת מענה זמני למזגן שהתקלקל או למקום זמני שהוקם לצורך ארוע או כל דבר אחר ברב המקרים מזגן נייד משמש כצורך זמני ביותר הרי למקרה קבוע אין צורך במזגן נייד אלא כבר בקבוע.

המחירים הכי משתלמים בהתחייבות !

חשוב לנו לציין שעבור מה שתשלמו תקבלו מאיתנו את הכי טוב שאפשר, זה מתחיל ממענה טלפוני מקצועי, אנשי מכירות ואנשי שירות והתקנה מיומנים, מזגנים נידים שמתאימים לצרכים, לאחר שיחה מקצועית עם איש מכירות ולאחר הבנת צרכים ותנאי שטח נתאים את מזגן נייד שמתאים בדיוק לצרכים שלכם, והמחיר שתקבלו הוא מחיר שווה משתלם.

אנחנו פה בשבילכם !

חשוב לדעת שאנחנו תמיד זמינים בשבילכם, לא מעט פעמים השכרת מזגן נייד משמשת גם למקומות חשובים ואנו וצוות עובדים מיומן מוכנים לקראת כל דבר שיצוץ בשטח, עידנ’ס אחרי 14 שנה של ניסיון ועבורכם אולי זאת פעם ראשונה אבל בשבילנו זאת הפעם האלף ואנחנו יודעים ומסגולים להתמודד עם כל דבר.

כשאתם משכירים מזגנים ניידים אצלנו חשוב שתדעו

אפשרויות ושימושים של מזגן נייד להשכרה

האפשרות לקיים אירועים בחצר הפרטית שלנו באוהל אירועים הופכת קיום אירועים לגמיש הרבה יותר. כאשר אנחנו מקיימים אירוע בחוץ אנחנו נהנים מאוויר צח, מנוף, חצר פסטורלית ובאירועים כגון שבעה אנחנו יכולים לשלב בין הישיבה בבית לבין הישיבה באוהל, בחצר. כפי שידוע היטב, האקלים הישראלי הוא לא פשוט, בטח כשמדובר בקיץ, וברוב חודשי השנה זה כמעט לא אפשרי לשבת באוהל לאורך זמן ללא מיזוג. למרבה המזל גם לכך יש פתרון קל – מזגן נייד להשכרה.

 

מזגן נייד – מה זה?

כפי שניתן להבין משמו, מזגן נייד זהו מזגן שניתן לקחת ממקום למקום, והוא אינו מקובע למבנה ספציפי. בדומה למזגן נייח, המערכת של מזגן נייד מרכזת את האוויר ודוחסת אותו במיכל המבודד תרמית, ולאחר מכן מקררת אותו ופולטת אותו החוצה. מזגן נייד מתאים לחללים סגורים כגון אוהל אירועים, אך ניתן גם להציב אותו בשטח פתוח.

 

למה מזגן נייד משמש?

מזגנים ניידים יכולים לשמש לכל מיני מטרות:

  • פתרון נוח לדירה שכורה: בישראל דירות רבות להשכרה הן ללא מזגן, וברוב המקומות זה בלתי נסבל לחיות בלי מזגן בקיץ. כשוכרים שלא נשארים בדירה לטווח הרחוק זה בהחלט לא משתלם להשקיע אלפי שקלים במזגן שלא נוכל לקחת איתנו, ולכן מזגן נייד יכול להיות הפתרון המושלם לכך – המזגן ישמש אותנו בדירה כמה שנצטרך, וכשנעבור ניקח אותו איתנו.
  • אירועים ומקומות ציבוריים: מזגנים ניידים שימושיים מאוד באירועים, עסקים ומקומות ציבוריים ובאופן כללי בכל מקום המארח אנשים באוויר הפתוח. מזגן נייד ניתן להוציא החוצה ולהשתמש בו רק בזמן הנחוץ לטובת רווחת האורחים או הלקוחות. כאשר מדובר באירוע שאנחנו עורכים בגינה שלנו ניתן לשכור מזגן נייד באופן חד פעמי.
  • סוכות: אמנם סוכות לרוב יוצא בחודשים ספטמבר או אוקטובר, אבל בישראל גם חודשים אלו יכולים להיות חמים מאוד. כאשר אנחנו עושים ארוחות משפחתיות בסוכה, ובטח במקרים שאנחנו ישנים בסוכה זה מאוד נוח שיש אמצעי מיזוג איכותי ויעיל שישמור על אווירה נעימה.

 

מה ההבדל בין מזגן נייד לנייח?

את ההבדל העיקרי ניתן להבין מהשם – מזגן נייד הוא מזגן שאפשר לקחת ממקום למקום, בעוד מזגן נייח הוא מקובע במבנה מסוים. עם זאת, ישנם עוד מספר הבדלים שכדאי לשים לב אליהם:

  • קירור וחימום: כידוע, מזגן נייח לא משמש רק לקיץ ולקירור, וניתן גם לחמם באמצעותו את החדר. לעומת זאת, מזגנים ניידים הם לרוב מקררים בלבד וזוהי הפונקציה בעיקרית שלהם. במידה ואתם מעוניינים בחימום עבור אירוע המתקיים באוויר הפתוח או באוהל, ההמלצה שלנו היא להשתמש בפטריות חימום.
  • ניקוז: תהליך הקירור של האוויר כולל פליטה של מים, הן במזגן נייד והן במזגן נייח. מזגן נייח לרוב יהיה מחובר לאיזושהי מערכת ניקוז חיצונית, או שפשוט המים נוטפים מהמערכת החוצה. באופן מובן, מזגן נייד לא מחובר למערכת ניקוז חיצונית אך בכל זאת המים שהוא פולט צריכים ללכת למקום כלשהו, ולכן לרוב הוא יכיל כלי קיבול שמכיל את המים שפולט המזגן ויש לרוקן אותו באופן ידני כאשר הוא מתמלא.
  • קירור נקודתי: בעוד מזגן נייח לרוב מקרר חדרים באופן מלא גם אם לוקח לו הרבה זמן לעשות זאת, מזגן נייד מקרר באופן יותר נקודתי כך שיש הבדל מסוים בטמפרטורה בקרבת המזגן הנייד לבין הטמפרטורה בשאר המרחב. 

 

מהם היתרונות של מזגן נייד?

מזגן נייד הוא פתרון טכנולוגי נהדר, ולו יש יתרונות רבים:

  • ניידות: בסופו של דבר הפונקציה המרכזית של מזגן נייד היא הניידות שלו, וזהו היתרון הכי גדול שלו. מזגן נייד ניתן למקם ללא כל מאמץ היכן שתרצו ולהנות מקירור לפי רצונכם.
  • מקרר באופן ממוקד: זה יכול להיות יתרון גדול במקרים בהם אנחנו יושבים באופן די מרוכז בחלל גדול יחסית שאין צורך לקרר את כולו, אלא רק חלק ספציפי בו. המיקוד הזה מאפשר למזגן הנייד לקרר מהר יותר מאשר מזגן נייח המקרר את כל החדר בקצב שווה ולרוב איטי יותר.
  • קומפקטי: מזגנים ניידים מעוצבים לרוב באופן קומפקטי כך שהם לא תופסים מקום רב ומאפשרים לנו לנצל את המקום בצורה טובה. 
  • ייבוש האוויר: בישראל אנחנו מכירים היטב אקלים חם ולח, ואחד היתרונות של מזגן נייד הוא ייבוש האוויר, כך שאנחנו גם נהנים מאוויר קר וגם מהפחתת לחות.
  • אנרגיה: המיקוד של מזגן נייד והעובדה שהוא מקרר מהר באופן יחסי מאפשרים לנו לחסוך באנרגיה.
  • קל להתקנה: לעומת מזגן נייח שהתקנתו מחייבת תכנון מראש, ההתקנה של מזגן נייד פשוטה מאוד ולמעשה כמעט לא קיימת – צריך רק להציב אותו היכן שרוצים ולהפעיל.

 

כיצד נבחר מזגן נייד מתאים?

  • רעש: מומלץ לבחור מזגן נייד שקט ככל האפשר, והדבר תלוי בשני דברים: ראשית, ככל שהמזגן נקי יותר כך הוא יעשה פחות רעש ושנית, יש לבדוק את מידת הזיהום האקוסטי בדציבלים.
  • יכולת קירור: ככל שהמזגן מוצב בחלל חם יותר, כך יש לוודא שהוא יכול לקרר באופן אינטנסיבי. 
  • עומס חום: יש לבדוק את עומס החום בחלל הנמדד ביחידות BTU, ולוודא שרמת הקירור במזגן ביחידות BTU עולה על עומס החום. זה מחושב כך: כל מטר מעוקב הוא 6 BTU, וכל אדם שנמצא בחלל הוא 500 BTU. 

 

כמה עולה להשכיר מזגן נייד?

אז כמה עולה לשכור מזגן? הדבר תלוי במזגן אותו אתם בוחרים וכן במשך תקופת ההשכרה. כך למשל, אם אתם מחפשים השכרת מזגן לסוכה קטנה, תוכלו למצוא מזגן נייד קטן להשכרה החל מ-300 ש”ח, ו-150 ש”ח עבור כל יום נוסף. אם אתם מעוניינים לקרר אוהל גדול באירוע, תוכלו למצוא מזגן נייד תעשייתי להשכרה החל מ-1500 ש”ח. 

עידנ’ס שירותי השכרת ציוד לאירועים ואטרקציות מכל הסוגים.

תו תקן
הפעלה
הובלה
יש לכם שאלות?
פנו אלינו וקבלו ייעוץ והכוונה בחינם
לשירותכם תמיד! 🌟 צוות עידנ’ס.
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור