דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים להשכרה בתל אביב

על גגות תל אביב משהו קורה הלילה! וגם אם זה בצהריים, עדיין מתנפחים להשכרה בתל אביב זה אחלה פתרון עבור יום ההולדת של הילדים. מעבר לאפשרות לשכור מתנפחים, תוכלו אפילו להציב אוהלים מפוארים באירוע שלכם. על הגג או בחצר הבית, השכרת ציוד לאירועים יגרום לאירוע להיות בלתי נשכח.

בתל אביב נפוץ מאוד להיתקל באירועים המתקיימים גל גגות של בניינים. מתנפחים להשכרה בתל אביב הם רעיון מצוין עבור אירועי ילדים, ותוכלו גם תמיד לבדוק לגבי סוגים שונים של מתנפחים, כולל למשל מתנפחים בצורת טירות עם בריכות כדורים בתוכן. מאוד מומלץ להתעניין, או לפחות להביט בתמונות של מתנפחים עם מים להשכרה בתל אביב. נכון, אנחנו רוצים להעניק לילדינו את כל מה שאנחנו יכולים ואת כל מה שהם רק רוצים, אך אנחנו גם רוצים לשמור על תקציב ידידותי. במחירים אטרקטיביים מאוד, תוכלו לשכור ציוד לאירועים בתל אביב שיגרום לאירוע שלכם להרגיש אחרת לגמרי. תוכלו לשכור למשל פינות ישיבה שלמות ואפילו זולות ישיבה, שולחנות וכיסאו, פוף ישיבה ועוד.

 

ציוד לאירועים בתל אביב

אין ספק, תל אביב היא עיר בעלת מאפיינים דמוגרפיים ייחודיים למדי. מעבר לכך שהאוכלוסייה בתל אביב היא מאוד מגוונת, הבנייה בתל אביב היא לעיתים מאוד ישנה, מה שגורם לאנשים לשכור ציוד לאירועים מסוג שונה.

לדוגמה, אם אתם גרים על גג של בניין ומעוניינים לשכור בריכה ענקית לאירוע, אתם חייבים לקחת בחשבון את הנושא של העמידות של הבניין. במילים פשוטות יותר, לפעמים בתל אביב ישנם בניינים כה ישנים, עד שהצבת בריכת מים ענקית עשויה לגרום לגג לקרוס. בשונה מבריכות מים, ששוקלות המון, מתנפחים להשכרה בתל אביב לא מגיעים למשקלים כאלו. היות והמתנפחים למעשה מלאים באוויר, אתם נמנעים מלהעמיס משקלים עצומים על גגות בנייני תל אביב.

 

איזה ציוד לשכור לאירוע של הילד?

חברת השכרת ציוד לאירועים בתל אביב תספק לכם את כל האטרקציות שאתם צריכים, בצמוד לכך שהיא תוודא את התקינות של המתקנים המושכרים. לא פעם, ניתן לראות באירועי ילדים מתנפחים להשכרה שמאבדים מהאוויר (בד”כ בגלל תקר במתנפח או בגלל הזרמת אוויר לקויה), וחובה לזכור שמדובר בנושא בטיחותי לכל דבר! אתם חייבים לזכור, מתנפחים להשכרה בתל אביב שמאבדים מהאוויר שבתוכם עלולים לסכן את הילדים.

הילדים אמורים לקפץ על מזרנים אשר מיועדים לספוג את הקפיצות. בכל מקרה בו המתנפח מאבד מהאוויר בתוכו, הילד מסתכן חס וחלילה בחבטה הנגרמת מפגישה עם הקרקע. על כן, כשאתם מחליטים על חברת השכרת ציוד לאירועים, חשוב לבחור בחברה מהימנה ובעלת וותק וניסיון. עידנ’ס – השכרת מתנפחים בתל אביב והמרכז, היא חברה המקפידה לעולם לא לחסוך בעלויות התחזוקה של הציוד שהיא משכירה. שימו לב, מומלץ לבקש רשימת לקוחות ממליצים מהחברה ממנה אתם שוכרים ציוד לאירועים, בין אם מדובר במתנפחים או ציוד אחר.

 

אצלנו בעידנ’ס תמצאו מגוון רחב של מתנפחים להשכרה , ג’ימבורי להשכרה, דוכני מזון להשכרה מזגנים ניידים להשכרה , פתרונות ישיבה והצללה ולכל סוגי האירועים… באזור המרכז צרו איתנו קשר כבר היום….

מחסן מרכזי בנווה ימין ליד כפר סבא – לחצו ובחרו ממגוון מתנפחים להשכרה אצלנו באתר !

אצלנו בעידנס ניתן לאסוף ציוד להשכרה במחסן הראשי בכפר סבא

אפשרות לשרותי הובלה לכל חלקי הארץ בתוספת תשלום

מושב נווה ימין הדקל 35
מחסן מרכזי - אזור השרון

ישובים קרובים : ראש העין, אלפי מנשה, אורנית, הוד השרון, הרצליה, נתניה, כפר שמריהו, פתח תקווה, רמת השרון, רעננה, תל מונד, קדימה צורן

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור