דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים למכירה בהרצליה

אין דבר כיפי ומפרה יותר לילדים מפעילות בחיק הטבע, כל פעילות שהיא, ההתנקות הרגעית מהמסכים ורצון לשאוף קצת אוויר נקי, לעסוק בפעילות גופנית, לבלות קצת זמן משפחתי יחדיו, להשטות ביחד, לצחוק, לכייף וליהנות והרבה! מה אם היינו אומרים לכם שתוכלו למצוא את כל הדברים הללו בצורת פעילות אחת ומיוחדת שתמיד מכניסה את כל העוסקים בה למצב רוח טוב באופן מיידי וגורמת לכוווווולם להרגיש בנוח – נא להכיר, מתנפחים!

 

מי לא זוכר כמה כיף היה לנו כשהיינו ילדים והלכנו לימי הולדת של חברים, מסיבות או מפגשים כיתתיים, או לכל פעילות של ילדים שכללה בתוכה מתנפחים בכל הצורות, הצבעים והגדלים, בשלל קונספטים, עם כדורים או מגלשות וכמה כייפנו, נהנינו, השתוללנו וצחקנו? זהו המהות של מתנפחים – להוציא את הילד מכולנו, בין אם זה במבוגרים שבאים על מנת להוציא את ילדיהם מתוך המתקן, כי הם פשוט לא רוצים ללכת ואז קופצים איתם קצת כי שכחו כמה כיף זה באמת, או הילדים עצמם שפשוט נהנים מכל רגע וצוברים זיכרונות עם חבריהם. במידה והחלטתם להפוך את השכרת המתנפחים לחד פעמית על ידי קנייה שלהם, כך שיוכלו לשרת אתכם בכל זמן, בכל מסיבה, בכל אירוע או בכל מצב בו יש ילדים ואתם צריכים למצוא להם תעסוקה מתאימה – הגעתם למקום הנכון.

 

למה הרצליה?

מעבר לכך שמדובר על אחת הערים המבוקשות והירוקות בארץ, שלא מפסיקה להתפתח ולפרוח, כזאת בעלת פארק ענק לילדים, בין אם אתם גרים בהרצליה הירוקה המערבית, הרצליה הירוקה, הרצליה הצעירה, בשכונת וייצמן או בשכונת עמל, בין אם אתם מחפשים לגור בשכונות הקרובות לגבול העיר או כאלו שהן עם נופח ירוק יותר, הרצליה נחשבת לפנינת השרון כבר תקופה ארוכה ולא מפסיקה להשתדרג. תוכלו למצוא בה המון זוגות צעירים שמתחילים את חייהם יחדיו או משפחות צעירות עם ילדים קטנים, שבעיר הזאת יש הרבה מה לעשות איתם. תוכלו גם לראות את הדור השלישי מטייל בקניונים, יושב בבתי קפה – בדיוק אותם הסבים והסבתות שירצו לארח מסיבת יום הולדת לנכדם או לנכדתם ובמקום לחשוב על הפעלה מטורפת, יוכלו להשתמש בחצר ביתם או בגינות המטופחות מחוץ לבית על מנת לארח את ילדי הגן ולגרום לנכדם הרבה אושר וכיף.

 

למה עידנ'ס?

מעבר לעובדה שהגינות הרבות בהרצליה והפארקים המטופחים מאפשרים גישה לשטח גדול שניתן לעשות בו המון פעילויות כיפיות לילדים, כאשר מדובר על מתנפחים – מדובר בפעילות שפשוט לא נמאסת. הילדים תמיד נהנים, היא משלבת פעילות גופנית, צחוק וכיף ומעל הכל – היא יכולה להתאים לגילאים שונים, היא יכולה לעבוד לפי קונספט של אירוע, אפשר בקיץ להפוך את המתנפחים בקלות לסוג של פארק מים קטן לילדים והוורסטיליות מוכיחה עד כמה מדובר בהנאה שלא נגמרת.

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור