דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים להשכרה בנס ציונה

מתנפחים להשכרה בנס ציונה אם אתם מחפשים  אז הגעתם למקום הנכון, זה אומר שאתם ממש קרובים אלינו!

כשמדובר על השכרת ציוד לאירועים או על מתנפחים להשכרה בנס ציונה והאזור, האם יש הבדל בין העיר נס ציונה לבין ערים אחרות באזור השפלה? ציוד לאירועים משתנה בהתאם לסוג החגיגות, ואתם מוזמנים לבדוק בדיוק איזה ציוד אירועים יתאים לכם. אגב, על השכרת מתנפחים עם מים שמעתם?

אנשים אשר גרים באזור השפלה והמרכז, נוטים להתבדח שאם נוסעים מראשל”צ לרחובות וממצמצים בדרך, אפשר בקלות לפספס את העיר נס ציונה. אמנם נס ציונה היא עיר קטנה, אך היא עיר בעלת היסטוריה רבה ועשירה, אוכלוסייה מאוד מגוונת, יש בה פאבים ובתי קפה ועוד. האוכלוסייה בנס ציונה היא כל כך מגוונת, כי גרים בעיר גם סטודנטים אשר לומדים במכון ויצמן שנמצא ברחובות, גם משפחות, זוגות צעירים ועוד.

 

נס ציונה חוגגת עם מתנפחים לילדים

היות ונס ציונה היא עיר שבתוכה קיימים גם אזורים מאוד שקטים וכפריים, מתבקש לדבר על השכרת ציוד לאירועים, השכרת אוהלים לאירועים, מתנפחים להשכרת בנס ציונה ועוד. בעוד שחלק מהאוכלוסייה בנס ציונה אוהבת את חגיגותיה בחיק הטבע, ישנם גם מקרים בהם אנשים שוכרים ציוד לאירועים ביתיים.

בחצר הבית למשל, ניתן בקלות למקם מתנפחים להשכרה בגדלים שונים. כמובן שיש צורך לוודא שאתם שוכרים את ציוד האירועים שלכם מחברה מהימנה, כי אף אחד מאיתנו לא מעוניין להזמין אנשים וילדים לאירוע עם ציוד תקול.

 

השכרת ציוד אירועים בשפלה

בנס ציונה ישנן המון משפחות צעירות והורים צעירים, ככה שישנם גם הרבה אירועי ילדים. הילד לא חוגג יומולדת כל יום, אלא רק פעם בשנה. אנחנו, ההורים, רוצים שתהיה יום הולדת מתאימה לילד, גם אם לפעמים אנחנו חורגים מהתקציב שהקצבנו לטובת האירוע.

במחירים אטרקטיביים מאוד, תוכלו לשכור מתנפחי אקסטרים, מתנפחים לגילאי 4-8, מתנפחים עם מים ועוד. היות והמתנפחים מגיעים בגדלים שונים, ניתן להתאים לכם בדיוק את סוג המתנפח שאתם צריכים (גם על פי מידות). אחת ההמלצות החמות שלנו, היא השור הזועם. מתנפחים להשכרה בנס ציונה מגיעים בעיצובים מאוד מגוונים, כולל השור הזועם, שמגיע עם מפעיל צמוד אליו. השור הזועם הוא אותו שור שאנחנו מכירים מסרטי הקאובוי האמריקניים. מדובר בשור המסתובב על ציר, והמטרה היא להיאחז בו כמה שיותר זמן. מסביב לשור הזועם, יש כמובן מתנפחים בצבעים משוגעים! חוויה מומלצת מאוד לילדים!

 

אילו עוד מתנפחים אפשר לשכור?

השכרת מתנפחים בנס ציונה כוללת גם ארמונות כדורים. השכרת טירות מתנפחות היא מומלצת ביותר! בתוך טירות מתנפחות תמצאו בריכות כדורים שאפשר לשחק בהן שעות. השכרת ציוד לאירועים בנס ציונה עשויה לכלול גם השכרת כסאות ושולחנות, השכרת זולות ופינות ישיבה בנס ציונה, השכרת אוהלים לאירועים ועוד.

עידנ’ס – השכרת מתנפחים בנס ציונה והאזור, היא חברת השכרת ציוד לאירועים מכל הסוגים. לאחר שנים של ניסיון, חברת עידנ’ס צברה לקוחות קבועים שישמחו להמליץ על מתנפחים וציוד כללי לאירועים. בקשו מהחברה רשימת לקוחות ממליצים.

אצלנו בעידנס תמצאו מגוון רחב של מתנפחים להשכרה , ג’ימבורי להשכרה, דוכני מזון להשכרה מזגנים ניידים להשכרה , פתרונות ישיבה והצללה ולכל סוגי האירועים… באזור המרכז צרו איתנו קשר כבר היום….

מחסן מרכזי בנווה ימין ליד כפר סבא – לחצו ובחרו ממגוון מתנפחים להשכרה אצלנו באתר !

 

אצלנו בעידנס ניתן לאסוף ציוד להשכרה במחסן הראשי בכפר סבא

אפשרות לשרותי הובלה לכל חלקי הארץ בתוספת תשלום

מושב נווה ימין הדקל 35
מחסן מרכזי - אזור השרון

ישובים קרובים : ראש העין, אלפי מנשה, אורנית, הוד השרון, הרצליה, נתניה, כפר שמריהו, פתח תקווה, רמת השרון, רעננה, תל מונד, קדימה צורן

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור