סוגי אטרקציות לבר מצווה

כל מי שיש לו ילדים יודע לומר שכבר כאשר הילדים מגיעים לגיל שלוש, השאלה איך להפיק להם יום הולדת הולכת ונהיית מורכבת. ברור לנו שאנחנו רוצים לשמח את הילדים, אך יש איזה ציפייהכ לראות שכל אירוע יהיה יותר גרנזיוני מהשני. כך קורה שככל שהשנים עוברות הילדים מצפים מאיתנו, ההורים, שנעשה להם אירוע עוד יותר גדול ומרשים, מה שמעורר את השאלה – איך עושים בר מצווה בלתי נשכחת? יש לכך המון מרכיבים, אבל העיקרי שבניהם – זה אטרקציות לבר מצווה. איזה סוגים הכי מומלצים? כל התשובות במאמר הבא. 

 

ההחלטה כמה אטרקציות לשלב

טיפ חשוב שנוכל לתת לכם בנושא של אטרקציות שונות לבר מצווה, זו השאלה על כמה אטרקציות מדובר. כלומר, ישנם לא מעט הורים שמרוב הרצון שלהם לשמח את הילד, הם בוחרים מגוון רחב של דברים מלהיבים. בחירה כזאת עלולה להיות בעייתית מאוד, כי הרבה פעמים מרוב שיש אטרקציות ואפשרויות לא פשוט להתרכז בכל אטרקציה ולהבין מה מיוחד בה. לכן, אם אתם יכולים להכין לעצמכם רשימה של אפשרויות בהתחלה ואז לצמצם אותה, זה בהחלט יכול לעזור. זכרו שלא תמיד כל המרבה הרי זה משובח ולכן יש טעם לבחור רק את מה שיכול להלהיב בעיניכם את הילדים. כמו כן, בעת בחירת האטרקציות מאוד כדאי גם להתחשב בשאלה איפה תתקיים בר המצווה. אם מדובר על בר מצווה שעתידה להתקיים במועדון קטן יחסית, לא בטוח שכדאי יהיה לבחור אטרקציות שגוזלות מקום רב. מצד שני, אם אתם יודעים שהמקום גדול מאוד ביחס למשתתפים, הרי שבהחלט מומלץ יהיה לבחור את האטרקציות הכי גדולות שיש.

השילוב של אטרקציות מכמה סוגים

עוד טעות שהרבה פעמים הורים עושים כאשר הם מחפשים אטרקציות לבר מצווה, זה למעשה לבחור אטרקציות שהן כולן מאותו הסוג. זו טעות חמורה כי זה אומר שלא כל האורחים שיגיעו לאירוע יוכלו ליהנות מכל האטרקציות, כך שזה לא מומלץ. משמעות הדברים היא שאם אתם חושבים לשלב שולחן סנוקר, כדאי יהיה גם לשלב טניס שולחן, שכן מדובר על שתי אטרקציות ששונות אלה מאלה בצורה משמעותית ביותר. זה נכון גם לגבי כל סוג אחר של אטרקציות, כי בסופו של דבר הרעיון הוא לבחור את האפשרויות שיכולות להלהיב את כולם. לא כל הילדים שיגיעו לאירוע ישתמשו בכל האטרקציות שיהיו במקום שכן כל אחד יוכל לבחור את מה שיותר מדבר אליו. לכן יש טעם לשלב אטרקציות מכמה סוגים שונים, כי סביר להניח שתרצו לראות את כל הילדים שמחים ומרוצים.

למה עדיף להשכיר אטרקציות לבר מצווה? 

יש לכם דילמה בין השכרה של אטרקציות לבר מצווה ובין קניה? אם כך, אנחנו בהחלט יכולים להבין ללבכם. זה לא משנה אם חשבתם לשכור מתנפחים או שאולי אתם מעדיפים אופציה כמו ערכת קריוקי משוכללת ושולחנות משחק שונים. מה שבטוח זה שאם אתם לא מתכוונים לעשות עוד אירועים דומים בעתיד, אין לכם שום סיבה לקנות את המוצרים הללו. במקום זה תוכלו לשכור אותם וליהנות מכך שברגע שהאירוע יסתיים – לא תצטרכו לאחסן אותם. השכרה של אטרקציות לבר מצווה הפכה בשנים האחרונות ללהיט גדול שכן המחיר בהשכרה תמיד יהיה זול יותר לעומת מחיר הקניה של המוצרים השונים. משמעות הדברים היא שתוכלו לשלב יותר אופציות ויותר אטרקציות, אז למה שלא תחשבו על כך בחיוב גם אתם?

תיעזרו בחברה מקצועית לציוד ואטרקציות לאירועים 

אין ויכוח על כך שחלק ממה שמסובך הרבה פעמים בנושא של אטרקציות שונות לאירועים, וזה נכון בין אם מדובר על אירוע כמו בר מצווה ובין אם מדובר על אירועים אחרים, זו שאלת הלוגיסטיקה. איך מובילים הכול למקום? והאם באמת מי שמארגן את האירוע צריך להתמודד גם עם שינוע של שולחן סנוקר באופן עצמאי? או טניס שולחן? האמת היא, שאפילו אם אתם רוצים לשלב באירוע גם כדורגל שולחן, אין כל טעם לעשות את זה לבד. לכן חשוב שתפנו עוד היום אל חברה שתוכל להעניק לכם גם את שירותי השינוע של החפצים השונים. בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שהכול מגיע למקום, שאתם לא צריכים לחשוב על הפרטים הללו ושאתם יכולים ליהנות מהכול בו זמנית.

בר מצווה

עידנ'ס – מחירים חסרי תקדים ושירות חסר פשרות

חשוב לכם למצוא תחת קורת גג אחת את כל האטרקציות שיכולות להתאים לכם? רוצים גם לדעת שתקבלו שירותי הובלה לכל אטרקציה? מעוניינים, בנוסף, גם לדעת שאתם לא משלמים יותר מידי? אם כך, טבעי שתרגישו מעט מבולבלים. אומנם זה נכון שיש היום מספר חברות שעוסקות בענף הזה ושיכולות לתת לכם שירות נהדר, אך מצד שני, לא בכל מקום תמצאו גם מחיר טוב. לכן אנחנו שמחים וגאים להזמין אתכם אלינו, כי אצלנו תהיו בטוחים שגם הצעת המחיר שתקבלו תהיה נוחה. זה לא משנה אם אתם פונים אלינו כי אתם מחפשים אטרקציות לבר מצווה או שאתם רוצים בכלל מתנפחים לאירועים כמו יום הולדת לילדים. מה שבטוח זה שאנחנו נשמח לדעת כל פרט על האירוע שלכם. איפה הוא מתקיים? לאיזה סוג של ציוד אתם זקוקים מאיתנו ולכמה זמן אתם רוצים לשכור הכול? בהתאם לפרטים שתתנו לנו נוכל לתת לכם הצעת מחיר נוחה ואתם תראו שלא תצטערו על שפניתם אלינו! צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לתת לכם שירות אדיב ומקצועי לכל אורך הדרך.

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור