מתנפחים להשכרה

מתנפחים להשכרה

לרוב האנשים יצא לבלות במהלך ילדותם במתקנים מתנפחים – ומסיבה טובה. מתנפחים להשכרה לוקחים כל מסיבה או אירוע לשלב הבא, וילדים מכל הגילאים נהנים לבלות בהם. למעשה, קשה למצוא מישהו מקפץ על מתנפח בלי חיוך ענק על הפנים. כדי ליצור אווירה מהנה בחגיגה שלכם – אנחנו ממליצים לכם לשדרג את האירוע עם המתנפחים של עידנ’ס.

המתקנים שלנו בטוחים, עומדים בכל תווי התקן ומגיעים עם הנחיות מפורטות להפעלה. תוכלו למצוא אצלנו מגוון אדיר של מתנפחים להשכרה – החל ממתנפחי אקסטרים, מתנפחי מים ועוד. כל המתנפחים עד גיל 8 הם במשקל קל ותוכלו להוביל אותם בכל רכב. אם אתם לא בטוחים איזה מתנפח מתאים לכם, אם יש לכם שאלות או התלבטויות – אל תהססו, צרו איתנו קשר. נשמח לעזור לכם לבחור את המתקן המושלם ביותר לאירוע שלכם.

קטגוריות נוספות

נשאר לכם רק לבחור

קטגוריות מוצרים

מתנפחים להשכרה מגיל 0 ועד גיל 4

מתנפחים לגילאי 0 – 4 החל מ- 300 ש”ח
2 מתנפחים נכנסים בקלות ברכב פרטי

מתנפחים מגילאי 3 ומעלה בטוחים ומגודרים וניתן לעשות בהם שימוש בחצר הבית במקום סגור או בטבע, הם מאוד בטוחים כך שהילדים משחקים וקופצים ואינם יכולים לקפוץ או ליפול מחוץ למתקן. למעשה הילדים מוגנים מהפרעות חיצוניות והסביבה. זו אטרקציה מיוחדת ומקורית מאוד המתאימה למגוון סוגי אירועים כמו : ימי הולדת, בר/בת מצווה, מסיבות , ארועי חברה, ברית בריתה ועוד….

מתנפחים להשכרה מגיל 3 ומעלה

מתנפח אחד החל מ – 300 ש”ח
2 מתנפחים נכנסים בקלות ברכב פרטי

לגילאי 3 ומעלה קיימים בגדלים בינוניים הניתן להשתמש בהם גם בחצר הבית או בטבע, הם מאוד בטוחים כך שהילדים משחקים וקופצים בהם ואינם יכולים ליפול מחוץ למתקן. ניתן לאסוף מתנפחים להשכרה מנקודות האיסוף שלנו ברחבי הארץ ולהשתמש בהם עצמאית. אצלנו אנו לא מוכנים להגיע להתפשרות כאשר מדובר על בטיחות הילדים שלכם!

השכרת מתנפחים גדולים – רב גילאים

לא נכנס לכל רכב פרטי
מומלץ להתייעץ לפני או להיעזר בשרותי ההובלה שלנו שתמיד יגיעו בזמן

מתנפחים להשכרה רב גילאים מתאימים למגוון רחב של גילאים שונים (מגיל 3 ומעלה). הם ניתנים לשימוש לאירועים בחצר הבית בגן אירועים או בטבע. מאוד בטוחים כך שהילדים משחקים וקופצים ואינם יכולים ליפול מחוץ למתקן, ניתן לנפח ולהפעיל אותם לבד. ההפעלה הידנית הפשוטה הזו תחסוך לכם הוצאה מיותרת של בן אדם חיצוני שיבוא להפעיל לכם את המתקן למהלך כל האירוע.

מתנפחים לבריכת מים ומגלשות

מגלשות מים החל מ: 400 ש”ח לאיסוף עצמי
מתנפחי מים גדולים: התקשרו לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

מתנפחי מים, מגלשות מים מאתגרות גם בני נוער וגם מבוגרים. הם משלבים בתוכם מסלולים אתגרים, תחרותיות ויציבות (לדוגמא מתנפח וויפאאוט) המתנפחים מתאימים לאירועי קיץ הם שילוב מעולה של גלישה וכיף במים צוננים. אז אם האירוע שלכם בקיץ בבריכה אנו ממליצים לא להתפשר על פחות מהמתקנים הטובים ביותר שקיימים בשוק.

כשאתם משכירים מתנפחים אצלנו חשוב שתדעו

מתנפחים להשכרה לאירועים יכולים לקחת את החגיגה שלכם לרמה אחרת לחלוטין. זה יכול להיות האטרקציה העיקרית במסיבה עבור ילדיכם וחבריהם. עם זאת…חשוב לדעת לבחור את המתנפח הנכון שמתאים לצרכים שלכם (ואנחנו נדבר על כל זה בהמשך), כמו לדוגמה – האם אתם צריכים להשכיר מתנפח רק לפעוטות? או לילדים יותר גדולים? כמה אנשים הולכים להשתמש בזה במהלך האירוע? מה התקציב שלכם? זה ממש על קצה המזלג, אבל אל דאגה: כי בעמוד הזה אנחנו הולכים לפרט על כמה שאתם חייבים לדעת, כשאתם משכירים מתנפחים מחברת עידנ’ס. אז בואו נתחיל.

איזה סוגי מתנפחים יש?

חושבים להשכיר מתנפח לכבוד האירוע שלכם אבל אין לכם מושג איזה סוג כדאי לכם? (או איזה סוגים יש בכלל?), הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על המתנפחים של עידנ’ס:

מתנפחים מקורים – מתנפחים מקורים זו לרוב הבחירה הקלאסית. הם מגיעים במגוון רחב של גדלים וצורות. הם עשויים מחומרים חזקים ולכן נחשבים יציבים במיוחד. בנוסף, רובם מגיעים עם מפוח שנותן אספקה רציפה של אוויר ולחץ.

מתנפחי מים – עורכים את האירוע שלכם בקיץ? אז קבלו אטרקציה מושלמת לילדים: מתנפחי מים שיוכלו לצנן את כולם בימי הקיץ הלוהטים. יש אינספור סוגי מתנפחים שמיועדים למים – כאלה שכוללים מגלות, בריכות שכשוך וכו’. לרוב מתקנים אלה מתאימים גם לילדים קטנים וגם לילדים יותר גדולים. רק חשוב לקחת בחשבון את נושא הבטיחות ולוודא שאף אחד לא מחליק (לכן אסור להצטופף על מתקנים מסוג אלה). דבר נוסף, זה שאתם תצטרכו להמתין לייבוש מלא של המתנפח כדי לקפל אותו.

מתנפחי אקסטרים – בא לכם משהו קצת יותר מאתגר ומעניין? אז במקרה כזה, מתנפחי אקסטרים זה בדיוק בשבילכם. שימו לב – זה לא מתאים לילדים בגיל הרך. מתנפחי אקסטרים כוללים מתקנים אתגריים כמו בנג’י רן, השור הזועם (אחת האטרקציות הכי אהובות אצלנו!) וקירות טיפוס.

 

איך לבחור מתנפחים להשכרה לאירוע שלכם? 

בין אם אתם הורים שמתכננים לערוך יום הולדת לילד/ה, או שאולי אתם פשוט מחפשים אחר מתנפחים להשכרה כי הולכים להיות גם ילדים באירוע שלכם – בחירה של מתנפח זו  לא משימה פשוטה. יש מבחר ענק – ואם נהיה כנים, הכול נראה מדליק! בדיוק בשביל זה, המומחים שלנו הביאו לכם כמה טיפים שווים שיעזרו לכם לבחור:

גיל הילדים – אם הילדים במסיבה או באירוע יחסית גדולים (מעל גיל 5) אז כדאי לבחור במתנפחים יחסית גדולים. לעומת זאת, אם הילדים באירוע בגיל הרך, אז כדאי לבחור במתנפחים קטנים. במקרה כזה גם מתנפחי אקסטרים לא מתאימים לכם, אבל תוכלו לשלב מתנפחי מים שכוללים שכשוכית.

אילוצי שטח – אין טעם להשכיר מתנפח אם הוא לא הולך להתאים לשטח שלכם. לדוגמה, אם אתם עורכים את האירוע בחצר האחורית שלכם – אז קחו בחשבון שלא כל מתנפח יוכל להיכנס לשם. כמו כן, ישנם אילוצים נוספים שקשורים לסוג המשטח (דשא? חצץ? אדמה?), אם יש צל בסביבה, חיבור למים ועוד. לכן כדאי ליצור איתנו קשר לפני ההשכרה כדי שנוכל להעניק לכם ייעוץ לעזור לכם לבחור את המתנפח המתאים ביותר לאירוע שלכם.

תקציב- מחיר של מתנפחים להשכרה יכול להתחיל סביבות ה-300 ש”ח ולהגיע ל1500 ש”ח, זה תלוי בסוג המתנפח, משך זמן ההשכרה וכן אם אתם צריכים מפעיל או לא.

טיפים חשובים להשכרת מתנפחים

#1 השכרת מתנפחים רק לילדים בגילאי 3-12

אנחנו ממליצים שהגיל המינימלי לשימוש יהיה גיל 3, והגיל המקסימלי 12 – זכרו כי הילדים צריכים להיות מסוגלים לצאת מהמתנפח בכוחות עצמם. ילדים מתחת לגיל 3 עשויים להתקשות להיכנס ולצאת בכוחות עצמם ממתנפח מה שמעלה את הסיכון לפציעות, ועבור ילדים גדולים יותר מעל גיל 12 – חשוב לבדוק מול חברת עידנ’ס אם יש לנו מתנפחים שמותאמים לגילאים האלה ואף יותר.

 

#2 השכירו מתנפח בגודל המתאים 

לפמי שאתם מזמינים מתנפח לאירוע שלכם – חשוב ליידע אותנו כמה ילדים הולכים להשתתף באירוע ומה הגילאים. ככל שתספקו לנו יותר פרטים, אנו נוכ להדריך אותכם במציאת מנתפח בגודל המתאים – כזה שיעמוד גם במסגרת התקציב שלכם.

#3 אם לחברת ההשכרה יש ביטוח

יש לבדוק מול החברה ממנה אתם מתכוונים להשכיר איזה סוג ביטוי יש להם – ושאלו אותם כל שאלה שמטרידה אותכם כדי להימנע מאי נעימות. לצורך העניין, אם חלילה הילד נפגע במתנפח – האם לחברת ההשכרה יש ביטוח? מה הוא מכסה? האם אתם צריכים לדאוג לביטוח נוסף? (קחו בחשבון שתקלות הן נדירות, אבל כמו בכל מכשיר שעשועים ובטח שזה מגיע לילדים – כדאי שתהיה כמה שיותר בהירות ושקיפות בנושא).

פעמים רבות חברות השכרה מציעות מחירים נמוכים מדי (כאלה שטובים מדי כדי להיות אמיתיים) ובפועל הם פועלים ללא ביטוח ובמקרים גרועים יותר אף בלי רישיון עסק. אל תתנו לילדים ולאורחים באירוע להשתמש בציוד של חברת השכרה שאינה חושבת על הבטיחות שלכם!

בנוסף, קחו בחשבון שברוב חברות ההשכרה יחתימו אותכם על הציוד – כך שאם חלילה הציוד יינזק במהלך האירוע, אתם תצטרכו לעמוד בהתחייבות עליה חתמתם מול חברת ההשכרה. סעיף זה משתנה ממקום למקום לכן יש לבדוק את זה תמיד בצורה פרטנית ולקרוא היטב את האותיות הקטנות.

#4 חוזה בכתב 

חברת השכרת המתנפחים צריכה בסופו של דבר לשלוח לכם מסמך עם סיכום הדברים: סוג המתנפח שאתם משכירים, תאריכי השכרה, תאריך איסוף והחזרה, תנאים ומחיר. כמה שיותר מידע ימנע הפתעות.

#5 אם ניתן – בדקו שהמתנפח תקין לפני האירוע 

ככה שאם תהיה בעיה, יהיה לכם מספיק זמן ליצור קשר עם חברת ההשכרה ולחפש אחר פתרון לבעיה שלכם. שימו לב גם לוודא שאין במתנפח חורים או פגמים,קרעים  ואם יש – אז חשוב לצלם ולעדכן את חברת ההשכרה בהקדם. אל תשכחו שברגע שאתם חותמים על ניירת אתם מקבלים את הציוד “כמו שהוא” – לכן כדי להימנע ממצבים לא נעימים עדיף לבדוק שהמתנפח במצב תקין.

 

שאלות ותשובות 

“אנחנו עורכים את המסיבה שלנו בפארק עם דשא, האם זה בסדר להשכיר מתנפח מכם?” 

בהחלט אפשר להשכיר מתנפחים לפארק – בין אם זה יום הולדת, חתונה או כל אירוע משמח אחר. עם זאת, יש כמה דברים שחשוב לדעת לפני. קחו בחשבון שייתכן ואתם תצרכו לשלם או לכל היותר להסדיר את נושא האירוע מול העירייה או המועצה בה אתם מתכוונים לערוך את האירוע ולמקדם את המתנפח. אתם תצטרכו לוודא שיש לכם גישה לחשמל (ואם אין אז להתארגן על גנרטור) ואם אתם משכירים מתנפח מים אז אתם צריכים גם חיבור למים. כל ההוצאות הללו הן תוספת שיש לקחת בחשבון כשמשכירים מתנפחים לאירועים.

“האם יש משהו שאני צריך לעשות לפני שאני מקים את המתנפח?” 

יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות לפני שאתם מקימים את המתנפח. בין אם אתם עורכים את האירוע בפארק עירוני, באולם אירועים או בחצר האחורית שלכם – אנו ממליצים ליישר את הקרקע עליה מתכונן להיות המתנפח. אם אתם מתכננים למקם אותו על דשא, אז מומלץ לכסח אותו כ-2 עד 3 ימים מראש. וודאו שהאזור נקי, שאין שם ענפים, מקלות או צעצועים זרוקים על הרצפה.

“כמה זמן מראש כדאי להזמין מתנפח למסיבה שלי?” 

אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו, אבל אנחנו תמיד באים בגישה של כמה שיותר מוקדם – יותר טוב. ככל שתחכו יותר זמן להזמין את המתנפח כך יהיה לכם פחות מבחר ויש סיכוי שעד אז לא יישאר מתנפחים שמתאימים לאירוע שלכם במלאי. יש אנשים שמזמינים שנה מראש, יש כאלה שבוחרים להזמין כמה חודשים, שבועות…ותמיד יש את אלה שמנסים גם להזמין מהיום למחר. אז התשובה שלנו? ברגע שיש לכם תאריך לאירוע, סגרו את האטרקציות וגם את המתנפחים שאתם רוצים.

 

מדריך בטיחות למתנפחים להשכרה

אין דבר יותר חשוב מבטיחות ילדיכם – לכן, חשוב לעקוב אחר ההנחיות הבאות. כמובן שכל מי שמשכיר מעידנ’ס, יקבל הדרכה מפורטת ומלאה מאיתנו, אבל הנה הדברים העיקריים שחשוב לדעת כשמשכירים מתנפחים לאירועים:

  • ליד כל מתנפח חייב להיות הורה או מישהו שמשגיח. חשוב שיהיה שדה ראייה למה שקורה בפנים. אם המשגיח צריך ללכת – יש לסגור את המתנפח עד שיחזור.
  • תפעלו לפי כל ההנחיות של חברת ההשכרה – אלתנסו להכניס יותר ילדים למתנפח בו זמנית ממה שמותר ומצוין.
  • אל תתנו לילדים מקבוצות גיל שונות להיכנס למתנפח בו זמנית. אם חלילה ילד בן 10 ייפול על פעוט זה עלול לגרום לפציעה.
  • יש לחלוץ נעליים לפני שנכנסים למתנפח.
  • אל תתנו למבוגרים או לילדים גדולים מדי לשחק במתנפח אם הם גדולים מדי בשבילו. פעלו לפי הוראות היצרן ושל חבר ההשכרה.
  • אין להכניס מזון או שתייה למתנפח.
  • אין להיכנס עם חפצים חדים, כמו עטים, עגילים, צעצועים. יש לוודא שהכיסים של הילד שנכנס ריקים כדי להימנע מפציעות או מפגיעה במתקן.
  • אל תתנו לילדים לטפס על הקירות החיצוניים – זה עלול להפיל את המתנפח והילדים עשויים ליפול ולהיפצע.
  • מומלץ לא להיכנס עם שרשראות שכן אלה עשויות להיתפס במקומוץ.
  • לא להסכים לדחיפות, מכות וביצוע פעלולים.
  • אל תשאירו את המתנפח לבד – ילדים עשויים לרצות להתגנב פנימה ומשחק ללא פיקוח אינו מומלץ כלל.

 

 

 

הובלה
הפעלה
תו תקן
יש לכם שאלות?
פנו אלינו וקבלו ייעוץ והכוונה בחינם
לשירותכם תמיד! 🌟 צוות עידנ’ס.
כן, יש לנו שלל מתנפחים המתאימים למים - כנסו לאתר כדי לבחון את כולם.
ישנם מתנפחים המתאימים גם לקטנטנים החל מגיל 0 וגם לגדולים - כנסו לאתר ובחרו במתנפחים לקבוצת הגיל המתאימה.
כן, ניתן לבחור זמן איסוף וזמן החזרה ישירות דרך האתר.
לחיצת כפתור אחת והמתנפח שלכם מוכן לפעולה - המתנפח נמסר עם הוראות הפעלה פשוטות.
באתר ניתן למצוא מעל ל- 20 מתנפחים שונים בעלות של 300 עד 400 ש"ח ליום - היכנסו לאתר ובחרו את המתנפח האהוב עליכם.
באתר למעלה מ- 6 מתקנים גדולים, מורכבים ויוקרתיים, החל מ- 1200 ש"ח - בחרו את האחד שמתאים לכם.
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור