דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים להשכרה באורנית

מחפשים שירות של השכרת מתנפחים באורנית, רגע לפני שאתם מפעילים את המשאבה, יש כמה דברים חשובים שכדאי מאוד להכיר, וכמובן גם איך לבחור את המתקן המתנפח הנכון.

איך בוחרים מתנפחים להשכרה באורנית לאירוע

ביישוב אורנית יש מספר שכונות, ובכל שונה יש את האזור שלה שבו ניתן להציב את המתנפחים, אבל לפני שאתם בוחרים מתנפחים, יש כמה דברים חשובים שאתם צריכים להכיר. בזכות הקפדה על הדברים האלו, תצליחו למצוא את מתנפחים להשכרה הנכונים עבורכם, אלו שבאמת יהפכו את האירוע שלכם להפנינג מיוחד שכל החוגגים יוכלו לשמחו ולהנות.

תקציב

אם התקציב שלכם הוא בלתי מוגבל, דלגו לשלב הבא, אבל אם בכל זאת בא לכם לחסוך עשרות או מאות שקלים (תלוי בכמות המתנפחים והגדול) מומלץ להמשיך לקרוא את השורות הבאות.

הדבר הראשון לפני בחירת המתנפחים לאירוע שלכם, הוא התקציב שלכם, אחרי הכל גם אם תמצוא את המתנפח המיוחד ביותר, כזה שעוד לא ראו כמותו בשום מקום אחר, ואם רוצים אותו באירוע שלכם, אבל התקציב לא אפשר זאת, זאת אומרת שאתם תצטרכו לוותר, לכן, כדאי מאוד לקחת את נושא את התקציב בתור הדבר הראשון שיקבע את כמות המתנפחים, או המתנפח היחיד אותו תרצו להשכיר.

רק בשביל שתדעו היכן אתם עומדים מבחינת התקציב, הנה מחירון קטן שיעשה לכם סדר, חשוב רק לציין כי המחירים יכולים להשתנות בהתאם למספר גורמים. בנוסף אין זה מחירון מדויק אבל הוא יכול בהחלט לתת לכם הערכת סדר גודל.

סוג המתנפח כולל מפעיל / לא כולל מפעיל מחיר
מתנפח בסיסי קטן ללא מפעיל החל מ 190 ש"ח
מתנפח בסיסי כולל בריכת כדורים ללא מפעיל החל מ 210 ₪
מתנפח גדול ללא מפעיל החל מ 290 ש"ח
מתנפח אתרי מיוחד \ חבילת מתנפחים כולל מפעיל החל מ 1190 ש"ח

בנוסף, יש לקחת בחשבון כי המחירים להזמנת מתנפחים להשכרה באורנית אינם כוללים תוספת עבור הובלה מיוחדת במידה ונדרשת, וגם סוגי מתנפחים שמחייבים מפעיל צמוד למתקן למען הבטיחות של המשתמשים בו.

מתנפחים להשכרה באורנית תלויים בסוג האירוע

אחד הדברים החשובים ביותר הוא סוג האירוע, או יותר נכון מיהם האורחים \ מזומנים שיגיעו לאירוע, אם מדובר על אירוע שהמוזמנים אליו זה קהל יותר מבוגר, השכרת מתנפחים צריכה להיעשות בהתאם, מתקנים כמו "שור זועם" יכולים להתאים, וגם מתנפחים שהם מעט יותר אתגריים ויכולים ליצור אווירה שמחה ומיוחדת.

אם מדובר על אירוע בקאנטרי של היישוב אורנית, מדובר על קאנטרי עם מדשאות גדולות ושטח גדול שבו ניתן להציב, גם מתנפחי מים וגם מתנפחים על רחבת הדשא, במקרה ואכן מדובר על אירוע בקאנטרי מומלץ מאוד לשלב גם מספר מתנפחים שמתאימים למים.

מפעיל צמוד

יש מתקנים שמחייבים מפעיל צמוד בסמוך למתקן, אם זה בכדי לתפעל את המתקן ואם זה בכדי לשמור על בטיחות של אלו המשתמשים במתקן.

מומלץ תמיד לבחור במפעיל צמוד, שיתפעל את המתקן במהלך זמן ההזכרה, גם בכדי שידע איך להרים אותו למצב של מתנפח מרשים, וגם בכדי שיהיה מי שיקפל את המתקן בסיום בצורה הנכונה. (כל זה כי לא מעט אנשים מסתבכים עם קיפול מתנפחים בסיום ההשכרה).

אצלנו בעידנס ניתן לאסוף ציוד להשכרה במחסן הראשי בכפר סבא

אפשרות לשרותי הובלה לכל חלקי הארץ בתוספת תשלום

מושב נווה ימין הדקל 35
מחסן מרכזי - אזור השרון

ישובים קרובים : ראש העין, אלפי מנשה, אורנית, הוד השרון, הרצליה, נתניה, כפר שמריהו, פתח תקווה, רמת השרון, רעננה, תל מונד, קדימה צורן

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור