ארבע סוגי אטרקציות לבת מצווה – וכולם ידברו עליהם בבת מצווש שלך !

 4 סוגי אטרקציות לבת מצווה שאת חייבת בבת מצווש שלך !

אני לא יודע אם זה הגנים היהודיים שלנו, או פשוט מסורת ישראלית, אבל אנחנו אוהבים אירועים. אנחנו לא סתם אוהבים אירועים, אנחנו אוהבים אותם גדולים, אנחנו אוהבים אותם יפים ובמיוחד אנחנו אוהבים שמשפחתנו וחברינו זוכרים אותם.
מדוע אנחנו כך? לא יודע, אבל העובדה היא שאנחנו כך. ואם כך אנחנו אז כדאי שיהיה לנו את הידע הנכון של מה צריך לעשות כדי שהאירוע שלנו, או במקרה של מאמר זה – הבת מצווה שלנו, תהיה יפה ובלתי נשכחת.

יש מספר גורמים בכדי ליצור אירוע כזה, אבל אטרקציות הן מרכיב מרכזי ומהותי, ולכן חשוב לדעת איזה סוגי אטרקציות לקחת משום שיש כל כך הרבה סוגים בתחום. במאמר זה נדבר על ארבע סוגי אטרקציות לבת מצווה שחייבים לקחת אם רוצים להפוך את האירוע למהמם ובלתי נשכח.

סוגי אטרקציות לבת מצווה שלא כדאי לך לוותר עליהם :

1. איפור פול מון – אולטרה סגול
אני מבטיח לכם שדבר כזה עוד לא ראיתם. איפור אולטרה סגול שזוהר באור אולטרה סגול. בחושך או כשהאור מעומם ומקרינים אור אולטרה סגול האיפור הזה יוצר צבעים מהממים שפעם אחרונה ראיתם רק בסרט אווטאר. האיפור נעשה על ידי המאפרת המקצועית של עידנ'ס. בעלת וותק בתחום והסמכות בארץ ובעולם. האיפור הוא על בסיס מים ובאישור משרד הבריאות.
אין ספק שזו אטרקציה שכולם ידברו עליה.

2.משחקי מולטימדיה 
יש בנים בקהל? אם הבת מצווש שלך לא תהיה רק לבנות, אין ספק שאנחנו רוצים שגם לבנים שבחבורה יהיה אירוע בלתי נשכח, ואת זה נעשה עם הדברים שבנים הכי אוהבים שזה כמובן לשחק סוני ואקס בוקס. בעידנ'ס תמצאו את עמדות המולטימדיה הטובות בשוק, מסכי ענק, מגוון קונסולות ומשחקים וכל מה שצריך כדי ליצור חווית משחק בלתי נשכחת.

3. ערכת קריוקי
אם יש משהו שזוכרים מאירועים זה את הדברים המצחיקים והמרשימים ואין ספק שעמדת קריוקי איכותית תספק לנו את שניהם. המזייפים יספקו לנו רגעי צחוק בלתי נשכחים בעוד שהמדייקים ירשימו אותנו, ועל הדרך נהנה ממוזיקה נעימה. לא לפספס את האטרקציה הזו!

4. שולחנות משחק להשכרה
שולחן סנוקר, שולחן הוקי אוויר, שולחן פינג פונג ושולחן כדורגל.  שולחן משחק לאירועים שכל אחד רוצה לשחק בהם. בעידנ'ס יש שולחנות משחק להשכרה איכותיים שניתן לשחק בהם כל הערב. אם עמדת הקריוקי תפוסה ויש כבר מספר חבר'ה על האקס בוקס והסוני, תמיד אפשר ללכת אל ההוקי אוויר ולשחק משחק כיפי ומהנה. במידה ואתם מעוניינים שהחברים והחברות שלכן יקפצו למים או יעופו לאוייר תוכלו  לשלב את המשחקים  עם כמה מתנפחים להשכרה בכלל האירוע שלכם יהיה מטורף וכולם ייהנו מניסיון שלנו !

יש הרבה דברים שניתן לעשות בבת מצווש. את הארבע שלמעלה אתם חייבים! ואני כמובן מאחל לכם אירוע מהמם ובלתי נשכח.

באהבה מצוות עידנס'-  למידע נוסף צרו איתנו קשר!

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור