דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים למכירה בגבעתיים

אין דבר כיפי יותר מימי הולדת עם מתנפחים – ואת ההוכחה לכך תוכלו לשמוע מצחוק הילדים הרם שיגיע לכל פינה בבית. אם גם אתם מחפשים מתנפחים למכירה במחירים שפויים, מהיצרן לצרכן, ללא מע"מ, או אפילו זולים יותר, משומשים, במצב טוב לשימוש – הגעתם למקום הנכון

 

נראה שקונספט ימי ההולדת, והאירועים השונים שכוללים ילדים בתוכם, רק הולך ומשתדרג, וכמובן שגם בהתאם לכך מתייקר, עם השנים. אם כך, איזה קונספט תמיד אפשר לסמוך עליו שיפיק הנאה מרבית, שהילדים יתעסקו עם עצמם לרוב וייהנו ובנוסף לכל – יהיה בטיחותי ולא קשה לתפעול? מתנפחים נופל בדיוק לקטגוריה הזאת. לא רק שיש מתנפחים בעיצובים שונים, דרך קונספטים שונים או לפי תכניות ילדים שכל ילד אוהב, גם תוכלו למצוא בגדלים שונים, לנסיכות, לאבירים או כאלה המשלבים מגלשות, כדורים ושלל תוספות כיפיות שכל ילד אוהב.

 

למה גבעתיים?

בואו נתחיל ב- למה לא? מדובר באחת הערים השקטות והשלוות בישראל המאכלסות בעיקר משפחות צעירות או את אנשי הדור השלישי היודעים לחיות את החיים ולבלות בבתי הקפה, בקניונים ובשאר המקומות היפים שיש לעיר המיוחדת הזאת להציע. אז אם החלטתם שאתם רוצים להכניס קצת כיף (ורעש) למסיבת יום ההולדת של הילד או הילדה שלכם, או במקרה שאתם סבים וסבתות ומדובר במקרה של הנכד או הנכדה שלכם, מצאתם את האטרקציה המושלמת שתגנוב את תשומת ליבם של כל הילדים. בין אם אתם גרים בשכונת בורוכוב, הראשונים, ארלוזורוב או מרום נווה, אנחנו כאן כדי להציע לכם פעילות מעולה שכוללת הרבה צחוק, גורמת להמון מצב רוח טוב ובעיקר – תשמחו מאוד את הקטנטנים והחברים שלהם.

 

למה עידנ'ס?

מדובר על הפעלה שמסודרת מא' עד ת', כך שאם יש לכם גינה קטנה בבית – זה מעולה, אך במידה ולא, תמיד אפשר למצוא פארק קטן קרוב לבית שבו תוכלו לערוך את אירוע יום ההולדת לילדים עם ההפעלה הנכונה. מדובר על הפעלה שוברת שגרה שתכניס בדיוק את רמת ההתלהבות הרצויה לכל תחושת הנירוונה שיש לעיר לגבעתיים להציע, במחירים שפויים. תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנפחים למכירה, בין אם לגילאים קטנים יותר מ0-6, או לגילאים גדולים יותר, מ3-8 ותוכלו גם למצוא אופציה של מתנפחים משומשים, סוג של יד 2 במצב מצוין, גם אותם תוכלו לקנות במידה ולא תרצו לקנות מתנפחים מהניילון. בין המחירים המוצעים באתר תוכלו למצוא ארמונות לנסיכות ב1,390 ₪ או ארמון כדורים פתוח ב-1925 ₪. בנוסף, תוכלו למצוא מתנפח עם אתגר מכשולים, דומה באופיו לתכנית הטלוויזיה נינג'ה ישראל שהילדים כה אוהבים, ב-3,900 ₪ או מתפנחים בצורת ג'ונגל או ספארי ב-4,290 ₪.

באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי מתנפחים לפי גדלים, טווח מחירים וקונספטים – מה שבטוח הוא שאתם הולכים להנות.

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור