דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים למכירה ביהוד

רכישה של מתנפחים מאפשרת לכם להעניק לילדכם הפעלה כיפית ומאתגרת במיוחד, במחיר עלות אותה מעניקה חברת עידנס – החברה המובילה באספקה של ציוד לאירועים.

 

מתנפחים למכירה ביהוד – אטרקציה נהדרת לכל המשפחה

חברת עידנס הינה חברה מובילה בתחומה אשר מספקת ציוד לאירועים, ובפרט מתנפחים למכירה, מזה שנים רבות. כלל המתנפחים אותם מספקת החברה הינם מתנפחים איכותיים ובטיחותיים אשר נבדקים בקפידה, כל זאת על מנת להבטיח את כדאיות הרכישה וכן את בטיחות השימוש במתקנים. למעשה, מדובר באופציה נהדרת בעבור הפקה של אירוע, וזאת בשל העובדה כי המתנפחים אותם תוכלו לרכוש במחיר מצוין הינם מתנפחים אשר מתאימים לגילאי 0-8 וכן לגילאים בוגרים יותר, כל זאת בהתאם לקונספט של האירוע אשר נערך בעיר יהוד. יהוד היא עיר מצוינת להפקה של אירועים בעבור ילדים ומבוגרים, הן בשל המרקם העירוני והקהילתי המאחד את תושבי העיר וכן בשל העובדה כי באמצעות חברת עידנס, תוכלו לקבל משלוח מהיר לכל שכונה בעיר: נווה אפרים מונסון, קריית ביאליסטוק וכן קריית סביונים, כמו גם לערים ומושבים בסביבה של יהוד.

 

הזמנת מתנפחים מחברת עידנס – קל ופשוט מכפי שחשבתם

הזמנה ורכישה של מתנפחים למכירה ניתנת באמצעות הזמנה טלפונית במספר 052-5602602 או באמצעות האתר הרשמי. באתר הרשמי של החברה תוכלו להתרשם ממגוון המתנפחים אשר ניתנים לרכישה ואשר כוללים בין היתר מתנפחים אקסטרים לטובת הילדים והמבוגרים, מתנפחים לבנים ולבנות וכן מתנפחים בהם ניתן להתגלש באמצעות מים, ובכך להעניק חוויה ייחודית הן בעבור ההורים והן בעבור הילדים המשתתפים. נציגי חברת עידנס ילוו אתכם  לכל אורך התהליך, החל מבחירת המתנפח הטוב ביותר ועד לרכישה עצמה אשר יכולה להתבצע באמצעות פריסת תשלומים נוחה, כפי שנפרט כעת.

 

מתנפחים למכירה – מהיבואן לצרכן

כלל המתנפחים של חברת עידנס הינם מתנפחים מצוינים אשר קלי משקל, ולכן ניתן לשאת אותם ברכב באופן קל ופשוט לכל מקום, כמו גם לקבל אפשרות למשלוח מהיר כפי שציינו לעיל באמצעות חברת המשלוחים של החברה. לכן, אם אתם כעת מתכננים אירוע ביהוד ומתלבטים לגבי פעלה ייחודית ונוחה במיוחד, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הרשמי של חברת עידנס, לבחור את המתנפחים אותם תרצו לאירוע שלכם ולאחר זמן קצר לקבל את ההובלה או איסוף עצמאי, בהתאם למועד של האירוע. זכרו, על איכות לא מתפשרים ולכן באמצעות יצירת קשר עם חברת עידנס תוכלו לספק לעצמכם ולאורחים חוויה בלתי נשכחת, בעלות כספית אטרקטיבית אשר נעשית ישירות מיבואן לצרכן, ללא פערי תיווך ועם אפשרות תשלום נוחה המותאמת באופן מדויק למסגרת התקציב שלכם. לקבלת פרטים נוספים אודות רכישה, ניתן ליצור קשר עם מרכז השירות של החברה אשר זמין בעבורכם לכל שאלה, כך שחווית הרכישה שלכם תהיה נעימה וחיובית עד כמה שאפשר.

 

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור