כמה ואילו שולחנות משחק להשכרה ניתן להציב באירוע ?

הילד בן 13? אולי בעצם הילדה בת 12? או שיכול להיות שיש מסיבה שאתם רוצים לעשות –
מושקעת יותר, מיוחדת יותר. אז אני רוצה להגיד לכם שבהחלט הגעתם אל המקום הנכון. היום לפעמים קשה לדעת מה לעשות, יש הרבה מאוד הצעות. אבל האמת שזה טרנד כמעט בכל אירוע  והדבר הראשון שכולם רצים אליו אם יש אותו במסיבה הם שולחנות המשחק להשכרה שאנו מציבים באירוע שלכם.

אבל מה זה בעצם שולחנות משחק להשכרה?

שולחן כדורגל להשכרה:
אוהבים כדורגל? האמת היא שגם אם כן וגם אם לא התשובה לא משנה, כל אחד יאהב כדורגל שולחן, ומה שמיוחד כאן זה שהבנות יכולות לנצח את הבנים! לא מאמינים? מוזמנים לשאול את אשתי..

לפרטים לחצו-שולחן כדוגל להשכרה

שולחן הוקי אויר להשכרה:
אני באמת לא חושב שיש הרבה משחקים שאתה עומד בהם באותו המקום ומצליח להזיע כאילו עשית בוחן מסלול. משחק ההוקי אויר עובד על דיסקית שטוחה ושולחן עם המון חורים שדרכם יוצא אויר בזרם חלש. ככה הדיסקית יכולה במגע קל מצד אחד להתקדם כל הדרך אל הצד השני. זה משחק ממכר ותהיו בטוחים שיהיה תור ארוך כדי לקבל הזדמנות לשחק בו.

לפרטים לחצו-שולחן הוקי אוויר להשכרה

שולחן סנוקר להשכרה:
משחק הסנוקר דורש חשיבה יצירתית, יכולות מוטוריות מסוימות וסבלנות, והדבר שהכי מהנה בו הוא הזיכרונות של המכה המושלמת או הבלתי ייאמן שהפך ייאמן. אין ספק שמדובר במשחק מיוחד, והיכולת של מספר משתתפים לשחק ביחד היא גם יתרון נהדר.

לפרטים לחצו-שולחן סנוקר להשכרה

יש כמובן עוד סוגים של שולחנות משחק להשכרה כמו שולחן פינג פונג, שולחן רולטה או שולחן פוקר להשכרה. מה תיקחו תלוי כמובן באיך אתם רוצים שהמסיבה תהיה.

הדבר שהכי חשוב לנו במסיבה היא שהיא תהיה בלתי נשכחת גם למשתתפים וגם לאדם שלו חוגגים.

משחקים זה תמיד הדבר הכי נכון לעשות בכל מסיבה. הם מהנים, הם מעבירים את הערב בשמחה גדולה. אפשר להיזכר בהם בעתות מאוחרים יותר ולצחוק על מה שהיה. לכן ההמלצה שלי זה תמיד לבחור בדברים מהסוג הזה.

אז הגיע העת למסיבה ורציתם לחשוב מחוץ לקופסא, אני שמח להזמין אתכם לקחת שולחנות משחק להשכרה, כדי להפוך את הערב שלכם לחוויה מדהים

 באהבה מצוות עידנס'-  צרו איתנו קשר!

עכשיו להשכרה ב :
יש לכם שאלה או בקשה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
אולי יעניין אתכם גם
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 137 ביקורות
×
js_loader
העגלה שלי
דברו איתנו ! אנחנו כאן לעזור