דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים למכירה בתל מונד וצורן

אם גם אתם עייפתם מלחפש אטרקציות מיוחדות מספיק לילדים הקטנים שלכם, על מנת להפריד אותם קצת מהמסכים הממכרים סטייל הפלאפון והמחשב, בצורת הפעלה שמשלבת ספורט, הוצאת אנרגיות, צחוק והרבה כיף, בייחוד כשהיא נעשית עם חברים – יש לנו הצעה מעולה עבורכם

 

אין ספק שהיום מאוד קשה לאתגר את הילדים כדי שימצאו עניין רב בכל דבר שהוא, ובמידה וכבר מצאו עניין – למצוא דרך לגרום להם להמשיך לעסוק באותו הדבר לזמן ארוך יותר מ-5 דקות. בין אם מדובר בימי הולדת או בכל מסיבה כיפית שהיא הכוללת ילדים, מתנפחים המלאים בכדורים צבעוניים, שאפשר לקפץ בהם בלי הפסקה ולצחוק בקול רם מכמה שזה כיף, או כאלה עם מגלשות שאפשר לשלב בהם בימי הקיץ גם מים וכל הקונספט נהפך למגלשות מים – אפשר לעשות איתם הכל. בימי הולדת הם יהיו ההיילייט שם לא תצטרכו לדאוג להפעלת הילדים כל הזמן כי הם יהיו באינטראקציה בינם לבין עצמם, יקפצו, ישתולל וייהנו, בצורה בטיחותית, במתקן שלא דורש שום דבר מלבד להכניס בו מספיק אוויר כדי שיהיה כמה שיותר קופצני, או בין אם זה בסופי שבוע, בגינה הפרטית או בגינה הגדולה מחוץ לבית, בה הילדים יכולים ליהנות בדשא, עם המתנפחים, בזמן שהחלטתם לעשות פיקניק משפחתי. אם אלו לא נשמעות לכם סיבות מספיק טובות לקנות מתנפח, הנה עוד כמה שאולי ישנו את דעתם.

 

למה תל מונד וצורן?

בתל מונד, לדוגמא, אנו מדברים על מועצה אזורית, איכותית, בלב השרון המציעה שכונות מקום המדינה כמו אלי כהן, שפירנצק, וולפסון או שכונות חדשניות ומודרניות יותר ככל שהמועצה התפתחה דרך פרויקטים שונים, למשל של גינות נוי, בשכונות כמו שכונת הפרחים, שכונת הציפורים, שכונת הנחלים – כל שכונה סביב נושא, בדיוק על מנת שהזוגות הצעירים שגרים שם והמשפחות שמחפשות את בית חלומותיהן, ימצאו את מקומן.
בצורן, אחד היישובים הקהילתיים שמשלב את השלווה הירוקה לצד קרבה משמעותית למרכז ולגוש דן, בין אם אתה גר בשכונת "בנה ביתך" או בשמה האחר "בשרון הירוק", משנות ה90, או בשכונות הבתים הפרטיים החדשות יותר – מדובר בפנינה לא קטנה שרבים מהמשפחות הצעירות ובעיקר האוכלוסייה המבוגרת יותר אוהבת להעביר את הזמן באזור השקט, הנעים והביתי.

 

למה עידנ'ס?


נשמע שאטרקציית מתנפחים היא בול בשבילכם! בין אם אתם רוצים לארגן לנכד או לנכדה מסיבת יום הולדת בחצר שלכם עם אטרקציית מתנפחים, או בין אם אתם הורים ואתם רוצים לדאוג לאטרקציה לילדכם, גם בגינה הציבורית, אטרקציית מתנפחים שמתאימה את עצמה לכל קונספט, בין אם זה לקונספט נסיכות או קונספט נינג'ה ישראל – אם יש לכם מתנפח בהישג יד אתם מסודרים. במידה והחלטתם שאתם לא רוצים מתנפח חדש מהניילון, ניתן לקנות מתנפחים משומשים במצב מצוין.

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור