דברו איתנו בקלות !

052-5602602

השכרת ג’ימבורי לאירועים

כאשר חוגגים יום הולדת או עורכים מסיבה כלשהי לילדים, אתם רוצים שכולם ייהנו. אתם רוצים לראות את כל הילדים משחקים בשמחה ונהנים במסיבה. אך האמת שלהעסיק ילדים זה לא תמיד קל. הורים רבים מחפשים אחר הפעלות לילדים ואטרקציות שונות על מנת להעסיק את הילדים. אז איך עושים זאת בצורה הטובה ביותר? אם אתם רוצים ללכת על בטוח, השכרת ג׳ימבורי לאירועים הוא הפתרון הטוב ביותר. כל הילדים אוהבים לשחק ולהשתולל בג׳מבורי ואתם הרי מכירים את זה מכל ביקור בקניון בו הילדים רק רוצים להעביר שעות בג׳ימבורי.

קצת מידע- מה זה אומר השכרת ג׳ימבורי?

הג׳ימבורי הוא מתחם משחקים אשר יכול להגיע בגדלים שונים. הוא מספק לילדים סביבת משחקים כיפית, נעימה וגם חשוב מאוד בטוחה. הילדים אוהבים להשתולל ולא אחת הם נפצעים כאשר הם משתוללים בפארקים הציבוריים. מטרת הג׳ימבורי היא לאפשר לילדים לשחק בהנאה בעוד ההורים יכולים להיות שקטים ולדעת שהילדים משחקים בתוף סביבה בטוחה הכוללת אלמנטים רכים, כמו למשל ברכת כדורי ספוג, גלילים צבעוניים, צורות של בעלי חיים והכל בטוח ומותאם לגיך הרך. בהתחשב בכך שמדובר בסביבת משחקים בטוחה, דבר שכל הילדים אוהבים וזה גם זול – השכרת ג׳ימבורי ליום הולדת היא הרעיון המוצלח ביותר!

הג׳ימבורי יכול גם להגיע אליכם

רוצים לעשות מסיבה לילדים בבית, בגינה או בכל מקום אחר? מהיום אין צורך ללכת לג׳ימבורי – עם השכרת ג׳ימבורי לילדים, הג׳ימבורי מגיע אליכם. כל מה שצריך זה להזמין ערכת ג׳ימבורי, אפילו ישנן ערכות קטנות המתאימות לסלון הביתי ובזה סגרתם כמעט את כל הפינות. זו תהייה האטרקציה המרכזית באירוע. אם ישנם גם מבוגרים באירוע, הם יוכלו להתעסק בענייניהם בעוד הילדים משחקים. הזמנת ערכת ג׳ימבורי הביתה היא הדרך הטובה והבטוחה ביותר לבילוי.
רוב ערכות הג׳ימבורי מתפרקות לחלקים ונכנסות בקלות לרכב. אתם יכולים לשכור ערכת ג׳ימבורי ופשוט להגיע אלינו על מנת לאסוף אותה. אנו נסביר לכם כיצד להרכיב ולפרק (זה פשוט מאוד!).

מהו היתרון של השכרת ג׳ימבורי?

הוא האפשרות להשתמש בו בתוך הבית ובתוך מבנים סגורים. זה נותן יתרון גדול למי שחוגג יום הולדת בתקופת החורף, תקופה בה אנשים מעדיפים לבלות במקומות סגורים. ניתן לערוף מסיבת יום הולדת בבית, סביבה חמה נעימה ובעיקר בטוחה.
אצלנו בעידנ׳ס תוכלו למצוא מבחר ערכות ג׳ימבורי בגדלים שונים המתאימים לכל מטרה ולכל גודל של שטח העומד לרשותכם. אך לא רק ג׳ימבורי להשכרה תוכלו למצוא אצלנו, בוודאי תרצו קצת כיבוד לילדים – אצלנו תוכלו למצוא גם מכונות מזון על מנת לפנק את הילדים, ממכונת סוכר ועד תירס חם, אצלנו תמצאו את כל מה שנדרש בשביל לארגן מסיבת יום הולדת מושלמת לגיל הרך.

באהבה מצוות עידנס’- לכל שאלה צרו איתנו קשר

אצלנו בעידנס ניתן לאסוף ציוד להשכרה במחסן הראשי בכפר סבא

אפשרות לשרותי הובלה לכל חלקי הארץ בתוספת תשלום

מושב נווה ימין הדקל 35
מחסן מרכזי - אזור השרון

ישובים קרובים : ראש העין, אלפי מנשה, אורנית, הוד השרון, הרצליה, נתניה, כפר שמריהו, פתח תקווה, רמת השרון, רעננה, תל מונד, קדימה צורן

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור