דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים למכירה בבאר יעקב

אם גם אתם גרים באחת המועצות הכי מגניבות ומתפתחות של השנים האחרונות במרכז הארץ ומחפשים אטרקציה והפעלה כיפית ליום ההולדת הקרוב של הילדים או סתם אטרקציה שתכניס הרבה צחוק, כיף והתעסקות מצד הילדים – יש לנו הצעה בשבילכם

 

מתנפחים זה כיף! על זה אין עוררין. בין אם ילדים עולים עליהם או לפעמים המבוגרים, זה גורם לכולנו להשתטות ולהיראות טיפה ילדותיים, דבר המכניס אותנו אוטומטית למצב של צחוק, שחרור וכיף. אם גם לכם יש אירוע יום הולדת בקרוב או שסתם החלטתם לפנק את הילדים ולקנות משהו קטן הביתה על מנת למלא עוד חלון קטן של תעסוקה לילדים שרק מחפשים מה לעשות, אבל לא רק זאת – אלא שמדובר בתעסוקה שמוציאה מהם הרבה אנרגיות ומשלבת ספורט בתוכה – כנראה שמצאתם את הדבר הנכון בצורת מתנפחים בצורות, צבעים, גדלים, טווח מחירים וקונספטים שונים שיכולים להתאים לצרכים ולרצונות של כל ילד או ילדה.

 

למה באר יעקב?

השלווה והפסטורליות שיש לבאר יעקב להציע, לצד החדשניות והבנייה המודרנית, שהפכה את המועצה הזאת, לאחר כמה שנים של עבודה קשה, מאחת די קטנה שלא מחוברת לערים המרכזיות בישראל, לעיר של מגדלים עם שכונות שנחשבות לנחשקות וטובות מאוד וכזו שמרכזית מאוד לאלו שלא רוצים לגור בערים הגדולות מסביב, אך עדיין רוצים קצת ניחוח ותחושה של מושב או קיבוץ סטייל מועצה אזורית. נראה שהשינויים הללו בנוף, והקמתן של השכונות החדשות, יוצרים גם שינויים אחרים כמו למשל נהירה של צעירים וצעירות. בין אם אתם גרים בשכונת חתני פרס ישראל הממוקמת במזרח היישוב או בשכונות פארק המושבה או רסידו סיטי, תוכלו לראות הרבה משפחות צעירות, ילדים וזוגות צעירים שהתחילו לגלות את הקסם של באר יעקב; את הגינות הגדולות, את המקום הטוב לחינוך וגידול ילדים וכמובן את הבניינים הגבוהים והמודרניים שהופכים אותה לחדשנית ומקום לגיטימי ביותר להשתקע בו.

 

אם כך, למה עידנ'ס?

אם כבר הזכרנו משפחות צעירות, גינות ענקיות ויפות וכמובן הרבה ילדים – מצאנו לכם דבר שיכול לקשר את כל הפרטים האלה ביחד בצורת מתנפחים כיפיים, לכל מאורע, שידאגו לכם להרבה שקט ומנגד ידאגו לילדים להרבה מעש, הוצאת אנרגיות בצורה ספורטיבית וצחוק. תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי מתנפחים שתוכלו לקנות, מגילאים שונים לדוגמא מ0-6 או מ3-8, תוכלו למצוא קונספטים שונים, למשל, אם זאת מסיבה לבנות בלבד – תוכלו למצוא טירת נסיכות, ואם זה לבנים בלבד, תוכלו למצוא מתנפח בצורת מטוס מתכנית הילדים האהובה. בנוסף לכך, טווח המחירים משתנה בהתאם לגודל המתפנח כך שאם אתם מחפשים מתנפח קטן תוכלו למצוא אותו במחירים שפויים כמו 1390 ₪ ובמידה ותרצו מתנפח גדול יותר הכולל בריכת כדורים או מגלשות, תוכלו למצוא גם את המחירים המתאימים לכך.

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור