השכרת ציוד לאירועים-פתרון מושלם שכדאי לכל אירוע.

החלטתם לעשות אירוע, זה יכול להיות חתונה, בר מצווה, ברית או סתם יומולדת מושקע. אתם רוצים שהאירוע יהיה בלתי נשכח ושהאורחים ואתם תזכרו אותו לזמן רב. אפשר להגיד שחלק מטעם החיים אלו האירועים המקשטים אותם, אז כמובן שאנחנו רוצים שהם יהיו מהממים ומהנים.

החלטתם איפה אתם רוצים שיהיה האירוע ואז חשבתם על הדברים שאתם צריכים להביא וכאן יכול להיות שקצת חשכו עיניכם – המחיר של הדברים גבוה מאוד ובקלות עובר את התקציב שלכם. עם זאת אני כאן כדי להגיד לכם שב-IDANS חשבנו עליכם ויצרנו את הפתרונות הטובים ביותר במחירים הטובים ביותר. אתם יכולים להשכיר אצלנו את כל מה שאתם צריכים בשביל האירוע המושלם.

היתרון שבהשכרה ציוד לאירועים הוא גדול. הציוד שמקבלים הוא הטוב ביותר בשוק במחיר נמוך מאוד. כמו כן אין צורך להתעסק עם אחסון או מכירה לאחר הרכישה! וגם תקבלו את כל הציוד עד לפתח האירוע שלכם. בקיצור לא משנה איך מסתכלים על זה, זה מוצלח. ויחסוך לכם המון זמן והתעסקות אם מלא ספקים

פתרונות השכרת ציוד לאירועים שיצרנו עבורכם לדוגמה:

פתרונות חימום וקירור

אם אתם חוששים מהחום בגלל שהאירוע בחוץ אז דאגנו לכם לפתרון מעולה – מזגנים ניידים להשכרה. מאווררים הם לא תמיד הפתרון הנכון כי בחום גבוה הם פועלים כמו פן, לכן עם המזגנים שלנו יהיה אוויר קר ונעים ואתם לא תדאגו שהאורחים ואתם תזיעו את נשמתכם.

גנרטורים להשכרה

אתם רוצים לעשות אירוע במקום אקזוטי, שיכול להיות שאין בו חיבורים לחשמל? גם כאן אין לכם מה לדאוג, ניתן להשכיר גנרטורים מעולים שיתניעו את האירוע שלכם ויתנו לכם את החופש לעשות את האירוע שנכון לכם.

השכרת תאורה

גם מהבחינה הזו חשבנו עליכם ורצינו לתת לכם את המוצר הטוב ביותר אך שיתאים לכיס שלכם. באמצעות השכרת תאורה שלנו אתם תקבלו את הטופ בתחום התאורה במחיר מאוד זול. כן, בהחלט שווה להשכיר לאירועים ולא צריכים לקנות את כל הציוד, ממש אין צורך.
עם התאורה של IDANS אתם תוכלו לעשות את האירוע בכל מקום שבו תחפצו ולהיות בטוחים שלא תשאר שום פינה חשוכה במסיבה.

פינות ישיבה/זולות לאירועים

אנו נדאג לכם שלא יהיה אף אורח שלא יהיה לו נוח באירוע , ברשותנו מגוון גדול של פתרונות ישיבה כמו : כיסאות להשכרה, שולחנות להשכרה, פוטונים להשכרה ופופים להשכרה. כל הציוד שלנו הוא חדש נקי ומתוקתק יש אפשרות להובלה עד לפתח האירוע שלכם – כך שכל מה שאתם צריכים זה לספור את כמות האורחים ולפי זה נתאם ונמליץ לכם מה הכמות ואילו פינות ישיבה/זולות לאירועים כדאי לכם להשכיר .

אז נכון שאבא או אולי הדוד אמר שתמיד כדאי לקנות ציוד ולא להשכיר. הסיבות לכך הן לא בהכרח לא נכונות. אך בתחום האירועים, במידה ואתם רוצים את הציוד הטוב ביותר הפתרון הטוב ביותר הוא השכרה ציוד והמסיבה שלכם תהיה בלתי נשכחת, כולם ידברו עליה הרבה אחרי שהיא תיגמר.

אנחנו נשמח לעזור לכם לעשות אותה בלתי נשכחת, זכרו – זאת המומחיות שלנו.

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם
השכרת פופים
בלוג

השכרת פופים לאירועים

בעידנ’ס יש פופים להשכרה-פופים נוחים ואיכותיים ביותר, העשויים מבד לייקרה וכותנה. נעים וגמיש ,הפוף עצמו עשוי מכדורי קלקר קטנים .

קרא עוד »
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור