רעיון לאטרקציות לבת מצווה

חוגגים בת מצווה ורוצים לארגן אירוע חד פעמי ובלתי נשכח? יש לנו המון רעיונות בשבילכם שיוכלו לשדרג את האירוע ולהפוך את חווית ההשתתפות בו לחווייתית, כיפית, מהנה ובלתי נשכחת!

איך אוכל לשדרג את האירוע שלי?

קיר דונאטס  

אם אתם רוצים להוסיף ומחפשים להוסיף עוד אלמנט מעניין עבורו, קיר דונאטס היא אופציה מעולה עבורכם. קיר דונאטס מותאם ואיכותי יוצר שואו מוצלח שהאורחים ישתגעו ממנו. יש לוודא כי הדונאטס שתבחרו הוא כשר ופרווה על מנת שכל האורחים הפוטנציאלים יוכלו להנות ממנו. עידנ’ס מעניקה לכם אפשרות להשכיר את קיר דונאטס עצמו ולרכוש בעצמכם את הדונאטס בחנות המפעל של מיסטר דונאטס הממוקמת במרחק של כ- 5 דקות בלבד.  

תותח קצף

אם אתם מתכננים אירוע בחוץ עם מספר רב של אנשים ורוצים להוסיף אלמנט מגניב למסיבה, כדאי שתחשבו על מסיבת קצף. תותח הקצף של עידנ’ס מצוין לאירועים גדולים לילדים ומאפשר להם לרקוד ולהנות מתותח קצף מקצועי שיורה כמות גדולה של קצף עד למרחק של כ- 12 מטרים. התותח גם ללא ספק חדיש ובטיחותי ומלווה במפעיל מקצועי לאורך כל האירוע. בקיצור חוויה שכולה קצף.

שולחנות משחק

אם אתם מעוניינים באירוע יותר מצומצם ובחלל סגור, יש לנו רעיון שישדרג את האירוע במחיר שפוי. שולחנות משחק מסוגים שונים כמו הוקי אוויר, סנוקר, פינג פונג וכדורגל יוכלו לספק למשתתפים שעות של הנאה ללא צורך בצריכת חשמל גדולה. אצל עידנ’ס תוכלו לאסוף מיקס של שולחנות משחק באיסוף עצמי כדי שתוכלו לארגן בעצמכם את האירוע וגם לקבל שדרוג חוויתי עבור המשתתפים בו.

עמדת צילום

הדבר החשוב ביותר באירוע בסופו של דבר הוא התמונות. תמונות הן למעשה הדרך שלנו לשמר זיכרון שימשיך הלאה לשנים הבאות. משום כך, חשוב מאוד לשדרג את האירוע בעזרת עמדת צילום חדישה ומתקדמת שתכניס עניין לכל טווח הגילאים של המשתתפים באירוע. עמדת הצילום כוללת מפעיל שיוכל לתפעל את האירוע, קיר ירוק ושטיח אדום שיוכל להוסיף תחושה של הוליווד לאירוע. כך למשל, ניתן להוסיף רקעים מותאמים עבור האירוע, להדפיס תמונות ללא הגבלה במהירות ובמקום וגם לשלוח את התמונה לאורחים ב- SMS לנייד. בנוסף ניתן לייצר סרטון וידאו עם ברכות של כל החברים.

בנית יריד לאירועים

אטרקציה שמתאימה לכל גיל ואירוע ותמיד יוצרת אתגר גם אצל מבורגרים וגם אצל ילדים. בעמדות היריד תוכלו לשלב גם פרסים ממש כמו ביריד בלונה פארק עם עמדות קליעה למטרה מגוונות ומרשימות, קליעת חיצים, הפלת פחים, קליעת פריזבי וכו’. בכך תוכלו לספק לאורים חוויה מהנה באווירה של לונה פארק אמיתי.

לסיכום,

אירוע בת מצווה הא אירוע של פעם בחיים. השתדלו לחשוב על רעיונות יצירתיים שייחדו את האירוע שלכם ויהפכו אותו לבלתי נשכח עבור האורחים. עידנ’ס ללא ספק הדרך הבטוחה לוודא זאת, עם מגוון רחב של אטרקציות לאירועים 

 

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור