גנרטור להשכרה

לתפעל אירוע חוץ בקלות!

בחרו גנרטור להשכרה

למעלה מ - 15 שנות נסיון

תוספת מושלמת לכל אירוע

המחירים הכי משתלמים בהתחייבות !

אנחנו פה בשבילכם !

שאתם משכירים גנרטור אצלנו חשוב שתדעו

תו תקן
הפעלה
הובלה
יש לכם שאלות?
פנו אלינו וקבלו ייעוץ והכוונה בחינם

בדיוק כמו ביטוח – רוב האנשים לא חושבים על השכרת גנרטור עד שהם צריכים להשתמש בכזה. אז אם פתאום חלילה תתרחש הפסקת חשמל באולם האירועים שלכם, או שאולי אתם בטבע ועורכים מסיבת יום הולדת לתוך הלילה ואין לכם מקור חשמל – אתם בהחלט תמצאו את עצמכם מתחרטים שלא השכרתם גנרטור. זה גם לא באמת כל כך יקר, אז אם זה עניין של שיקול כספי או ניסיון לחסוך כמה שקלים: מניסיון (וטלפונים באמצע הלילה אם אנחנו יכולים להגיע בדחיפות עם גנרטור) אל תעשו את זה. פשוט השכירו גנרטור שיהיה הגיבוי שלכם.

מה זה בעצם גנרטור ואיך זה עובד?

הגנרטור הוא למעשה ספק חלופי של חשמל – הוא יכול לתת לנו חשמל ללא הצורך בחיבור לחשמל, כיוון שהוא עובד על סולר או בנזין (זה יהיה תלוי בסוג הגנרטור שתבחרו). כדי שהוא יעבוד בצורה תקינה, יש לוודא שהגנרטור מתוחזק בצורה נכון ומלא לו שמן. יש מיכל דלק שאותו יש למלא בטרם חיבור הציוד לגנרטור.

כמו כן, תצטרכו לוודא שכמות הדלק שתמלאו תספיק להחזיק את האירוע, לכן אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו לשים ג’ריקן נוסף למקרה שהמיכל יתרוקן במהלך האירוע.

כמו כן, כדי להימנע ממצבים שהחשמל קופץ במהלך האירוע, מומלץ לחבר לגנרטור רק מכשירים שהם על מיצב מתח והספק שמתאים לגנרטור שאתם משכירים. תוכלו להתייעץ על כך עם המומחים של עידנ’ס.

 

מה חשוב לדעת לפי שמשכירים גנרטור?

יש כמה דברים שחשוב לדעת לפני שאתם משכירים גנרטור לאירוע שלכם:

  1. סוג הגנרטור – כשאנחנו אומרים סוג הגנרטור להשכרה, הכוונה בעיקר להספק הוואט וגודלו. אם אתם עורכים אירוע גדול, אז מומלץ להצטייד בגנרטור 6500 וואט ומעלה. אם אתם עורכים אירוע מצומצם וקטן יותר, תוכלו להסתפק גם בגנרטור 2500-3000 וואט. כמובן שמומלץ להתייעץ איתנו לפני ההשכרה, אנחנו נוכל להתאים לכם את הסוג בצורה מדויקת.
  2. שקט או לא שקט – אם אתם חושבים שכל הגנרטורים בעולם משמיעים רעשים חזקים – אז אתם טועים. יש גנרטורים מרעישים, אבל יש כאלה שהם שקטים. חשוב לבחור באחד שמתאים לאופי האירוע שלכם. לצורך העניין, אם אתם עורכים חתונה בטבע סביר להניח שתעדיפו להשכיר גנרטור מושתק שלא יעשה רעש גדול במהלך האירוע. לעומת זאת, במסיבות טבע תוכלו להשכיר גם גנרטור רועש בגלל שהמוזיקה סביר להניח תהיה חזקה והגנרטור לא יפריע לאף אחד.
  3. יש להציב את הגנרטור במקום בטוח- בהמשך אנחנו נעבור על כל כללי הבטיחות, אבל קחו בחשבון שהגנרטור צריך להיות מונח על שטח ישר, אחרת זרימת הדלק לא תגיע לצינור והוא לא יוכל לעבוד בצורה מיטבית. וכמובן, חשוב לזכור שהגנרטור שלכם צריך להיות מרוחק ממוקדים צפופים ומדברים דליקים – שכן אחרי הכול הוא עובד על דלק.

 

כמה דלק צריך למלא בגנרטור?

זה תלוי בכמה שעות אתם תרצו להשתמש בו. לרוב, כלל האצבע הוא שעבור כל שעה של פעילות תצטרכו ליטר אחד של דלק. במילים אחרות ליטר אחד על כל שעת עבודה של הגנרטור.

 

איך תדעו איזה גנרטור להשכרה עליכם לבחור? 

בכדי שתדעו איזה סוג גנרטור עליכם לקחת וכמה וואט שהו אצריך להיות – תצטרכו להבין כמה וואט כל מכדדיר חשמל שתחברו לגנרטור יצרוך לכם. לאחר שתחשבו כמה וואט כל אחד מהמכשירים החשמליים יצרוך – תוכלו לדעת איזה סוג גנרטור עליכם להשכיר.

הה דוגמה: נניח ואתם רוצים לחבק רמקול ומערכת הגברה שצורכים ביחד 400 וואט, ולהוסיף גם עמוד תאורה שצורך סביבות ה100 וואט, ומכונת שווארמה שצורכת 1200 וואט, בסך הכול תצטרכו לחשב את כל צריכת החשמל של המכשרים ביחד = 2100 וואט. מה שאומר, שאתם תצטרכו להשכיר גנרטור אחד של לפחות 2500 וואט.

טיפ: תמיד תקחו יותר, כלל אצבע 500 וואט יותר ממה שצריך “על הנייר”. למה? כי אם תנצלו את כל הכוח שלו הגנרטור שלכם פשוט יפסיק לעבוד. אז מספיק ששלא חישבתם נכון את צריכת החשמל של אחד המכשירים, אתם עלולים למצוא את עצמכם בלי חשמל.

 

כמה יעלה להשכיר גנרטור לאירוע? 

אז כמו שכבר הבנו, זה קודם כל יהיה תלוי בסוג ובגודל הגנרטור שאתם צריכים להשכיר. בחברת עידנ’ס המחירים מתחילים החל מ250 ש”ח לגנרטור 2500 וואט.

לפני שאתם שוכרים את הגנרטור – יש לוודא שהחברה מבצעת בדיקות ותחזוקה שוטפת. כמו כן, ממליצים לא להשכיר מהמקום הכי זול שמצאתם באינטרנט. ערכו תמיד סקר שוק והכי חשוב – תקראו מה לקוחות מספרים עליהם, האם החברה אמינה? האם הציוד שלהם במצב טוב?

איך מפעילים גנרטור להשכרה? 

הפעלת הגנרטור הוא תהליך מאוד פשוט וכל אחד ואחת יכולים לעשות זאת. תכף נעבור שלב שלב ונראה איך בדיוק עושים את זה, בלי שום ידע קודם (ואנחנו בעידנ’ס כמובן נסביר לכם במעמד ההשכרה איך, כמה, מתי ולמה)

  1. בשלב הראשון מדליקיםץ העבירו את הכפתור ON/OFF בחזית הגנרטור למצב ON.
  2. כעת, העבירו את ברז הדלק משאמל לגנרטור גם למצב דלוק ON.
  3. תעבירו את הצ’וק השחור משמאל לגנרטור – לצידו השמאלי.
  4. כעת, בזהירות משכו את חוט ההתנעה משמאל לגנרטור כלפי מעלה. אם אתם רואים שהגנטור לא מתניע, נסו לחזור על הפעולה כמה פעמים.
  5. מעולה! הגנרטור מונע. כעת העבירו את הצ’וק השחור שהעברתם קודם שמאלה – בחזרה לצד ימין.

אצלנו בעידנ’ס – אנחנו דואגים להסביר את כל השלבים האלה וגם תוכלו לראות את הסרטונים בו אנו מדריכים איך בדיוק לעשות את זה (הסרטונים נמצאים בדפי מוצר).

כללי בטיחות חשובים בהשכרת גנרטור 

חברים, שימו לב: יש כמה כללים בטיחות שחשוב להקפיד עליהם! גנרטור עובד על דלק, זה לא משחק ילדים!  הנה כמה דגשים חשובים שעליכם להקפיד שאתם משכירים גנרטור:

  1.  הציבו את הגנרטור על שטח מיושר
  2.  לוודא שהגנרטור רחוק מאנשים ושילדים לא יוכלו להתקרב אליו.
  3.  אין לעשן ליד הגנרטור וגם אין להדליק אש, להדליק מנגל , להשליך בדלים או כל דבר שעשוי להיות דליק.
  4.  כאשר ממלאים את הגנרטור בדלק – חובה לכבות אותו קודם. אין למלא אותו כשהוא עובד.
  5.  אין למקם אותו על חול בחוף או קרוב למקורות מים.

 

כמה שעות פעילות הגנרטור יכול לעבוד? 

הגנרטורים של עידנ’ס יכולים לעבוד שעות רבות – הם פועלים על דלק בנזין 95. ככל שתמלאו אותו ביותר דלק – הוא יספיק ליותר שעות עבודה. שימו לב: אנו לא נותנים דלק במסגרת ההשכרה, זו היא אחריות שלכם למלא אותו בהתאם למשך השימוש שאתם צריכים.

כאמור, מילוי הדלק ייעשה לפי החישוב של ליטר 1 לשעה אחת של עבודה. במילים פשוטות יותר, אם אתם צריכים שהגנרטור יפעל במשך 7 שעות, אז עליכם למלא אותו ב7 ליטר דלק ממסוג בנזין.

את הדלק תוכלו לקנות בכל תחנת דלק ולמלא בג’ריקן ייעודי. אפשר גם לתדלק את הגנרטור ישירות בתחנת דלק.

 

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור