היכן תמצאו מתנפחים להשכרה במרכז הארץ?

אנו בעידנ'ס מתמחים במתנפחים להשכרה במרכז הארץ ובשרון ניתן להשכיר מתנפחים באיסוף עצמי או תפעול ע"י איש צוות טכני .

זוכרים כשהייתם קטנים והיה אירוע בישוב או בעיר או אולי הייתם במתחם משחקים וראיתם את הדבר הגדול הזה שהיה אפשר לקפוץ עליו ולשחק בו? אני אישית בהחלט זוכר את הרגעים האלה ואני גם זוכר כמה נהניתי לקפוץ ולשחק. אם רק היה אפשר להשיג כאלה מתנפחים ליומולדת של הבן שלי… אהה רגע! ב-IDANS חשבו עלי ועליכם ויש להם שירות מעולה שמספק מתנפחים להשכרה במרכז הארץ במיוחד בשבילכם!

נאמר שאתם גרים ברעננה והילד שלכם חוגג יומולדת 6, כמובן שאתם רוצים שהאירוע ייזכר לעוד הרבה זמן גם בזיכרונכם, גם אצל הילד וגם אצל החברים שלו. כל מה שצריך לעשות זה ליצור קשר עם IDANS ולקבל את המתנפח שאתם צריכים. תקבלו הדרכה, מפוח, את המתנפח עצמו ואת כל האביזרים שדרושים בשביל הפעלתו המקצועית.

אצלנו באתר ישנם כל מיני סוגים של מתנפחים כמו:

מתנפח נסיכות
מתנפח מקסים וורוד עם עיצובים מהסרט "לשבור את הקרח". מתאים מאוד ליומולדת בנות או פשוט כמתנפח נוסף לבנות בכל יומולדת או מסיבה. הוא מתאים לילדים עד גיל 6 וניתן להכניס בו כדורים ולהפוך אותו לבריכת כדורים גדולה.
המתנפח הוא בטוח במיוחד עם רשת שמקיפה אותו מכל צדדיו ושומרת שאף אחד לא יוכל ליפול או להחליק החוצה.

מתנפח מיני פעלולון
מתאים לבנים ולבנות ומכיל שני איזורים מאוד מאוד כיפים. מצד אחד ניתן לטפס על קיר טיפוס למגלשה ואז להתגלש למטה! ולפני שעושים זאת ניתן לקפץ במתחם הבטוח שסגור מכל צדדיו ובטוח מאוד לשימוש. המתנפח הזה מתאים לילדים עד גיל 6.

מתנפח אתגרון
מתקן גדול מרשים מאוד, אחד מהמתקנים המוכרים ביותר שלנו. האתגרון מתאים לילדים מגיל 3 עד גיל 8. נכנסים למתקן, מתגברים דרך מכשול מהנה ולאחר מכן מתגלשים בחזרה דרך המגלשה. המתקן גדול ומוקף ברשת ביטחון מכל כתליו. בתוספת של 50 ₪ ניתן לחבר אליו בריכת כדורים קטנה.

בעידנס יש לנו עוד המון מתנפחים ומתקנים להשכרה. היום אפשר לתת לילד שלכם את היומלדת המושלם במחיר מצחיק. אצלנו תוכלו לקבל את המתקנים האיכותיים ביותר בשוק במחירי השכרה נמוכים במיוחד של איזור ה300 ₪ בלבד למתנפח כולל המפוח והדרכת שימוש.
לכן אין סיבה לחשוש, עוד היום אתם יכולים להבטיח את המסיבה המושלמת לילד או לילדה המושלמים.אנו נמצאים במושב חגור הנמצא במרכז הארץ ניתן להגיע אלינו לאיסוף עצמי או להזמין את המתנפחים אם איש צוות טכני עד האירוע

באהבה מצוות עידנס'-  להצעת מחיר אטרקטיבית לאירוע שלכם צרו איתנו קשר!

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור