דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים למכירה בקריית אונו

קריית אונו התברכה במשפחות צעירות, עם ילדים בכל הגילאים, במרחבי משחק ופעילות ובבתים עם חצרות ומרפסות – אידיאליות למשחקי ילדים לכן הגיוני שתתעניינו במתנפחים למכירה בקריית אונו. יחד עם זאת, הורים לילדים בכל הגילאים יודעים – שקשה לנתק את הילדים מהמסכים ולגרום להם לצאת לשחק בחוץ עם חברים, להפעיל את הגוף וליהנות ממשחק מלא דמיון באוויר הפתוח. האם ייתכן שמתנפחים משלכם בחצר הבית יכולים לפתור את הבעיה?

 

למה כדאי שיהיו לכם מתנפחים משלכם בחצר – מתנפחים למכירה בקריית אונו

משחק במתקנים מתנפחים מאפשר שיפור של הכושר הגופני, בזכות המשחק המלהיב המאומץ, שהמתנפחים מזמנים ומאפשרים לילדים, אך זה לא הכל. מגוון גדול של מתנפחים למכירה מכל הסוגים מזמן לילדים אפשרות למשחקי דמיון, משחק תחרותי עם חברים, פיתוח כישורים מוטוריים ובעיקר – מציע לילדים עוד אפשרות לבילוי איכותי ובריא, בקרבת ההורים ובטווח ראיה.

המשחק המלהיב בתוך תחומי הבית, מאפשר להורים להשגיח מרחוק, תוך שהם ממשיכים בענייניהם וצופים בילדים המשחקים להנאתם באופן עצמאי. מכיוון שמתנפחים מהווים אטרקציה אהובה מאוד על ילדים, יש לשער, שילדים רבים ירצו להגיע לבית שיש בו מתנפחים ולשחק עם ילדי המשפחה, מה שיחזק גם את הביטחון העצמי של הילדים ואת הכישורים החברתיים שלהם.

 

דברים שצריך לבדוק לפני שקונים מתנפחים למכירה בקריית אונו

  1. בטיחות – בדקו היטב שהמתנפח מתאים לגיל הילדים, שכל האלמנטים שיש בו מתאימים לגיל הילדים שלכם ולא יגרמו להם לתסכול, או אפילו לפגיעה בעצמם.
  2. תו התקן של המתנפח – שימו לב שיש למתנפחים שבחרתם תו תקן, ביטוח ואחריות. בקשו אחריות ארוכת טווח וודאו שהספק שבחרתם הוא אמין ובעל המלצות מלקוחות מרוצים.
  3. גודל – בדקו שיש בחצר שלכם מספיק מקום למתנפח שאתם רוצים לקנות ושיש בחצר קרקע מתאימה להנחת המתנפח – דשא סינטטי, או רצפה ישרה. גם אם אתם מזמינים את המתנפחים מאתר האינטרנט של הספק – בדקו היטב את המידות, כדי לוודא שהמתקן מתאים לחצר שלכם.
  4. איך לבחור מתנפח למכירה בקריית אונו – נסו לבחור מתנפח שיוכל להתאים לילדים שלכם ולעניין אותם גם כשיגדלו קצת. יש סוגים רבים של מתנפחים ואפשר למצוא מתקן, שיעניין גם את הגדולים וגם את הקטנים.
  5. עיצוב – התאימו את עיצוב המתקן לעיצוב החצר שלכם, לטעם האישי של ילדיכם ושלכם. תוכלו למצוא מתקנים מתנפחים במגוון עצום של עיצובים – החל בטירה ורודה לנסיכות וכלה בג'ונגל פראי עם מגלשה ובריכה.
  6. מה כלול במחיר הסופי של המתקן – האם מקבלים גם מפוח איכותי, עם הספק גדול, שיכול לנפח את המתקן במהירות? אם הזמנתם מתנפח משולב עם בריכה, או מגלשת מים – האם יש אופציה מסודרת לניקוז תקין ונוח של המים?

מתנפחים למכירה בקריית אונו

לסיכום

אם יש לכם חצר, או מרפסת מספיק גדולה, אם אתם רוצים לספק לילדים שלכם עוד אופציה לפעילות משחקית, מהנה, שמפעילה את הגוף, את הדמיון וגורמת לכל החברים לרצות להיות חברים שלהם – מתקן מתנפח פרטי משלכם יעניק לכם את כל אלה ועוד.

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור