דברו איתנו בקלות !

052-5602602

מתנפחים להשכרה בבת ים

מתנפחים להשכרה בבת ים אם אתם מחפשים  אז הגעתם למקום הנכון, זה אומר שאתם ממש קרובים אלינו!

מעוניינים לקחת את האירוע שלכם בשתי הידיים ולגרום לו להיות בלתי נשכח? אם מדובר באירועי ילדים, מתנפחים להשכרה בבתים זו ההמלצה הכי חמה שאנחנו יכולים לתת לכם! מתקנים מתנפחים מגיעים בצורות ובעיצובים שונות, בדוגמאות מגוונות ובגדלים שונים.

האירוע של הילדים שלנו לא מתרחש כל יום, ולכן כדאי לפעמים לתת אקסטרה תשומת לב. מעבר לכך שחשוב שהילד יהנה באירוע, חשוב גם ששאר הילדים וחבריו יהנו גם הם. תוכלו לשכור מתקנים מתנפחים בבת ים עבור אירועי הילדים, וניתן לבחור בין דוגמאות מגניבות ביותר. אחת ההמלצות החמות שלנו, היא שכירת מתקן מתנפח הנקרא השור הזועם. זוכרים את סרטי המערבונים הישנים, בהם ראינו אנשים המנסים להיאחז בשור מכני זועם שמסתובב על ציר ברזל? עכשיו, דמיינו את זה בתור מקן מתנפח לילדים! מומלץ ומהמם!

 

השכרת מתנפחים בעיר בת ים

לא משנה באיזה אופן הילד שלכם מדמיין את האירוע הקרב ובא, מתקנים מתנפחים יכולים רק להוסיף על ההנאה והכיף. אנחנו מזמינים אתכם לחשוב על דרכים יצירתיות, בכדי לגרום לכל הילדים ליהנות מהאירוע של הזאטוט שלכם. השכרת מתנפחים בבת ים עבור גילאים שונים, בהתאם לאופי וסוג האירוע שלכם. שימו לב, חשוב לוודא שתמיד שהמתקנים שאתם שוכרים גם מתוחזקים כהלכה.

חובה לקחת בחשבון שאם חברת השכרת ציוד האירועים שלכם אינה מתחזקת את המתקנים המתנפחים, המתקנים הללו עשויים להיות מסוכנים. במקרים בו מקפצים על מתנפחים מושכרים ללא אוויר, אפשר בקלות להיחבט ברצפה, היות והאוויר בתוך המתקן מיועד לספיגת הקפיצה של הילדים. עידנ'ס – מתנפחים להשכרה בבת ים וציוד אירועים, היא חברת השכרת ציוד שאינה מתפשרת על בטיחותם של ילדיכם. לאחר שנות ניסיון רבות, חברת עידנ'ס – השכרת ציוד לאירועים, צברה לקוחות קבועים, ותשמח לספק לכם גם רשימת לקוחות ממליצים.

 

סוגי מתקנים מתנפחים בבת ים והמרכז

יש סוגים שונים של מתנפחים, בין אם אתם שוכרים אותם בבת ים או בכל מקום אחר בארץ. ישנם מתנפחים בצורות של טירות מרהיבות,מתנפחים עם בריכות כדורים,  מתנפחים עם שור זועם שמסתובב על ציר ברזל ועוד. המתקנים השונים של חברת עידנ'ס מתוחזקים במאת האחוזים, ואתם מוזמנים ליהנות מאירוע שכולו כיף אחד גדול וללא חששות. בשורה התחתונה? אם כבר חוגגים, אז עושים את זה כמו שצריך!

השכרת מתנפחים בבת ים מתאימה עבור ימי הולדת בגילאים שונים. ישנם מתנפחים בבת ים המתאימים לגילאי 4-8, מתקנים מתנפחים לגילאים מבוגרים יותר ואפילו מתנפחים עם מים. מתנפחי אקסטרים (EXTREME) זו ההמלצה הכי חמה עבור גילאים מבוגרים יותר! אגב, גם אתם, ההורים, יכולים ליהנות ממתנפחי EXTREME! לבשו לכם בגדי ים, הצטרפו לחגיגה, ותיהנו יחד עם ילדיכם ממתקנים מתנפחים כיפיים בטירוף.

אצלנו בעידנס תמצאו מגוון רחב של מתנפחים להשכרה , ג'ימבורי להשכרה, דוכני מזון להשכרה מזגנים ניידים להשכרה , פתרונות ישיבה והצללה ולכל סוגי האירועים… באזור המרכז צרו איתנו קשר כבר היום….

מחסן מרכזי בנווה ימין ליד כפר סבא – לחצו ובחרו ממגוון מתנפחים להשכרה אצלנו באתר !

 

אצלנו בעידנס ניתן לאסוף ציוד להשכרה במחסן הראשי בכפר סבא

אפשרות לשרותי הובלה לכל חלקי הארץ בתוספת תשלום

מושב נווה ימין הדקל 35
מחסן מרכזי - אזור השרון

ישובים קרובים : ראש העין, אלפי מנשה, אורנית, הוד השרון, הרצליה, נתניה, כפר שמריהו, פתח תקווה, רמת השרון, רעננה, תל מונד, קדימה צורן

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור